Τα Όσκαρ δόθηκαν εκεί που έπρεπε

Τα Όσκαρ δόθηκαν εκεί που έπρεπε Facebook Twitter
1

Πώς κατάφεραν τα Όσκαρ να χωρέσουν, ως άλλα φεστιβαλικά βραβεία, τόσους νικητές, είναι καταπληκτικό!

Όπως και πέρυσι, η ταινία χώρισε από τη σηνοθεσία, κι έτσι βραβεύτηκε ο Στιβ Μακουίν ως παραγωγός του 12 Χρόνια Σκλάβος αλλά και ο Αλφόνσο Κουαρόν ως σκηνοθέτης του Gravity.

Το βασιλικό ζεύγος του Χόλιγουντ έφυγε από την απονομή με διπλή κορώνα: η Αντζελίνα Τζολί είχε τιμηθεί, με το δεύτερο Όσκαρ της καριέρας της, για την ανθρωπιστική της προσφορά, όπως παλιότερα και η Ελίζαμπεθ Τέϊλορ. Ο Μπραντ Πιτ, που μέχρι στιγμής δεν έχει αναγνωριστεί για τις ερμηνείες του, πήρε κι αυτός Όσκαρ για την συμβολή του στην παραγωγή του 12 Χρόνια Σκλάβος.

Τα Όσκαρ δόθηκαν εκεί που έπρεπε Facebook Twitter

Το Gravity σάρωσε σε οτιδήποτε θεωρείται τεχνικό/καλλιτεχνικό, και αναγνωρίστηκε η δουλειά πίσω από την εικόνα και τον ήχο, μέσω της μουσικής, των εφέ, της φωτογραφίας, της σκηνοθεσία και του μοντάζ- τα δύο τελευταία στον ίδιο τον δημιουργό, Αλφόνσο Κουαρόν. Ήταν περίπου αναμενόμενο να μην πάρει το Όσκαρ καλύτερης ταινίας και τελικά έμεινε ακέφαλο, παρά τη σωρεία βραβείων, 7 στο σύνολο. Το ρεκόρ σε αυτήν την περίπτωση παραμένει στο Καμπαρέ, που το 1973 έφυγε με 8 Όσκαρ, συμπεριλαμβανόμενης της σκηνοθεσία του Μπομπ Φόσι, αλλά το Όσκαρ καλύτερης ταινίας πήγε στο δεύτερο μέρος του Νονού.

Σε ανύποπτο χρόνο, στην αρχή του μακρού ταξιδιού των βραβείων προς τα Όσκαρ, κι όταν πολλές ταινίες μπέρδευαν τους «προγνωστικούς» και ανέφερα τις πρώτες λίστες με τις Ενώσεις Κριτικών και Επαγγελματιών, αναρωτήθηκα σε ένα υστερόγραφο για το Gravity επειδή δεν το έβλεπα να ξεχωρίζει με άνεση, αν και κάτι μου έλεγε πως δεν θα περάσει καθόλου απαρατήρητο και ατραγούδιστο στην τελική ευθεία. Το φιλμ του Στιβ Μακουίν ήταν το ευχάριστο αγκάθι που απαίτησε σεβασμό και το Gravity προκάλεσε θαυμασμό. Ή, όπως είπε και η Ντε Τζένερις, ή έχετε ψηφίσει το 12 Χρόνια Σκλάβος, αλλιώς είσαστε ρατσιστές.

Αρνητική βραδιά για τον Οδηγό Διαπλοκής. Περίσσεψε εντελώς. Προτάθηκε για 10 βραβεία και δεν πήρε κανένα. Ούτε εδώ έσπασε το ρεκόρ που εξακολουθεί να μοιράζεται η Κρίσιμη Καμπή του Χέρμπερτ Ρος και το Πορφυρό Χρώμα του Σπίλμπεργκ, με 11 άσφαιρες υποψηφιότητες. Το πράγμα φάνηκε στα «μικρά» βραβεία. Όταν τα κοστούμια και τα σκηνικά κατέληξαν στον Μεγάλο Γκάτσμπι και την Κάθριν Μάρτιν, ξεκίνησε ο έμμεσος αποκλεισμός της ταινίας του Ντέιβιντ Ο' Ράσελ. Διότι αν είχε πάρει τουλάχιστον ένα απο αυτά (που δεν ήταν απίθανο, ειδικά για τα καταπληκτικά κοστούμια που σχολίαζαν τη δεκαετία του 70 μέσα από μια νοσταλγική ματιά στις ταινίες για τη δεκαετία του 30 που γυρίστηκαν στα 70ς, όπως το Χάρτινο Φεγγάρι του Μπογκντάνοβιτς και το Κεντρί του Χιλ) θα διαφαινόταν η συμπάθεια προς το συγκεκριμένο φιλμ. Μια συμπάθεια που τελικά δεν υπήρξε, ή τουλάχιστον δεν ήταν αρκετά δυνατή.

Τα Όσκαρ δόθηκαν εκεί που έπρεπε Facebook Twitter

Αναγνωρίστηκε ο Σπάικ Τζονζ, όντως για το πιο πρωτότυπο σενάριο της χρονιάς, καθώς και οι καλύτερες ερμηνείες της χρονιάς στους πρώτους ρόλους. Όσο ήμουν στο Λος Άντζελες αυτές τις μέρες, για συνεντεύξεις άσχετες με τα Όσκαρ, όλοι μιλούσαν, έγραφαν και τέλος πάντων ανέλυαν την περίπτωση του Λιονάρντο Ντι Κάπριο, των αρετών του και της μικρής κατάρας της δημοφιλίας του. Είναι σαφές ότι ο εκφραστικός, δυναμικός νατουραλισμός του τον καθιστά συνεχιστή του στιλ Ντε Νίρο, ειδικά σήμερα που ακόμη και ο ίδιος ο Ντε Νίρο δεν παίζει όπως ο παλιός Ντε Νίρο, και ο έτερος απόγονος, ο Ντάνιελ Ντέι Λιούις, βρίσκεται σε μια ξεχωριστή κατηγορία που έχει δημιουργήσει μόνος του, και δρα με γνώμονα την εξαφάνιση/καταβύθιση μέσα στους ρόλους. Παρά τη σαφή διαφορά δημοτικότητας, ο Μάθιου Μακόναχι είχε και από την αρχή το προβάδισμα, και κακά τα ψέματα, και τον καλύτερο ρόλο. Αν δεν υπήρχε αυτός, με μια ερμηνεία που θεωρείται επίτευγμα, το Όσκαρ θα κατέληγε άνετα στον Λίο. Αλλά, τα έχουμε ξαναπεί, άλλο η συνολική πορεία, κι άλλο η φανταστική ερμηνεία. Δείτε τον Μακόναχι ψύχραιμα, και με άλλα μάτια, στο Dallas Buyers Club, και θα διαλυθούν οι θερμές αμφιβολίες. Ο λόγος που εκφώνησε τη βραδιά της δόξας του ήταν θαρραλέος ως προς το ότι ευχαρίστησε πρώτα από όλους τον Θεό, σε μια εποχή που ελάχιστοι πλέον το κάνουν. Ο Μακόναχι το έκανε με τη συνηθισμένη του, απενοχοποιημένη άνεση, και με την ίδια συγκίνηση που εξέφρασε τη ευγνωμοσύνη του προς τους αγαπημένους του ανθρώπους και την πίστη στα άπιαστα όνειρα που κυνηγάει, μέσω του αυτοπροτύπου που θέτει- σαν όλους τους ηθοποιούς, απλά αυτός το παραδέχεται με την αβρή, νότια χαριτωμενιά.

Ο Τζάρεντ Λέτο έβγαλε ένα παρεξηγήσιμο speech, γιατί μετά τη μάνα του, παραστάθηκε σε δοκιμαζόμενους λαούς (την Ουκρανία και τη Βενεζουέλα). Αν ο λόγος του διαβαστεί εκτός περιεχομένου, ακούγεται προσποιητός και εξεζητημένος, ειδικά από τους κυνικούς σχολιαστές. Ο Λέτο τα είπε στρωτά, αφαιρώντας το πολιτικό μελό, συνεπώς μου ακούστηκαν ανθρώπινα.

Η Κέιτ Μπλάνσετ, εκτός από το δίκαιο Όσκαρ της, το οποίο πολύ σωστά απέδωσε σε έναν συγκερασμό της θεατρικής και της κινηματογραφικής της εμπειρίας, πρέπει να πάρει και ένα άτυπο βραβείο για την ικανότητα της να αρθρώνει περίφημα, σχεδόν απνευστί, μεστές ευχαριστίες και ουσιαστικές κουβέντες, όποτε χρειαστεί, αξιοποιώντας μέχρι δευτερολέπτου το χρονικό περιθώριο που της δίνεται.

Τα Όσκαρ δόθηκαν εκεί που έπρεπε Facebook Twitter

Η έκπληξη, που δεν ήταν και μεγάλη έκπληξη, είναι η Λουπίτα Νιόνγκο. Η φετινή Τζένιφερ Λόρενς, αλλά πιο ειδικού χειρισμού. Η αίθουσα σηκώθηκε με αυθεντική ικανοποίηση στο πόδι στο άκουσμα του ονόματος της- κάτι που δε λέει και πολλά, μιας και οι θεατές επέδειξαν αδικαιολόγητη ευσυγκινησία, καθώς σηκώθηκαν ακόμη και για την Μπετ Μίντλερ! Η Λουπίτα είναι η πριγκίπισσα της βραδιάς, η νεαρή βασίλισσα της χρονιάς, τιμημένη με το καλημέρα, στο ντεμπούτο της, κάτι εξαιρετικά σπάνιο στην ιστορία των Όσκαρ, ένα εισαγόμενο (από το Μεξικό, που με τον Κουαρόν, είχε την τιμητική του φέτος στα Όσκαρ) μπιμπελό που πολύ σωστά επισήμαναν οι Los Angeles Times, το Χόλιγουντ οφείλει να αξιοποιήσει με λεπτότητα, προφανώς για να μην το κάψει, τώρα που αρχίζει να λάμπει με σπάνια φωτεινότητα. Ήταν η πιο καλοντυμένη στην φετινή κούρσα των βραβείων, προικισμένη με μια ευπρόσδεκτη, εξωτική αθωότητα, πολύ συγκινητική στον λόγο της περί της αλληλεπίδρασης του πόνου με τη χαρά, και αναπάντεχα λυγερή και διασκεδαστική στις λίγες χορευτικές φιγούρες που δοκίμασε στο, για μια ακόμη φορά ξεσηκωτικό «Happy» του πιστοποιημένα παράφωνου αλλά τρελιάρη Φαρέλ Γουίλιαμς.

Πιο παράφωνη και εντελώς εκτός ρυθμού ήταν η βετεράνος του Μπρόντγουεϊ, Ιντίνα Μενζέλ, στην απόδοση του βραβευθέντος τραγουδιού «Let It Go» από το Ψυχρά κι Ανάποδα. Εκτός από την κομβική σημασία του τραγουδιού μέσα στην ταινία, κάτι που αύξησε κατακόρυφα τις πιθανότητες του να κερδίσει (όπως κι έγινε) σήμανε και μια αναγνώριση της νέας εποχής της Ντίσνεϊ, σε ένα είδος που ανέστησε πριν από 20 και πλέον χρόνια, με τη Μικρή Γοργόνα, την Πεντάμορφη και το Τέρας και τον Βασιλιά των Λιονταριών. Οι U2, unplugged και ωραίοι στην απλή τους performance, απέδωσαν καλύτερα το κομμάτι για τον Μαντέλα απ΄ότι στην ηλεκτρικότερη και πιο πεζή μορφή που το γνωρίζουμε μέχρι τώρα. Αλλά η πιο αξιομνημόνευτη ερμηνεία της βραδιάς ήρθε από την Νταρλίν Λοβ, απρογραμμάτιστα, ως μια από τις back up φωνές του βραβευμένου ντοκιμαντέρ 20 Feet from Stardom, που εδώ και λίγο καιρό είχε αρχίζει να προπορεύεται στα προγνωστικά έναντι του σοβαρότερου Act of Killing του Τζόσουα Οπενχάιμερ.

Τα Όσκαρ δόθηκαν εκεί που έπρεπε Facebook Twitter

Η παρουσιάστρια Έλεν ντε Τζένερις δεν δάγκωσε κανέναν. Έφερε την καλόκαρδη τηλεοπτική της περσόνα στη γιορτή του σινεμά, και οι συμμετέχοντες την αγκάλιασαν εγκάρδια. Με δυο κινήσεις, στάμπαρε την κουλτούρα του τώρα (κάτι παραπάνω από την γενικότερη έννοια της pop culture) σε μια πατροπαράδοτα βαριά τελετή: τη μια με τα απανωτά selfies, τα οποία εκτέλεσε καλύτερα κι από έφηβο, και με την καπελαδούρα του Φαρέλ που δανείστηκε για να μαζέψει χρήματα για τις πίτσες που παρήγγειλε. Το act της συνδυάζει φιλικό talk-show με stand up πρακτικές, προσαρμοσμένες στην ευγενική της νοοτροπία. Προσωπικά θα προτιμούσα περισσότερο σαρκασμό, αλλά η Ντε Τζένερις τουλάχιστον δεν τρώει χρόνο και δεν κατατρώγεται από ανασφάλεια αν αρέσει, λόγω αυτοπεποίθησης και αίσθησης της γρήγορης ατάκας. Έχει μοναδική οικειότητα με τους ηθοποιούς, αντίθετα με τον Λέτερμαν για παράδειγμα, δεν προβάλλει αψάδα ή επιθετικότητα, και συνεργάζεται μαζί τους χωρίς να φαίνεται η προσπάθεια - η Μέριλ Στριπ έμοιαζε κολλητή της, όπως και οι περισσότεροι VIP των μπροστινών καθισμάτων.

Και μετά από τόσα χρόνια που, όπως πάρα πολύς κόσμος, παρακολουθώ τα Όσκαρ, όταν βαριέμαι από τους επαναλαμβανόμενους πλατειασμούς, τους καλούς και τους αδιάφορους λόγους, τα δίκαια ή τα χαζά βραβεία, χαζεύω τι καινούριο προσπαθούν να φέρουν στη βραδιά. Φέτος, τα γραφικά, τα φώτα και ο γενικότερος σχεδιασμός ήταν πολύ υψηλού επιπέδου. Αρκεί να ψάξετε στο διαδίκτυο τελετές από τα παλιά για να διακρίνετε την τεράστια διαφορά στην τηλεοπτική φαντασία και τις δυνατότητες που εκμεταλλεύονται οι παραγωγοί. Η κάλυψη είναι ελαφρώς διαφορετικό πράγμα. Φέτος παρατήρησα δυσκολίες στο καδράρισμα των υποψηφίων, αν και οι κάμερες παρακολούθησαν σωστά την Ντε Τζένερις στις μετακινήσεις της μέσα στην αίθουσα.

Υ.Γ. Χάρηκα ιδιαίτερα που οι δυο αγαπημένες μου ταινίες για το 2013, το 12 Χρόνια Σκλάβος και η Τέλεια Ομορφιά του Πάολο Σορεντίνο, ήταν εκείνες που έφυγαν με τα μεγάλα βραβεία στις κατηγορίες ταινίες και ξενόγλωσσου φιλμ αντίστοιχα.

1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Becoming Led Zeppelin»: Το χρονικό του βαρύτερου ροκ συγκροτήματος όλων των εποχών

Pulp Fiction / Led Zeppelin: Ένα ντοκιμαντέρ για το «βαρύτερο» ροκ συγκρότημα όλων των εποχών

Το ντοκιμαντέρ «Becoming Led Zeppelin» του Μπέρναρντ ΜακΜάχον παρουσιάζει την ιστορία του θρυλικού hard rock συγκροτήματος, φωτίζοντας το background των μελών του και τις περιστάσεις που οδήγησαν στην ίδρυσή του, φτάνοντας μέχρι και την κυκλοφορία του δεύτερου άλμπουμ τους και την απαρχή της απόλυτης δόξας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
movies

Οθόνες / Η Σταχτοπούτα αλλιώς και 5 ακόμα λόγοι για να πάτε σινεμά

Το διάσημο παραμύθι γίνεται ταινία τρόμου, εφηβικά δράματα και η καινούργια σκηνοθετική δουλειά του διεθνούς φήμης Έλληνα διευθυντή φωτογραφίας Φαίδωνα Παπαμιχαήλ – Τι παίζει από σήμερα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
THE LIFO TEAM
Φαίδων Παπαμιχαήλ: «Παντού με περνούν για ξένο, δεν έχω πλέον μητρική γλώσσα»

Pulp Fiction / «Παντού με περνούν για ξένο, δεν έχω πλέον μητρική γλώσσα»

Με αφορμή τη νέα του ταινία, ο σημαντικός διευθυντής φωτογραφίας και σκηνοθέτης Φαίδων Παπαμιχαήλ αφηγείται στον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο τη συναρπαστική διαδρομή της ζωής του από τα πρώτα του βήματα μέχρι τις μεγαλύτερες στιγμές της καριέρας του.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
El Eternauta: Το θρυλικό κόμικ μεταφέρθηκε στο Netflix σε μια σειρά υψηλών προδιαγραφών

Daily / El Eternauta: Το θρυλικό κόμικ μεταφέρθηκε στο Netflix σε μια σειρά υψηλών προδιαγραφών

«Ο κοσμοναύτης του απείρου» έκανε πρεμιέρα πριν από μερικές μέρες, σε μια μεταφορά αντάξια του θρύλου που συνοδεύει τόσο το έργο όσο και τον δημιουργό του, ο οποίος βρήκε τραγικό τέλος στα χέρια της αργεντινής χούντας.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
«Πόσο θα τα έσπαγε/γαμάτη θα ήταν μια θρησκεία με θεό τον Νίκολας Κέιτζ»: Οι 10 αγαπημένες ταινίες της Ναταλίας Σουίφτ / «Αν μοιραστώ μαζί σου την ταινία που αγαπάω, μόνο αγάπη έχω να σου δώσω»

Μυθολογίες / «Φαντάζεστε μια θρησκεία με θεό τον Κέιτζ;»: Οι 10 αγαπημένες ταινίες της Ναταλίας Σουίφτ

Από το After Hours του Σκορσέζε, που την απελευθέρωσε, μέχρι τη Γλυκιά Συμμορία του Νικολαΐδη, που τη σημάδεψε με τη μουσική της, η ηθοποιός μοιράζεται μια ετερόκλητη κινηματογραφική λίστα.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
Η νέα ταινία του Ντέιβιντ Κρόνενμπεργκ και 5 ακόμα λόγοι για να πάτε σινεμά

Οθόνες / Η νέα ταινία του Ντέιβιντ Κρόνενμπεργκ και 5 ακόμα λόγοι για να πάτε σινεμά

Το ακαταμάχητο ντεμπούτο της Λουίζ Κουρβουαζιέ που σάρωσε εισπρακτικά στη Γαλλία και η επίσημη πρόταση της Τσεχίας για το περσινό Όσκαρ Διεθνούς Ταινίας ξεχωρίζουν αυτή την κινηματογραφική εβδομάδα.
THE LIFO TEAM
Πότε ανοίγουν οι θερινοί κινηματογράφοι της Αθήνας;

Οθόνες / Πότε ανοίγουν οι θερινοί κινηματογράφοι της Αθήνας;

Οι Αθηναίοι σινεφίλ δεν θα χρειαστεί να περιμένουν πολύ για να εξασκήσουν την αγαπημένη τους καλοκαιρινή συνήθεια. Συγκεντρώσαμε όλες τις ημερομηνίες που έχουν γίνει γνωστές για την έναρξη λειτουργίας των θερινών σινεμά της πρωτεύουσας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Στα εννιά μου προσπαθούσα να καταλάβω τι σχέση είχε το λεωφορείο με την Μπλανς Ντιμπουά» / «Το Λεωφορείο ο πόθος ήταν η πρώτη μου ακατάλληλη ταινία»: Oι 10 αγαπημένες ταινίες του Γιάννη Ξανθούλη

Μυθολογίες / «Το Λεωφορείο ο πόθος ήταν η πρώτη μου ακατάλληλη ταινία»: Oι 10 αγαπημένες ταινίες του Γιάννη Ξανθούλη

Η κινηματογραφική λίστα του Έλληνα συγγραφέα είναι συγκινησιακά φορτισμένη και γεμάτη παιδικές αναμνήσεις όπως και τα βιβλία του.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
«I love Lucy»: Οργή, αλκοόλ, χρήμα, ξύλο και απιστίες πίσω από το πιο διάσημο οικογενειακό σόου του κόσμου

Σαν σήμερα / Λουσίλ Μπολ: Η πιο αξιολάτρευτη νοικοκυρά της Αμερικής ήταν μια απάτη

Σαν σήμερα το 1989 πεθαίνει η Αμερικανίδα ηθοποιός Λουσίλ Μπολ, πρωταγωνίστρια της διάσημης τηλεοπτικής σειράς «I love Lucy». Αν και λατρεύτηκε από εκατομμύρια τηλεθεατές, η πραγματικότητα πίσω από το «Καλύτερο τηλεοπτικό σόου όλων των εποχών» ήταν γεμάτη βία, αλκοόλ και απιστίες.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η «Εκδίκηση των Σιθ» έγινε 20 χρονών και επιστρέφει στους κινηματογράφους

Οθόνες / Η «Εκδίκηση των Σιθ» έγινε 20 χρονών και επιστρέφει στους κινηματογράφους

Το κλείσιμο μιας τριλογίας «Star Wars» που λοιδορήθηκε, για να επανεκτιμηθεί μερικώς όταν η νεότερη έπεσε θύμα των γενικευμένων culture wars και των ελάχιστων φιλοδοξιών της, επανεμφανίζεται στα σινεμά με αφορμή την επέτειο 20 χρόνων από την κυκλοφορία της.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Your Friends & Neighbors: Και ο πλούσιος λευκός πενηντάρης έχει ψυχή

Daily / Your Friends & Neighbors: Και ο πλούσιος λευκός πενηντάρης έχει ψυχή

Ο Τζον Χαμ υποδύεται τον επιτυχημένο επενδυτή που χάνει ξαφνικά το έδαφος κάτω από τα πόδια του σ΄αυτή την εκλεκτικά διασκεδαστική, κατά τόπους δραματική και συχνά διεισδυτική σάτιρα ηθών της πλουτοκρατικής ελίτ.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Οι 10+1 αγαπημένες ταινίες του Σπύρου Στάβερη

Μυθολογίες / «Μου αρέσουν οι ιστορίες εκδίκησης στο σινεμά»: Οι 10+1 αγαπημένες ταινίες του Σπύρου Στάβερη

Από το φιλιππινέζικο σινεμά και τον Ζακ Τατί, μέχρι μια ταινία με μαχητές kung-fu που εξεγείρονται ενάντια στη γραφειοκρατία -και μία που τον ώθησε να ζητήσει από τη Marthe Keller να τον κάνει φίλο στο Facebook- η λίστα του φωτογράφου είναι γεμάτη εκπλήξεις.
ΣΠΥΡΟΣ ΣΤΑΒΕΡΗΣ
Κωστής Χαραμουντάνης: «Για να κάνω σινεμά μένω ακόμα στο πατρικό μου»

Κωστής Χαραμουντάνης / Κωστής Χαραμουντάνης: «Για να κάνω σινεμά μένω ακόμα στο πατρικό μου»

Ο 31χρονος σκηνοθέτης νιώθει πως ενηλικιώθηκε μαζί με την πρώτη του βραβευμένη ταινία, «Κιούκα: Πριν το τέλος του καλοκαιριού», κινηματογραφεί τις αναμνήσεις του και είναι μία από τις πιο μεγάλες ελπίδες του ελληνικού κινηματογράφου.
M. HULOT
«Το γυναικείο σώμα είναι το πρώτο που προσπαθεί να ελέγξει κάθε εξουσία»

Thalia Mavros / «Το γυναικείο σώμα είναι το πρώτο που προσπαθεί να ελέγξει κάθε εξουσία»

Η διεθνώς βραβευμένη παραγωγός και σκηνοθέτις Thalia Mavros μιλά στη LIFO για τη νέα πραγματικότητα που διαμορφώνει η «αυτοκρατορία» του Τραμπ, καθώς και για τη θέση της γυναίκας σε έναν κόσμο που αλλάζει - και όχι προς το καλύτερο.
M. HULOT
«The last of us» - S02 : Να δεις τι σου 'χω για μετά

Οθόνες / «The last of us» - S02 : Να δεις τι σου 'χω για μετά

Το πρώτο επεισόδιο της δεύτερης σεζόν της αγαπημένης σειράς του HBO λειτουργεί ως εισαγωγή, συστήνοντας νέους χαρακτήρες, το περιβάλλον της δράσης, τη σχέση των παλιών χαρακτήρων με αυτό αλλά και μεταξύ τους.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Κρίστοφερ Νόλαν, σε εκλιπαρώ, μην κάνεις την Οδύσσεια ‘σύγχρονη’»

Οθόνες / «Κρίστοφερ Νόλαν, σε εκλιπαρώ, μην κάνεις την Οδύσσεια σύγχρονη»

Ο επιφανής μελετητής του Ομήρου και διευθυντής του New York Times Review of Books, Ντάνιελ Μέντελσον, περιγράφει στην εφημερίδα Telegraph τους τρεις βασικούς κανόνες που ελπίζει να τηρηθούν κατά τη μεταφορά της «Οδύσσειας» στη μεγάλη οθόνη.
THE LIFO TEAM