Ο Πολ Μπάρτον παίζει πιάνο σε ελέφαντες που σώθηκαν από την αιχμαλωσία [ΒΙΝΤΕΟ]

Ο Πολ Μπάρτον παίζει πιάνο σε ελέφαντες που σώθηκαν από την αιχμαλωσία [ΒΙΝΤΕΟ] Facebook Twitter
0

Στην Ταϊλάνδη, ο Βρετανός μουσικός και καλλιτέχνης Πολ Μπάρτον παίζει στο πιάνο συνθέσεις κλασικής μουσικής σε ελέφαντες που πλέον δεν είναι αιχμάλωτοι του ανθρώπου, έχουν επιστρέψει στο φυσικό περιβάλλον τους.

Με φόντο πλούσια βλάστηση και ένα ποτάμι που δημιουργούν κατάλληλες συνθήκες για την ερμηνεία, ο πιανίστας παίζει συνθέσεις των Μπετόβεν, Σούμαν και Γκριγκ. Σε μια σειρά από βίντεο, ο Μπάρτον στο κλαβιέ «μιλά» στη Mongkol, έναν θηλυκό ελέφαντα που έχει βρει την ελευθερία της και απολαμβάνει τη μουσική κουνώντας τους χαυλιόδοντές της.

«Σχεδόν όλοι οι ελέφαντες αντιδρούν με ορατό τρόπο στη μουσική. Υπάρχει, αίφνης, μια κίνηση όταν αρχίζει η μουσική. Οι ελέφαντες είναι ελεύθεροι να κινηθούν γύρω από το πιάνο, δεν είναι αλυσοδεμένοι ή δεμένοι με άλλον τρόπο. Αν δεν τους αρέσει η μουσική, μπορούν να απομακρυνθούν» εξήγησε, μιλώντας στο Coconuts, o Μπάρτον.

«Κάποιοι, με τη δική τους θέληση έρχονται πολύ κοντά στο πιάνο. Μπορεί, ακόμη, να κρεμάσουν την προβοσκίδα τους πάνω στο πιάνο. Κάποιοι, την ώρα που ακούν βάζουν την προβοσκίδα τους μέσα στο στόμα τους, κάποιοι αρχίζουν να λικνίζονται στον ρυθμό της μουσικής. Κάποιοι νεαροί ελέφαντες ενδέχεται να εκπλαγούν πολύ ακούγοντας μουσική και ξαφνικά ν' αρχίσουν να τρέχουν με περιέργεια γύρω απ' το πιάνο».

Με πάνω από 1.200 βίντεο, το κανάλι στο YouTube του Πολ Μπάρτον είναι ιδιαίτερα δημοφιλές καθώς ο αριθμός των συνδρομητών σε αυτό έχει ανέλθει σε 528 χιλιάδες.

 

Με πληροφορίες από ΑΠΕ-ΜΠΕ

Culture
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 - ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.