Grammys 2018 - Η εντυπωσιακή έναρξη με την πολιτικά φορτισμένη ερμηνεία του Kendrick Lamar

Grammys 2018 - Η εντυπωσιακή έναρξη με την πολιτικά φορτισμένη ερμηνεία του Kendrick Lamar Facebook Twitter
0

Tα 60α ετήσια βραβεία Grammy ξεκίνησαν με μια εκπληκτική περφόρμανς από τον ράπερ Kendrick Lamar, τους U2 και τον κωμικό Dave Chappelle.

Ξεκινώντας τη σόου με το "XXX", ο Lamar βγήκε στη σκηνή με χορευτές ντυμένους με στρατιωτική περιβολή ενώ στην οθόνη πίσω τους κυμάτιζε η αμερικανική σημαία.

Ο Bono και ο The Edge βγήκαν μετά από λίγο και ξεκίνησε ένα σόου με πυροτεχνήματα.

Μετά το τραγούδι, ο Chappelle ανέβηκε στη σκηνή και ξεκίνησε να μιλά «Ήθελα απλώς να υπενθυμίσω στο κοινό ότι το μόνο πράγμα πιο τρομακτικό από το να βλέπεις έναν μαύρο άνδρα να είναι τίμιος στην Αμερική είναι να είσαι ένας τίμιος μαύρος άντρας στην Αμερική».

Ο Lamar εμφανίστηκε στη σκηνή και πάλι δίπλα σε μια γυναίκα που χτυπούσε ένα μεγάλο τύμπανο. Οι χορευτές εμφανίστηκαν για άλλη μια φορά, φορώντας κουκούλες και καθώς  ο τραγουδιστής ράπαρε ακούγονταν πυροβολισμοί και άρχισαν να καταρρέουν.

Ο Kendrick Lamar για άλλη μια φορά δεν κέρδισε το Grammy για το άλμπουμ της χρονιάς - κάτι που δυσαρέστησε αρκετά τους χρήστες του Twitter που σχολίαζαν μανιωδώς τα αποτελέσματα.

Ο Lamar ήταν υποψήφιος για επτά βραβεία και τελικά κέρδισε τρία ενώ βραβεία απέσπασε και τραγούδι το οποίο είχε γράψει ο ίδιος:

Best Rap Performance: "HUMBLE." by Kendrick Lamar

Best Rap/Sung Performance: "LOYALTY." by Kendrick Lamar Featuring Rihanna

Best Rap Song: "HUMBLE." — Duckworth, Asheton Hogan & M. Williams II, songwriters (Kendrick Lamar)

Best Rap Album: DAMN. by Kendrick Lamar

Culture
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

«Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

LiFO X 2023 ΕΛΕVΣΙΣ / «Μυστήριο 188 ΤΟ ΦΩΣ»: Μια έκθεση για τον «Μορφωτικό και Εκπολιτιστικό Σύλλογο Ελευσίνος»

Ο Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με έναν εκ των ιδρυτικών μελών της, τον Θανάση Λεβέντη, μια ξεχωριστή και πολύπλευρη προσωπικότητα, άρρηκτα συνδεδεμένη με την πόλη.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου

Culture / Γιατί παραιτήθηκε ο διευθυντής του Βρετανικού Μουσείου;

Μια συνταρακτική υπόθεση συστηματικής κλοπής αρχαιοτήτων βρίσκεται μονάχα στην αρχή των αποκαλύψεων. Πώς έφτασαν να λείπουν μέχρι και 1,500 αντικείμενα από την συλλογή του Βρετανικού Μουσείου, πώς μερικά από αυτά κατέληξαν στο eBay, και το παρασκήνιο μιας παραίτησης που κρύβει πολλά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΚΟΣ ΕΥΣΤΑΘΙΟΥ
Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.