Υγεία και ευεξία

Υγεία και ευεξία Facebook Twitter
Παρότι τέτοιες «κοσμητικές» επεμβάσεις αποτελούν ρουτίνα πλέον, θα μπορούσε να πει κανείς ότι ο αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας αποφάσισε να ενδώσει στα πρότυπα μιας τραμπικής «καλλιέπειας». Φωτ.: EUROKINISSI
0


ΤΗΝ «ΤΙΜΗΤΙΚΗ» ΤΟΥ είχε χθες το υπουργείο Υγείας, τόσο στα ενημερωτικά μέσα όσο και στα social media, έστω και με τον πιο ανορθόδοξο και ανάρμοστο τρόπο.

Το μιντιακό πανηγύρι ξεκίνησε με τις εικόνες που αποκάλυπταν το νέο λουκ του υπουργού κ. Γεωργιάδη και κατέληξε με ένα βίντεο αυτοπροβολής –και συγχρόνως αδιανόητης και ανεπανάληπτης φαιδρότητας– που κυκλοφόρησε ο υφυπουργός Υγείας Μάριος Θεμιστοκλέους, στο οποίο επαναλαμβάνει ρομποτικά την ιδιότητά του μαζί με κάποια «αυτονόητα» που την απαρτίζουν: «Είμαι υφυπουργός Υγείας. Φυσικά και πάω πάντα από τις σκάλες [ανεβαίνοντας τις σκάλες]… Είμαι υφυπουργός Υγείας. Φυσικά και δεν τρώω γλυκά, τα ‘χουμε ξαναπεί αυτά [στο γραφείο του, σπρώχνοντας μακριά ένα δίσκο με σοκολάτες και φέρνοντας μπροστά του ένα μπολ με φρούτα]…Είμαι υφυπουργός Υγείας. Φυσικά και με ρωτούν ιατρικές συμβουλές. Άμα ξέρω απαντάω κιόλας [όλα τα λεφτά αυτή η κατακλείδα]…». Μιλάμε για (κατά λάθος) υπόδειγμα cringe comedy, στο ύφος διαφημιστικού του ’70.

Υπό μια έννοια είναι εύκολος στόχος ο Άδωνις Γεωργιάδης (άλλο που δεν θέλει), όπως και κάθε δημόσιο –πολιτικό και μη– πρόσωπο που επιζητά την δημοσιότητα και τις αντιδράσεις, απορροφώντας και χρησιμοποιώντας ως καύσιμο τον θόρυβο που προκαλούν οι εκάστοτε ενέργειες και, κυρίως, οι εκάστοτε δηλώσεις του.

Προηγουμένως, το ενδιαφέρον είχε μονοπωλήσει το νέο «κούρεμα» του Άδωνι Γεωργιάδη, είδηση που λειτούργησε ως δημόσια πρεμιέρα της μεταμόσχευσης μαλλιών που πραγματοποίησε προ ημερών ο υπουργός Υγείας. Οι εικόνες και τα σχετικά δημοσιεύματα –μαζί με την ενδελεχή, σχεδόν ιατροδικαστική ανάλυση στα «επίμαχα» σημεία της κεφαλής του– έγιναν «viral», οδηγώντας κάποιους σχολιαστές να κάνουν λόγο για «κατάντια της ενημέρωσης». Κι όμως, κι αυτή η είδηση μπορεί να έχει τη σημασία της – ή την σημειολογία της τέλος πάντων.

@mthemistocleous #fy #fyp #tiktokgreece #fypgreece #ellada #greece #politiki #politics #ygeia #nosokomeia #ypourgeioygeias #doctor #γιατρος ♬ πρωτότυπος ήχος - mthemistocleous

Παρότι τέτοιες «κοσμητικές» επεμβάσεις αποτελούν ρουτίνα πλέον, θα μπορούσε να πει κανείς ότι ο αντιπρόεδρος της Νέας Δημοκρατίας  αποφάσισε να ενδώσει στα πρότυπα μιας τραμπικής «καλλιέπειας». Μην ξεχνάμε επίσης ότι πρόκειται για σύμβολο του καθεστώτος, για «μια εμβληματική περίπτωση», όπως τον είχε χαρακτηρίσει ο Άρης Πορτοσάλτε προσφάτως, «που σηκώνει το βάρος της εκπροσώπησης των πολιτικών και της αντιμετώπισης των αντιπάλων της κυβέρνησης, και έχει βάλει πλάτη σε όλα».  

Υπό μια έννοια είναι εύκολος στόχος ο Άδωνις Γεωργιάδης (άλλο που δεν θέλει), όπως και κάθε δημόσιο –πολιτικό και μη– πρόσωπο που επιζητά την δημοσιότητα και τις αντιδράσεις, απορροφώντας και χρησιμοποιώντας ως καύσιμο τον θόρυβο που προκαλούν οι εκάστοτε ενέργειες και, κυρίως, οι εκάστοτε δηλώσεις του. Και όταν λέμε εκάστοτε, εννοούμε μέρα παρά μέρα σχεδόν. Ακόμα και στις αργίες. Ακόμα και ερήμην του. Ακόμα και εμμέσως.

Όπως στο πρόσφατο ανάστασιμο μήνυμα που έφερε το λογότυπο του υπουργείου Υγείας και την υπογραφή του ίδιου και έκανε λόγο για τη «νίκη του θανάτου». Ή όπως η πρόσφατη μήνυση του ηγέτη της «Νίκης» κατά της Εθνικής Πινακοθήκης σχετικά με «βλάσφημο» έργο της Εύας Στεφανή, υπόθεση που θύμισε σε πολλούς την καταγγελία που είχε κάνει το 2007, ως εκπρόσωπος του ΛΑΟΣ τότε, ο νυν υπουργός Υγείας εις βάρος της ίδιας δημιουργού, με αποτέλεσμα να κατάσχει η αστυνομία το «αντεθνικό» έργο της από τη φουάρ της Art Athina, και να συλλάβει τον γενικό διευθυντή της διοργάνωσης για παράβαση του νόμου περί ασέμνων. 

Daily
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η παραβολή του ασώτου 

Daily / Η παραβολή του ασώτου 

Μια δεκαετία μετά το ενδεχόμενο Grexit, το «μαύρο πρόβατο» επιστρέφει ως λευκός κύκνος, εμφανίζεται ως υπόδειγμα δημοσιονομικής σύνεσης και κερδίζει επάξια μια περίοπτη θέση στην ευρωπαϊκή ελίτ. Κι έζησαν αυτοί καλά, κι εμείς καλύτερα.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
100 χρόνια New Yorker: Το ντοκιμαντέρ του Netflix για το περίφημο περιοδικό

Daily / 100 χρόνια «New Yorker»: Το ντοκιμαντέρ του Netflix για το περίφημο περιοδικό

Ζει και βασιλεύει ο ιστορικός τίτλος, φαινομενικά άτρωτος στη φθορά και στα τερτίπια του χρόνου αλλά και στα απανωτά πλήγματα που έχουν γονατίσει τούτο τον αιώνα τα μέσα, και ειδικά τα έντυπα.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Beatles νυν και αεί και εις τους αιώνας των αιώνων

Daily / Beatles νυν και αεί και εις τους αιώνας των αιώνων

Η μυθική σειρά οκτώ (συν ένα) επεισοδίων που διασχίζει ολόκληρη την εξωπραγματική διαδρομή του πιο σημαντικού και πιο λατρεμένου συγκρότημα στην ιστορία, επέστρεψε στο Disney + σε νέα, αποκατεστημένη εκδοχή με πεντακάθαρη εικόνα και κρυστάλλινο ήχο.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Η ακροδεξιά θεριεύει κι ας μην δηλώνει κανείς ακροδεξιός

Daily / Η ακροδεξιά θεριεύει κι ας μην δηλώνει κανείς ακροδεξιός

Η νέα έρευνα του Σημείου για τη Μελέτη και την Αντιμετώπιση της Ακροδεξιάς επικυρώνει αυτό που πλέον διαπιστώνει κανείς καθημερινά, εντός και εκτός διαδικτύου, στο δρόμο, στις συναναστροφές, στην ατμόσφαιρα
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Το “Train Dreams” του Netflix είναι ένα κομψοτέχνημα και μία από τις ταινίες της χρονιάς

Daily / Το “Train Dreams” του Netflix είναι ένα κομψοτέχνημα και μία από τις ταινίες της χρονιάς

Κάπου ανάμεσα σε ελεγεία και σε ύμνο, η ταινία που προσγειώθηκε προ μερικών ημερών στην πλατφόρμα, είναι ένα λεπτό, ατμοσφαιρικό και συγκινητικό δράμα με αξέχαστες εικόνες και εξαιρετικές ερμηνείες.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Το κακό υπάρχει παντού αλλά κυρίως στους πλούσιους, λευκούς άνδρες 

Daily / Το κακό υπάρχει παντού, αλλά κυρίως στους πλούσιους, λευκούς άνδρες 

Μέσα στην πληθώρα δραματικών θρίλερ «πολυτελείας» που έχουν κατακλύσει εσχάτως το τοπίο των σειρών, το «Beast in me» («Το τέρας μέσα μου») του Netflix είναι μία από τις καλύτερες προτάσεις. 
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ