Ποιες είναι οι δύο μεγάλες σταρ της όπερας που έρχονται το καλοκαίρι στην Αθήνα;

Ποιες είναι οι δύο μεγάλες σταρ της όπερας που έρχονται το καλοκαίρι στην Αθήνα; Facebook Twitter
Λιζέτ Οροπέσα και Κάρμεν Τζανατάζιο
0

Και ξαφνικά τα καλοκαίρια αποκτούν διεθνή λάμψη για τους φανατικούς της όπερας. Oι ανερχόμενες σταρ του είδους, οι πιο περιζήτητες τραγουδίστριες της νέας γενιάς, εκείνες που απολαμβάνουν την πιο δημιουργική τους περίοδο, βάζουν σιγά-σιγά την Αθήνα στον χάρτη των διαδρομών τους.

Μετά την Ανίτα Ρατσβελισβίλι που «τάραξε» πέρσι το Ηρώδειο με τη φλογερή Κάρμεν της, δύο ακόμα αστραφτερά ονόματα του λυρικού τραγουδιού καταφθάνουν το καλοκαίρι, πάνω στην τραγουδιστική του ακμή: το enfant gâté της Μetropolitan, Λιζέτ Οροπέσα, και η γοητευτική Ιταλίδα Κάρμεν Τζανατάζιο προβάρουν τους δύο ξεχωριστούς ρόλους που θα ερμηνεύσουν στο Ηρώδειο, δημιουργώντας ήδη αίσθηση στο οπερατικό στερέωμα.

Η Κάρμεν Τζανατάζιο θα τραγουδήσει «Νόρμα» του Μπελίνι  ενώ η λαμπερή Λιζέτ Οροπέσα αναμετριέται με τη δημοφιλέστατη «Τραβιάτα» του Βέρντι.

Και μάλιστα όχι μόνο έρχονται (ενισχύοντας το διεθνές προφίλ του οργανισμού) αλλά θα δοκιμαστούν σε παραγωγές που ξεφεύγουν από τις κλασικές φόρμες και αποτελούν δύο από τις πιο τολμηρές και φιλόδοξες επιλογές των τελευταίων ετών. Η Κάρμεν Τζανατάζιο θα τραγουδήσει «Νόρμα» του Μπελίνι (πρεμιέρα 5 Ιουνίου) στη φιλόδοξη παραγωγή που υπογράφουν ο Κάρλους Παντρίσα και η εκκεντρική καλλιτεχνική κολεκτίβα La Fura dels Baus, ενώ η λαμπερή Λιζέτ Οροπέσα αναμετριέται με τη δημοφιλέστατη «Τραβιάτα» του Βέρντι στην πρώτη παρουσίαση του έργου στο συγκεκριμένο ανοικτό θέατρο (27-28, 30-31 Ιουλίου).

Κάρμεν Τζανατάζιο

Ποιες είναι οι δύο μεγάλες σταρ της όπερας που έρχονται το καλοκαίρι στην Αθήνα; Facebook Twitter
Η 43χρονη Κάρμεν Τζανατάζιο κάνει πλάκα σε όσους την ρωτούν για την εξωτερική της εμφάνιση: «Εντάξει, έχω ένα ωραίο πρόσωπο, αλλά μάλλον έχω και πράγματα να πω». Πόσο μάλλον να τραγουδήσει! Φωτο: Cory Weaver

Γέννημα-θρέμμα της Σκάλας του Μιλάνου, η Κάρμεν Τζανατάζιο, ξέρει ότι το καλοκαιρινό της στοίχημα είναι μεγάλο. Όχι ότι το κοινό της Αθήνας είναι απαιτητικότερο από αυτό του Covent Garden, όπου συχνά αποθεώνεται, αλλά, όπως και να το κάνουμε, μια αδυναμία και σύνδεση με την ηρωίδα Νόρμα την έχουμε.

Η όπερα του Μπελίνι υπήρξε από τις πρώτες που ανέβηκαν με μεγάλη επιτυχία στην πρωτεύουσα του νεοσύστατου κράτους το 1837, πρωτοπαρουσιάστηκε στο Αρχαίο Θέατρο της Επιδαύρου τον Αύγουστο του 1960, ενώ ο τρόπος που την απέδωσε μέσα στα χρόνια η Μαρία Κάλλας σφράγισε για πάντα τον ρόλο, προσδίδοντάς του ιερές διαστάσεις.

Ευέλικτη και άπιαστη στις μεταμορφώσεις που της ζητούν οι σκηνοθέτες, έξοχη Μιμί στην «Μποέμ» και Λεονόρα στον «Τροβατόρε», απολαυστική στις όπερες του Πουτσίνι και του Βέρντι, ambassador μεγάλων ιταλικών οίκων (Antonio Riva, Bulgari) και τρομερά δυναμική, η 43χρονη Κάρμεν Τζανατάζιο κάνει πλάκα σε όσους την ρωτούν για την εξωτερική της εμφάνιση: «Εντάξει, έχω ένα ωραίο πρόσωπο, αλλά μάλλον έχω και πράγματα να πω». Πόσο μάλλον να τραγουδήσει!

Οι κριτικές δεν σταματούν να εγκωμιάζουν τα φωνητικά της προσόντα και τον τρόπο που ανταποκρίνεται στους μεγάλης διάρκειας ρόλους. Η «Telegraph» επιμένει πως αδικούμε την εκρηκτική της σκηνική παρουσία αν την συγκρίνουμε με τις άλλες σοπράνο, καθώς εκείνη θυμίζει σε ταμπεραμέντο σταρ του κινηματογράφου σαν την συμπατριώτισσά της Άνα Μανιάνι, ενώ ο «Observer» παρακολούθησε τον τρόπο που ερμήνευσε τη Βιολέτα στη Metropolitan Opera και απεφάνθη: «Ερμήνευσε τον ρόλο θυμίζοντας τη νεαρή Τζίνα Λολομπρίτζιτα, αποδίδοντας συναρπαστικά τόσο τις μεσαίες όσο και τις ψηλές νότες».

Ποιες είναι οι δύο μεγάλες σταρ της όπερας που έρχονται το καλοκαίρι στην Αθήνα; Facebook Twitter
Η Κάρμεν Τζανατάζιο ως βασίλισσα Ελισάβετ. Φωτο: Alastair Muir

Είναι, λοιπόν, ιδανική η συγκυρία της συνεργασίας με τους La Fura dels Baus (τις παραστάσεις θα διευθύνει ο Γιώργος Μπαλατσινός), μια ομάδα ταυτισμένη με την ευρωπαϊκή θεατρική πρωτοπορία και τον Κάρλους Παντρίσα (ένας από τους έξι καλλιτεχνικούς διευθυντές της). Αγαπούν τις ανατροπές, πασχίζουν σε κάθε παραγωγή να καταργούν τα όρια ανάμεσα στη σκηνή και το κοινό, αναζητούν νέους τρόπους έκφρασης και μπλέκουν πάντα με κάποιον τρόπο την τέχνη με την κοινωνία.

Από το 1979 που ιδρύθηκαν έως σήμερα έχουν ασχοληθεί με κάθε μορφή παραστατικών τεχνών: από το θέατρο δρόμου ως το ψηφιακό θέατρο και από την τελετή έναρξης των Ολυμπιακών Αγώνων της Βαρκελώνης ως την όπερα, στην οποία μοιάζει να βρήκαν ιδανικό πεδίο δράσης.

«Πηγή έμπνευσης θα αποτελέσει το έργο του Νίτσε "Η γέννηση της τραγωδίας", ιδωμένο μέσα από μια προχριστιανική οπτική γι' αυτό που είναι, ένας προϊστορικός μύθος γεμάτος συμβολισμούς. Ένα γενεαλογικό δέντρο που σπάει, ένας βωμός, μία Λίθος και ένα τελετουργικό ποτό. Αέρας, φωτιά, χώμα, πόλεμοι, προδοσίες, γενναιότητα, ανυπότακτα συναισθήματα και αισθησιασμός» σημειώνει για το ανέβασμα της «Νόρμα» στο Ηρώδειο ο Κάρλους Παντρίσα.

«Κατά μία άποψη, στη σύγχρονη κοινωνία είμαστε όλοι μας παιδοκτόνοι: αφήνουμε στα παιδιά μας έναν μη βιώσιμο κόσμο. Ακριβώς γι' αυτό η παράσταση θα ανακυκλώσει λύματα της Μεσογείου για την ανάπτυξη μέρους του σκηνικού και των πενιχρών κοστουμιών... Η παράσταση θα φιλοξενηθεί στο Ωδείο Ηρώδου Αττικού, έναν εντυπωσιακό χώρο, με το κοινό να κάθεται αντικριστά, δημιουργώντας μια εντυπωσιακή σύνθεση. Το κοινό χωρίζεται από τρία σημεία-κλειδιά: το δαχτυλίδι που περικλείει την ορχήστρα, το δαχτυλίδι που χωρίζει στα δύο το κοινό και ακόμα ένα που θα φωτίσει το κοινό με ηλιακό φωτοκύτταρο, όπως ο θεός Ήλιος με το φωτοστέφανό του».

Λιζέτ Οροπέσα

Ποιες είναι οι δύο μεγάλες σταρ της όπερας που έρχονται το καλοκαίρι στην Αθήνα; Facebook Twitter
Φωτο: Jason Homa

Για τη Λιζέτ Οροπέσα, από την άλλη, τα πρώτα credits ήρθαν από την απέναντι πλευρά του Ατλαντικού, καθώς αυτό το χαριτωμένο και πολυτάλαντο κορίτσι ξεπήδησε από την αγκαλιά του νεοϋορκέζικου λυρικού κολοσσού, της Μetropolitan. Στους κύκλους του λυρικού τραγουδιού η άφιξή της όχι μόνο έχει σημάνει ήδη συναγερμό αλλά τα εισιτήρια −όποτε ξεκινήσει η προπώληση− προβλέπεται να εξαφανιστούν αστραπιαία.

Η δεύτερη καλοκαιρινή όπερα της Εθνικής Λυρικής Σκηνής στο Ηρώδειο είναι ένα επίσης θρυλικό έργο. Η «Τραβιάτα», λατρεμένο μελόδραμα, έχει ως επίκεντρο έναν μυθιστορηματικό έρωτα, συγκινητική αφήγηση, μοναδικής δύναμης μελωδίες και έναν πρωταγωνιστικό ρόλο (της τραγικής Βιολέτα), τον οποίο κάθε σοπράνο ονειρεύεται.

Η νέα παραγωγή θα αποτελέσει το οπερατικό ντεμπούτο του σκηνοθέτη, χορογράφου και διευθυντή του Μπαλέτου της Εθνικής Λυρικής Σκηνής, Κωνσταντίνου Ρήγου. Είκοσι ένα χρόνια μετά τη χορογραφία πάνω στην «Κυρία με τις καμέλιες» στο Φεστιβάλ Χορού της Καλαμάτας και στο θέατρο Αμόρε, ξανασυναντά τη «διάσημη εταίρα της παριζιάνικης κοινωνίας» με την οποία σχετίστηκε ο Αλέξανδρος Δουμάς υιός και για την οποία έγραψε το θεατρικό του έργο, στην οπερατική εκδοχή.

Ποιες είναι οι δύο μεγάλες σταρ της όπερας που έρχονται το καλοκαίρι στην Αθήνα; Facebook Twitter
Η Λιζέτ Οροπέσα έχει θριαμβεύσει ως Λουτσία στη Βασιλική Όπερα της Αγγλίας. Φωτο: Stephen Cummiskey

Όμορφη, επικοινωνιακή, με αστραφτερή φωνή και ένα '70s αμερικανικό class, σπουδαία στο μπελ κάντο, η Λιζέτ Οροπέσα έχει κάτι εύθραυστο (εντάξει, κρατά μέχρι να ερμηνεύσει τις πρώτες νότες) και πολύ εξωτικό. Γεννήθηκε στη Νέα Ορλεάνη από Κουβανούς γονείς και πριν ξεκινήσει σπουδές φωνητικής έπαιζε έξοχο φλάουτο. Ο πρώτος σημαντικός ρόλος που τραγούδησε είναι αυτός της Σουζάνα στους «Γάμους του Φίγκαρο» και αυτός με τον οποίο έχει ταυτιστεί η Τζίλντα στον «Ριγκολέτο». Έχει θριαμβεύσει ως Λουτσία στη Βασιλική Όπερα της Αγγλίας και λίγο πριν από την Αθήνα θα κάνει το ντεμπούτο της στη Σκάλα του Μιλάνου.

Ήταν μόλις 22 ετών όταν, με τις ευχές της Μetropolitan Opera, ξεχύθηκε στις οπερατικές αρένες του πλανήτη. Έκτοτε, και παρ' ότι είναι μόνο 35 ετών, το κοντέρ έχει γράψει τουλάχιστον 100 παραστάσεις σε αίθουσες όλου του κόσμου (Νέα Υόρκη, Λονδίνο, Μαδρίτη, Μόναχο, Νάπολη, Παρίσι, Βιέννη, Βερολίνο, Σαν Φραντσίσκο κ.λπ.), συνεργασίες με τους πιο καταξιωμένους και μια προσωπική ιστορία απίθανη και μάλλον ασυνήθιστη για λυρική τραγουδίστρια.

Η Λιζέτ είναι διακεκριμένη δρομέας (καμαρώνει για τους έξι μαραθωνίους στους οποίους έχει τερματίσει), κάνει διάφορα σπορ, είναι υπέρμαχος της υγιεινής ζωής και της άθλησης.

Το Covent Garden και το Teatro Real Madrid δύσκολα θα ξεχάσουν τη «Λουτσία ντι Λαμερμούρ» της, ενώ η Μetropolitan της Νέας Υόρκης ανακοίνωσε μόλις πως την επόμενη σεζόν θα της χαρίσει την ευκαιρία να δοξαστεί όχι σε μία αλλά σε δύο παραγωγές. Έτσι, μετά το Ηρώδειο θα τραγουδήσει «Τραβιάτα» και στη Νέα Υόρκη (ο δεύτερος μεγάλος ρόλος είναι στη Μανόν). Είναι ολοφάνερο ότι αυτό το κορίτσι είναι ασταμάτητο. Στο τρέξιμο και, κυρίως, στο τραγούδι.

Θέατρο
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μπομπ Γουίλσον

Απώλειες / Μπομπ Γουίλσον (1941-2025): Το προκλητικό του σύμπαν ήταν ένα και μοναδικό

Μεγάλωσε σε μια κοινότητα όπου το θέατρο θεωρούνταν ανήθικο. Κι όμως, με το ριζοσπαστικό του έργο σφράγισε τη σύγχρονη τέχνη του 20ού αιώνα, σε παγκόσμιο επίπεδο. Υποκλίθηκε πολλές φορές στο αθηναϊκό κοινό – και εκείνο, κάθε φορά, του ανταπέδιδε την τιμή.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
H ανάληψη του Οιδίποδα αναβάλλεται επ’ αόριστον

Θέατρο / H ανάληψη του Οιδίποδα αναβάλλεται επ’ αόριστον

Ο «Οιδίποδας» του Γιάννη Χουβαρδά συνενώνει τον «Τύραννο» και τον «Επί Κολωνώ» σε μια παράσταση, παίρνοντας τη μορφή μιας πυρετώδους ανασκαφής στο πεδίο του ασυνείδητου - Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Ζιλιέτ Μπινός: Η Ιουλιέτα των Πνευμάτων στην Επίδαυρο

Θέατρο / Ζιλιέτ Μπινός: Η Ιουλιέτα των Πνευμάτων στην Επίδαυρο

Η βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιός προσπαθεί να παραμείνει συγκεντρωμένη μέχρι την κάθοδό της στο αργολικό θέατρο. Παρ’ όλα αυτά, βρήκε τον χρόνο να μας μιλήσει για τους γυναικείους ρόλους που τη συνδέουν με την Ελλάδα και για τη σημασία της σιωπής.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Όλα όσα ζήσαμε στο 79ο Φεστιβάλ της Αβινιόν: από το «La Distance» του Ροντρίγκες έως τη μεγάλη επιτυχία του Μπανούσι

Θέατρο / Όλα όσα ζήσαμε στο 79ο Φεστιβάλ της Αβινιόν

Οι θερμές κριτικές της «Liberation» και της «Le Monde» για το «ΜΑΜΙ» του Μπανούσι σε παραγωγή της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση είναι απλώς μια λεπτομέρεια μέσα στις απανωτές εκπλήξεις που έκρυβε το πιο γνωστό θεατρικό φεστιβάλ στον κόσμο.
ΤΙΝΑ ΜΑΝΔΗΛΑΡΑ
Κωνσταντίνος Ζωγράφος: Ο «Ορέστης» του Τερζόπουλου

Θέατρο / Κωνσταντίνος Ζωγράφος: «Ο Τερζόπουλος σου βγάζει τον καλύτερό σου εαυτό»

Ο νεαρός ηθοποιός που πέρυσι ενσάρκωσε τον Πυλάδη επιστρέφει φέτος ως Ορέστης. Με μια ήδη πλούσια διαδρομή στο θέατρο δίπλα σε σημαντικούς δημιουργούς, ετοιμάζει ένα νέο έργο εμπνευσμένο από το Νεκρομαντείο του Αχέροντα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Μάλιστα κύριε Ζαμπέτα»: Αξίζει η παράσταση για τον «μάγκα» του ελληνικού πενταγράμμου;

The Review / «Μάλιστα κύριε Ζαμπέτα»: Αξίζει η παράσταση για τον «μάγκα» του ελληνικού πενταγράμμου;

Με αφορμή την παράσταση γι’ αυτόν τον αυθεντικό δημιουργό που τις δεκαετίες του 1950 και του 1960 μεσουρανούσε, ο Χρήστος Παρίδης και η Βένα Γεωργακοπούλου σχολιάζουν τον αντίκτυπό του στο κοινό σήμερα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Οιδίπους Τύραννος» και «Οιδίπους επί Κολωνώ» του Σοφοκλή: Η άνοδος, πτώση και η αποθέωση

Αρχαίο Δράμα Explained / «Οιδίπους Τύραννος» και «Οιδίπους επί Κολωνώ» του Σοφοκλή: Η άνοδος, η πτώση και η αποθέωση

Τι μας μαθαίνει η ιστορία του Οιδίποδα, ενός ανθρώπου που έχει τα πάντα και τα χάνει εν ριπή οφθαλμού; Η κριτικός θεάτρου Λουίζα Αρκουμανέα επιχειρεί μια θεωρητική ανάλυση του έργου του Σοφοκλή.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Αλίκη Βουγιουκλάκη: Στη ζωή έσπαγε τα ταμπού, στο θέατρο τα ταμεία

Θέατρο / Αλίκη Βουγιουκλάκη: Πώς έσπαγε τα ταμεία στο θέατρο επί 35 χρόνια

Για δεκαετίες έχτισε, με το αλάνθαστο επιχειρηματικό της ένστικτο, μια σχέση με το θεατρικό κοινό που ακολουθούσε υπνωτισμένο τον μύθο της εθνικής σταρ. Η πορεία της ως θιασάρχισσας μέσα από παραστάσεις-σταθμούς και τις μαρτυρίες συνεργατών της.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Νίκος Καραθάνος: «Εμείς είμαστε οι χώρες, τα κείμενα, οι πόλεις, εμείς είμαστε οι μύθοι»

Θέατρο / Νίκος Καραθάνος: «Εμείς είμαστε οι χώρες, τα κείμενα, οι πόλεις, εμείς είμαστε οι μύθοι»

Στον πολυαναμενόμενο «Οιδίποδα» του Γιάννη Χουβαρδά, ο Νίκος Καραθάνος επιστρέφει, 23 χρόνια μετά, στον ομώνυμο ρόλο, ακολουθώντας την ιστορία από το τέλος προς την αρχή και φωτίζοντας το ανθρώπινο βάθος μιας τραγωδίας πιο οικείας απ’ όσο νομίζουμε.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ένα δώρο που άργησε να φτάσει

Θέατρο / «Κοιτάξτε πώς φέρονταν οι αρχαίοι στους ξένους! Έτσι πρέπει να κάνουμε κι εμείς»

Ένα δώρο που έφτασε καθυστερημένα, μόλις είκοσι λεπτά πριν το τέλος της παράστασης - Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα για το «ζ-η-θ, ο Ξένος» σε σκηνοθεσία Μιχαήλ Μαρμαρινού.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Η Κασσάνδρα της Έβελυν Ασουάντ σημάδεψε το φετινό καλοκαίρι

Θέατρο / Η Κασσάνδρα της Έβελυν Ασουάντ σημάδεψε την «Ορέστεια»

Η «Ορέστεια» του Θεόδωρου Τερζόπουλου συζητήθηκε όσο λίγες παραστάσεις: ενθουσίασε, προκάλεσε ποικίλα σχόλια και ανέδειξε ερμηνείες υψηλής έντασης και ακρίβειας. Ξεχώρισε εκείνη της Έβελυν Ασουάντ, η οποία, ως Κασσάνδρα, ερμήνευσε ένα αραβικό μοιρολόι που έκανε πολλούς να αναζητήσουν το όνομά της. Το φετινό καλοκαίρι, η παράσταση επιστρέφει στη Θεσσαλονίκη, στους Δελφούς και στο αρχαίο θέατρο Φιλίππων.
M. HULOT
Η Λίνα Νικολακοπούλου υπογράφει και σκηνοθετεί τη μουσικοθεατρική παράσταση «Χορικά Ύδατα»

Θέατρο / «Χορικά Ύδατα»: Ο έμμετρος κόσμος της Λίνας Νικολακοπούλου επιστρέφει στη σκηνή

Τραγούδια που αποσπάστηκαν από το θεατρικό τους περιβάλλον επιστρέφουν στην πηγή τους, σε μια σκηνική τελετουργία γεμάτη εκπλήξεις που φωτίζει την τεράστια καλλιτεχνική παρακαταθήκη της στιχουργού.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Το ημέρωμα της στρίγγλας»: Ήταν ο Σαίξπηρ μισογύνης;

The Review / «Το ημέρωμα της στρίγγλας»: Ήταν ο Σαίξπηρ μισογύνης;

Γιατί εξακολουθεί να κερδίζει το σύγχρονο κοινό η διάσημη κωμωδία του Άγγλου βάρδου κάθε φορά που ανεβαίνει στη σκηνή; Ο Χρήστος Παρίδης και η Βένα Γεωργακοπούλου συζητούν με αφορμή την παράσταση που σκηνοθετεί η Εύα Βλασσοπούλου.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Darkest White»: Ένα σύμπαν που εξερευνά την ανθεκτικότητα και τη δύναμη της γυναίκας 

Θέατρο / «Darkest White»: Ο εμφύλιος από την πλευρά των χαμένων

Το έργο της Δαφίν Αντωνιάδου που θα δούμε στο Φεστιβάλ Αθηνών, εξερευνά μέσω προσωπικών και ιστορικών αναμνήσεων και μέσα από την ανθεκτικότητα και τη δύναμη της γυναικείας παρουσίας, ιστορίες εκτοπισμού και επιβίωσης. 
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Beytna: Μια παράσταση χορού που είναι στην ουσια ένα τραπέζι με φίλους

Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας / Beytna: Μια παράσταση χορού που είναι στην ουσία ένα τραπέζι με φίλους

Ο σπουδαίος λιβανέζος χορευτής και χορογράφος Omar Rajeh, επιστρέφει με την «Beytna», μια ιδιαίτερη περφόρμανς με κοινωνικό όσο και γαστριμαργικό αποτύπωμα, που θα παρουσιαστεί στο πλαίσιο του φετινού 31ου Διεθνούς Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η νύφη και το «Καληνύχτα, Σταχτοπούτα»

Θέατρο / Η Καρολίνα Μπιάνκι παίρνει το ναρκωτικό του βιασμού επί σκηνής. Τι γίνεται μετά;

Μια παράσταση-περφόρμανς που μέσα από έναν εξαιρετικά πυκνό και γοητευτικό λόγο, ένα κολάζ από εικόνες, αναφορές, εξομολογήσεις, όνειρα και εφιάλτες μάς κάνει κοινωνούς μιας ακραίας εμπειρίας, χωρίς να σοκάρει.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Ακούγεσαι Λυδία, Ακούγεσαι ίσαμε το στάδιο

Επίδαυρος / «Ακούγεσαι, Λυδία, ίσαμε το στάδιο ακούγεσαι»

Κορυφαίο πρόσωπο του αρχαίου δράματος, συνδεδεμένη με εμβληματικές παραστάσεις, ανατρέχει σε δεκαπέντε σταθμούς της καλλιτεχνικής της ζωής στην Επίδαυρο και αφηγείται προσωπικές ιστορίες, επιτυχίες και ματαιώσεις, εξαιρετικές συναντήσεις και συνεργασίες, σε μια πορεία που αγγίζει τις πέντε δεκαετίες.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ