Ύστερα από πέντε χρόνια στη φυλακή, ο Tony Stéphanois συναντά τους αγαπημένους φίλους του, Jo και τον Ιταλό Mario Ferrati που τον προκαλούν να ληστέψουν κοσμήματα από τη βιτρίνα του κοσμηματοπωλείου Mappin & Webb Ltd. Εκείνος, όμως, αρνείται. Ο Tony βρίσκει την πρώην φιλενάδα του, τη Mado, να έχει γίνει η ερωμένη του γκάνγκστερ ιδιοκτήτη του νυχτερινού κέντρου, L' Âge d' Or, Louis Grutter, και την ταπεινώνει χτυπώντας την κι απογυμνώνοντάς την από τα κοσμήματα και τη γούνα της. Έπειτα τηλεφωνεί στους φίλους του και τους προτείνει να ληστέψουν το χρηματοκιβώτιο του κοσμηματοπωλείου. Καλούν τον διαρρήκτη ειδικό στα χρηματοκιβώτια Cesar να μπει στην ομάδα τους και σχεδιάζουν την τέλεια ληστεία. Το σχέδιο στέφεται με επιτυχία, όμως ο Δον Ζουάν, Cesar Θα γίνει η αιτία, τα πράγματα να πάρουν άσχημη τροπή. 

 

Για τους λάτρεις του παρασκηνίου, η πρώτη ταινία που γύρισε ο Ντασέν μετά την εξορία του στην Ευρώπη λόγω των αριστερών του πεποιθήσεων ήταν και η αφορμή για να συναντηθεί στις Κάννες με τη Μελίνα, η οποία συμμετείχε με τη Στέλλα, και να ενθουσιαστεί μαζί της, θυσιάζοντας στη συνέχεια σχεδόν όλη την καριέρα του για χάρη της. Το Ριφιφί έφυγε με το Βραβείο Σκηνοθεσίας το 1955 και, πριν τις Μερκουριάδες, ο Ντασέν πρόλαβε να σκηνοθετήσει μια γκανγκστερική λιχουδιά, με αιχμή του δόρατος μια 33λεπτη σεκάνς διάρρηξης, που επηρέασε όλες τις αντίστοιχες, από το Τοπ Καπί του ιδίου μέχρι τις Επικίνδυνες Αποστολές, με την ακρίβεια, την επινοητικότητα και το σασπένς της.