Σελίδες από την κοσμική ζωή της Ύδρας ― ανταπόκριση

Σελίδες από την κοσμική ζωή της Ύδρας ― ανταπόκριση Facebook Twitter
Φωτ.: Φώφος Βασιλακάκης/ LIFO
0

― Τι κάνουμε εμείς εδώ;

― Ήρθαμε να δούμε.

― Τι;

― Αυτούς που ήρθανε να δούνε.

― Τι;

―  Ε, τώρα κι εσύ.
 

― Ρε συ, τι ουρά ήταν αυτή στις τουαλέτες; Λιτανεία.

― Σιγά, αμέσως γύρισες.

― Ναι, γιατί είμαι ψηλή.

― Τι σχέση έχει αυτό;

― Κατούρησα στις αντρικές. Στους ουρητήρες. Με κοίταζαν κάτι παιδάκια και γέλαγαν. Μια χαρά. Για δες πίσω. Κατούρησα το φόρεμα;


 

― Ρε σύ, κάτι καίγεται.

― Κάποιος μαλάκας άφησε μπάφο στο βράχο. Γίνονται θαύματα.

― Όχι, ρε.

― Κάτι άλλο. Σαν λιβάνι. Πάω να δω.

― Μη το σβήσεις. Μπορεί να είναι μέρος του σκηνικού και καλά.

Σελίδες από την κοσμική ζωή της Ύδρας ― ανταπόκριση Facebook Twitter
Φωτ.: Φώφος Βασιλακάκης/ LIFO
Σελίδες από την κοσμική ζωή της Ύδρας ― ανταπόκριση Facebook Twitter
Φωτ.: Φώφος Βασιλακάκης/ LIFO
Σελίδες από την κοσμική ζωή της Ύδρας ― ανταπόκριση Facebook Twitter
Φωτ.: Φώφος Βασιλακάκης/ LIFO
Σελίδες από την κοσμική ζωή της Ύδρας ― ανταπόκριση Facebook Twitter
Φωτ.: Φώφος Βασιλακάκης/ LIFO
Σελίδες από την κοσμική ζωή της Ύδρας ― ανταπόκριση Facebook Twitter
Φωτ.: Φώφος Βασιλακάκης/ LIFO
Σελίδες από την κοσμική ζωή της Ύδρας ― ανταπόκριση Facebook Twitter
Φωτ.: Φώφος Βασιλακάκης/ LIFO
Σελίδες από την κοσμική ζωή της Ύδρας ― ανταπόκριση Facebook Twitter
Φωτ.: Φώφος Βασιλακάκης/ LIFO
Σελίδες από την κοσμική ζωή της Ύδρας ― ανταπόκριση Facebook Twitter
Φωτ.: Φώφος Βασιλακάκης/ LIFO
Σελίδες από την κοσμική ζωή της Ύδρας ― ανταπόκριση Facebook Twitter
Φωτ.: Φώφος Βασιλακάκης/ LIFO
Σελίδες από την κοσμική ζωή της Ύδρας ― ανταπόκριση Facebook Twitter
Φωτ.: Φώφος Βασιλακάκης/ LIFO
Σελίδες από την κοσμική ζωή της Ύδρας ― ανταπόκριση Facebook Twitter
Φωτ.: Φώφος Βασιλακάκης/ LIFO

― Θα πάρεις τώρα σουβλάκι ή στο γυρισμό;

― Στο γυρισμό. Ακόμη ανοίγουν τις κούτες με τα σουβλάκια.

― Μετά θα πλακώσουν όλοι.

― Και πού να το βάλω; Άστο. Μετά. Θα τρέξουν οι σάλτσες και θα γίνω σκατά.
 

― Σαν προσκύνημα στην Τήνο.

― Έχεις κάνει τάμα;

― Ξέρω κι εγώ; Άμα πάω στα τέσσερα στο Σφαγείο θα μου κάτσει να γνωρίσω τη διευθύντρια του Basel και να γίνω;

― Ξέρεις ποια είναι;

― Μια ξανθιά. Καλούλα, κάπως. Δεν της το’χεις.

Σελίδες από την κοσμική ζωή της Ύδρας ― ανταπόκριση Facebook Twitter
Φωτ.: Φώφος Βασιλακάκης/ LIFO
Σελίδες από την κοσμική ζωή της Ύδρας ― ανταπόκριση Facebook Twitter
Φωτ.: Φώφος Βασιλακάκης/ LIFO
Σελίδες από την κοσμική ζωή της Ύδρας ― ανταπόκριση Facebook Twitter
Φωτ.: Φώφος Βασιλακάκης/ LIFO
Σελίδες από την κοσμική ζωή της Ύδρας ― ανταπόκριση Facebook Twitter
Φωτ.: Φώφος Βασιλακάκης/ LIFO
Σελίδες από την κοσμική ζωή της Ύδρας ― ανταπόκριση Facebook Twitter
Φωτ.: Φώφος Βασιλακάκης/ LIFO
Σελίδες από την κοσμική ζωή της Ύδρας ― ανταπόκριση Facebook Twitter
Φωτ.: Φώφος Βασιλακάκης/ LIFO
Σελίδες από την κοσμική ζωή της Ύδρας ― ανταπόκριση Facebook Twitter
Φωτ.: Φώφος Βασιλακάκης/ LIFO

― Σαν αγγλικός γάμος είναι.

― Τι σχέση  έχει αυτό;

― Όλοι φοράνε καπέλα.

― Εσύ δεν φοράς.
 

― Δεν με κάλεσαν. Έτσι ήρθα.

― Δηλαδή, τους άλλους τους κάλεσαν;

― Μόνο τους ξένους. Οι Έλληνες πληρώνουν.

― Και το σουβλάκι;

― Ζήτα το αγγλικά, καλύτερα. Ποτέ δεν ξέρεις.
 

― Ωραίο το κολεόπτερο.

― Ποιο;

― Η μαυρούλα με το ξανθά τα ράστα.

― Από πίσω την είδα.

― Κούκλα. Την είδα και από μπροστά.


 

― I’m a vegetarian.

― This is pork.

― Yes, I’m a vegetarian.

― This is pork.

― Something else?

― Pita? Sketi pita?

Σελίδες από την κοσμική ζωή της Ύδρας ― ανταπόκριση Facebook Twitter
Φωτ.: Φώφος Βασιλακάκης/ LIFO
Σελίδες από την κοσμική ζωή της Ύδρας ― ανταπόκριση Facebook Twitter
Φωτ.: Φώφος Βασιλακάκης/ LIFO
Σελίδες από την κοσμική ζωή της Ύδρας ― ανταπόκριση Facebook Twitter
Φωτ.: Φώφος Βασιλακάκης/ LIFO

― Μπήκες;

― Πού;

― Στο έργο.

― Μπήκα.

― Ωραίο;

― Εμένα μου αρέσει πολύ αυτή. Αλλά, αυτό το έκανε όταν έχασε τον άντρα της και κάτι τέτοια και όλα στενάχωρα. Κάτι κρεμασμένα βυζιά. Εδώ δεν είναι για έκθεση σαν γκαλερί. Θέλει εγκατάσταση. Ήρθε ο άλλος, έβαλε αγάλματα και φίδια και έδειξε. Ούτε ο περσινός ο Condo μου άρεσε. Καλά, αυτός δεν μου αρέσει έτσι κι αλλιώς. Εργάκι-εργάκι στη σειρά. Εντάξει, είναι πολύ καλή καλλιτέχνις η Ρουμάνα αλλά κάπως μίζερο τώρα αυτό.

― Πώς τη λένε;

― Δεν θυμάμαι. Την μπερδεύω.

― Με ποια;

― Την μπερδεύω, γενικά. Την αφίσα την είδες;

― Ναι. Κουλτούρα.

― Ναι, καλέ. Λες και ήταν από φεστιβάλ στην επαρχία.

― Και η Ύδρα επαρχία είναι.

Σελίδες από την κοσμική ζωή της Ύδρας ― ανταπόκριση Facebook Twitter
Φωτ.: Φώφος Βασιλακάκης/ LIFO
Σελίδες από την κοσμική ζωή της Ύδρας ― ανταπόκριση Facebook Twitter
Φωτ.: Φώφος Βασιλακάκης/ LIFO

― Δεν το πιστεύω.

― Τι;

― Μου ξεκόλλησε το παπούτσι.

― Πλάκα κάνεις.

― Την είδα τη μαλακισμένη. Έκανε ότι δεν με είδε αλλά μετά κοίταζε. Και είπα. Τώρα τη γάμησα. Κάπου θα σκοτωθώ.

― Καλά, ούτε εμένα μου μιλάει. Και ενώ δεν είμαι τέτοιος, φτύνω τον κόρφο μου όταν τη βλέπω.

― Ρε συ, πώς θα περπατήσω; Δεν γουστάρω birkenstocks.

― Έλα, έχουν βγει κάτι ωραία. Ταιριάζουν εδώ. Νησί.

― Τη μαλακισμένη. Αυτή φταίει.
 

― Τι έπαθες;

― Ξεκόλλησε το παπούτσι.

― Τι νούμερο φοράς;

― 39, 39.5, 40.

― Τέλεια. Κι εγώ 41. Να πάρω να μας φέρουν από το σκάφος; Θα μας τα φέρουν εδώ με το tender.

― Πόσο θεά είσαι. Όχι, μωρέ. Θα πάρω birkenstocks.

― Έλα, κρατήσου πάνω μου. Πάμε μαζί.
 

― Σας προλάβαμε. Birkenstocks γυναικεία, έχετε;

― Γυναικεία είναι αυτά. Αυτά να πάρετε. Το ωραιότερο χρώμα.

― Τα καφέ;

― Copper. Είναι πιο χάλκινα.

― Τα κόπερ, τότε. Οι δουλειές, πώς πάνε;

― Τίποτα.

― Ούτε με τόσο κόσμο σήμερα;

― Δεν ψωνίζουν αυτοί. Κάποτε έκαναν διαφορά τα εγκαίνια. Τώρα, τίποτα. Καμία σχέση με παλιά.

― Ε, εντάξει. Φέρνουν ζωή στο νησί.

― Ζωή, ναι. Λεφτά, όχι.
 

― Πήγα στο σκάφος, τελικά.

― Και;

― Τίποτα. Μαλακίες. Μίλαγα μια ώρα σε έναν τύπο που νόμιζα ότι με γούσταρε και τελικά ήταν gay.

― Αυτό που δεν το πιάνεις, με ξεπερνάει.

― Ρε, συ. Δεν φαίνονται. Μπερδεύεσαι. Κοίταζε τα βυζιά μου.

― Και πώς το κατάλαβες;

― Ήρθε ο γκόμενός του και άρχισαν τα χουφτώματα.

― Καλά πήγε αυτό.
 

― Κοίτα πώς τρώνε σαν κακομοίρηδες δίπλα στο γκαράζ σε αυτό το γιοτ.

― Γύφτοι. Βάλανε την τραπεζαρία να φάνε τους αχινούς και δίπλα έχουν το jet ski και τη βάρκα με το πλαστικό το κάλυμμα.

― Αυτό το γιοτ κοστίζει 1 εκατομμύριο το μέτρο. Και είναι μακρύ.

― Και πάλι τρώνε σαν κακομοίρηδες δίπλα στο γκαράζ.

― Το διπλανό πάλι έχει πιο καθαρή τραπεζαρία.

― Ναι, ΙΚΕΑ η έμπνευση.

― Αυτό στην άκρη ψαρωτικό. Γυαλιστερό.

― Κόκα-τσόντα το reference.

― Δεν μπορείς να μπεις αν είσαι γυναίκα πάνω από 25.

― Τα μάθατε; Ο Ντι Κάπριο τα έχει με 27χρονη.

― Τρίτος Παγκόσμιος, φίλε.

― (Περαστικός) Είναι στη Ύδρα ο Ντι Κάπριο;

― Πεθαίνω στην πείνα και πρέπει να ανέβουμε και τον Γολγοθά σαν τον Χριστό για να πάμε στο Σφαγείο.

― Έχει σουβλάκια εκεί πέρα δίπλα από την εξέδρα με τα φωτάκια του Δημάρχου. Μάλλον ΕΣΠΑτζίδικα είναι. Γι αυτό είναι κρύα.

― Αυτά τα σουβλάκια έχουν δει κυβέρνηση Σημίτη.

― Αντρέας δεν ήταν.

― Γιατί είναι αυτά σουβλάκια;
 

― Έφαγα το σουβλάκι αμάσητο.

― Ολόκληρο;

― Ολόκληρο σου λέω. Μου’ φυγε το κραγιόν.

― Από το σουβλάκι;

― Γιατί βλέπεις κανέναν straight;

― Της άλλης της έφυγε το δόντι.

― Το ξέρετε ότι είστε οι μόνοι straight καλεσμένοι, έτσι;

― Ναι. Γιατί δεν είμαστε καλεσμένοι.

― Αυτός μένει στην ίδια πανσιόν με μένα.

― Πού το κατάλαβες;

― ⁠⁠Κρατάει τσάντα «Αχιλλέας»

― Αυτό είναι το σκάφος του

― (περαστικός) Νομίζω τον λένε Αχιλλέα

⁠⁠― Λεωνιδα τον λένε

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Η μόνη καλλιέργεια που σώθηκε είναι της καταναλωτικής πλάνης»

Ρεπορτάζ / «Η μόνη καλλιέργεια που σώθηκε είναι της καταναλωτικής πλάνης»

Ο συγγραφέας Γιάννης Μακριδάκης, που ζει στη Χίο και καλλιεργεί εκεί ο ίδιος τη δική του γη, περιγράφει στη LiFo την καθημερινότητα, που έχει αλλάξει ριζικά μετά τις φωτιές, και την προσπάθεια των κατοίκων να σταθούν ξανά στα πόδια τους.
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ
Θα λήξει τον πόλεμο στην Ουκρανία ο Τραμπ και με ποιους όρους;

Βασιλική Σιούτη / Θα λήξει τον πόλεμο στην Ουκρανία ο Τραμπ και με ποιους όρους;

Πώς θα τελειώσει ο πόλεμος στην Ουκρανία και πόσο κοντά βρισκόμαστε σε αυτό το τέλος; Τραμπ και Πούτιν μοιάζουν αποφασισμένοι, αλλά ο Ζελένσκι και οι Ευρωπαίοι ηγέτες δεν βιάζονται.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ
Μαζωνάκης: Το χρονικό μιας (ακόμα) διαπόμπευσης

Οπτική Γωνία / Μαζωνάκης: Το χρονικό μιας (ακόμα) διαπόμπευσης

Αν έβγαζε κάποιος ένα συμπέρασμα από τον χειρισμό της υπόθεσης αυτής, θα έλεγε πως «όλα ήταν ένα λάθος». Ένα λάθος το οποίο πολλοί δεν το βλέπουν ως τέτοιο, καθώς θεωρούν αυτονόητο να μαθαίνουν πληροφορίες για τις ζωές των άλλων, ακόμα και αν αυτές έχουν δυσκολίες και απαιτούν σεβασμό.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΕΛΑΚΗΣ
Για τους «εμπρηστές της Πάτρας»: Ιδεολογικές καταχρήσεις μιας φωτογραφίας

Οπτική Γωνία / Για τους «εμπρηστές της Πάτρας»: Ιδεολογικές καταχρήσεις μιας φωτογραφίας

Από που προκύπτει το αναρχικό, πόσο μάλλον κάποιο «κομμουνιστικό» προφίλ των «εμπρηστών»; Από ένα σκουλαρίκι, την είδηση για το χασίς και τα τσίπουρα, τα ρούχα που είναι αυτά που συναντάς σε πλήθος εικοσάρηδων σε πλατείες και δρόμους της χώρας;
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Υπάρχει όντως λόγος να επιστρέψει ο Τσίπρας;

Οπτική Γωνία / Υπάρχει όντως λόγος να επιστρέψει ο Τσίπρας;

Υπάρχει ανάγκη στην πολιτική ζωή για ένα νέο κόμμα; Υπάρχει κρίσιμος ζωτικός χώρος που δεν έχει εκπροσώπηση; Μπορεί να ξεπεραστούν ή, έστω, να αμβλυνθούν οι έντονα αρνητικές μνήμες από τη διακυβέρνηση του ΣΥΡΙΖΑ; Είναι ο Αλέξης Τσίπρας το ιδανικό πρόσωπο;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΕΛΑΚΗΣ
Σουδάν: Ο ξεχασμένος πόλεμος και τα «παιδιά-πρόσφυγες» που κατηγορούνται ως διακινητές

Οπτική Γωνία / Σουδάν: Η μεγαλύτερη τραγωδία του αιώνα δεν γίνεται ποτέ πρωτοσέλιδο

Οι νεκροί από τις συγκρούσεις, την πείνα και τις επιδημίες υπολογίζεται συνολικά περί το 1 εκατ., και περισσότεροι από τους μισούς εξ αυτών είναι παιδιά. Μια εφιαλτική κατάσταση, που έχει όμως την «ατυχία» να περνά σε δεύτερη ή και τρίτη μοίρα, καθώς ούτε τα ΜΜΕ και τους διεθνείς οργανισμούς φαίνεται να συγκινεί ιδιαίτερα ούτε εντάσσεται εύκολα σε κάποιο πολιτικό αφήγημα ώστε να εμπνεύσει μαζικά κινήματα αλληλεγγύης.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η Εύα Ιλούζ, η Γάζα και μια εκδοτική επιλογή

Οπτική Γωνία / Η Εύα Ιλούζ, η Γάζα και μια εκδοτική επιλογή

Σκέψεις πάνω στην απόφαση του Oposito, ενός μικρού εκδοτικού οίκου που έχει δώσει ενδιαφέροντα δείγματα ανήσυχης κοινωνικής και πολιτισμικής σκέψης, για την «αποδέσμευσή» του σε σχέση με το βιβλίο της κοινωνιολόγου Eύα Ιλούζ «Ψυχρή τρυφερότητα. Η άνοδος του συναισθηματικού καπιταλισμού».
ΝΙΚΟΛΑΣ ΣΕΒΑΣΤΑΚΗΣ
Ο διάβολος κρύβεται στις λεπτομέρειες

Ακροβατώντας / Ο διάβολος κρύβεται στις λεπτομέρειες

Ένα εντυπωσιακά μεγάλο κομμάτι της κοινωνίας είναι διατεθειμένο να δώσει «συγχωροχάρτι» για ένα μεγάλο οικονομικό σκάνδαλο, αρκεί οι εμπλεκόμενοι να τηρήσουν ακροδεξιά και ρατσιστική στάση στο μεταναστευτικό.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΕΛΑΚΗΣ
Πέντε ιδρύματα πρώην πρωθυπουργών και ένα ινστιτούτο. Ποιος είναι ο ρόλος τους και πώς χρηματοδοτούνται

Ρεπορτάζ / Τα ιδρύματα των πρώην πρωθυπουργών: Ποιος είναι ο ρόλος τους και πώς χρηματοδοτούνται

Τυπικά, σκοπός τους είναι η διατήρηση των αρχείων και η προβολή του έργου πρώην πρωθυπουργών. Στην πράξη, όμως, λειτουργούν και ως think tanks και πολιτικά εργαλεία επιρροής.
ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΣΙΟΥΤΗ
Αστικές Συγκοινωνίες: Mια αθόρυβη ιδιωτικοποίηση που προκαλεί κρότο

Ρεπορτάζ / Αστικές Συγκοινωνίες: Mια αθόρυβη ιδιωτικοποίηση που προκαλεί κρότο

Τα πρόσφατα ατυχήματα με αστικά λεωφορεία φέρνουν στο προσκήνιο το θέμα της εκχώρησης συγκοινωνιακού έργου στα ΚΤΕΛ και καταγγελίες για θεσμικές αστοχίες. Οι εμπλεκόμενες πλευρές μιλάνε στη LiFO.
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ