Πώς περάσαμε στους 30 Seconds to Mars, στο Terra Vibe

Πώς περάσαμε στους 30 Seconds to Mars, στο Terra Vibe Facebook Twitter
Φωτογραφία: Χριστίνα Αλώση
2

ΑΠΟ ΤΟΝ ΤΑΣΟ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟ

Πώς περάσαμε στους 30 Seconds to Mars, στο Terra Vibe Facebook Twitter
Φωτο: Χριστίνα Αλώση

Τετάρτη βράδυ, ώρα 18:30. Έξω από τον συναυλιακό χώρο του Terra Vibe Park είναι παρκαρισμένα δεκάδες αμάξια, αυτοσχέδιες καντίνες, μερικά περίπτερα με T-shirt, πουλόβερ και τσάντες σε διάφορα σχέδια και χρώματα και λίγο πιο πάνω λεωφορεία που έχουν έρθει από Αθήνα και Θεσσαλονίκη. Οι πόρτες στον προαύλιο χώρο της συναυλίας έχουν ανοίξει νωρίτερα για να περάσουν οι VIP  και το κοινό. Είναι νωρίς ακόμα. Η μικρή σκηνή του Terra Vibe παίζει διάφορα rock μουσικά κομμάτια, γύρω υπάρχουν με έναν πρόχειρο υπολογισμό χίλια άτομα, περίπου, διασκορπισμένα μπροστά στη σκηνή. Δεν αφήνουν να τους πάρει τις θέσεις κανείς. Κανένας δεν θα παραχωρήσει μια θέση μπροστά στην σκηνή για να χάσει την ευκαιρία να δει σε απόσταση αναπνοής τους 30 Seconds to Mars. Η γνωστή αμερικανική μπάντα που τα τελευταία χρόνια βρίσκεται στο Top 3 της αμερικανικής Rock μουσικής, επιστρέφει στην Ελλάδα μετά την πρώτη της εμφάνιση το 2011 στο Φάληρο, για την προώθηση του τελευταίου τους album: Love, Lust, Faith and Dreams.

8:40, ο χώρος έχει γεμίσει τριγύρω, και στη σκηνή με σειρά εμφανίσεως μπαίνουν οι Tomo Milicevic, Shannon Leto και ο frontman τους Jared Leto. Αυτός ο πολυτάλαντος χαμαιλέοντας που έχει καταφέρει να παντρέψει πανέμορφα το rock με την pop και electro μουσική. Εμφανίζεται  φορώντας κατάλευκα σεντόνια όπως θα έλεγε κάποιος άσχετος (όπως εγώ) που δεν γνωρίζει από μόδα. Μαλλιά βαμμένα στο χρώμα του pink. Μαύρα γυαλιά ηλίου. Χαιρετίζει τους Έλληνες και την Ελλάδα και ευχαριστεί τον κόσμο που έχει συγκεντρωθεί για να τον ακούσει. Έχει πάρει πάνω του όλη την μουσική αρένα και προσφέρει αυτό που ξέρει να κάνει καλά. Προσφέρει show.

Πώς περάσαμε στους 30 Seconds to Mars, στο Terra Vibe Facebook Twitter
Φωτο: Χριστίνα Αλώση

Ο σαραντατριάχρονος τραγουδιστής και ηθοποιός που μόλις και μετά βίας τον κάνεις τριαντάρη, βρίσκεται τα τελευταία χρόνια στο απόγειο της καριέρας του. Συνθέτει τραγούδια και μουσική, κάνει ενδιαφέρουσες μουσικές αλχημείες, τα album του γίνονται πολύ-πλατινένια, πρωταγωνιστεί σε ταινίες με μεγάλη εμπορική επιτυχία (Requiem for a Dream, Mr. Nobody, Dallas buyers club) ενώ πριν από περίπου δυο χρόνια κατάφερε να κερδίσει το  βραβείο Όσκαρ για τον Β’ καλύτερο ανδρικό ρολό. Είναι αδιαμφισβήτητα από τους πιο επιτυχημένους άντρες του πλανήτη. Κάθε χρόνο καταφέρνει με το ιδιαίτερο στυλ του να μεταμορφώνεται κυριολεκτικά, αφήνοντας μακριά η κοντά μαλλιά, βάφοντας τα κάθε φορά με κάθε είδους χρώμα. Ενώ είναι εντυπωσιακή και συχνή αυξομείωση του βάρους λόγω των δύσκολων απαιτήσεων που έχουν οι ρόλοι του στο σινεμά.

Η συναυλία κράτησε μιάμιση ώρα, περίπου, δηλαδή γύρω στα δεκαπέντε τραγούδια. Παλιές και καινούριες επιτυχίες όπως το The Kill, Kings and Queen, Up in the air, δέθηκαν εξαιρετικά με to μουσικόφιλο κοινό και τα διάφορα εφέ που εμφανίζονταν επί σκηνής σε κάθε αλλαγή μουσικής. Φρόντισε να αποζημιώσει τους θαυμαστές κι θαυμάστριες του, αφού διαρκώς ζητούσε από το κοινό να του πει ποιο τραγούδι θέλει να ακούσει. Σε κάποιο σημείο έχοντας ανεβάσει πάνω στο stage έναν θαυμαστή του είπε κοιτώντας την κάμερα «shut the fuck up» κάτι που μου θύμισε τη φωνή του διάσημου ήρωα των comic, Joker. Λίγο αργότερα που το έψαξα, είδα ότι το όντως έκανε τον συγκεκριμένο ρόλο καθώς το 2016 θα πρωταγωνιστήσει ξανά στην μεγάλη οθόνη στην ταινία Suicide Squad.

Πώς περάσαμε στους 30 Seconds to Mars, στο Terra Vibe Facebook Twitter
Φωτο: Χριστίνα Αλώση
 

Τέλος, ανέβασε επί σκηνής παρά πολλούς θεατές οπού τραγούδησαν όλοι μαζί το τελευταίο τραγούδι της βραδιάς. Μίλησε για την Ελλάδα και την Δημοκρατία. Είπε ότι έχει ταξιδέψει μικρός μαζί με τον αδελφό του και την μητέρα του στην Ελλάδα και  θυμάται πολλά. Είναι λάτρης της ελληνικής μυθολογίας (μην ξεχνάτε ότι είχε παίξει και τον Ηφαιστίωνα, τον πιστό φίλο του Μέγα Αλέξανδρου στην ταινία του Όλιβερ Στόουν) και νιώθει πως χρεωστάει όλος ο πλανήτης στην Ελλάδα, γιατί γέννησε την δημοκρατία. Αστειεύτηκε αργότερα, λέγοντας ότι το Leto είναι ελληνικό.  Ενώ στο τέλος είπε πως θα θυμάται πάντα το βράδυ αυτό γιατί με το τέλος της συναυλίας τελειώνει και η προώθηση του τελευταίου πολύ-αγαπημένου τους album.

(Δεν ξέρω πόσο τρελή σύμπτωση ήταν ότι την ημέρα που έπαιζε ο "Ηφαιστίωνας" του Stone στη Μαλακάσα αποκαλύφθηκε το μυστικό της Αμφίπολης..).

Πώς περάσαμε στους 30 Seconds to Mars, στο Terra Vibe Facebook Twitter
Φωτο: Χριστίνα Αλώση
Πώς περάσαμε στους 30 Seconds to Mars, στο Terra Vibe Facebook Twitter
Φωτο: Χριστίνα Αλώση
Πώς περάσαμε στους 30 Seconds to Mars, στο Terra Vibe Facebook Twitter
Φωτο: Χριστίνα Αλώση
Πώς περάσαμε στους 30 Seconds to Mars, στο Terra Vibe Facebook Twitter
Φωτο: Χριστίνα Αλώση
Πώς περάσαμε στους 30 Seconds to Mars, στο Terra Vibe Facebook Twitter
Φωτο: Χριστίνα Αλώση
Πώς περάσαμε στους 30 Seconds to Mars, στο Terra Vibe Facebook Twitter
Φωτο: Χριστίνα Αλώση
2

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Στην αρχή με ενοχλούσαν τα σχόλια για το Ozempic, όχι όμως πια»

Lifo Videos / «Στην αρχή με ενοχλούσαν τα σχόλια για το Ozempic, όχι όμως πια»

Η Marseaux, μια από τις πιο αναγνωρίσιμες φωνές της σύγχρονης ελληνικής ποπ σκηνής μιλά για την τυχαία της συνάντηση με το τραγούδι αλλά και για τις προσωπικές δυσκολίες που έχει αντιμετωπίσει και την έφεραν μέχρι το σήμερα.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
 Φεστιβάλ Ελάτειας: Κι αν έβρεξε μια μέρα, ποιος σταματάει τη μουσική;

Μουσική / Φεστιβάλ Ελάτειας: Κι αν έβρεξε μια μέρα, ποιος σταματάει τη μουσική;

Παρά την ακύρωση της πρώτης βραδιάς λόγω έντονης κακοκαιρίας, το 12ο Μουσικό Φεστιβάλ Ελάτειας επέστρεψε δυναμικά, με τριήμερο ζωντανών εμφανίσεων, γεμάτο ενέργεια, συγκίνηση και αυθεντικές στιγμές κάτω από τα δέντρα του Αλωνιού.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Deadly Festivals

Μουσική / 9 φορές που το πάρτι μετατράπηκε σε εφιάλτη

Πάμε σε συναυλίες και φεστιβάλ για να περάσουμε καλά - δυστυχώς, αυτό δεν συμβαίνει πάντα. Πράξεις βίας που έχουν σημειωθεί σε διοργανώσεις σε όλο τον κόσμο αποδεικνύουν πως η ασφάλεια των συμμετεχόντων δεν μπορεί να είναι μια τεχνική υποσημείωση αλλά το θεμέλιο κάθε πολιτιστικής συγκέντρωσης.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
Η ηλεκτρονική μουσική δεν είναι απολιτίκ - ή τουλάχιστον δεν ήταν

Μουσική / Η ηλεκτρονική μουσική δεν είναι απολιτίκ - ή τουλάχιστον δεν ήταν

Μέσα σε ένα παγκόσμιο σκηνικό βίας, πολέμων και γενοκτονιών, η ηλεκτρονική μουσική καλείται να ξαναβρεί τη χαμένη της τιμή, ανακτώντας τον άμεσο, ενωτικό και απελευθερωτικό της χαρακτήρα.
ΦΩΦΗ ΤΣΕΣΜΕΛΗ
«Έπαθα νευρολογική διαταραχή, είχα αυτοκτονικές σκέψεις» - Κι εκεί γεννήθηκε ο Ivy Robins

Μουσική / Πέτρος Βεντουρής: «Έγραψα τραγούδια για να μην πεθάνω»

Όταν ο Πέτρος Βεντουρής βυθίστηκε στη σιωπή της κατάθλιψης λόγω μιας νευρολογικής ασθένειας, γεννήθηκε ένας άλλος εαυτός, ο Ivy Robins. Περνώντας μέσα από το σκοτάδι, την απώλεια και την ψυχοθεραπεία, βρήκε στη μουσική τον τρόπο να ξανασταθεί στα πόδια του.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Φεστιβάλ Ελάτειας: Εκεί που η μουσική στήνει φωλιά κάτω απ’ τα πλατάνια εδώ και 12 χρόνια

Φεστιβαλ Ελάτειας / «Δεν ήταν φεστιβάλ, δεν υπήρχε σκηνή, ούτε πρόγραμμα»

Ξεκίνησε ως ένα πάρτι στο δάσος. Σήμερα, δώδεκα χρόνια μετά, το Μουσικό Φεστιβάλ Ελάτειας έχει γίνει σημείο αναφοράς για όσους πιστεύουν στη δύναμη της κοινότητας, της αυθεντικότητας και της μουσικής που ενώνει.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ

σχόλια

2 σχόλια