«Ο Γιος»: Πρώτες φωτογραφίες από την παράσταση που σκηνοθετεί ο Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος

«Ο Γιος»: Πρώτες φωτογραφίες από την παράσταση που σκηνοθετεί ο Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος Facebook Twitter
Φωτο: Δομνίκη Μητροπούλου
0

Στην πρώτη του σκηνοθεσία μετά την αποχώρηση από την καλλιτεχνική διεύθυνση του Φεστιβάλ Αθηνών, ο Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος ανεβάζει για πρώτη φορά στην Ελλάδα το έργο του Φλοριάν Ζελέρ, ενός απ' τους σημαντικότερους σύγχρονους θεατρικούς συγγραφείς, στο Θέατρο του Νέου Κόσμου.

Ο «Γιος», που αποτελεί το τρίτο μέρος της άτυπης τριλογίας του Ζελέρ μετά τον «Πατέρα» και τη «Μητερα», προσεγγίζει με ευαισθησία το θέμα της εφηβείας.

Ο 17χρονος Νικολά περνάει μια δύσκολη φάση ύστερα από το χωρισμό των γονιών του. Είναι αδιάφορος, έχει παρατήσει το σχολείο, λέει ψέματα. Η μητέρα του έχει σηκώσει τα χέρια ψηλά, κι ο Νικολά σκέφτεται πως θα ήταν καλύτερα να πάει να μείνει με τον πατέρα του, που ζει με την καινούρια του σύντροφο και το μωράκι που έχουν αποκτήσει πρόσφατα.

«Ο Γιος»: Πρώτες φωτογραφίες από την παράσταση που σκηνοθετεί ο Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος Facebook Twitter
Φωτο: Δομνίκη Μητροπούλου

Όμως, παρ' όλες τις προσπάθειες του πατέρα, ανάμεικτες με τις ενοχές του, ο οποίος θέλει να βοηθήσει με κάθε τρόπο το γιο του, και παρ' όλες τις ελπίδες που γεννάει η καινούρια αυτή αρχή, το πείραμα δεν πετυχαίνει. Όπως πέφτει στο κενό και η προοπτική της ψυχιατρικής βοήθειας.


Ο άλλος, ο έφηβος, με όση φροντίδα κι αν περιβάλλεται, παραμένει ένας άγνωστος, ένα άλυτο αίνιγμα, και η αγάπη δεν μπορεί να κάνει το θαύμα της.

Το ευαίσθητο αυτό έργο του Φλοριάν Ζελέρ, που έχει στο επίκεντρό του την εφηβεία, αποτελεί το τρίτο μέρος μιας άτυπης τριλογίας, μαζί με τον Πατέρα και τη Μητέρα που έχουν προηγηθεί. Σύμφωνα με τους Times, ο Ζελέρ είναι «ο πιο συναρπαστικός θεατρικός συγγραφέας της εποχής μας». Ο πολυβραβευμένος Ζελέρ, γνωστός και στην Ελλάδα, ανατέμνει με μοναδική ικανότητα τις δυναμικές της σύγχρονης οικογένειας, δίνοντάς μας ένα έργο με απρόβλεπτο φινάλε, που μιλάει κατευθείαν στην καρδιά των θεατών.

Συντελεστές

Μετάφραση: Κοραλία Σωτηριάδου

Σκηνοθεσία: Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος

Σκηνικό: Ευαγγελία Θεριανού

Κοστούμια: Βασιλική Σύρμα

Μουσική: Σταύρος Γασπαράτος

Σχεδιασμός φωτισμών: Σάκης Μπιρμπίλης

Βοηθός σκηνοθέτη: Κατερίνα Γεωργουδάκη

Παίζουν οι ηθοποιοί: Λάζαρος Γεωργακόπουλος, Δέσποινα Κούρτη, Άννα Καλαϊτζίδου, Δημήτρης Κίτσος, Γιώργος Μακρής

«Ο Γιος»: Πρώτες φωτογραφίες από την παράσταση που σκηνοθετεί ο Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος Facebook Twitter
Φωτο: Δομνίκη Μητροπούλου
«Ο Γιος»: Πρώτες φωτογραφίες από την παράσταση που σκηνοθετεί ο Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος Facebook Twitter
Φωτο: Δομνίκη Μητροπούλου
«Ο Γιος»: Πρώτες φωτογραφίες από την παράσταση που σκηνοθετεί ο Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος Facebook Twitter
Φωτο: Δομνίκη Μητροπούλου
«Ο Γιος»: Πρώτες φωτογραφίες από την παράσταση που σκηνοθετεί ο Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος Facebook Twitter
Φωτο: Δομνίκη Μητροπούλου
«Ο Γιος»: Πρώτες φωτογραφίες από την παράσταση που σκηνοθετεί ο Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος Facebook Twitter
Φωτο: Δομνίκη Μητροπούλου
«Ο Γιος»: Πρώτες φωτογραφίες από την παράσταση που σκηνοθετεί ο Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος Facebook Twitter
Φωτο: Δομνίκη Μητροπούλου
«Ο Γιος»: Πρώτες φωτογραφίες από την παράσταση που σκηνοθετεί ο Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος Facebook Twitter
Φωτο: Δομνίκη Μητροπούλου
«Ο Γιος»: Πρώτες φωτογραφίες από την παράσταση που σκηνοθετεί ο Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος Facebook Twitter
Φωτο: Δομνίκη Μητροπούλου
«Ο Γιος»: Πρώτες φωτογραφίες από την παράσταση που σκηνοθετεί ο Βαγγέλης Θεοδωρόπουλος Facebook Twitter
Φωτο: Δομνίκη Μητροπούλου

Info

5/12- 12/4

Θέατρο του Νέου Κόσμου

Αντισθένους 7 & Θαρύπου, Φιξ

Τετάρτη 21:15, Πέμπτη 21:15, Σάββατο 21:15 & Κυριακή 18:30

Εισ.:12-20 ευρώ

Culture
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.