Τι θα γινόταν αν ο Ρωμαίος και η Ιουλιέτα είχαν μείνει μαζί μέχρι τα 40;

Τι θα γινόταν αν ο Ρωμαίος και η Ιουλιέτα είχαν μείνει μαζί μέχρι τα 40; Facebook Twitter
0

Η παράσταση του «Ρωμαίου και της Ιουλιέτας» που θα παρουσιαστεί από το χοροθέατρο Lost Dog τον επόμενο μήνα στο Λονδίνο, αποτελεί μια σύγχρονη και ριζικά εναλλακτική βερσιόν του κλασικού έργου του Σαίξπηρ.

Στο χοροθέαμα αυτό που είχε εμφανιστεί πέρσι για πρώτη φορά στο κοινό, οι δύο αιώνιοι εραστές δεν έσβησαν στο μαυσωλείο της Βερόνας, αλλά φυγαδεύτηκαν στο Παρίσι και τώρα τρώει ο ένας τις σάρκες του άλλου ως ζεύγος σαραντάρηδων με το γάμο τους σε διαρκή κρίση.

Στόχος του δημιουργού της παράστασης, συγγραφέα και σκηνοθέτη Μπεν Ντιουκ, ήταν μια επιθυμία να ξεφύγει από τον βασανιστικό μύθο της νεότητας που συνοδεύει το κλασικό έργο και να δείξει πώς η μυθολογία της συναρπαστικής αρχής μιας σχέσης καταπιέζει το για πάντα ένα ζευγάρι.

Ειδικά όταν ο ένας θυμάται διαφορετικά από τον άλλον εκείνες τις πρώτες «μαγικές στιγμές», όπως συμβαίνει με το ζεύγος της παράστασης (τους ρόλους υποδύονται ο ίδιος ο Ντιουκ και η Σολέν Βάιναχτερ).

Τι θα γινόταν αν ο Ρωμαίος και η Ιουλιέτα είχαν μείνει μαζί μέχρι τα 40; Facebook Twitter

«Ο μύθος του πώς ξεκίνησε μια σχέση μπορεί να την τρέφει για χρόνια» λέει στον Guardian, o 43χρονος Ντιουκ.

«Όταν ήμασταν πιο νέοι, το μόνιμο θέμα ήταν αν κάθε νέα σχέση ήταν «ο ένας / η μία» για κάποιον ή κάποια από μας. Υπάρχει στην κουλτούρα μας αυτή η επίμονη ιδέα ότι πρέπει σώνει και καλά να υπάρξει αυτή κεραυνοβόλος στιγμή- όπως όταν ο Λεονάρντο ΝτιΚάπριο βλέπει για πρώτη φορά την Κλερ Ντέινς μέσα από το γυαλί του ενυδρείου στην ταινία 'Ρωμαίος και Ιουλιέτα' του Λούρμαν...».

Culture
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.