Όσκαρ 2018: Προβλέψτε τους φετινούς νικητές στις 8 βασικές κατηγορίες

Όσκαρ 2018: Προβλέψτε τους φετινούς νικητές στις 8 βασικές κατηγορίες Facebook Twitter
0

Άλλη μια βραδιά που προβλέπεται να είναι γεμάτη εκπλήξεις (ας ελπίσουμε όχι με λάθη, όπως το επικό περσινό #fail με τη λανθασμένη ανακοίνωση του μεγάλου νικητή, αλλά με μη αναμενόμενες επιλογές), άλλη μια εξαιρετική χρονιά για τον κινηματογράφο.

Απέχουμε μόλις μερικά εικοσιτετράωρα από το βράδυ της Κυριακής και την 90ή τελετή απονομής των βραβείων της Αμερικανικής Ακαδημίας Κινηματογράφου, των γνωστών σε όλους Όσκαρ, κι ενώ σε κάποιες βασικές κατηγορίες, όπως ο Α' Ανδρικός και ο Α' Γυναικείος Ρόλος, τα φαβορί δείχνουν να έχουν «κλειδώσει» εδώ και καιρό (Γκάρι Όλντμαν και Φράνσις ΜακΝτόρμαντ αντίστοιχα), σε άλλες, όπως τα Σενάρια, τα τεχνικά βραβεία (όπου προβλέπεται μάχη μέχρι τελικής πτώσης ανάμεσα στο «Blade Runner 2049» και τη «Δουνκέρκη») και, κυρίως, τα δύο σημαντικότερα Όσκαρ, αυτά της Σκηνοθεσίας και της Καλύτερης Ταινίας, όλα μοιάζουν ρευστά μέχρι την τελευταία στιγμή.

Θα επαναληφθεί και φέτος διάσπαση σε αυτές τις δύο κατηγορίες (κάτι που συμβαίνει πολύ συχνά τα τελευταία χρόνια) ή θα πετύχει κάποια ταινία το double; 

Θα συμβεί δηλαδή αυτό που συνέβη και στις Χρυσές Σφαίρες (και μοιάζει ως το πιθανότερο σενάριο που θα στερήσει οποιαδήποτε έκπληξη), να κερδίσουν οι «Τρεις Πινακίδες Έξω από το Έμπινγκ, στο Μιζούρι» το Όσκαρ Καλύτερης Ταινίας, και ο Γκιγιέρμο Ντελ Τόρο να γίνει ο τρίτος Μεξικανός που βραβεύεται με το Όσκαρ Σκηνοθεσίας τα τελευταία πέντε χρόνια για την εκπληκτική του δουλειά στη «Μορφή του Νερού»;

Πόσο ανασταλτικά μπορεί να λειτουργήσει για τις «Πινακίδες» το γεγονός ότι ο σκηνοθέτης τους, Μάρτιν ΜακΝτόνα, δεν είναι υποψήφιος στην αντίστοιχη κατηγορία; (H τελευταία φορά που συνέβη το σχετικά σπάνιο γεγονός να αναδεικνύεται Καλύτερη Ταινία κάποια χωρίς τον σκηνοθέτη της υποψήφιο, ήταν το 2013 με το «Argo» του Μπεν Άφλεκ).

Υπάρχει περίπτωση τα φορτισμένα πολιτικά μηνύματα του «Τρέξε» να λειτουργήσουν υπέρ του ώστε να κάνει την έκπληξη ο πρωτοεμφανιζόμενος Τζόρνταν Πιλ, ο μόλις πέμπτος μαύρος σκηνοθέτης που φτάνει στην αντίστοιχη υποψηφιότητα, και να γίνει ο πρώτος που θα κερδίσει το βραβείο;

Πώς θα σχολιαστεί στους ευχαριστήριους λόγους το κίνημα #metoo και όλο το σκάνδαλο με τις αποκαλύψεις των σεξουαλικών παρενοχλήσεων που σημάδεψαν το Χόλιγουντ κατά το 2017;

Δώστε μας και φέτος τις δικές σας προβλέψεις στο poll που ακολουθεί παρακάτω, για τις 8 βασικές κατηγορίες. Στο τέλος του poll θα δείτε πώς ψήφισαν οι αναγνώστες του LIFO.gr.

Θέλεις βραβευμένες ταινίες; Δες Nova!
Απόλαυσε ταινίες που σάρωσαν τα βραβεία σε Αμερική και Ευρώπη. Και ταινίες που ήδη κλέβουν την παράσταση στο χορό των φετινών βραβείων σε Α' προβολή: Τρεις Πινακίδες έξω από το Έμπινγκ, στο Μιζούρι, Wonder, Η Μορφή του Νερού, The Disaster Artist, The Greatest Showman

Oscars News
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Νίκο Κολιούκο, τελικά είναι pretentious το τετράγωνο κάδρο του Ξαβιέ Ντολάν στο «Mommy»;

Η ταινία της ζωής μου / Νίκο Κολιούκο, είναι pretentious το τετράγωνο κάδρο του Ξαβιέ Ντολάν στο «Mommy»;

O νεαρός σκηνοθέτης που βραβεύθηκε στο φετινό Φεστιβάλ Καννών για τη μικρού μήκους ταινία του «Το χάος που άφησε πίσω της» περιγράφει την προσωπική του σύνδεση με τις ταινίες του Ξαβιέ Ντολάν και του Τζον Κασσαβέτη.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Ποιος ήταν ο Λάγκερφελντ πριν γίνει διάσημος;

Οθόνες / Ποιος ήταν ο Λάγκερφελντ πριν γίνει διάσημος;

Μέσα από ένα μοιραίο ερωτικό τρίγωνο στο Παρίσι των ‘70s, η σειρά «Becoming Karl Lagerfeld» μας κάνει, αν όχι να συμπαθήσουμε, να κατανοήσουμε τον Καρλ Λάγκερφελντ, παρακολουθώντας τον στα άσημα χρόνια του στη μόδα.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Ανούκ Εμέ (1932-2024): Η βασίλισσα του ματαιωμένου έρωτα

Απώλειες / Ανούκ Εμέ (1932-2024): Η βασίλισσα του ματαιωμένου έρωτα

Έχοντας ως διαβατήριο την απίστευτη ομορφιά και την αθόρυβη μελαγχολία της, η απέριττη και αισθαντική ηθοποιός που πέθανε σήμερα στα 92 της, δεν διεκδίκησε ποτέ τον θρόνο της στο γαλλικό σινεμά.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Τα μυαλά που κουβαλάς

Οθόνες / Inside Out 2: Η Pixar δεν έχει πει ακόμη την τελευταία της λέξη

Τα συναισθήματα, που αποτελούν τον βασικό άξονα αυτής της ριζοσπαστικής δραματικής κομεντί, αποτυπώνονται τόσο καθαρά και δημιουργικά, που συχνά ξεχνάς πως παρακολουθείς μια περιπέτεια στο κέντρο του εγκεφάλου.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Δεν έχω δικαίωμα να σπάσω την αλυσίδα»: Η πιο διάσημη Παλαιστίνια ηθοποιός δεν ξεχνά

Οθόνες / «Δεν έχω δικαίωμα να σπάσω την αλυσίδα»: Η πιο διάσημη Παλαιστίνια ηθοποιός δεν ξεχνά

Η Χιάμ Αμπάς, γνωστή εσχάτως και από τον ρόλο της στο «Succession», μιλάει για την παλαιστινιακή εμπειρία και το ντοκιμαντέρ «Bye Bye Tiberias» που σκηνοθέτησε η κόρη της και ακολουθεί την πορεία της οικογένειάς της στην εξορία από τη Νάκμπα του 1948 μέχρι σήμερα.
THE LIFO TEAM
Αίγλη Cinema: Το εμβληματικό θερινό του Ζαππείου επέστρεψε, καλύτερο από ποτέ

Οθόνες / Αίγλη Cinema: Το εμβληματικό θερινό του Ζαππείου επέστρεψε, καλύτερο από ποτέ

Μετρώντας πάνω από έναν αιώνα ζωής, το σινεμά του κέντρου με την προνομιακή τοποθεσία μάς περιμένει ξανά για προβολές σε ένα καταπράσινο σκηνικό, με εντυπωσιακό ήχο, φαγητό και ποτό που ονειρευόμασταν να βρούμε σε ένα κυλικείο.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ