Ξεκίνησαν τα γυρίσματα της νέας ταινίας του Κώστα Γαβρά «Ενήλικοι στο Δωμάτιο»

Ξεκίνησαν τα γυρίσματα της νέας ταινίας του Κώστα Γαβρά «Ενήλικοι στο Δωμάτιο» Facebook Twitter
Η νέα ταινία του Κώστα Γαβρά «Ενήλικοι στο Δωμάτιο» έρχεται 7 χρόνια μετά την τελευταία του δημιουργία, «Το Κεφάλαιο»
0

Τα γυρίσματα της νέας ταινίας του Κώστα Γαβρά με τίτλο «Ενήλικοι στο Δωμάτιο» [Adults in the Room] έχουν ήδη ξεκινήσει στην Αθήνα.

Ο Έλληνας δημιουργός επιστρέφει στη σκηνοθεσία, 7 χρόνια μετά την τελευταία του ταινία «Το Κεφάλαιο». Τα διάρκειας 12 εβδομάδων γυρίσματα του «Ενήλικοι στο Δωμάτιο» θα γίνουν επίσης στο Παρίσι, τη Ρίγα, τις Βρυξέλλες, τη Φρανκφούρτη και το Λονδίνο.

Ο σκηνοθέτης δήλωσε σχετικά με την ταινία του, η οποία περιλαμβάνει μάλιστα πολλούς Έλληνες συντελεστές: 

«Η ιστορία μιας χώρας και του λαού της, παγιδευμένων σε ένα δίκτυο εξουσίας: ο φαύλος κύκλος των συναντήσεων του Eurogroup που επέβαλε τη δικτατορία της λιτότητας στην Ελλάδα. Πίσω από τις κλειστές πόρτες, παίζεται μια ανθρώπινη τραγωδία. Μια αρχαία ελληνική τραγωδία στη σύγχρονη εποχή.

Έχουμε εξασφαλίσει μια ομάδα από κορυφαίους ηθοποιούς από την Ελλάδα και άλλες ευρωπαϊκές χώρες.

Να αναφέρω πρώτα τους "φιλοξενούμενούς" μας: ένα θερμό καλωσόρισμα λοιπόν στον Ούλριχ Τούκουρ, με τον οποίο συνεργάζομαι με χαρά για τέταρτη φορά, και τους Νταν Σούρμανς, Ζοσιάν Πανσόν, Ορελιάν Ρεκουάν, Βίνσεντ Νέμεθ, Κορνίλιους Ομπόνια, Χένρικ Μπιρτς, και Φραντσέσκο Ακουαρόλι.

Και από την Ελλάδα: Χρήστος Λούλης, Αλέξανδρος Μπουρδούμης, Δημήτρης Τάρλοου, Χρήστος Στέργιογλου, Θάνος Τοκάκης, Θέμης Πάνου και πολλοί άλλοι, συμπεριλαμβανομένης μιας ειδικής εμφάνισης της Βαλέρια Γκολίνο.

Ξεκίνησαν τα γυρίσματα της νέας ταινίας του Κώστα Γαβρά «Ενήλικοι στο Δωμάτιο» Facebook Twitter
Χώρος γυρισμάτων όπου αναπαρίσταται το Eurogroup όπου, σύμφωνα με τον σκηνοθέτη, «ο φαύλος κύκλος των συναντήσεων του επέβαλε τη δικτατορία της λιτότητας στην Ελλάδα».

Σε προσωπικό επίπεδο, είμαι πολύ χαρούμενος που γυρίζω την ταινία εδώ στην Αθήνα, όπου και μπορώ να μιλάω ελληνικά με το εξαιρετικό μου συνεργείο, που αποτελείται από τον Γιώργο Αρβανίτη (διευθυντής φωτογραφίας), τον Σπύρο Λάσκαρη (καλλιτεχνικός διευθυντής), τον Άγη Παναγιώτου (κοστούμια) και τους δύο ταλαντούχους πρώτους βοηθούς σκηνοθέτη, Αρσένη Πολυμενόπουλο και Χρήστο Χουλιάρα και τους υπόλοιπους τεχνικούς μας.

Οι τοποθεσίες που βρήκαμε εδώ στην Αθήνα για τα γυρίσματα είναι τόσο υπέροχες όσο η ζεστασιά και η φιλοξενία των ανθρώπων.

Πρέπει επίσης να προσθέσω ότι το πρόγραμμα του ΕΚΟΜΕ είναι μεγάλη βοήθεια για τις παραγωγές που γίνονται στην Ελλάδα. Ως εκ τούτου, θα ήθελα να εκφράσω ένα μεγάλο ευχαριστώ στο υπουργείο Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης.

Ο Νίκος Παππάς και ο Λευτέρης Κρέτσος έκαναν σπουδαία δουλειά θέτοντας σε εφαρμογή το πρόγραμμα του ΕΚΟΜΕ σε τόσο σύντομο χρονικό διάστημα. Τώρα πια, γυρίζονται στην Ελλάδα περισσότερες ξένες παραγωγές από ποτέ.

Φυσικά, μην παραλείψω να αναφέρω και την προσωπική μου παραγωγό και σύζυγό μου Μισέλ Ρέι για την πολύτιμη συμβολή της.

Ο συμπαραγωγός μας εδώ στην Ελλάδα, ο Μάνος Κρεζίας από την ODEON (ο οποίος υπήρξε και συμπαραγωγός μας στην ταινία «Παράδεισος στη Δύση» πριν από 10 χρόνια), είναι ξανά κοντά μας, με τον Κώστα Λαμπρόπουλο στη διεύθυνση εκτέλεσης παραγωγής.

Στη Γαλλία συμπαραγωγοί μας είναι η France Télévisions και η Wild Bunch. Η Wild Bunch κατέχει επίσης τα δικαιώματα διανομής στη Γαλλία αλλά και παγκοσμίως. Και ως συνήθως το Canal Plus υποστηρίζει την ταινία.

Χάρη σε όλους εσάς, έχω μια τεράστια πρόκληση μπροστά μου: να μη σας απογοητεύσω».

Η ταινία «Ενήλικοι στο Δωμάτιο» θα κυκλοφορήσει στους κινηματογράφους από την ODEON

Culture
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.