Η Μπέτυ Αρβανίτη απεχθάνεται πάνω απ' όλα την εμμονή του βλάκα

Η Μπέτυ Αρβανίτη απεχθάνεται πάνω απ' όλα την εμμονή του βλάκα Facebook Twitter
Η Μπέτυ Αρβανίτη στην παράσταση του Μπροχ, στο Θέατρο της Οδού Κεφαλληνίας
0

 

—Ποια είναι η εικόνα που έχετε για την απόλυτη ευτυχία; Ο Ταρκόφσκι στην «Νοσταλγία» λέει κάποια στιγμή πως «υπάρχουν πιο σημαντικά πράγματα από την ευτυχία».

—Ποιος είναι ο μεγαλύτερος φόβος σας; Το συναίσθημα του φόβου.

—Ποιο εν ζωή πρόσωπο εκτιμάτε περισσότερο; Τον Χόκινς.

—Σε ποιο πράγμα προδώσατε τον εαυτό σας και μετανιώνετε περισσότερο γι’ αυτό; Κατά βαση δεν έχω προδώσει τον εαυτό μου.

—Για ποια προδοσία του εαυτού τους οικτίρετε τους άλλους; Όταν προδίδουν τις πραγματικές τους επιθυμίες για κάποιο «όφελος».

—Ποιο εν ζωή πρόσωπο σιχαίνεστε περισσότερο; Ευτυχώς, αυτοί που σιχαίνομαι περισσότερο έχουν πεθάνει.

—Ποιο είναι το αγαπημένο σας απόφθεγμα; «Τα πάντα ρει».

—Τι νοσταλγείτε περισσότερο; Τον χειμώνα νοσταλγώ το καλοκαίρι.  

—Ποιο είναι το πιο εξωφρενικό πράγμα που έχετε κάνει; Κολυμπώντας μεσοπέλαγα έχω τρακάρει με ένα κότερο.

—Ποιο είναι το αγαπημένο σας ταξίδι; Στα νησιά του Αιγαίου.

—Ποια θεωρείτε την πιο υπερεκτιμημένη αρετή; Την υπακοή.

—Ποιο είναι το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό σας; Η ανυπομονησία.

—Ποιο χαρακτηριστικό προτιμάτε περισσότερο σε κάποιον; Την εξυπνάδα.

—Τι θεωρείτε πιο σημαντικό στους φίλους σας; Την ευαισθησία.   

—Ποια είναι η καλύτερη συμβουλή που σας έχουν δώσει; Να ακολουθώ το ένστικτό μου.

—Πότε κλάψατε για τελευταία φορά; Χθες βράδυ στη σκηνή.  

—Ποιος είναι ο μεγαλύτερος μύθος για τη διασημότητα; Η διασημότητα αφ΄εαυτής δεν σημαίνει τίποτα. «Κάποιος ήθελε να γίνει καλλιτέχνης και κατάντησε να γίνει διάσημος».

—Διαλέξτε πέντε λέξεις που περιγράφουν τον εαυτό σας;  Άγνοια κινδύνου, περιέργεια, ενέργεια, αντιφάσεις, σπατάλη.

—Ποιοι είναι οι δύο καλύτεροί σας φίλοι; Αν τους αναφέρω θα θυμώσουν οι άλλοι.

—Ποια μουσική θα θέλατε να παίξουν στην κηδεία σας; Δεν με ενδιαφέρει καθόλου η κηδεία μου.

—Τι θεωρείτε ως έσχατο βαθμό δυστυχίας; Να χάσεις την ελευθερία σου.

—Πού θα θέλατε να ζείτε; Καλά είμαι εδώ.

—Ποια είναι η αγαπημένη σας απασχόληση; Εκτός θεάτρου, το κολύμπι.

—Σε ποιες περιπτώσεις λέτε ψέματα; Όταν η αλήθεια στεναχωρεί κάποιον χωρίς να μπορέσει να τον βοηθήσει.

—Τι απεχθάνεστε περισσότερο στην εμφάνισή σας; Τα μαλλιά μου.

—Ποιες λέξεις ή φράσεις χρησιμοποιείτε υπερβολικά;  Δεν ξέρω, μπορεί να ξέρουν οι φίλοι μου.

—Τι ή ποιον αγαπάτε περισσότερο στη ζωή σας; Τον γιο μου και τον άνδρα μου.

—Για ποιο πράγμα μετανιώνετε περισσότερο; Είμαι αμετανόητη.

—Πότε και πού υπήρξατε ευτυχισμένη; Πολλές φορές και σε πολλά μέρη. Δε θυμάμαι.   

—Ποιο ταλέντο θα θέλατε να είχατε; Ταλέντο στη μουσική.

—Ποιοι είναι οι αγαπημένοι σας συγγραφείς; Προυστ, Τζόυς, Μουζίλ, Ντοστογιέφσκι.

—Ποιος είναι ο αγαπημένος σας  φανταστικός ήρωας; Η Ψιψινέλ.

—Ποιοι είναι οι πραγματικοί ήρωες σας; Όσοι αντιστέκονται στην καταπίεση.

—Ποια είναι τα αγαπημένα σας ονόματα; Αλέξης.

—Τι απεχθάνεστε περισσότερο; Την εμμονή του βλάκα.

—Ποια είναι η παρούσα διανοητική σας κατάσταση; 'Αριστη! (Τι άλλο θα μπορούσα να πω, νεφελώδης;).  

—Αν μπορούσατε να αλλάξετε κάτι στον εαυτό σας, τι θα ήταν αυτό; Περισσότερη υπομονή.

—Aν μπορούσατε να αλλάξετε κάτι στην οικογένεια σας, τι θα ήταν αυτό; Περισσότερη κατανόηση για τον άλλον.   

—Ποια θεωρείτε τη μεγαλύτερή σας επιτυχία; Προς το παρόν την πορεία του θεάτρου της οδού Κεφαλληνίας.

—Αν μπορούσατε να διαλέξετε πώς να επιστρέψετε στη ζωή, τι θα θέλετε να είστε; Άνθρωπος.

 

i. Η Μπέτυ Αρβανίτη πρωταγωνιστεί στην θεατρική παράσταση «Η Τσερλίνε και το σπίτι των κυνηγών» του Χέρμαν Μπροχ, που παίζεται στο θέατρο της οδού Κεφαλληνίας. Oι απαντήσεις της δόθηκαν στον Βασίλη Καψάσκη για το LIFO.gr, το 2011.

Κριτική της παράστασης ΕΔΩ!

0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο takis ξεκίνησε από το Κιάτο και έφτασε στα κορυφαία θέατρα του κόσμου

Θέατρο / Ο takis ξεκίνησε από το Κιάτο και έφτασε στα κορυφαία θέατρα του κόσμου

Έχει υπογράψει μερικά από τα πιο τολμηρά ανεβάσματα των τελευταίων ετών. Έφτασε στην πεντάδα υποψηφιοτήτων των Διεθνών Βραβείων Όπερας 2025. Ποιος είναι ο ταλαντούχος Έλληνας σκηνογράφος και ενδυματολόγος;
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Απόστολος Βέττας: «Στο θέατρο οι πιστοί δηλώνουν την πίστη τους με το χειροκρότημα»

Βιβλίο / Απόστολος Βέττας: «Στο θέατρο οι πιστοί δηλώνουν την πίστη τους με το χειροκρότημα»

Ο σπουδαίος σκηνογράφος συγκέντρωσε την πολύτιμη σαραντάχρονη εμπειρία του σε ένα δίτομο λεξικό για τη σκηνογραφία, αναδεικνύοντάς την ως αυτόνομη τέχνη και καταγράφοντας την εξέλιξή της στο ελληνικό θέατρο.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Γιάννης Τσουμαράκης: «Στον Οιδίποδα βρίσκουμε τον Έπσταϊν και τους βιασμούς παιδιών»

Θέατρο / Γιάννης Τσουμαράκης: «Στον Οιδίποδα βρίσκουμε τον Έπσταϊν και τους βιασμούς παιδιών»

Με το βραβείο Χορν στις αποσκευές του αλλά και την ερμηνεία του στο ρόλο του Πολυνείκη στον Οιδίποδα του Ρόμπερτ Άικ, ο νεαρός ηθοποιός βρίσκεται ήδη «στον καλό δρόμο». Βραβεία, σημαντικοί ρόλοι, το θέατρο σήμερα. Πώς τα βλέπει όλα αυτά;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Χρήστος Λούλης: «Ανήκω στη γενιά που δούλεψε σε ένα κακοποιητικό θέατρο»

Θέατρο / Χρήστος Λούλης: «Ανήκω στη γενιά που δούλεψε σε ένα κακοποιητικό θέατρο»

25 χρόνια πριν, συμμετείχε στην παράσταση «Καθαροί πια» που σκηνοθέτησε ο Λευτέρης Βογιατζής. Σήμερα επιστρέφει στο σκληρό έργο της Σάρα Κέιν, έχοντας διαγράψει μια πορεία γεμάτη πρωταγωνιστικούς ρόλους. Τι τον κρατά ακόμα στο θέατρο; Πώς άλλαξε η δουλειά του; Τι θυμάται από τους παλιούς δασκάλους; Πώς ερωτεύτηκε ξανά το θέατρο; Ο σπουδαίος ηθοποιός μιλά για όλα στη LiFO.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Στη Θεσσαλονίκη θα περάσεις τέλεια, όποιο κι αν είναι το vibe σου

Εικαστικά / Στη Θεσσαλονίκη θα περάσεις τέλεια, όποιο κι αν είναι το vibe σου

Από την έκθεση με τις φωτογραφίες της Φρίντα Κάλο μέχρι τις άπειρες συναυλίες: Αυτά τα 22 events αξίζουν την προσοχή σας στην αγαπημένη πόλη της Θεσσαλονίκης.
ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ, ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ & ΧΡΗΣΤΟ ΠΑΡΙΔΗ
Βαγγέλης Μουλαράς: «Θέλω ο κόσμος να ξεχνιέται κι εγώ να είμαι πιο αληθινός από ποτέ»

Θέατρο / Βαγγέλης Μουλαράς: «Θέλω ο κόσμος να ξεχνιέται»

Ο stand-up κωμικός μιλά για τη μετάβαση από το «Δέκα με τόνο» στη νέα του παράσταση, για την ελευθερία της σκηνής, για τις κόντρες της κοινότητας των κωμικών, για την «τυραννία του hook» στα social και για τον μύθο του cancel στην Ελλάδα.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Η Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους πιο ελεύθερη από ποτέ

Θέατρο / Η Άννα Μαρία Παπαχαραλάμπους πιο ελεύθερη από ποτέ

Κατήγγειλε δημόσια τη σεξουαλική παρενόχληση που υπέστη στο θέατρο, φέρνοντας στη Δικαιοσύνη την πιο πολύκροτη υπόθεση του ελληνικού MeToo. Σήμερα σκηνοθετεί και παίζει στο θέατρο, ενώ ο τηλεοπτικός της ρόλος διαφέρει πολύ απ' ό,τι έχει κάνει ως τώρα.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Cleansed: Πώς μπορεί αυτό το έργο ακραίας βίας να μιλά για την αγάπη; 

Θέατρο / Ένα έργο ακραίας βίας. H Σάρα Κέιν έλεγε πως είναι μια ιστορία αγάπης

Το κοινό λιποθυμά ή φεύγει από τις αίθουσες. Οι κριτικοί διχάζονται για την αξία του. Στην Ελλάδα, φέτος, μετά το ανέβασμα του «Cleansed» το 2001 από τον Λευτέρη Βογιατζή, θα έχουμε την ευκαιρία να το δούμε ξανά σε σκηνοθεσία Δημήτρη Καραντζά. Ποια είναι ιστορία του; Τι κρύβεται πίσω από την τόση βία;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Λένα Παπαληγούρα

Θέατρο / Λένα Παπαληγούρα: «Όταν έχεις δυο παιδιά μαθαίνεις να κάνεις οικονομία δυνάμεων»

Η συνεργασία της με τον Τόμας Οστερμάιερ στον «Εχθρό του λαού», η ζωή με τα δυο της παιδιά, η δύναμη που χρειάζονται οι γυναικες σε έναν κόσμο που συχνά τις αδικεί. Μία από τις πιο αξιόλογες ηθοποιούς της γενιάς της μιλά για όλα στη LifO.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Η Ευαγγελία Ράντου χόρεψε με τους καλύτερους. Τώρα θέλει να δει το νησί της να χορεύει

Χορός / Η Ευαγγελία Ράντου χόρεψε με τους καλύτερους. Τώρα θα κάνει το νησί της να χορεύει

Η διακεκριμένη χορεύτρια επέστρεψε στην Κέρκυρα, ίδρυσε το Garage21 και διοργανώνει το ION_on move, ένα φεστιβάλ που φιλοδοξεί να μεταδώσει στην κοινότητα την αγάπη για τον σύγχρονο χορό.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ιώκο Ιωάννης Κοτίδης: «Μοιράσου το τραύμα, αλλιώς δεν θα φύγει»

Θέατρο / Ιώκο Ιωάννης Κοτίδης: «Πώς να κάνεις το τραύμα, ουλή»

Με αφορμή τον ρόλο του ως ενός θύματος βιασμού που ζητά δικαίωση σε ένα «ναρκοθετημένο» δικαστήριο, o ηθοποιός μιλάει για τον τρόπο που προσέγγισε τη σεξουαλική βία σε μια παράσταση δύσκολη, αλλά και «μοιρασιάς».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ