Απεργία την Πρωτομαγιά

Πέθανε η Μαριάντζελα Μελάτο

Πέθανε η Μαριάντζελα Μελάτο Facebook Twitter
3

Πέθανε στα 71 της, σε κλινική της Ρώμης, η Μαριάντζελα Μελάτο,. Γεννημένη στο Μιλάνο, από Γερμανό πατέρα και Ιταλίδα μητέρα, η Μελάτο ήξερε, με έναν εξαιρετικό τρόπο, να εναλλάσσει τα συναισθήματα της, από το κωμικό στο δραματικό. Κάτι που όπως είχε πει η ίδια, οφειλόταν στον σκληρό και ευαίσθητο πατέρα της και στην χαρούμενη και εξωστρεφή μητέρα της.  

Πέθανε η Μαριάντζελα Μελάτο Facebook Twitter

Ακόμα και στον κινηματογράφο έχει εναλλασσόμενους  δραματικούς και κωμικούς ρόλους Τα ιταλικά μέσα ενημέρωσης κάνουν αναφορά στις μεγάλες θεατρικές επιτυχίες της Μελάτο, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στην Μήδεια, στα έργα του Λουίτζι Πιραντέλλο, όπως το «να ντύσουμε τους γυμνούς»  αλλά και στα κλασικά αριστουργήματα του Σαίξπηρ, όπως «Το ημέρωμα της στρίγγλας.»

Στον κινηματογράφο έγινε γνωστή μέσα από τους ρόλους της σε ταινίες όπως «Η εργατική τάξη πάει στον Παράδεισο», «Η κυρία και ο ναύτης», «Ιστορία έρωτα και αναρχίας». Με τις δυο τελευταίες ταινίες έγινε διάσημη στο εξωτερικό, μέσα από τη συνεργασία της με την Λίνα Βερτμίλερ.

Η ίδια είχε πει για το ταλέντο της: «Θεωρώ τον εαυτό μου ηθοποιό με την παλιά σημασία της λέξης. Και μια ηθοποιός πρέπει να ξέρει να παίζει τα πάντα, από το θέατρο, μέχρι τον κινηματογράφο και την τηλεόραση. Πρέπει να καταφέρνει να συγκινεί και να κάνει να γελά το κοινό της.»

Από τη δεκαετία του 90 εργάστηκε και στην τηλεόραση.  «Περήφανη, ανεξάρτητη ξεχωριστή προσωπικότητα», περιγράφεται από τον ιταλικό Τύπο η Μαριάντζελα Μελάτο.

Πέθανε η Μαριάντζελα Μελάτο Facebook Twitter
Πέθανε η Μαριάντζελα Μελάτο Facebook Twitter
3

Απεργία την Πρωτομαγιά

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.

σχόλια

3 σχόλια