Τι είναι το «Inclusion rider» που είπε η Φράνσις ΜακΝτόρμαντ και προκάλεσε φρενίτιδα στο ίντερνετ

Τι είναι το «Inclusion rider» που είπε η Φράνσις ΜακΝτόρμαντ και προκάλεσε φρενίτιδα στο ίντερνετ Facebook Twitter
0

Η Φράνσις ΜακΝτόρμαντ, η φετινή νικήτρια του Όσκαρ Α' Γυναικείου ρόλου, έκλεισε την ευχαριστήρια ομιλία της για το πολύτιμο αγαλματίδιο με το οποίο τιμήθηκε, απευθύνοντας έκκληση για «inclusion rider» και όλοι άρχισαν να ψάχνουν μανιωδώς τι εννοεί. 

Από νωρίς σήμερα το πρωί, μετά την 90η τελετή απονομής των Όσκαρ, το Twitter κατακλύστηκε σχεδόν από το hashtag #inclusionrider και η αναζήτηση του όρου στο Google είχε ξεπεράσει τα 10 εκατομμύρια χτυπήματα.

Το «inclusion rider» είναι κατά κάποιον τρόπο μια μέθοδος που αποσκοπεί στην προώθηση της διαφορετικότητας στην παραγωγή των ταινιών, για την οποία η ΜακΝτόρμαντ επιθυμεί να γίνει η επικρατούσα τάση.

Κατά την διαπραγμάτευση ενός συμβολαίου, οι ηθοποιοί και οι κινηματογραφιστές μπορούν να χρησιμοποιήσουν την δύναμη που έχουν ως σταρ για να υποχρεώσουν ένα στούντιο να προσλάβει περισσότερες γυναίκες και μέλη διαφόρων φυλών στην παραγωγή, εξήγησε από τα παρασκήνια η ΜακΝτόρμαντ μετά την ομιλία της.

«Εγώ το έμαθα μόλις αυτήν την εβδομάδα. Μπορείς να ζητήσεις και/ή να αξιώσεις τουλάχιστον ένα 50% διαφορετικότητας όχι μόνον στο κάστινγκ, αλλά και στο συνεργείο», πρόσθεσε η διάσημη ηθοποιός, η οποία κέρδισε το Όσκαρ Α' Γυναικείου ρόλου για την ερμηνεία της στις «Τρεις Πινακίδες έξω από το Έμπινγκ, στο Μιζούρι» του Μάρτιν ΜακΝτόνα, όπου υποδύεται μια μητέρα που ζητά εκδίκηση από την τοπική αστυνομία επειδή δεν κάνει ό,τι μπορεί για να βρει τον βιαστή και δολοφόνο της κόρης της.

Η καθηγήτρια του University of Southern California Στέισι Σμιθ είχε αναφέρει το 2016 την ιδέα του «inclusion rider» σε ομιλία της για την έλλειψη διαφορετικότητας στην βιομηχανία του θεάματος. Η καθηγήτρια του πανεπιστημίου αυτού σημείωνε ότι οι μεγάλοι σταρ μπορούν να ορίζουν στα συμβόλαιά τους ότι οι μικροί ρόλοι θα διανεμηθούν κατά τέτοιο τρόπο ώστε να αντανακλούν τα δημογραφικά στοιχεία του πραγματικού κόσμου. Τα στούντιο μπορούν κι αυτά οικειοθελώς να κάνουν το ίδιο, πρόσθετε.

«Έχω κάποια πράγματα να πω. Μη μας μιλάτε απλά απόψε στο πάρτι — καλέστε μας στα γραφεία σας να μιλήσουμε για τη δουλειά μας», είπε χθες η ΜακΝτόρμαντ και αφού ευχαρίστησε τον Μάρτιν Μακντόνα κάλεσε όλες τις γυναίκες που ήταν υποψήφιες, σε κάθε κατηγορία, να σηκωθούν, κλείνοντας την ομιλία της με την έκκληση για «Inclusion rider»

Πρόκειται για το δεύτερο Όσκαρ στην καριέρα της 61χρονης Αμερικανίδας ηθοποιού περισσότερο από μια εικοσαετία μετά τη βράβευσή της για το Fargo των αδελφών Κόεν.

Δείτε το βίντεο με την ομιλία της:

 

Με πληροφορίες από ΑΠΕ- ΜΠΕ

Θέλεις βραβευμένες ταινίες; Δες Nova!
Απόλαυσε ταινίες που σάρωσαν τα βραβεία σε Αμερική και Ευρώπη. Και ταινίες που ήδη κλέβουν την παράσταση στο χορό των φετινών βραβείων σε Α' προβολή: Τρεις Πινακίδες έξω από το Έμπινγκ, στο Μιζούρι, Wonder, Η Μορφή του Νερού, The Disaster Artist, The Greatest Showman

Oscars News
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Κυκλοφορεί επιτέλους η ρομαντική κομεντί με πρωταγωνιστή τον David Bowie που κανείς σχεδόν δεν έχει δει

Οθόνες / Κυκλοφορεί ξανά η ρομαντική κομεντί με πρωταγωνιστή τον David Bowie που σχεδόν κανείς δεν έχει δει

Μετά από τρεις δεκαετίες στη λήθη, η ταινία «The Linguini Incident» που βγήκε στα σινεμά το 1992 για να εξαφανιστεί αμέσως σχεδόν κάνει το ντεμπούτο της σε Blu-ray αυτές τις μέρες, πριν μεταφερθεί στις πλατφόρμες streaming.
THE LIFO TEAM
«Πίσω από το χαμόγελό μας, ξέρω ότι μέσα μας κοιμάται ακόμα o φόβος»

Daily / «Πίσω από το χαμόγελό μας ξέρω ότι μέσα μας κοιμάται ακόμα o φόβος»

Το «Bye Bye Tiberias», ένα ονειρικό γενεαλογικό οδοιπορικό στην Παλαιστίνη με κεντρική φιγούρα τη γνωστή Παλαιστίνια ηθοποιό Χιάμ Αμπάς, διάσημη εσχάτως από τον ρόλο της στο «Succession», είναι ένα από τα πιο μελαγχολικά, συγκινητικά αλλά και λυτρωτικά, εν τέλει, ντοκιμαντέρ που γυρίστηκαν πρόσφατα.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
all about my mother

Οθόνες / Όλα για τη μητέρα μου: Η πεφωτισμένη, έμμεση αυτοβιογραφία του Αλμοδόβαρ

Το «Όλα για τη μητέρα μου» είναι η πιο ολοκληρωμένη και εντυπωσιακή ταινία του για την πρώτη, εικοσαετή φάση της καριέρας του, και μια εμπνευσμένη κατάθεση για τον αιώνα που ρίχνει αυλαία.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Μπομπ Νιούχαρτ (1929-2024)

Απώλειες / Μπομπ Νιούχαρτ (1929-2024): Ο ταπεινότερος και πιο αξιαγάπητος Αμερικανός κωμικός

Ξεκίνησε ως σταρ της δισκογραφημένης κωμωδίας, εδραιώθηκε στην καρδιά του αμερικανικού κοινού μέσα από τις τηλεοπτικές του σειρές στα '70s και τα '80s, και έφυγε από τη ζωή στα 94 χρόνια του.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Anthea Sylbert

Pulp Fiction / Anthea Sylbert (1937-2024): Η πολιτογραφημένη Σκιαθίτισσα ενδυματολόγος του Χόλιγουντ

Η σημαντικότατη Αμερικανίδα ενδυματολόγος του Πολάνσκι και κορυφαίων σκηνοθετών του κινηματογράφου απογοητεύθηκε νωρίς και βρήκε τις ρίζες της μακριά από τη βολή του Χόλιγουντ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Σέλεϊ Ντιβάλ (1949-2024): Η πιο ασυνήθιστη ηθοποιός του αμερικανικού κινηματογράφου

Απώλειες / Σέλεϊ Ντιβάλ (1949-2024): Η πιο ασυνήθιστη ηθοποιός του αμερικανικού κινηματογράφου

Μούσα του Άλτμαν και Όλιβ του Ποπάι, πιο γνωστή ως η γυναίκα που απέφυγε ασθμαίνοντας το τσεκούρι του Νίκολσον στη «Λάμψη» του Κιούμπρικ, η Σέλεϊ Ντιβάλ έγραψε αθόρυβα ιστορία με τα παιδικά προγράμματα που επιμελήθηκε.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ