Ηρώδειο, ο ναός του ό,τι να’ ναι

Ηρώδειο, ο ναός του ό,τι να’ ναι Facebook Twitter
Ο Alice Cooper έβγαινε με τον Νταλί, ήταν φίλος με τον Γκράουτσο Μαρξ και έπαιζε γκολφ με τον Μπομπ Χόουπ. Εικονογράφηση: Ατελιέ/LIFO
0

ΤΕΤΟΙΟΥ ΕΙΔΟΥΣ ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ σαν το μουσικό γκαλά που συντελέστηκε στο Ηρώδειο για την «επανένωση» των Γλυπτών του Παρθενώνα έχουν συχνά μια έντονη υφή από πριβέ σουαρέ ολιγάρχη που μάζεψε όσους αστέρες προς ενοικίαση βρήκε μπόσικους τελευταία στιγμή να παίξουν για τον ίδιον και την εκλεκτή κουστωδία του.

Και πάλι όμως, παραήταν δευτερότριτης διαλογής αυτό το απροσάρμοστο VIP event που στήθηκε γύρω από τη μουσική «κληρονομιά» του συνθέτη και παραγωγού Desmond Child ο οποίος ευθύνεται για μερικά από τα πιο άχαρα σουξέ των τελευταίων δεκαετιών, ενώ συμμετείχε και στην παραγωγή του άλμπουμ του Σάκη Ρουβά «Όλα καλά».

Αφού δεν έγινε πάνω στον Παρθενώνα το συγκεκριμένο ποτ-πουρί, πάλι καλά να λέμε.

Μόνο ο Alice Cooper έδειχνε αγέρωχος και αλώβητος μέσα σ’ όλο αυτό το θεσμικό πανηγύρι τουριστικού φολκλόρ και ευγενών προθέσεων, που έμοιαζε να τον έχει ανάγκη ως σαρκαστικό άλλοθι.

Ο Alice Cooper έβγαινε με τον Νταλί, ήταν φίλος με τον Γκράουτσο Μαρξ και έπαιζε γκολφ με τον Μπομπ Χόουπ, συνεπώς τα ενσταντανέ του με την άγνωστή του Ελληνίδα υπουργό Παιδείας (και Θρησκευμάτων, για να μην ξεχνιόμαστε), που έγιναν viral και γέννησαν χιλιάδες memes μέσα σε μερικές μόνο ώρες, είναι απλά μία σταγόνα στην αιωνιότητα. Και η συμμετοχή του στη συναυλία των Scorpions (αυτό το συγκρότημα ήταν η μοίρα μας ως έθνους, ας το παραδεχτούμε πια) την επόμενη εβδομάδα στο ΟΑΚΑ, άλλη μία.

Ακόμα και όσοι προσπάθησαν να υπομείνουν με ψυχραιμία και καρτερικότητα (για χάρη του ιερού σκοπού) αυτόν τον ετερόκλητο μουσικοχορευτικό αχταρμά που θύμιζε reunion παλιού μαγαζιού της παραλιακής κάποια στιγμή λύγισαν. Σημείωνε χθες στη διακριτική ανταπόκρισή της από το event για το «Πρώτο Θέμα» η συνάδελφος Αναστασία Κουκά: «Το σημείο ωστόσο που καταφανώς αδίκησε το τελικό αποτέλεσμα ήταν η μεγάλη αντίφαση που υπήρχε ανάμεσα στην παλιακή ντίσκο-ποπ αισθητική της και τον χαρακτήρα του χώρου που τη φιλοξενούσε. Υπερβολικές οι ενδυματολογικές επιλογές, με πολύ στρας και παγιέτα, στο όριο του γραφικού οι χορευτές που ήταν ντυμένοι αρχαίοι Έλληνες πολεμιστές, ατυχής η προβολή στίχων κάποιων τραγουδιών στο σκηνικό οικοδόμημα του ρωμαϊκού Ωδείου…».

Είναι φανερό ότι ενώ έχουμε συνηθίσει πια στην ιδέα ότι το Ηρώδειο εδώ και καιρό δίνεται όπου να ‘ναι και για ό,τι να ‘ναι, αναγνωρίζουμε και κάποια όρια που θα πρέπει να υπάρχουν ως προς το είδος της εκδήλωσης που λαμβάνει χώρα «live at the Acropolis», όπως με δέος αναγράφουν συχνά οι αφίσες των ξένων καλλιτεχνών που εμφανίζονται εκεί. Αφού δεν έγινε πάνω στον Παρθενώνα το συγκεκριμένο ποτ-πουρί, πάλι καλά να λέμε.

Στο ίδιο μέρος πάντως θα εμφανιστούν το υπόλοιπο διάστημα κάποια σπουδαία και σημαντικά και αναπάντεχα ονόματα, που θα εξαγνίσουν εκ νέου την περίφημη ενεργειακή αύρα του χώρου.

Το άρθρο δημοσιεύθηκε στην έντυπη LiFO.

To νέο τεύχος της LiFO δωρεάν στην πόρτα σας με ένα κλικ.

Daily
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το καθαρτήριο των παλιών τηλεοπτικών σειρών

Daily / Το καθαρτήριο των παλιών τηλεοπτικών σειρών

Με μια λύπη παραπάνω πληροφορηθήκαμε τον θάνατο του Μάλκολμ-Τζαμάλ Γουόρνερ, του «γιου» του Μπιλ Κόσμπι στην πιο διάσημη παγκοσμίως οικογενειακή σειρά της δεκαετίας του ’80, με τον οποίον μεγαλώσαμε συγχρόνως κάποτε.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Ισχύει πράγματι ότι οι άνδρες δεν διαβάζουν λογοτεχνία;

Daily / Ισχύει πράγματι ότι οι άνδρες δεν διαβάζουν λογοτεχνία;

Το βιβλίο είναι ανάγνωσμα, είναι αναψυχή, αλλά μπορεί να είναι και μια προέκταση του κατόχου του, ένα στοιχείο και ένα αξεσουάρ που υποδηλώνει την «ταυτότητα» ή την «φυλή» του ατόμου που το διαβάζει (ή το περιφέρει νωχελικά στις διακοπές).
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
«Αποκάλυψη στους Τροπικούς»: Ένα πραγματικά σπουδαίο ντοκιμαντέρ μόλις ανέβηκε στο Netflix  

Daily / «Αποκάλυψη στους Τροπικούς»: Ένα πραγματικά σπουδαίο ντοκιμαντέρ μόλις ανέβηκε στο Netflix  

Η τελευταία ερευνητική δουλειά της βραβευμένης σκηνοθέτριας Πέτρα Κόστα, είναι ένα υποδειγματικό, υποβλητικό ντοκιμαντέρ με κεντρικό άξονα την καθοριστική συμβολή των Βραζιλιάνων Ευαγγελιστών στην άνοδο του «Τραμπ των Τροπικών» στην εξουσία.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Άξιζαν κάτι καλύτερο τα «100 Χρόνια Ελληνικής Δισκογραφίας»

Daily / Άξιζαν κάτι καλύτερο τα «100 Χρόνια Ελληνικής Δισκογραφίας»

Τα δώδεκα επεισόδια της ομώνυμης σειράς βρίσκονται στο Ertflix, η παρακολούθηση της σειράς όμως υπονομεύεται συχνά από την συμβατική και στεγνή προσέγγιση, και η στημένη παρουσία της Χάρις Αλεξίου στο ρόλο της παρουσιάστριας-αφηγήτριας δεν βοηθάει.  
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Εμείς και οι «μουλάδες»

Daily / Εμείς και οι «μουλάδες»

Για μια χώρα που η Εκκλησία έχει τόση μεγάλη εξουσία (και τόσο αμύθητη περιουσία), που ισχύει σε μια ολόκληρη περιοχή της το άβατο για τις γυναίκες και που αρνείται σθεναρά τον διαχωρισμό κράτους-εκκλησίας, σαν πολύ έντονη άποψη δεν έχουμε για το Ιράν;
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Ύβρις πιο βαθιά κι από τον ωκεανό

Daily / Ύβρις πιο βαθιά κι από τον ωκεανό

Το νέο ντοκιμαντέρ του Netflix «Titan: The OceanGate Disaster» για τις συνθήκες που οδήγησαν στο μοιραίο, τελευταίο ταξίδι του υποβρύχιου σκάφους Titan με προορισμό το ναυάγιο του «Τιτανικού», λειτουργεί ως παραβολή για τις συνέπειες της ύβρεως και της απληστίας.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Ήταν «αλλιώς να είσαι ΑΕΚ» επειδή ήταν αλλιώς ο Δημήτρης Χατζηχρήστος 

Daily / Ήταν «αλλιώς να είσαι ΑΕΚ» επειδή ήταν αλλιώς ο Δημήτρης Χατζηχρήστος 

Ως προσωπικότητα, ως χαρακτήρας και ως φυσιογνωμία, ο «μεσσίας της Σκεπαστής» - κάπως έτσι τον θυμάμαι – ήταν κατά κοινή ομολογία μια ξεχωριστή και ρομαντική περίπτωση μέσα στον άγριο κόσμο του «οπαδικού κινήματος».  
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ