Τι είναι το «Inclusion rider» που είπε η Φράνσις ΜακΝτόρμαντ και προκάλεσε φρενίτιδα στο ίντερνετ

Τι είναι το «Inclusion rider» που είπε η Φράνσις ΜακΝτόρμαντ και προκάλεσε φρενίτιδα στο ίντερνετ Facebook Twitter
0

Η Φράνσις ΜακΝτόρμαντ, η φετινή νικήτρια του Όσκαρ Α' Γυναικείου ρόλου, έκλεισε την ευχαριστήρια ομιλία της για το πολύτιμο αγαλματίδιο με το οποίο τιμήθηκε, απευθύνοντας έκκληση για «inclusion rider» και όλοι άρχισαν να ψάχνουν μανιωδώς τι εννοεί. 

Από νωρίς σήμερα το πρωί, μετά την 90η τελετή απονομής των Όσκαρ, το Twitter κατακλύστηκε σχεδόν από το hashtag #inclusionrider και η αναζήτηση του όρου στο Google είχε ξεπεράσει τα 10 εκατομμύρια χτυπήματα.

Το «inclusion rider» είναι κατά κάποιον τρόπο μια μέθοδος που αποσκοπεί στην προώθηση της διαφορετικότητας στην παραγωγή των ταινιών, για την οποία η ΜακΝτόρμαντ επιθυμεί να γίνει η επικρατούσα τάση.

Κατά την διαπραγμάτευση ενός συμβολαίου, οι ηθοποιοί και οι κινηματογραφιστές μπορούν να χρησιμοποιήσουν την δύναμη που έχουν ως σταρ για να υποχρεώσουν ένα στούντιο να προσλάβει περισσότερες γυναίκες και μέλη διαφόρων φυλών στην παραγωγή, εξήγησε από τα παρασκήνια η ΜακΝτόρμαντ μετά την ομιλία της.

«Εγώ το έμαθα μόλις αυτήν την εβδομάδα. Μπορείς να ζητήσεις και/ή να αξιώσεις τουλάχιστον ένα 50% διαφορετικότητας όχι μόνον στο κάστινγκ, αλλά και στο συνεργείο», πρόσθεσε η διάσημη ηθοποιός, η οποία κέρδισε το Όσκαρ Α' Γυναικείου ρόλου για την ερμηνεία της στις «Τρεις Πινακίδες έξω από το Έμπινγκ, στο Μιζούρι» του Μάρτιν ΜακΝτόνα, όπου υποδύεται μια μητέρα που ζητά εκδίκηση από την τοπική αστυνομία επειδή δεν κάνει ό,τι μπορεί για να βρει τον βιαστή και δολοφόνο της κόρης της.

Η καθηγήτρια του University of Southern California Στέισι Σμιθ είχε αναφέρει το 2016 την ιδέα του «inclusion rider» σε ομιλία της για την έλλειψη διαφορετικότητας στην βιομηχανία του θεάματος. Η καθηγήτρια του πανεπιστημίου αυτού σημείωνε ότι οι μεγάλοι σταρ μπορούν να ορίζουν στα συμβόλαιά τους ότι οι μικροί ρόλοι θα διανεμηθούν κατά τέτοιο τρόπο ώστε να αντανακλούν τα δημογραφικά στοιχεία του πραγματικού κόσμου. Τα στούντιο μπορούν κι αυτά οικειοθελώς να κάνουν το ίδιο, πρόσθετε.

«Έχω κάποια πράγματα να πω. Μη μας μιλάτε απλά απόψε στο πάρτι — καλέστε μας στα γραφεία σας να μιλήσουμε για τη δουλειά μας», είπε χθες η ΜακΝτόρμαντ και αφού ευχαρίστησε τον Μάρτιν Μακντόνα κάλεσε όλες τις γυναίκες που ήταν υποψήφιες, σε κάθε κατηγορία, να σηκωθούν, κλείνοντας την ομιλία της με την έκκληση για «Inclusion rider»

Πρόκειται για το δεύτερο Όσκαρ στην καριέρα της 61χρονης Αμερικανίδας ηθοποιού περισσότερο από μια εικοσαετία μετά τη βράβευσή της για το Fargo των αδελφών Κόεν.

Δείτε το βίντεο με την ομιλία της:

 

Με πληροφορίες από ΑΠΕ- ΜΠΕ

Θέλεις βραβευμένες ταινίες; Δες Nova!
Απόλαυσε ταινίες που σάρωσαν τα βραβεία σε Αμερική και Ευρώπη. Και ταινίες που ήδη κλέβουν την παράσταση στο χορό των φετινών βραβείων σε Α' προβολή: Τρεις Πινακίδες έξω από το Έμπινγκ, στο Μιζούρι, Wonder, Η Μορφή του Νερού, The Disaster Artist, The Greatest Showman

Oscars News
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μιλώντας για τη λατρεία του σινεμά με αφορμή τρεις νέες ταινίες

Pulp Fiction / Μιλώντας για τη λατρεία του σινεμά με αφορμή τρεις νέες ταινίες

Ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος μαζί με τον Λουκά Κατσίκα κάνουν μια αναδρομή στις σημαντικότερες σινεφίλ ταινίες των τελευταίων εκατό ετών με αφορμή το «Fabelmans», το «Babylon» και το «Empire of light».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Υπάρχει ακόμα η έννοια του movie star;

Οθόνες / Υπάρχει ακόμα η έννοια του movie star;

Με αφορμή τις ήπια αφοριστικές δηλώσεις του Κουέντιν Ταραντίνο και τον επαναπροσδιορισμό ταπεινότητας της Τζένιφερ Λόρενς, η βιομηχανία ψάχνει πάντα ελκυστικά πρόσωπα για να ταΐσει τις πανάκριβες συνταγές της.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Τέλος Χρόνου»: Ένα ντοκιμαντέρ ενηλικίωσης για την πραγματικότητα των ελληνικών σχολείων μέσα από τις ζωές των μαθητών

Οθόνες / «Τέλος Χρόνου»: Ένα ντοκιμαντέρ για την πραγματικότητα των ελληνικών σχολείων

Η ταινία του Λουκά Παλαιοκρασά τοποθετεί το εκπαιδευτικό σύστημα στο επίκεντρο, εξερευνώντας το μέσα από τη ζωή και τα μάτια των μαθητών, και είναι μια κινηματογραφική καταγραφή που σε ξεβολεύει.
ΓΙΩΡΓΟΣ ΨΩΜΙΑΔΗΣ

σχόλια

Δεν υπάρχει δυνατότητα σχολιασμού

ΘΕΜΑΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

THE GOOD LIFO ΔΗΜΟΦΙΛΗ