Τριαντάφυλλο στο στήθος

Τριαντάφυλλο στο στήθος Facebook Twitter
0

Γραμμένο από τον Τενεσί Ουίλιαμς σε μια στιγμή της ζωής του που ένιωθε χαρούμενος και ψυχικά ήρεμος, μετά από ένα ταξίδι του στην πολύβουη και ζωντανή, για τα μάτια του, νότια Ιταλία, το «Τριαντάφυλλο στο στήθος» είναι το μοναδικό έργο του που έχει αισιόδοξο τέλος.


Η Σεραφίνα Ντέλλε Ρόζε παρομοιάζει το διπλό της κρεβάτι με θρησκεία. Είναι μια γυναίκα που έντονα αγαπά, ερωτεύεται, πονά, πιστεύει. Όταν πεθαίνει ο άντρας της, ψάχνει κάπου να χωρέσει τη λατρεία της για εκείνον. Στριμώχνει την ίδια της την "ψυχή" μέσα στην τεφροδόχο του. Αποστρέφεται τον κόσμο, που τολμά να θυμάται ένα λιγότερο θαυμαστό παρελθόν για το χαμένο της "τριαντάφυλλο". Προσπαθεί μανιασμένα να κρατήσει την έφηβη κόρη της, Ρόζα, μακριά από τους "κυνηγούς" άνδρες. Ψάχνει πάντα απαντήσεις από μια ξεθωριασμένη Μαντόνα. Κι όταν ο Αλβάρο, ένας οδηγός φορτηγού, μπαίνει απρόσκλητος στο σπίτι της, εκείνη προσπαθεί να καταλάβει αν αυτό ήταν το σημάδι που περιμείνει από την Παναγία. Η ζωή πρέπει πάντα να προχωράει.

Θέατρο
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Βασιλιάς Λιρ

Θέατρο / Βασιλιάς Λιρ: Ένα από τα σκοτεινότερα, τα πιο ανησυχητικά έργα που γράφτηκαν ποτέ

Η ιστορία ενός εκ των κορυφαίων δημιουργημάτων του Σαίξπηρ, του βασιλιά που αποτελεί τεράστια ερμηνευτική πρόκληση για κάθε σημαντικό ηθοποιό, με αφορμή το τριπλό ανέβασμά του στην Αθήνα.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Καλά, εσύ σκοτώθηκες νωρίς»: Μια γνήσια λαϊκή αφήγηση που ξεπερνά το όριο του αριστερού απομνημονεύματος

I Was There / «Καλά, εσύ σκοτώθηκες νωρίς»: Μια γνήσια λαϊκή αφήγηση που ξεπερνά το όριο του αριστερού απομνημονεύματος

Σε έναν κόσμο όπου η ακεραιότητα και η αφοσίωση εξαφανίζονται, η παράσταση μας θυμίζει ότι υπήρξε μια γενιά που έζησε χωρίς να αφήσει στιγμή τα ιδανικά της.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Αινείας Τσαμάτης: «Από το Εθνικό δεν τόλμησα να περάσω ούτε απέξω, από συστολή και άγχος»

Θέατρο / Αινείας Τσαμάτης: «Από το Εθνικό δεν τόλμησα να περάσω ούτε απέξω»

Ένας από τους πιο αγαπητούς και συνεπείς ηθοποιούς της γενιάς του βρίσκεται αντιμέτωπος με μια μεγάλη θεατρική πρόκληση: τον Τρέπλιεφ στον «Γλάρο» του Τσέχοφ που ανεβάζει ο Δημήτρης Καραντζάς.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ο Τιάγκο Ροντρίγκες εξηγεί γιατί είναι «όμορφο» να σκοτώνεις φασίστες

Θέατρο / Ο Τιάγκο Ροντρίγκες εξηγεί γιατί είναι «όμορφο να σκοτώνεις φασίστες» στο θέατρο

Με αφορμή το βαθιά πολιτικό, ρηξικέλευθο όσο και «προκλητικό» ήδη από τον τίτλο του έργο που ανεβάζει στη Στέγη (4-8/12), ο κορυφαίος Πορτογάλος σκηνοθέτης και καλλιτεχνικός διευθυντής από το 2021 του Φεστιβάλ της Αβινιόν μιλά για τη σύγχρονη φασιστική απειλή και τη δέουσα «απάντηση» τόσο του δημοκρατικού τόξου όσο και της τέχνης σε αυτή.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Θέατρα Νοέμβριος 

Θέατρο / 36 παραστάσεις που κάνουν πρεμιέρα το Νοέμβριο

Στα υπεράριθμα θέατρα της Αθήνας μπορείς να βρεις τα πάντα και ο Νοέμβριος δεν αποτελεί εξαίρεση: Πίντερ από δύο νέους δημιουργούς, Robert Wilson να σκηνοθετεί τρεις σπουδαίες ελληνίδες ηθοποιούς, Τσέχοφ αλλά και Κατσικονούρη και πολλούς ακόμα λόγους για να μπείτε σε ένα θέατρο και αυτόν το μήνα.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ