Ένα Σαββατοκύριακο στην Κύπρο με τον ΘΟΚ Facebook Twitter

Ένα Σαββατοκύριακο στην Κύπρο με τον ΘΟΚ

0

Όταν ο Θεατρικός Οργανισμός Κύπρου ανέβασε τον «Ιππόλυτο» του Ευριπίδη στο αρχαίο θέατρο της Σαλαμίνας (ο «Αγαμέμνονας» του Αισχύλου υπήρξε η πρώτη παράσταση που παρουσίασε εκεί το 1972), βόρεια της εγκαταλελειμμένης και κατεχόμενης Αμμοχώστου το καλοκαίρι του 2015, οι αντιδράσεις ήταν έντονες απ' όλες τις πλευρές. Το ίδιο και τον επόμενο χρόνο, όταν επέστρεψε, σε συνεργασία με το Εθνικό Θέατρο της Ελλάδας και το ΚΘΒΕ, ανεβάζοντας την «Αντιγόνη».


Τα γνωστά: διαδηλώσεις έξω από την ελληνική πρεσβεία, πλακάτ, έντονη αντιπαράθεση, απειλές. Όταν έκανε περιοδεία τη μεγάλη του επιτυχία «Cock» του Μάικ Μπάρτλετ, ο δήμος Σωτήρας αρνήθηκε να επιτρέψει την παρουσίαση του έργου λόγω της γκέι θεματικής του. Πάλι η Κύπρος χωρίστηκε στα δύο.


Όταν τη θεατρική περίοδο 2016-17 φιλοξένησε το «Σπίτι» της Τουρκοκύπριας Αλιγέ Ουμανέλ με ελληνικούς υπέρτιτλους δεν έγιναν διαδηλώσεις −άλλωστε η Κύπρος παραμένει ενιαία για τους Κύπριους− αλλά δεν ήταν λίγοι εκείνοι που ενοχλήθηκαν. Κι όμως, ο ΘΟΚ παραμένει συνεπής σε αυτό που υπήρξε ανέκαθεν από την ίδρυσή του το 1971: στέγη προοδευτικών καλλιτεχνών, πνευματικών και πολιτικοποιημένων ανθρώπων, φυτώριο σημαντικών ηθοποιών και σκηνοθετών, ιδεών και δημιουργικότητας.

Όταν τη θεατρική περίοδο 2016-17 φιλοξένησε το «Σπίτι» της Τουρκοκύπριας Αλιγέ Ουμανέλ με ελληνικούς υπέρτιτλους δεν έγιναν διαδηλώσεις −άλλωστε η Κύπρος παραμένει ενιαία για τους Κύπριους− αλλά δεν ήταν λίγοι εκείνοι που ενοχλήθηκαν. Κι όμως, ο ΘΟΚ παραμένει συνεπής σε αυτό που υπήρξε ανέκαθεν από την ίδρυσή του το 1971: στέγη προοδευτικών καλλιτεχνών, πνευματικών και πολιτικοποιημένων ανθρώπων, φυτώριο σημαντικών ηθοποιών και σκηνοθετών, ιδεών και δημιουργικότητας.


Ανέκαθεν αποτελούσε χώρο ψυχαγωγίας ενός απομονωμένου τόπου, ενώ ως φορέας πολιτισμού πρόσφερε κοινωνική αφύπνιση και ταυτότητα στην απροστάτευτη και μικρή χώρα. Αυτά μια εποχή μακρινή, που οι στόχοι της ως κοινωνίας και κράτους ήταν άλλοι.


Σήμερα, η Κύπρος αποτελεί έναν οικονομικό παράδεισο για κοσμοπολίτες, τουριστικό θέρετρο για πολλούς, ένα απέραντο campus για σπουδαστές από τη Μέση Ανατολή και όχι μόνο. Η ευμάρεια, ακόμα και μετά τη σοβαρή οικονομική κρίση που πέρασε, είναι το κυρίαρχο χαρακτηριστικό σε ολόκληρη την ακτογραμμή του Νότου, ενώ ο Βορράς επιβιώνει υπό συνθήκες κατοχής με τους δικούς του όρους.


Από πολιτισμό, όμως, πού βρίσκεται; Δεν έχει αυτόνομο υπουργείο Πολιτισμού και μια εξήγηση γι' αυτό θα μπορούσε να είναι ότι απλούστατα ποτέ δεν υπήρξε η ανάγκη για κάτι τέτοιο.

Θέατρο, πάντως, έχει κι ενώ οι παλιές δυνάμεις που έβαλαν τα θεμέλια για τη δημιουργία του ΘΟΚ −όσοι ακόμα ζουν τουλάχιστον− έχουν διασκορπιστεί σε άλλες σκηνές και άλλες δραστηριότητες, αυτή η ιστορική και επιχορηγούμενη σκηνή, ουσιαστικά το εθνικό θέατρο της Κύπρου, διαθέτει νέες και εξαιρετικές εγκαταστάσεις, γενναίο κρατικό προϋπολογισμό και νέους ανθρώπους στη διοίκηση, προσπαθεί να στηρίξει τη νέα εποχή που έχει ανατείλει εδώ και μερικά χρόνια. Είναι και ο φορέας που αποφασίζει για τις επιχορηγήσεις και για τα περισσότερα θεατρικά θέματα της χώρας γενικότερα.

Ένα Σαββατοκύριακο στην Κύπρο με τον ΘΟΚ Facebook Twitter
Η πολύ ενδιαφέρουσα αισθητικά αλλά και δραματουργικά παράσταση «Δρόμοι Κροκοδείλων» του Πολωνοεβραίου Μπρούνο Σουλτς.


Προσκλήθηκα στη Λευκωσία για να παρακολουθήσω τις τρέχουσες παραγωγές του ΘΟΚ υπό τη νέα καλλιτεχνική διεύθυνση του Σάββα Κυριακίδη, μια θητεία που ξεκίνησε μόλις πριν από ενάμιση χρόνο, βάζοντας τέλος σε μια μακρά περίοδο κατά την οποία τις αποφάσεις έπαιρνε το διοικητικό συμβούλιο με πρόεδρο τον Γιάννη Τουμαζή.


Μπορώ με βεβαιότητα να πω ότι όποιος θεατρόφιλος από την Αθήνα και την υπόλοιπη Ελλάδα πρόκειται να ταξιδέψει το προσεχές διάστημα στην Κύπρο, θα μπορούσε να επιλέξει ως μέρος της διασκέδασής του κάποια από τις παραστάσεις του ΘΟΚ.

Ιδιαίτερα όλοι όσοι παλιότερα παρακολουθούσαν τις παραστάσεις αρχαίου δράματος που έφερνε στην Επίδαυρο και διατηρούν μια κάποια ρομαντική εικόνα δεν θα απογοητευτούν.


Γιατί, παρόλο που δεν θα δουν θρυλικές παραστάσεις, όπως οι «Ικέτιδες» του Ευριπίδη σε σκηνοθεσία του Νίκου Χαραλάμπους ή η «Σαμία» του Μενάνδρου σε σκηνοθεσία Εύη Γαβριηλίδη, θα αναγνωρίσουν τη δυναμική μιας νέας γενιάς ηθοποιών και σκηνοθετών που, έχοντας τοποθετήσει ψηλά τον πήχη, προσπαθούν να φέρουν νέο αέρα στο κυπριακό θέατρο και να προσελκύσουν το νεανικό κοινό, πράγμα όντως δύσκολο, αλλά όχι ακατόρθωτο.


Η μεγάλη επιτυχία των «Περσών» σε σκηνοθεσία Άρη Μπινιάρη, άλλωστε, μόλις δύο χρόνια πριν, το αποδεικνύει.

Ένα Σαββατοκύριακο στην Κύπρο με τον ΘΟΚ Facebook Twitter
Ο «Σιρανό ντε Μπερζεράκ» του Εντμόν Ροστάν σε σκηνοθεσία του Αχιλλέα Γραμματικόπουλου ήταν εντυπωσιακή. Φωτογραφία από τις πρόβες της παράστασης.


Κυριακή βράδυ βρέθηκα στο θέατρο «Αποθήκες», έναν χώρο που όντως στεγάζει το βεστιάριο και τα εργαστήρια σκηνικών και κοστουμιών του θεάτρου στη βιομηχανική περιοχή Στρόβολος. Παλιότερα στέγαζε την Πειραματική Σκηνή.


Τώρα, αν και η ονομασία δεν υπάρχει, εξακολουθεί να είναι χώρος πειραματισμού νέων. Αφορμή ήταν η έναρξη της παράστασης «Δρόμοι Κροκοδείλων». Πρόκειται για έργο βασισμένο στη ζωή και το έργο του Πολωνοεβραίου Μπρούνο Σουλτς.


Η πολύ ενδιαφέρουσα αισθητικά αλλά και δραματουργικά δουλειά, που θα μπορούσες να τη χαρακτηρίσεις και περφόρμανς λόγω του αποσπασματικού χαρακτήρα του κειμένου και της δράσης, ήταν μια σύνθεση της εικαστικού Μελίτας Κούτα και του σκηνογράφου Χάρη Καυκαρίδη και των συνεργατών τους, του χορογράφου Παναγιώτη Τόφη, του συνθέτη Αντώνη Αντωνίου, της κινηματογραφίστριας Άννας Φωτιάδου και του φωτιστή Σταύρου Ευλαμπίου.

Ένα Σαββατοκύριακο στην Κύπρο με τον ΘΟΚ Facebook Twitter
Ο πρωταγωνιστής Λώρης Λοϊζίδης στον ρόλο του Σιρανό ήταν εξαιρετικός.


Το έργο προέκυψε από μια σειρά δράσεων του πρώτου τριμήνου. Αυτό σημαίνει ότι κάποιοι από τους θεατές παρακολούθησαν όλη τη διαδικασία του χτισίματος της τελικής εκδοχής. Το κοινό που παρευρέθηκε στην πρεμιέρα εκείνη τη βροχερή βραδιά ήταν σαφώς νεότερο ηλικιακά και καλλιτεχνικά πιο ευαισθητοποιημένο από εκείνο της επίσημης και ως εκ τούτου κοσμικής πρεμιέρας του «Σιρανό ντε Μπερζεράκ» του Εντμόν Ροστάν την προηγούμενη βραδιά στην Κεντρική Σκηνή.


Μια συμβατική, θα έλεγα, παράσταση σε μετάφραση της Λουίζας Μητσάκου και σκηνοθεσία του μόνιμα εγκαταστημένου στην Κύπρο Θεσσαλονικιού ηθοποιού και σκηνοθέτη Αχιλλέα Γραμματικόπουλου.


Παρ' όλα αυτά, διαθέτοντας τη δυνατότητα της μεγάλης διανομής, των πολλαπλών σκηνικών και της αλλαγής κοστουμιών, η παράσταση όχι μόνο ήταν εντυπωσιακή αλλά ξεπερνούσε το αναμενόμενο αποτέλεσμα, ιδίως σε επίπεδο υποκριτικής. Θα ήταν άδικο να μην αναφερθώ στους εξαιρετικούς της ηθοποιούς, καθώς αποτελούν το δυνατό χαρτί της παράστασης.


Οι ερμηνείες των νεότατων ηθοποιών, της Αντωνίας Χαραλάμπους (Ρωξάνη), του Νεκτάριου Θεοδώρου (Ντε Γκις) και του Γιώργου Ευαγόρου (Κριστιάν), ήταν απολαυστικές. Φυσικά, αδικώ όσους δεν αναφέρω, αλλά, ας με συγχωρήσουν, είναι πολλοί.


Δεν θα μπορούσα, όμως, να μην αναφερθώ σε κάποιον του οποίου την ύπαρξη αγνοούσα μέχρι πρότινος, τον πρωταγωνιστή Λώρη Λοϊζίδη στον ρόλο του Σιρανό, που ήταν εξαιρετικός.


Η έκπληξή μου ήταν μεγάλη όταν έμαθα ότι ο ιδιαίτερα γνωστός στην Κύπρο ηθοποιός, που συνήθως γράφει και ερμηνεύει ο ίδιος τα έργα του, εξού και είναι από τους πιο δημοφιλείς ηθοποιούς και μέσω της τηλεόρασης, δεν έχει καμία προϋπηρεσία στο κλασικό ρεπερτόριο!


Κι όμως, η εσωτερικότητα και η αμεσότητα με την οποία ερμήνευσε τον Σιρανό θα μου μείνουν αξέχαστες.

Ένα Σαββατοκύριακο στην Κύπρο με τον ΘΟΚ Facebook Twitter
Η παράσταση «Ο ήχος του όπλου» σε σκηνοθεσία του Άδωνη Φλωρίδη είναι μια καλή αφορμή για να έρθουν οι νεότεροι σε επαφή με τη δραματουργία της Λούλας Αναγνωστάκη.


Δεν θα έλεγα το ίδιο για την παράσταση «Ο ήχος του όπλου» της Λούλας Αναγνωστάκη που ανεβαίνει σε έναν ακόμα υπέροχο, μικρών διαστάσεων χώρο, στη Νέα Σκηνή. Παρόλες τις φιλόδοξες προσπάθειες των ηθοποιών (Γιώργος Αναγιώτου, Βικτώρια Φώτα, Ανδρέας Κουτσόφτας, Ράνια Σχίζα, Μαρία Μιχαήλ και Λουκάς Ζήκος), η παράσταση δεν σε κερδίζει απόλυτα. Η σκηνοθεσία του Άδωνη Φλωρίδη θα μπορούσε να είναι πιο τολμηρή και να πάρει ελευθερίες, δεδομένου ότι πρόκειται για ένα έργο γραμμένο πριν από 32 χρόνια, που δεν έχει πια τη σημασία που είχε κάποτε.


Βέβαια, αξίζει να το δουν οι νεότεροι, να έρθουν σε επαφή με τη δραματουργία της Αναγνωστάκη − δεν είναι λίγο, ακόμα και ως μαρτυρία της ζωής στην Αθήνα της Μεταπολίτευσης.


Άφησα τελευταία την παιδική παράσταση του πρωινού της Κυριακής. Ο ΘΟΚ έχει μεγάλη παράδοση στο καλό παιδικό θέατρο και η επιλογή ενός έργου όπως ο «Τυχερός Στρατιώτης» της Ξένιας Καλογεροπούλου και του Θωμά Μοσχόπουλου σε σκηνοθεσία της Γεωργίας Μαυραγάνη αποδείχτηκε ιδιαίτερα τολμηρή, απ' ό, τι έμαθα.


Καθώς το έργο πραγματεύεται στο φινάλε του τον θάνατο, το υπουργείο Παιδείας της Κύπρου έκρινε ότι η παρακολούθησή του πρέπει να επιτραπεί σε παιδιά της Δ' Δημοτικού και πάνω.

Ένα Σαββατοκύριακο στην Κύπρο με τον ΘΟΚ Facebook Twitter
Ο «Τυχερός Στρατιώτης» της Ξένιας Καλογεροπούλου και του Θωμά Μοσχόπουλου σε σκηνοθεσία της Γεωργίας Μαυραγάνη αποδείχτηκε ιδιαίτερα τολμηρή επιλογή.


Ακόμα κι έτσι, πάντως, όσα παιδάκια ήταν εκείνο το πρωί στην Κεντρική Σκηνή είδαν με απόλυτη προσήλωση μια πολύ ωραία δουλειά της Μαυραγάνη και των συνεργατών της και, όποτε τους ζητήθηκε, συμμετείχαν στο διαδραστικό κομμάτι της παράστασης, αποδεικνύοντας, κατά περίπτωση, μεγαλύτερη ευφυΐα από τους ενήλικες − άλλωστε, η επόμενη γενιά πάντα αποδεικνύεται εξυπνότερη από την προηγούμενη.


Ο ΘΟΚ, λοιπόν, μπορεί να ελπίζει σε ένα μελλοντικό υπέροχο κοινό και −ποιος ξέρει;− στους επόμενους καλλιτέχνες του, ειδικά όταν προσφέρει τέτοιου επιπέδου παιδικό θέαμα.


Κλείνοντας, να σημειώσω ότι το 2019 ο ΘΟΚ ετοιμάζει τον «Ριχάρδο Γ'» του Σαίξπηρ, την «Αρρώστια της νιότης» του Μπρούκνερ και ένα πρότζεκτ με τίτλο «Δύο... Πέντε... Ένα», βασισμένο στο «Λαχταρώ» της Σάρα Κέιν και στο «Amen» του Φώτη Νικολάου, σε σκηνοθετική επιμέλεια του ίδιου και του Θανάση Γεωργίου.


Όσο για το καλοκαίρι, αναμένεται η καίρια συμβολή του στην παράσταση «Ικέτιδες» του Εθνικού Θεάτρου.

Θέατρο
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

ΕΠΕΞ Γιάννης Μπέζος

Οι Αθηναίοι / Γιάννης Μπέζος: «Ίσως είμαι λίγο παλιομοδίτης»

Δεν έκανε ποτέ διαχωρισμούς ανάμεσα στο εμπορικό και το ποιοτικό. Πιστεύει πως κάνει μια παράξενη και αιρετική δουλειά: να πείσει τον θεατή να ξεχάσει πως είναι ο Μπέζος που πάρκαρε το αυτοκίνητό του έξω από το θέατρο - και να τον ταξιδέψει σε έναν άλλο κόσμο. Είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Τhis that keeps on – a personal archaeology –

Θέατρο / H ανασκαφή του Δημήτρη Παπαϊωάννου σε μια γη που έχει το σχήμα της καρδιάς

Ο Δημήτρης Παπαϊωάννου δημιούργησε ένα νέο πρότζεκτ κατόπιν ανάθεσης του Μουσείου Κυκλαδικής Τέχνης για τα σαράντα χρόνια από την ίδρυσή του, που το κοινό θα έχει την ευκαιρία να δει σε μια και μοναδική παράσταση στο Ωδείο Ηρώδου Αττικού.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Μεγάλες παραγωγές, γυναίκες στη σκηνοθεσία - Η θεατρική σεζόν ανοίγει δυναμικά

Θέατρο / Μεγάλες παραγωγές, γυναίκες στη σκηνοθεσία - Η θεατρική σεζόν ανοίγει δυναμικά

Διεθνείς σκηνοθέτες και σχήματα, δυνατά καστ, κλασικά και σύγχρονα έργα Ελλήνων και ξένων συγγραφέων: Το φθινοπωρινό ρεπερτόριο των αθηναϊκών σκηνών το λες και φιλόδοξο.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Βέντερς, Σουίντον, Ροντρίγκες, Λάνθιμος και Αγγελάκας: Αυτό είναι το φετινό πρόγραμμα της Στέγης

Θέατρο / Σουίντον, Λάνθιμος, Βέντερς, Ροντρίγκες και Αγγελάκας: Το φετινό πρόγραμμα της Στέγης

Η Στέγη γιορτάζει τα 15 χρόνια της με ένα πρόγραμμα άκρως οικογενειακό, δημιουργικό και, όπως πάντα, με πολλές εκπλήξεις και απρόσμενες συναντήσεις δημιουργών.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Όταν ο Χίτλερ (σχεδόν) συνάντησε τον Φρόιντ

Θέατρο / Όταν ο Χίτλερ (σχεδόν) συνάντησε τον Φρόιντ

Τέσσερις φορές βρέθηκαν στο ίδιο μέρος ο Χίτλερ και ο Φρόιντ. Τι θα γινόταν αν είχαν συναντηθεί; Αυτό επιχειρεί να διανοηθεί το θεατρικό έργο «Ο δρ Φρόιντ θα σας δει τώρα, κυρία Χίτλερ» που ανεβαίνει αυτές τις μέρες στο Λονδίνο.
THE LIFO TEAM
Ελένη Ερήμου: «Οι άνθρωποι δεν ντρέπονται για τίποτα πια»

Θέατρο / Ελένη Ερήμου: «Οι άνθρωποι δεν ντρέπονται για τίποτα πια»

Παραμένει μέχρι σήμερα μία από τις ομορφότερες γυναίκες που πέρασαν από το ελληνικό θέατρο και το σινεμά. Από νωρίς επέλεξε να ζει και έξω από το θεατρικό συνάφι. «Δεν μπορώ να ξυπνάω κάθε πρωί και να αναρωτιέμαι τι θα παίξω ή που θα παίξω» δηλώνει ενώ θεωρεί τη μοναχικότητα πηγή δημιουργικότητας. Η Ελένη Ερήμου αφηγείται τη ζωή της στη LifO.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Αλεξάνδρα Λαδικού: «Δεν νοσταλγώ τίποτα. Πέρασα και ωραία και καλά»

Οι Αθηναίοι / Αλεξάνδρα Λαδικού: «Δεν νοσταλγώ τίποτα. Πέρασα και ωραία και καλά»

Ξεκίνησε από τα καλλιστεία, για μία ψήφο δεν στέφθηκε Μις Κόσμος, έπαιξε δίπλα στον Κουν, υπήρξε μούσα του Τάκη Κανελλόπουλου, αλλά κυρίως του Ανδρέα Βουτσινά. Στα 92 της ακόμα οδηγεί και παρακολουθεί θέατρο, ελπίζοντας πάντα να βρει καλά στοιχεία, ακόμα και σε κακές παραστάσεις.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Μπομπ Γουίλσον

Απώλειες / Μπομπ Γουίλσον (1941-2025): Το προκλητικό του σύμπαν ήταν ένα και μοναδικό

Μεγάλωσε σε μια κοινότητα όπου το θέατρο θεωρούνταν ανήθικο. Κι όμως, με το ριζοσπαστικό του έργο σφράγισε τη σύγχρονη τέχνη του 20ού αιώνα, σε παγκόσμιο επίπεδο. Υποκλίθηκε πολλές φορές στο αθηναϊκό κοινό – και εκείνο, κάθε φορά, του ανταπέδιδε την τιμή.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
H ανάληψη του Οιδίποδα αναβάλλεται επ’ αόριστον

Θέατρο / H ανάληψη του Οιδίποδα αναβάλλεται επ’ αόριστον

Ο «Οιδίποδας» του Γιάννη Χουβαρδά συνενώνει τον «Τύραννο» και τον «Επί Κολωνώ» σε μια παράσταση, παίρνοντας τη μορφή μιας πυρετώδους ανασκαφής στο πεδίο του ασυνείδητου - Κριτική της Λουίζας Αρκουμανέα.
ΛΟΥΙΖΑ ΑΡΚΟΥΜΑΝΕΑ
Ζιλιέτ Μπινός: Η Ιουλιέτα των Πνευμάτων στην Επίδαυρο

Θέατρο / Ζιλιέτ Μπινός: Η Ιουλιέτα των Πνευμάτων στην Επίδαυρο

Η βραβευμένη με Όσκαρ ηθοποιός προσπαθεί να παραμείνει συγκεντρωμένη μέχρι την κάθοδό της στο αργολικό θέατρο. Παρ’ όλα αυτά, βρήκε τον χρόνο να μας μιλήσει για τους γυναικείους ρόλους που τη συνδέουν με την Ελλάδα και για τη σημασία της σιωπής.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Όλα όσα ζήσαμε στο 79ο Φεστιβάλ της Αβινιόν: από το «La Distance» του Ροντρίγκες έως τη μεγάλη επιτυχία του Μπανούσι

Θέατρο / Όλα όσα ζήσαμε στο 79ο Φεστιβάλ της Αβινιόν

Οι θερμές κριτικές της «Liberation» και της «Le Monde» για το «ΜΑΜΙ» του Μπανούσι σε παραγωγή της Στέγης του Ιδρύματος Ωνάση είναι απλώς μια λεπτομέρεια μέσα στις απανωτές εκπλήξεις που έκρυβε το πιο γνωστό θεατρικό φεστιβάλ στον κόσμο.
ΤΙΝΑ ΜΑΝΔΗΛΑΡΑ
Κωνσταντίνος Ζωγράφος: Ο «Ορέστης» του Τερζόπουλου

Θέατρο / Κωνσταντίνος Ζωγράφος: «Ο Τερζόπουλος σου βγάζει τον καλύτερό σου εαυτό»

Ο νεαρός ηθοποιός που πέρυσι ενσάρκωσε τον Πυλάδη επιστρέφει φέτος ως Ορέστης. Με μια ήδη πλούσια διαδρομή στο θέατρο δίπλα σε σημαντικούς δημιουργούς, ετοιμάζει ένα νέο έργο εμπνευσμένο από το Νεκρομαντείο του Αχέροντα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Μάλιστα κύριε Ζαμπέτα»: Αξίζει η παράσταση για τον «μάγκα» του ελληνικού πενταγράμμου;

The Review / «Μάλιστα κύριε Ζαμπέτα»: Αξίζει η παράσταση για τον «μάγκα» του ελληνικού πενταγράμμου;

Με αφορμή την παράσταση γι’ αυτόν τον αυθεντικό δημιουργό που τις δεκαετίες του 1950 και του 1960 μεσουρανούσε, ο Χρήστος Παρίδης και η Βένα Γεωργακοπούλου σχολιάζουν τον αντίκτυπό του στο κοινό σήμερα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ