To Σωματείο χορευτών ζητά στήριξη: «Είμαστε αυτοί που τα υπουργεία βαφτίζουν ανειδίκευτους»

To Σωματείο χορευτών ζητά στήριξη: «Είμαστε αυτοί που τα υπουργεία βαφτίζουν ανειδίκευτους» Facebook Twitter
0

Οικονομική στήριξη, έκτακτες επιχορηγήσεις και δωρεάν διάθεση χώρων προβών και παραστάσεων ζητούν, μεταξύ άλλων, οι χορευτές, χορογράφοι και καθηγητές χορού που καταγγέλλουν πως έχουν μείνει μετέωροι μετά τα «λουκέτα» σε θέατρα και φεστιβάλ, εν μέσω πανδημίας κορωνοϊού.

«Είμαστε οι πτυχιούχοι που τα Υπουργεία βαφτίζουν ανειδίκευτους. Είμαστε αυτοί που πρέπει να χορεύουμε μέχρι τα 67 μας έτη, προκειμένου να διεκδικήσουμε μια μικρή πιθανότητα σύνταξης. Είμαστε οι χορευτικές και θεατρικές παραστάσεις που προβάλλονται στο διαδίκτυο εν μέσω καραντίνας ενώ το μεγαλύτερο μέρος του κλάδου μας δεν έχει πρόσβαση στο έκτακτο επίδομα βοηθείας» αναφέρει το σωματείο Εργαζομένων στο Χώρο του Χορού που διεκδικεί μέριμνα και προστασία τού κλάδου από το κράτος.

Με βίντεο που ανάρτησαν, στο οποίο οι εργαζόμενοι στην τέχνη του χορού περνούν συμβολικά από λογής «στενωπούς», ζητούν επιδόματα σε όλους τους καλλιτέχνες και τεχνικούς για όσο διάστημα χρειαστεί για να ανακάμψει η πολιτιστική ζωή της χώρας, οικονομική στήριξη στις μικρές παραγωγές, στα μικρά θέατρα, στις ΑΜΚΕ, στους αυτοαπασχολουμενους δημιουργούς καθώς και κρατική μέριμνα για την επόμενη μέρα των τεχνών.

 

Αναλυτικά η ανακοίνωση του σωματείου:

«Είμαστε οι εργαζόμενοι στην τέχνη του χορού. Είμαστε τα θέατρα που έκλεισαν, τα φεστιβάλ που ματαιώθηκαν , οι επαγγελματικές κι ερασιτεχνικές σχολές, τα εκπαιδευτικά προγράμματα,τα μαθήματα στους δήμους , τα καλλιτεχνικά σχολεία που διέκοψαν τη λειτουργία τους .Επ'αόριστον. Είμαστε οι πτυχιούχοι που τα Υπουργεία βαφτίζουν ανειδίκευτους. Είμαστε αυτοί που πρέπει να χορεύουμε μέχρι τα 67 μας έτη , προκειμένου να διεκδικήσουμε μια μικρή πιθανότητα σύνταξης. Είμαστε οι χορευτικές και θεατρικές παραστάσεις που προβάλλονται στο διαδίκτυο εν μέσω καραντίνας ενώ το μεγαλύτερο μέρος του κλάδου μας δεν έχει πρόσβαση στο έκτακτο επίδομα βοηθείας. Είτε γιατί ένας από τους πολλαπλούς μας εργοδότες είναι δημόσιος φορέας, είτε γιατί οι συμβάσεις μας έληξαν μετά την 20η Μαρτίου, είτε γιατί οι συμφωνίες μας για καλοκαιρινές παραγωγές δεν πρόλαβαν να υπογραφούν. Είμαστε σκληρά εργαζόμενοι χορευτές, χορογράφοι και καθηγητές χορού, ζωτικό κομμάτι της κοινωνίας , απαραίτητοι κι όμως αόρατοι για την Πολιτεία.

Απαιτούμε:

- Επιδόματα σε όλους τους καλλιτέχνες και τεχνικούς για όσο διάστημα χρειαστεί για να ανακάμψει η πολιτιστική ζωή της χώρας

- Οικονομική στήριξη στις μικρές παραγωγές, στα μικρά θέατρα, στις ΑΜΚΕ, στους αυτοαπασχολουμενους δημιουργούς.

Απαιτούμε κρατική μέριμνα για την επόμενη μέρα των Τεχνών με:

- Έκτακτες επιχορηγήσεις - Στρατηγικές ανάπτυξης κοινού

- Δωρεάν διάθεση χώρων προβών και παραστάσεων που πληρούν τα κριτήρια υγειονομικής ασφάλειας

Συνεχίζουμε να απαιτούμε:

- Συλλογικές συμβάσεις εργασίας

- Καθολική ισοτίμηση των πτυχίων μας

- Δημιουργία Πανεπιστημίου Χορού

- Εκπαιδευτικό κωδικό για τους καθηγητές χορού

Ο πολιτισμός είναι οι εργαζόμενοί του»

Culture
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.