Οι φτωχοί φτωχότεροι και οι πλούσιοι πλουσιότεροι

6

Σε εκπομπή του BloombergTV, γίνεται μία παρουσίαση της εισοδηματικής ανισότητας στις ΗΠΑ και πως αυτή έχει διευρυνθεί τα τελευταία χρόνια.

Αρχικά παρουσιάζεται η εισοδηματική ανισότητα σε μία κλίμακα από 0-100, όπου το μηδέν αντιπροσωπεύει μία ισοκατανομή του εισοδήματος. Την περασμένη χρονιά η Αμερική ήταν στο 46/100, που είναι η υψηλότερη μέτρηση στην ιστορία της. Η εισοδηματική ανισότητα τείνει να αυξάνει σε περιόδους οικονομικής κρίσης, όπως χαρακτηριστικά φαίνεται στον πρώτο πίνακα που παρουσιάζει το Bloomberg.

Στο δεύτερο πίνακα φαίνεται η συρρίκνωση της μεσαίας τάξης. Το ποσοστό της μεσαίας τάξης έχει μειωθεί τα τελευταία 40 χρόνια, από το 1971 έως το 2011, από 61% στο 51%, ενώ έχει αυξηθεί το ποσοστών φτώχειας, αλλά και τα ανώτερα εισοδήματα.

6

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Fan bourgeois για νέο κοινό στη νέα Chanel του Matthieu Blazy 

Εβδομάδα Μόδας / Chanel: Ήσυχα αλλά τολμηρά, ο Matthieu Blazy αφυπνίζει το επαναστατικό πνεύμα της Coco

Καταργώντας (ή κάνοντας αγνώριστα) τα κλισέ που είχαν κουράσει ακόμα και το πιο πιστό κοινό της Chanel, o νέος καλλιτεχνικός διευθυντής του ιστορικού οίκου μοιάζει να πέρασε το πρώτο τεστ.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Οικονομία / Η ΕΕ αυξάνει τους δασμούς στο 50% για τις εισαγωγές χάλυβα – Τι σημαίνει για την αγορά

Η Ευρωπαϊκή Ένωση σχεδιάζει αύξηση των δασμών εισαγωγής χάλυβα στο 50% και μείωση των ποσοστώσεων σχεδόν στο μισό για να προστατεύσει τη βιομηχανία της από φθηνές εισαγωγές, ακολουθώντας τα βήματα των ΗΠΑ
LIFO NEWSROOM
Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Οικονομία / Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους πολίτες με ιδιαίτερη μέριμνα για συνταξιούχους, μονογονεϊκές οικογένειες, οικογένειες με τρία και περισσότερα παιδιά και άτομα με αναπηρία
LIFO NEWSROOM
Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οικονομία / Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οι δύο κύριοι παράγοντες που επηρεάζουν την αγορά τροφίμων των καταναλωτών στη χώρα, την ώρα που αντίστοιχα στην Ευρώπη το κόστος και η γεύση, έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο
LIFO NEWSROOM