Νέα διευθύντρια της Κρατικής Σχολής Ορχηστικής Τέχνης η Βίκυ Μαραγκοπούλου

Νέα διευθύντρια της Κρατικής Σχολής Ορχηστικής Τέχνης η Βίκυ Μαραγκοπούλου Facebook Twitter
0

Νέα διευθύντρια της Κρατικής Σχολής Ορχηστικής Τέχνης (ΚΣΟΤ), με τετραετή θητεία, ορίζεται η Βίκυ Μαραγκοπούλου, με απόφαση της υπουργού Πολιτισμού και Αθλητισμού, Λυδίας Κονιόρδου.

«Η κ. Μαραγκοπούλου διαθέτει πολύχρονη και εις βάθος γνώση των θεμάτων του χορού και της ΚΣΟΤ. Με την διεθνή της εμπειρία κι αναγνώριση θα δόσει νέα ώθηση στη λειτουργία της Σχολής», αναφέρει σε σχετική ανακοίνωσή του το ΥΠΠΟΑ.

Όπως αναφέρεται στο βιογραφικό που δημοσιεύει το υπουργείο, η Βίκυ Μαραγκοπούλου άρχισε τις σπουδές της στον κλασικό χορό στην ηλικία των 7 χρόνων και σύντομα ξεκίνησε την επαγγελματική της σπουδή και σταδιοδρομία κοντά στον Γιάννη Μέτση από την σχολή του οποίου πήρε το δίπλωμα της.

Συνέχισε τις σπουδές της ως χορεύτρια και καθηγήτρια χορού στο Βασιλικό Μπαλέτο του Λονδίνου, όπου παρέμεινε για 7 χρόνια. Με την επιστροφή της δημιούργησε τη δική της σχολή χορού που λειτούργησε για 17 χρόνια. Δίδαξε στην Κρατική Σχολή Χορού 20 χρόνια και εργάστηκε τρία χρόνια στο Τρίτο Πρόγραμμα όταν διευθυντής ήταν ο Μάνος Χατζιδάκις.

Το 1987 ανέλαβε τη Διεύθυνση του Τομέα Χορού και της Δημοτικής Σχολής Χορού στην Δημοτική Επιχείρηση Πολιτιστικής Ανάπτυξης της Καλαμάτας (ΔΕΠΑΚ) νυν Φάρις. Υπήρξε Διευθύντρια στο Διεθνές Φεστιβάλ Χορού Καλαμάτας από την ίδρυσή του, το 1995, και για 21 χρόνια, έως και το 2015.

Ήταν και είναι μέλος σε πολυάριθμες επιτροπές εμπειρογνωμόνων για τον χορό και τον πολιτισμό ευρύτερα, στην Ελλάδα και στο εξωτερικό. Από το 1997 μέχρι σήμερα είναι η εταίρος, από την Ελλάδα, στο ευρωπαϊκό δίκτυο Aerowaves για την ανάδειξη νέων χορογράφων στην Ευρώπη. Για το έργο της στο Φεστιβάλ Χορού της Καλαμάτας η Γαλλική Κυβέρνηση της απένειμε τον Τίτλο του Ιππότη Γραμμάτων και Τεχνών.

Υπενθυμίζεται ότι πριν από μερικές ημέρες παύθηκε από τα καθήκοντά της, με απόφαση της υπουργού Πολιτισμού, η διευθύντρια της ΚΣΟΤ, Παυλίνα Βερέμη.

Culture
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.