Πρωτοφανές φώτοσοπ στα Όσκαρ: Στο Ιράν κάλυψαν το σώμα της Σαρλίζ Θερόν με μαύρο

Πρωτοφανές φώτοσοπ στα Όσκαρ: Στο Ιράν κάλυψαν το σώμα της Σαρλίζ Θερόν με μαύρο Facebook Twitter
3
Πρωτοφανές φώτοσοπ στα Όσκαρ: Στο Ιράν κάλυψαν το σώμα της Σαρλίζ Θερόν με μαύρο Facebook Twitter

H Σαρλίζ Θερόν εμφανίστηκε στην τελετή απονομής των Όσκαρ φορώντας μια χρυσή, λαμέ τoυαλέτα του οίκου Dior.

Πρωτοφανές φώτοσοπ στα Όσκαρ: Στο Ιράν κάλυψαν το σώμα της Σαρλίζ Θερόν με μαύρο Facebook Twitter

Το εντυπωσιακό φόρεμα άφηνε ακάλυπτους του ώμους της και είχε ένα βαθύ ντεκολτέ. Όμως στο Ιράν, τα ρούχα που φορούσε η ηθοποιός τη βραδιά των Όσκαρ έδειχναν διαφορετικά και αυτό εξαιτίας της λογοκρισίας που την έντυσε με «μαύρο» και πίξελς.

Πρωτοφανές φώτοσοπ στα Όσκαρ: Στο Ιράν κάλυψαν το σώμα της Σαρλίζ Θερόν με μαύρο Facebook Twitter

Αν και το Ιράν έζησε μια μεγάλη στιγμή κατά τη διάρκεια της φετινής τελετής, όταν η ταινία «The Salesman», σε σκηνοθεσία Ασγκάρ Φαραντί κέρδισε το Βραβείο Καλύτερης Ξενόγλωσσης Ταινίας, η λογοκρισία άφησε το δικό της στίγμα στην κορυφαία στιγμή.

Πρωτοφανές φώτοσοπ στα Όσκαρ: Στο Ιράν κάλυψαν το σώμα της Σαρλίζ Θερόν με μαύρο Facebook Twitter

Το τηλεοπτικό δίκτυο ILNA, που κάλυπτε την διοργάνωση και μετέδωσε την στιγμή της βράβευσης, έδειξε την Σαρλίζ Θερόν, που απένειμε το Βραβείο μαζί με την Σίρλεϊ Μακλέιν, κάνοντάς της photoshop ώστε να φαίνεται πως φορά περισσότερα ρούχα, καλύπτοντας με μαύρο τα σημεία που φαινόταν το σώμα της.

Η απόπειρα ενδεχομένως είχε στόχο να κάνει την γνωστή ηθοποιό, που φορούσε ένα φόρεμα χωρίς μανίκια με βαθύ ντεκολτέ, να φαίνεται περισσότερο ντυμένη από ό,τι ήταν. Τα μαύρα γραφικά που χρησιμοποίησαν οι παραγωγοί του ILNA TV όμως όχι μόνο ήταν εντελώς άθλια αλλά απέτυχαν παντελώς στο να καλύψουν τα γυμνά σημεία του σώματος της Σαρλίζ Θερόν, καθώς ενώ εκείνη κινούνταν αυτά παρέμεναν σταθερά στην οθόνη.

Πρωτοφανές φώτοσοπ στα Όσκαρ: Στο Ιράν κάλυψαν το σώμα της Σαρλίζ Θερόν με μαύρο Facebook Twitter

Λίγα λεπτά αργότερα, όταν η Anousheh Ansari ανέβηκε στη σκηνή για να παραλάβει το Βραβείο για λογαριασμό του Farhadi, το ILNA εφάρμοσε και σε εκείνη την ίδια τακτική, θολώνοντας αυτή τη φορά όμως την εικόνα για να καλύψει το ένα χέρι της Ansari που ήταν ακάλυπτο λόγω της ιδιαιτερότητας του φορέματός της.

Oscars News
3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

TAINIES

Οθόνες / Ο ανανεωμένος Superman και 6 ακόμα λόγοι για να πάτε σινεμά

Ένας υπερήρωας, μερικοί επικίνδυνοι καρχαρίες, ένα αμερικανικό ρομαντικό δράμα, μπόλικος σουρεαλισμός και γαλλικό chanson: Το κινηματογραφικό μενού της εβδομάδας έχει από όλα - Τι παίζει από σήμερα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
THE LIFO TEAM
Superman: Ένα αβαρές επεισόδιο κυριακάτικου cartoon

Oθόνες / Superman: Ένα αβαρές επεισόδιο κυριακάτικου καρτούν

Υπερφορτωμένο, κατά διαστήματα απολαυστικό, με μια τετράποδη προσθήκη που θα κάνει τους ζωόφιλους να γαβγίζουν από χαρά, το «Superman» του Τζέιμς Γκαν δεν προσποιείται πως θέλει να προσφέρει τίποτα παραπάνω από δύο ευχάριστες ώρες στο σινεμά.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Superman, καρχαρίες και Νταλί από αύριο στους κινηματογράφους

Πολιτισμός / Superman, καρχαρίες και Νταλί από αύριο στους κινηματογράφους

Η πρώτη ταινία του αναγεννημένου διευρυμένου σύμπαντος της DC, ο υβριδικός μεταμεσονύκτιος χαβαλές του «Dangerous Animals» και το χιτσκοκικό «Spellbound», με την ονειρική σεκάνς ανθολογίας που σχεδίασε ο Σαλβαδόρ Νταλί, ξεχωρίζουν από το πρόγραμμα αυτής της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Νύχτα Αγωνίας: Το trendy δράμα του Χίτσκοκ με τη συμμετοχή του Νταλί

Οθόνες / Νύχτα Αγωνίας: Το trendy δράμα του Χίτσκοκ με τη συμμετοχή του Νταλί

Ο μεγαλοπαραγωγός Ντέιβιντ Ο. Σέλζνικ επιθυμούσε ένα trendy δράμα για την ψυχανάλυση, ενώ ο Άλφρεντ Χίτσκοκ γύρισε άλλο ένα θρίλερ για το σεξ, την ερωτική επιθυμία και τον ρόλο μιας δυναμικής γιατρού, απροστάτευτης σε ένα σεξιστικό ανδροκρατούμενο μικρόκοσμο.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Αναγέννηση του Jurassic World με ανακυκλωμένα υλικά, ανακουφιστικά αναχρονιστική

Οθόνες / Jurassic World: Ανακυκλωμένα υλικά, ανακουφιστικό πισωγύρισμα

Ο Κόλιν Τρεβόροου ξεκίνησε δυνατά τη δεύτερη τριλογία του Jurassic σύμπαντος και την έστειλε στον αγύριστο ή περίπου στη μέση του πουθενά, με τους τροποποιημένους δεινοσαύρους αδέσποτους, οπλισμένους κι επικίνδυνους, σε ένα φινάλε με οικολογικές κορόνες, πανηγυρικά χαοτικό, ψευδεπίγραφα απειλητικό και, εν τέλει, εξαιρετικά ανιαρό.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Στο «F1», o Μπραντ Πιτ θυμίζει τους σταρ μιας άλλης εποχής

Οθόνες / Στο «F1», o Μπραντ Πιτ θυμίζει τους σταρ μιας άλλης εποχής

Ο Μπραντ Πιτ, σε έναν μεγαλειώδη αναχρονισμό σε σύγκριση με τους ζορισμένους άνδρες του σύγχρονου κινηματογράφου, παίζει την ψυχούλα που όλοι φανταζόμαστε στο «F1», έναν (καθόλου σκοτεινό) ιππότη της ασφάλτου, ριψοκίνδυνο για το fun της ιστορίας, σε πλήρη έλεγχο της κατάστασης, πιστό στο σχεδόν ερωτικό του ραντεβού με τον φακό.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
10 κινηματογραφικές προβολές-events που δεν πρέπει να χάσετε φέτος το καλοκαίρι

Οθόνες / 10 θρυλικές ταινίες που θα δούμε φέτος στα θερινά

Πέρα από τις ταινίες της διανομής, το καλοκαίρι διεξάγονται events, φεστιβάλ κaι αφιερώματα που (επανα)συστήνουν θησαυρούς από το κινηματογραφικό παρελθόν. Επιλέγουμε μια προβολή από δέκα τέτοιες δράσεις, στις οποίες κάθε σινεφίλ αξίζει να χτυπήσει κάρτα. 
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Κατερίνα Γιουλάκη (1938-2025): «Η θεία όλων μας»

Απώλειες / Κατερίνα Γιουλάκη (1938-2025): «Η θεία όλων μας»

Η αγαπημένη ηθοποιός, που έφυγε πλήρης ημερών πριν από λίγες ημέρες, υπήρξε η επιτομή της Ελληνίδας θείας, τόσο στην τηλεόραση όσο και στον κινηματογράφο. Ο ανιψιός της, Φώτης Σεργουλόπουλος, θυμάται στιγμές μαζί της.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί να δει κανείς το «Φοινικικό σχέδιο» αν δεν είναι φαν του Γουές Άντερσον;

The Review / Γιατί να δει κανείς το «Φοινικικό σχέδιο» αν δεν είναι φαν του Γουές Άντερσον;

O Χρήστος Παρίδης συζητά με τη Βένα Γεωργακοπούλου για την τελευταία ταινία του Τεξανού δημιουργού. Πρόκειται, τελικά, για μια αντικαπιταλιστική αλληγορία της εποχής μας;
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ