Καλάθι της Σαρακοστής: «Πρεμιέρα» την Τετάρτη - Ποια προϊόντα εντάσσονται

Καλάθι της Σαρακοστής: «Πρεμιέρα» την Τετάρτη - Ποια προϊόντα εντάσσονται Facebook Twitter
Φωτ. αρχείου: SOOC
0

Σε ισχύ τίθεται το «Καλάθι της Σαρακοστής» από αύριο, Τετάρτη 13 Μαρτίου, έως και Σάββατο 4 Μαΐου. 

Το «Καλάθι της Σαρακοστής» αποτελεί επέκταση του «Καλαθιού του Νοικοκυριού», στο οποίο εντάχθηκαν τρεις νέες κατηγορίες προϊόντων για το σαρακοστιανό τραπέζι.

«Το Καλάθι της Σαρακοστής ξεκινάει από αύριο και θα ισχύει μέχρι και τις 4 Μαΐου, δηλαδή το Μεγάλο Σάββατο, για όσους επιθυμούν να αγοράσουν αυτά τα προϊόντα. Δηλαδή, πέρα από τα είδη που ήδη περιλαμβάνει το Καλάθι του Νοικοκυριού τα οποία είναι νηστίσιμα, όπως για παράδειγμα όσπρια, ρύζι, ζυμαρικά και κατεψυγμένα λαχανικά, προστίθεται ο χαλβάς, τα κατεψυγμένα θαλασσινά και οι νηστίσιμες σαλάτες», ανέφερε ο γενικός γραμματέας Εμπορίου και Προστασίας Καταναλωτή, Σωτήρης Αναγνωστόπουλος, σε ραδιοφωνική του συνέντευξη.  

«Για τα κατεψυγμένα θαλασσινά, υπάρχουν δύο ενδιαφέροντα στοιχεία. Θα δίνονται δύο κατηγορίες από κάθε σουπερμάρκετ για τη Σαρακοστή, τουλάχιστον δύο είδη, ενώ σύμφωνα με τα στοιχεία της Ελληνικής Στατιστικής Υπηρεσίας, τα κατεψυγμένα θαλασσινά βρίσκονται περίπου 4% φθηνότερα από ό,τι ήταν την ίδια εποχή. Ελπίζουμε ότι με το Καλάθι της Σαρακοστής θα πετύχουμε ακόμα μεγαλύτερη μείωση και αυτό μένει να το δούμε και στα στατιστικά στοιχεία τους επόμενους μήνες», πρόσθεσε.

Γενικά για την εφαρμογή των μέτρων για την πάταξη της ακρίβειας ο γενικός γραμματέας είπε πως «σε ό,τι αφορά στα καθαριστικά προϊόντα και στα προϊόντα προσωπικής υγιεινής, καθώς και στις βρεφικές πάνες έχουμε μείωση μεταξύ 15 και 20%». 

«Αυτά είναι τα επίσημα στοιχεία, και επιβεβαιώνεται και απ' την ηλεκτρονική παρακολούθηση ότι πράγματι τα στοιχεία τα οποία έχουν δηλωθεί είναι ειλικρινή. Έλεγχοι γίνονται διαρκώς, προκειμένου να βεβαιωθούμε ότι όλοι, χωρίς καμία εξαίρεση, έχουν κάνει τη δουλειά που πρέπει να κάνουν και έχουν συμμορφωθεί με το νόμο» σημείωσε ο κ. Αναγνωστόπουλος.

«Από τη στιγμή που έχουμε απαγορεύσει τις προωθητικές ενέργειες όταν έχει προηγηθεί αύξηση τιμής, έχει παρατηρηθεί ότι όλες οι επιχειρήσεις οι οποίες χρησιμοποιούσαν τις προωθητικές ενέργειες ως μέσο επικοινωνίας με τον καταναλωτή, έχουν σταματήσει να αυξάνουν τις τιμές τους και μάλιστα ορισμένες, πολλές θα έλεγα, έχουν ανακαλέσει και νέους αυξημένους τιμοκαταλόγους τιμών από την αρχή του χρόνου ή και πριν από αυτή, δηλαδή περίπου τον Δεκέμβρη. Άρα αυτές οι τιμές δεν εμφανίστηκαν ποτέ» υπογράμμισε. 

Οικονομία
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Οικονομία / Τουρισμός για Όλους 2025: Τι πρέπει να κάνουν οι δικαιούχοι με την άυλη κάρτα

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε όλους τους πολίτες με ιδιαίτερη μέριμνα για συνταξιούχους, μονογονεϊκές οικογένειες, οικογένειες με τρία και περισσότερα παιδιά και άτομα με αναπηρία
LIFO NEWSROOM
Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οικονομία / Ευρωβαρόμετρο 2025: Το κόστος και η ασφάλεια των τροφίμων επηρεάζουν την αγορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

Οι δύο κύριοι παράγοντες που επηρεάζουν την αγορά τροφίμων των καταναλωτών στη χώρα, την ώρα που αντίστοιχα στην Ευρώπη το κόστος και η γεύση, έχουν τον πρωταγωνιστικό ρόλο
LIFO NEWSROOM
Associated Press: Πώς η ΑΑΔΕ έγινε ο «κυνηγός» της φοροδιαφυγής

Οικονομία / Associated Press: Πώς η ΑΑΔΕ κατάφερε να γίνει ο «κυνηγός» της φοροδιαφυγής στην Ελλάδα

Το Associated Press, έλαβε άδεια πρόσβασης στα κεντρικά γραφεία της αρχής και διαπιστώνει ότι σήμερα, η χώρα που πέρασε σχεδόν μια δεκαετία βουτηγμένη στο χρέος, έχει μετατραπεί σε έναν από τους καλύτερους δημοσιονομικούς «μαθητές»
LIFO NEWSROOM