Tα είδωλα της αντικουλτούρας των ’70s στα μαγνητικά πορτρέτα του David Armstrong

Tα είδωλα της αντικουλτούρας των ’70s στα μαγνητικά πορτρέτα του David Armstrong Facebook Twitter
David Armstrong, David Armstrong Archive, “David, Boston” (Mid 1970s Vintage Gelatin Silver Print 11 x 14 in Φωτ.: Courtesy of the Estate of David Armstrong
0

Ένας νεαρός άντρας με ανοιχτόχρωμο πουκάμισο, σταυρωμένα χέρια και σκεπτική έκφραση κοιτάζει προς τα κάτω –και κατά κάποιον τρόπο προς τα μέσα– μπροστά από έναν άδειο τοίχο. Το φως του ήλιου φωτίζει τη φιγούρα του από την πάνω αριστερή γωνία, προσδίδοντας μια αίσθηση απαλού κιαροσκούρο στο ασπρόμαυρο πορτρέτο. Λίγο πιο κει, η Nan Goldin, πολύ νέα, κοιτάζει ευθεία στην κάμερα, με τα σγουρά της μαλλιά ανακατεμένα από τον θαλασσινό άνεμο και τα χέρια της χωμένα στις τσέπες του μπουφάν της.

Τα δύο έργα είναι μέρος των ασπρόμαυρων πορτρέτων τα οποία υποδέχονται τους επισκέπτες στην αναδρομική έκθεση του Αμερικανού φωτογράφου David Armstrong που εγκαινιάστηκε πρόσφατα στο Luma, στην Αρλ, η οποία συμπίπτει με το φετινό φεστιβάλ φωτογραφίας Rencontres d’Arles. Είναι χαρακτηριστικά του έργου του Armstrong: ευαίσθητα αλλά και σκληρά, με εξαιρετική σύνθεση, αποτελούν την προσωποποίηση της νεανικής ομορφιάς, της επαναστατικότητας και της στοχαστικότητας της γενιάς του.

Ο Armstrong γεννήθηκε στο Άρλινγκτον της Μασαχουσέτης το 1954. Η γνωριμία του με τη Nan Goldin στην ηλικία των 14 ετών αποδείχθηκε καθοριστική και για τους δύο καλλιτέχνες, οι οποίοι έγιναν φίλοι για μια ζωή. Και οι δύο ανήκαν στη φωτογραφική «σχολή της Βοστώνης», όπως την αποκαλούσαν, μαζί με τους Philip-Lorca diCorcia, Mark Morrisroe κ.ά., και μετακόμισαν στη Νέα Υόρκη στα τέλη της δεκαετίας του ’70. Εκεί έγιναν μέρος μιας μοναδικής σκηνής, που περιγράφεται εύστοχα στο κείμενο της έκθεσης ως «ένα καταφύγιο για τους αποκλεισμένους, για καλλιτέχνες, ποιητές, μουσικούς και κάθε είδους παρίες».

Το ύφος του Armstrong είναι εντελώς ξεχωριστό, γεμάτο υφές και λεπτομέρειες, και έγινε ακόμα πιο δυνατό όσο προχωρούσε η καριέρα του.

Αυτός ο κόσμος –που ήταν βουτηγμένος στον ηδονισμό, τα ναρκωτικά, τη σεξουαλική ελευθερία και τη ρευστότητα φύλου– αποτέλεσε τη βάση του έργου των δύο καλλιτεχνών στα επόμενα χρόνια. Ωστόσο, ο Armstrong δεν είχε ποτέ την ίδια αναγνώριση με τη Goldin εν ζωή, παρά τις σημαντικές του εκθέσεις –μεταξύ αυτών και μια στο Rencontres d’Arles το 2009, τη χρονιά που η Goldin υπηρέτησε ως τιμώμενη καλλιτεχνική διευθύντρια– και την όψιμη επιτυχία του ως φωτογράφου μόδας τα τελευταία χρόνια πριν από τον θάνατό του το 2014.

Tα είδωλα της αντικουλτούρας των ’70s στα μαγνητικά πορτρέτα του David Armstrong Facebook Twitter
David Armstrong,, David Armstrong Archive, “Nan, Provincetown” (Late 1970s) Vintage Gelatin Silver Print 24 x 20 in Φωτ.: Courtesy of the Estate of David Armstrong

«Το έργο της Goldin είναι πολύ άμεσο· σε ορισμένα σημεία είναι σαν να μην υπάρχει η κάμερα, κάτι που το έκανε τόσο σοκαριστικό, τόσο αξιοσημείωτο τότε», εξηγεί ο Matthieu Humery, ο οποίος συνεπιμελήθηκε την έκθεση στο Luma μαζί με τον καλλιτέχνη Wade Guyton, φίλο του Armstrong και υπεύθυνο του αρχείου του φωτογράφου.

Ο Armstrong, από την άλλη, είχε μια πιο ζωγραφική προσέγγιση, λέει ο Humery. «Στην πραγματικότητα σπούδασε πρώτα ζωγραφική και ενδιαφερόταν ιδιαίτερα για την ιστορία της τέχνης. Δεν έκανε πολλή προετοιμασία για τις φωτογραφίες του, αλλά δεν ήταν και αυθόρμητα στιγμιότυπα. Πάντα έπαιρνε τον χρόνο του για να συνθέσει τη σκηνή». Αυτό, υποστηρίζει ο επιμελητής, είναι που δίνει στα έργα του μια πιο κλασική όψη με την πρώτη ματιά – «ίσως γι’ αυτό να τράβηξαν λιγότερο την προσοχή τότε».

Όταν όμως κοιτάξει κανείς πιο προσεκτικά, βλέπει πως το ύφος του Armstrong είναι εντελώς ξεχωριστό, γεμάτο υφές και λεπτομέρειες, και έγινε ακόμα πιο δυνατό όσο προχωρούσε η καριέρα του. «Είχε όραμα: μόλις έφτανε κάπου –σε ένα υπνοδωμάτιο, ένα πάρκο, μια παραλία– ήξερε πώς να τοποθετήσει την ανθρώπινη φιγούρα στον χώρο, πώς να χειριστεί το φως, τον χαρακτήρα και το περιβάλλον μαζί», λέει ο Humery, δείχνοντας μια σειρά από προθήκες γεμάτες με εκατοντάδες φύλλα με contact από φωτογραφίες του Armstrong. Στα περισσότερα από αυτά, η ίδια σύνθεση έχει αποτυπωθεί πολλές φορές, με μικρές μόνο διαφοροποιήσεις στη στάση ή τη γωνία λήψης. Ιδιαίτερα γοητευτικό είναι το γεγονός ότι ο ίδιος ο Armstrong εμφανίζεται συχνά ανάμεσα στα αρνητικά, σε στιγμές όπου τα μοντέλα του –σχεδόν πάντα στενοί φίλοι– παίρνουν την κάμερα και τον φωτογραφίζουν με τη σειρά τους. «Όλοι ήθελαν πάντα να είναι κοντά στον David», λέει ο Guyton. «Και αυτό φαίνεται!»

Tα είδωλα της αντικουλτούρας των ’70s στα μαγνητικά πορτρέτα του David Armstrong Facebook Twitter
David Armstrong, David Armstrong Archive, “Johnny, Provincetown” (Late 1970s Vintage Gelatin Silver Print 20 x 16 in Φωτ.: Courtesy of the Estate of David Armstrong
Tα είδωλα της αντικουλτούρας των ’70s στα μαγνητικά πορτρέτα του David Armstrong Facebook Twitter
David Armstrong, David Armstrong Archive, “George and David at the Boatslip, Provincetown” (1976) Vintage Gelatin Silver Print 8 x 10 in Φωτ.: Courtesy of the Estate of David Armstrong
Tα είδωλα της αντικουλτούρας των ’70s στα μαγνητικά πορτρέτα του David Armstrong Facebook Twitter
David Armstrong, David Armstrong Archive, “Building, Potsdam” (1992) Vintage Gelatin Silver Print 14 x 11 in Φωτ.: Courtesy of the Estate of David Armstrong
Tα είδωλα της αντικουλτούρας των ’70s στα μαγνητικά πορτρέτα του David Armstrong Facebook Twitter
David Armstrong, David Armstrong Archive, “Place de la Concorde, Paris” (1992) Vintage Gelatin Silver Print 14 x 11 in Φωτ.: Courtesy of the Estate of David Armstrong
Tα είδωλα της αντικουλτούρας των ’70s στα μαγνητικά πορτρέτα του David Armstrong Facebook Twitter
David Armstrong, David Armstrong Archive, “Mark, Provincetown” (1981) Vintage Gelatin Silver Print 20 x 24 in Φωτ.: Courtesy of the Estate of David Armstrong

Το μεγαλύτερο μέρος της έκθεσης αποτελείται από πορτρέτα του Armstrong, που απεικονίζουν καλλιτέχνες (όπως τον Christopher Wall και την τρανς ιέρεια Greer Lankton), ηθοποιούς (την Cookie Mueller και τον Vincent Gallo) και τους εραστές του Armstrong. Υπάρχουν όμως και πρώιμες ημερολογιακές εικόνες, τραβηγμένες με φιλμ Kodachrome και πιο κοντά στο ύφος της Goldin, οι οποίες παρουσιάζονται ως διαφάνειες σε γειτονική αίθουσα. Αυτές προέρχονται από τη σειρά του Armstrong με τίτλο «Night and Day», και είναι τραβηγμένες στη Νέα Υόρκη τη δεκαετία του ’70.

Εκτίθεται επίσης μια επιλογή από τα τοπία του φωτογράφου: ατμοσφαιρικές, λυρικές εικόνες κτιρίων στη Νέα Υόρκη και το Βερολίνο, τραβηγμένες κατά την κορύφωση της επιδημίας του AIDS, που στοίχισε τη ζωή σε τόσους φίλους του Armstrong και της Goldin. «Για μένα, είναι ο τρόπος του να μεταφράσει αυτή τη μελαγχολία», λέει ο Humery. «Η ιδέα της εξαφάνισης, του να είσαι μόνος και να βλέπεις το τοπίο να ξεθωριάζει».

Για τον Humery ήταν ιδιαίτερα σημαντικό να παρουσιαστεί το έργο του Armstrong στο φετινό φεστιβάλ. «Ένιωθα πραγματικά πως ήταν επείγον», λέει. «Κάποια από τα πορτρέτα της έκθεσης θα μπορούσαν να έχουν τραβηχτεί σήμερα», παρατηρεί. «Όχι πριν από δέκα χρόνια – από το 2000 έως το 2010 ήταν ένας άλλος κόσμος. Τώρα έχουμε επιστρέψει σε ένα κλίμα όπου τίθενται τα ίδια ερωτήματα για την ταυτότητα φύλου, επικρατεί η ίδια συντηρητική πολιτική. Στη δεκαετία του ’70, όταν ο Armstrong ξεκίνησε να δημιουργεί αυτά τα πορτρέτα της κοινότητάς του, η Αμερική ήταν ακόμη πολύ συντηρητική, και αυτή ήταν μια κοινότητα με επίκεντρο την ελευθερία. Φυσικά, πλήρωσαν βαρύ τίμημα γι’ αυτή την ελευθερία με την κρίση του AIDS και τα προβλήματα εξάρτησης που αντιμετώπισαν πολλοί από αυτούς, αλλά είναι μια εξαιρετικά κρίσιμη και επίκαιρη στιγμή για να επανεξετάσουμε αυτό το έργο».

Tα είδωλα της αντικουλτούρας των ’70s στα μαγνητικά πορτρέτα του David Armstrong Facebook Twitter
David Armstrong, “David Armstrong Archive Bruce, Boston” (Mid 1970s Vintage Gelatin Silver Print 11 x 14 in Φωτ.: Courtesy of the Estate of David Armstrong
Tα είδωλα της αντικουλτούρας των ’70s στα μαγνητικά πορτρέτα του David Armstrong Facebook Twitter
David Armstrong, David Armstrong Archive, “Vine, East Hampton” (1994) Vintage Gelatin Silver Print 14 x 11 in Φωτ.: Courtesy of the Estate of David Armstrong
Tα είδωλα της αντικουλτούρας των ’70s στα μαγνητικά πορτρέτα του David Armstrong Facebook Twitter
David Armstrong, David Armstrong Archive, “Bush at Charlottenburg, Berlin” (1995) Vintage Gelatin Silver Print 14 x 11 in Φωτ.: Courtesy of the Estate of David Armstrong
Tα είδωλα της αντικουλτούρας των ’70s στα μαγνητικά πορτρέτα του David Armstrong Facebook Twitter
David Armstrong, David Armstrong Archive, “Fourteenth Street and Ninth Avenue, New York City” (1996) Vintage Gelatin Silver Print 11 x 14 in Φωτ.: Courtesy of the Estate of David Armstrong
Tα είδωλα της αντικουλτούρας των ’70s στα μαγνητικά πορτρέτα του David Armstrong Facebook Twitter
David Armstrong, David Armstrong Archive, “Stephen at Home, New York City” (1983) Vintage Gelatin Silver Print 24 x 20 in Φωτ.: Courtesy of the Estate of David Armstrong
Tα είδωλα της αντικουλτούρας των ’70s στα μαγνητικά πορτρέτα του David Armstrong Facebook Twitter
David Armstrong, David Armstrong Archive, “Sharon at Cookie's, New York City” (1977) Gelatin Silver Print 20 x 24 in Φωτ.: Courtesy of the Estate of David Armstrong
Tα είδωλα της αντικουλτούρας των ’70s στα μαγνητικά πορτρέτα του David Armstrong Facebook Twitter
David Armstrong, David Armstrong Archive. “Lisa, Provincetown” (Mid 1970s) Vintage Gelatin Silver Print 11 x 14 in Φωτ.: Courtesy of the Estate of David Armstrong
Tα είδωλα της αντικουλτούρας των ’70s στα μαγνητικά πορτρέτα του David Armstrong Facebook Twitter
David Armstrong, David Armstrong Archive, “Avram, Boston” (1974) Vintage Gelatin Silver Print 11 x 14 in Φωτ.: Courtesy of the Estate of David Armstrong
Tα είδωλα της αντικουλτούρας των ’70s στα μαγνητικά πορτρέτα του David Armstrong Facebook Twitter
David Armstrong, David Armstrong Archive, “Rene at His Apartment, East 12th Street, New York City” (1979) Vintage Gelatin Silver Print 8 x 10 in Φωτ.: Courtesy of the Estate of David Armstrong
Tα είδωλα της αντικουλτούρας των ’70s στα μαγνητικά πορτρέτα του David Armstrong Facebook Twitter
David Armstrong, David Armstrong Archive, “Chapel Street, New Haven” (1994) Vintage Gelatin Silver Print 11 x 14 in Φωτ.: Courtesy of the Estate of David Armstrong
Tα είδωλα της αντικουλτούρας των ’70s στα μαγνητικά πορτρέτα του David Armstrong Facebook Twitter
David Armstrong, David Armstrong Archive, “Cookie at Bleecker Street, New York City” (1977) Vintage Gelatin Silver Print 24 x 20 in Φωτ.: Courtesy of the Estate of David Armstrong
Tα είδωλα της αντικουλτούρας των ’70s στα μαγνητικά πορτρέτα του David Armstrong Facebook Twitter
David Armstrong, David Armstrong Archive, “George in the Water, Provincetown” (1977) Vintage Gelatin Silver Print 24 x 20 in Φωτ.: Courtesy of the Estate of David Armstrong
Tα είδωλα της αντικουλτούρας των ’70s στα μαγνητικά πορτρέτα του David Armstrong Facebook Twitter
David Armstrong, David Armstrong Archive, “Joey at Kreuzberg Park, Berlin” (1992) Vintage Gelatin Silver Print 24 x 20 in Φωτ.: Courtesy of the Estate of David Armstrong
Tα είδωλα της αντικουλτούρας των ’70s στα μαγνητικά πορτρέτα του David Armstrong Facebook Twitter
David Armstrong, David Armstrong Archive, “Rene at His Apartment, East 12th Street, New York City” (1979) Vintage Ge Φωτ.: Courtesy of the Estate of David Armstrong
Tα είδωλα της αντικουλτούρας των ’70s στα μαγνητικά πορτρέτα του David Armstrong Facebook Twitter
David Armstrong, David Armstrong Archive, “Andrew as a Sailor, New Haven” (1996) Vintage Gelatin Silver Print 20 x 16 in Φωτ.: Courtesy of the Estate of David Armstrong
Tα είδωλα της αντικουλτούρας των ’70s στα μαγνητικά πορτρέτα του David Armstrong Facebook Twitter
David Armstrong, David Armstrong Archive, “Chris at Elizabeth Street, New York City” (1979) Vintage Gelatin Silver Print 24 x 20 in Φωτ.: Courtesy of the Estate of David Armstrong
Tα είδωλα της αντικουλτούρας των ’70s στα μαγνητικά πορτρέτα του David Armstrong Facebook Twitter
David Armstrong, David Armstrong Archive Caroline at Land's End Inn Party, Provincetown, 1976 Vintage Gelatin Silver Print 20 x 16 in Φωτ.: Courtesy of the Estate of David Armstrong
Tα είδωλα της αντικουλτούρας των ’70s στα μαγνητικά πορτρέτα του David Armstrong Facebook Twitter
David Armstrong,, David Armstrong Archive, “Caroline at Land's End Inn Party, Provincetown” (1976) Vintage Gelatin Silver Print 20 x 16 in Φωτ.: Courtesy of the Estate of David Armstrong
Tα είδωλα της αντικουλτούρας των ’70s στα μαγνητικά πορτρέτα του David Armstrong Facebook Twitter
David Armstrong, David Armstrong Archive, “Millie at Home, New York City” (1979 Épreuve gélatino-argentique d'époque 20 x 16 in Φωτ.: Courtesy of the Estate of David Armstrong
Tα είδωλα της αντικουλτούρας των ’70s στα μαγνητικά πορτρέτα του David Armstrong Facebook Twitter
David Armstrong, David Armstrong Archive Gary, New York City, Late 1970s Vintage Gelatin Silver Print 20 x 16 in Φωτ.: Courtesy of the Estate of David Armstrong
Tα είδωλα της αντικουλτούρας των ’70s στα μαγνητικά πορτρέτα του David Armstrong Facebook Twitter
David Armstrong, David Armstrong Archive, “Chris Wool at Elizabeth Street, New York City” (1980) Vintage Gelatin Silver Print 24 x 20 in Φωτ.: Courtesy of the Estate of David Armstrong
Tα είδωλα της αντικουλτούρας των ’70s στα μαγνητικά πορτρέτα του David Armstrong Facebook Twitter
David Armstrong, David Armstrong Archive, “Cookie, Bruce, Sharon, Max, and Linda, at Herring Cove, Provincetown” (1975) Vintage Gelatin Silver Print 8 x 10 in Φωτ.: Courtesy of the Estate of David Armstrong

Η έκθεση του David Armstrong φιλοξενείται στο Luma, στην Αρλ, έως τις 5 Οκτωβρίου 2025.

Φωτογραφία
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Μια έκθεση με φωτογραφίες του Α. Εμπειρίκου που δεν έχουν παρουσιαστεί ποτέ πριν 

Φωτογραφία / Φωτογραφίες του Ανδρέα Εμπειρίκου παρουσιάζονται για πρώτη φορά σε μια νέα έκθεση

54 φωτογραφίες από το πολύτιμο αρχείο του θα παρουσιαστούν από την Eleftheria Tseliou Gallery, στον χώρο της Τοσίτσα 3, σε μια έκθεση που επιχειρεί να αναδείξει πως υπήρξε εξίσου σημαντικός ως φωτογράφος, όσο και ως ποιητής και ψυχαναλυτής.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Ένας μύθος λέει πως αν χάσεις κάτι στην Αθήνα, θα το βρεις στον Ελαιώνα»

Βιβλίο / «Ένας μύθος λέει πως αν χάσεις κάτι στην Αθήνα, θα το βρεις στον Ελαιώνα»

Στο νέο του βιβλίο, «Lost Things Found», που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις Hyper Hypo, ο εικαστικός φωτογράφος Αντώνης Θεοδωρίδης εξερευνά τον μαγικό κόσμο της υπαίθριας αγοράς του Ελαιώνα.
ΙΩΝΑΣ ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ
Το φωτογραφικό έργο της Ανιές Βαρντά σε μια νέα έκθεση/ Το Παρίσι της Ανιές Βαρντά έχει χιούμορ/ Η Ανιές Βαρντά εκτός από το σινεμά αγάπησε με πάθος και τη φωτογραφία/ Το ανορθόδοξο και διψασμένο για ζωή βλέμμα της Ανιές Βαρντά

Φωτογραφία / Η Ανιές Βαρντά εκτός από το σινεμά αγάπησε με πάθος και τη φωτογραφία

Μία νέα έκθεση στο Μουσείο Καρναβαλέ στο Παρίσι παρουσιάζει το ελάχιστα γνωστό φωτογραφικό έργο της σπουδαίας Γαλλίδας σκηνοθέτριας της Νουβέλ Βαγκ, αναδεικνύοντας τη λοξή και χιουμοριστική ματιά της στην πόλη του Παρισιού.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Οι γονείς μου κρατιούνται χέρι-χέρι μετά τον υποβοηθούμενο θάνατό τους

Φωτογραφία / Οι γονείς μου κρατιούνται χέρι-χέρι μετά τον υποβοηθούμενο θάνατό τους

«Η ζωή τους γινόταν όλο και πιο δύσκολη. Δεν ήθελαν να πάνε σε οίκο ευγηρίας και κανένας από τους δύο δεν ήθελε να ζήσει χωρίς τον άλλον. Έτσι έφυγαν από τη ζωή μαζί». Η πιο προσωπική φωτογραφία του Martin Roemers
THE LIFO TEAM
Αποτυπώνοντας την ολοκληρωτική χαρά του ποδοσφαίρου σε μια και μόνο στιγμή

Φωτογραφία / Αποτυπώνοντας την έκσταση του ποδοσφαίρου σε μερικά κλικ

Ο φωτογράφος André Coelho βρέθηκε στο στάδιο Nilton Santos στο Ρίο ντε Τζανέιρο, που ήταν γεμάτο με χιλιάδες οπαδούς της Μποταφόγκο που δεν μπόρεσαν να ταξιδέψουν για να δουν την αγαπημένη τους ομάδα από κοντά.
THE LIFO TEAM
Νίκος Οικονομόπουλος: «Οι μοδάτοι φωτογραφίζουν σήμερα με φιλμ· αλλά η ψηφιακή είναι μακράν ανώτερη φωτογραφία»

Νίκος Οικονομόπουλος / Νίκος Οικονομόπουλος: «Οι μοδάτοι φωτογραφίζουν σήμερα με φιλμ· αλλά η ψηφιακή είναι μακράν ανώτερη φωτογραφία»

Σε μια σπάνια συνέντευξή του, ο διεθνούς φήμης φωτογράφος του Magnum μιλά στον M. Hulot για την συναρπαστική φωτογραφική του ανέλιξη και τις σκέψεις του πάνω στα αιώνια διλήμματα της τέχνης του.
M. HULOT
Αγκαλιές και φιλιά στο τέλος του κόσμου. H τρυφερή μελαγχολία στις εικόνες του Spyros Rennt

Spyros Rennt / «Το κουίρ είναι το βάρος που σηκώνουμε απέναντι στην κοινωνία που δεν μας αγκαλιάζει»

Φίλοι, γνωστοί, άγνωστοι, εραστές: Στο τέταρτο φωτογραφικό του βιβλίο «Intertwined», ο Έλληνας καλλιτέχνης Spyros Rennt στρέφει το βλέμμα του προς μια πιο ήσυχη πλευρά της κουίρ επαφής.
ΙΩΝΑΣ ΚΑΛΛΙΜΑΝΗΣ
«Η Ελλάδα που πρωτοείδα ήταν βουτηγμένη στη φτώχεια» ή «Γνώρισα/πρόλαβα μια Ελλάδα ανέγγιχτη και αναλλοίωτη». ή «Οι άνθρωποι στα νησιά δεν γνώριζαν καν τι σημαίνει τουρίστας»

Οι Αθηναίοι / «Τώρα η γλώσσα του Οδυσσέα είναι η γλώσσα μου. Και το Αιγαίο είναι η θάλασσά μου»

Γεννημένος στο Σικάγο, η αληθινή αλλαγή στη ζωή του ήρθε όταν ταξίδεψε για πρώτη φορά στα ελληνικά νησιά και την Αθήνα το 1954. Αποτύπωσε φωτογραφικά «τα χρόνια της ελπίδας σε μια Ελλάδα ανέγγιχτη και αναλλοίωτη». Σήμερα, εκφράζει την ανησυχία του για τα όμορφα τοπία της και τις γειτονιές, όπως η Πλάκα, που «είναι γεμάτες από καταστήματα με σουβενίρ». Ο φιλέλληνας φωτογράφος Ρόμπερτ Μακέιμπ είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Οι φωτογραφίες της Χλόης Ακριθάκη γίνονται έκθεση στο Μουσείο Μπενάκη

Φωτογραφία / Μια έκθεση για τους πολύ προσωπικούς χώρους των καλλιτεχνών

Η έκθεση «Συναντήσεις» της Χλόης Ακριθάκη στο Μουσείο Μπενάκη είναι μια σειρά φωτογραφιών που ξεκινά το 1992, στο ατελιέ του πατέρα της, και φτάνει μέχρι σήμερα, με την ίδια να επισκέπτεται φίλους εικαστικούς κατά τη διάρκεια της δουλειάς τους.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Οι νικητές και οι φιναλίστ του Nature Photography Contest 2024

Φωτογραφία / Οι νικητές και οι φιναλίστ του Nature Photography Contest 2024

Οι νικητές του δεύτερου ετήσιου Διαγωνισμού Φωτογραφίας Φύσης παρουσιάζουν εκπληκτικές εικόνες που κόβουν την ανάσα και αποκαλύπτουν τη ζωή στον πλανήτη μας. Ο φετινός διαγωνισμός αναδεικνύει τη δύναμη της φωτογραφίας να αποτυπώνει τοπία, την άγρια ζωή και τη λεπτή ισορροπία που διατηρεί τη ζωή στη Γη.
THE LIFO TEAM