Ρατσιστής ή προφήτης; Όταν ο Morrissey κατέκρινε την Κίνα για τις αποτρόπαιες υπαίθριες αγορές ζώων

Ρατσιστής ή προφήτης; Όταν ο Morrissey κατέκρινε την Κίνα για τις αποτρόπαιες υπαίθριες αγορές ζώων Facebook Twitter
0

Πριν από μια δεκαετία, τον Σεπτέμβριο του 2010, ο Morrissey είχε χαρακτηρίσει «απολύτως αποτρόπαια και τρομακτική» την μεταχείριση των ζώων στις υπαίθριες αγορές της Κίνας, προσθέτοντας ότι όποιος έχει παρακολουθήσει διά ζώσης ή σε οπτικό υλικό τέτοιες σκηνές «ποτέ δεν θα μπορούσε να ισχυριστεί ότι η Κίνα αποτελεί έθνος στο οποίο είναι προτεραιότητα η φροντίδα. Δεν υπάρχει καμία νομοθεσία για την προστασία των ζώων στην Κίνα με αποτέλεσμα να συμβαίνει εκεί η χειρότερη κακοποίηση ζώων στον πλανήτη».

Η δήλωση του είχε έρθει ως αποτέλεσμα των έντονων αντιδράσεων που είχε προκαλέσει η συνέντευξη που είχε παραχωρήσει μερικές μέρες πριν στον Βρετανό ποιητή Σάιμον Άρμιταζ και είχε δημοσιευτεί στον Guardian, στο πλαίσιο της οποίας είχε πει, ότι όποιος έχει δει να γδέρνονται ζωντανά τα ζώα σ΄ αυτές τις αγορές, «δεν μπορεί παρά να σκεφτεί ότι οι Κινέζοι είναι κατώτερο είδος ["subspecies"]».

Δεν ήταν βεβαίως ούτε η πρώτη ούτε η τελευταία αμφιλεγόμενη δήλωση που έχει κάνει στην καριέρα του ο πρώην τραγουδιστής των Smiths, ο οποίος προσφάτως είχε εκδηλώσει την υποστήριξη του στο εθνικιστικό κόμμα For Britain (Για την Βρετανία), λέγοντας επίσης ότι στις μέρες μας «η αριστερά έχει γίνει δεξιά και η δεξιά αριστερά – μια απόλυτη αντιστροφή που χαρακτηρίζει αυτή την πολύ δυστυχή σύγχρονη Βρετανία».

Μουσική
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

SANDWELL DISTRICT INTERVIEW

Μουσική / Οι Sandwell District φτιάχνουν τέκνο σαν να προσεύχονται

O Regis και ο Function, δύο από τους πρωτεργάτες του πρότζεκτ που εξελίχθηκε σε διεθνές underground δίκτυο, με αφορμή την εμφάνισή τους στην Αθήνα μιλούν στη LiFO για την επανένωσή τους, την τέκνο σήμερα και τον καινούργιο τους δίσκο.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
KET: «Το γεγονός ότι έχουμε καταφέρει να υπάρχουμε τόσα χρόνια είναι ένα μικρό θαύμα»

Κέντρο Ελέγχου Τηλεοράσεων / KET: «Καταφέραμε να υπάρχουμε τόσα χρόνια, κι αυτό είναι ένα μικρό θαύμα»

Μια μεγάλη συζήτηση για την ιστορία του Κέντρου Ελέγχου Τηλεοράσεων, ενός από τους βασικούς πυρήνες της πειραματικής και ανεξάρτητης μουσικής σκηνής της πόλης και όχι μόνο.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
102΄ με την Tάμτα και την Ανίτα Ρατσβελισβίλι

Μουσική / Tάμτα - Ανίτα Ρατσβελισβίλι: «Μάθαμε να ζούμε με το τραύμα»

Δυο διάσημες και πετυχημένες Γεωργιανές συναντιούνται στην ΕΛΣ και μιλούν για τις δυσκολίες που τις διαμόρφωσαν και την κουλτούρα της χώρας τους, που την κουβαλάνε μαζί τους παντού, ακόμα και όταν τις πληγώνει.
M. HULOT
Η επιστροφή της Lily Allen

Μουσική / Η Lily Allen επιστρέφει με το πιο θεαματικό ξεκατίνιασμα στην ιστορία της ποπ

Το «West End Girl» της Lilly Allen και ένα αριστουργηματικό ραπ άλμπουμ από την CupcakKe αποτελούν τα πιο δυνατά και τολμηρά, από πλευράς στιχουργικής, άλμπουμ της χρονιάς. Μια καλή εβδομάδα για τη μουσική.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
BOYS’ SHORTS INTERVIEW

Μουσική / Boys’ Shorts: «Δεν φταίνε τα τρανς άτομα που έχει γίνει μίζερη η ζωή σου»

To eyeliner και το electroclash έφερε κοντά το ντουέτο των DJs, που εμπνεύστηκαν το όνομά τους από τον Boy George. Έπαιξαν στο Berghain, και η φήμη τους εκτοξεύτηκε. Πλέον το mantra τους είναι το «enjoy the moment».
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Παιδί Τραύμα: Τραγουδάκια λέω που αύριο θα ξεχαστούν, δεν κάνω καμία επανάσταση, δεν αλλάζω τον κόσμο

Μουσική / Παιδί Τραύμα: «Τραγουδάκια λέω, που αύριο θα ξεχαστούν, δεν αλλάζω τον κόσμο»

Στο νέο του άλμπουμ, το Παιδί Τραύμα χρησιμοποιεί τις έννοιες της φυγής και της συγχώρεσης για να μιλήσει για το αδιέξοδο του ψηφιακού κόσμου και την αναζήτηση της αλήθειας με τραγούδια που ξεφεύγουν από το mainstream.   
M. HULOT
Οι Tame Impala φτιάχνουν έναν δίσκο εμπνευσμένο από τα bush doofs της Αυστραλίας

Μουσική / «Deadbeat» των Tame Impala: Μια lo-fi ωδή στα rave πάρτι από ένα σπουδαίο συγκρότημα

Είναι η πρώτη του δουλειά που δεν περιέχει ούτε μια ροκ στιγμή. Σύμφωνα με τον Chris Deville: «Οι Tame Impala έχουν μεταμορφωθεί σταδιακά από ένα από τα σπουδαιότερα ροκ συγκροτήματα της γενιάς τους σε… κάτι άλλο».
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ