Σχεδιάζοντας την αφίσα για το "Μικρό Ψάρι" του Γιάννη Οικονομίδη

Σχεδιάζοντας την αφίσα για το "Μικρό Ψάρι" του Γιάννη Οικονομίδη Facebook Twitter
0

 

 

 

 

Σχεδιάζοντας την αφίσα για το "Μικρό Ψάρι" του Γιάννη Οικονομίδη Facebook Twitter

 

 Από σήμερα ξεκινά να προβάλλεται στις ελληνικές αίθουσες η τέταρτη πολυαναμενόμενη μεγάλου μήκους ταινία του Γιάννη Οικονομίδη, "Το Μικρό Ψάρι".

 

Το φιλμ έκανε την παγκόσμια πρεμιέρα του τον περασμένο μήνα στην Berlinale, το Διεθνές φεστιβάλ κινηματογράφου του Βερολίνου, προκαλώντας αίσθηση και αποσπώντας εξαιρετικές κριτικές.

 

Λίγες ώρες πριν ανοίξουν οι αίθουσες ρίχνουμε μια ματιά στα σκίτσα και τα προσχέδια που χρησιμοποιήθηκαν στη δημιουργία του επίσημου κινηματογραφικού πόστερ του 'Μικρού Ψαριού', και συνομιλούμε με τον σπουδαίο Έλληνα εικαστικό που τα φιλοτέχνησε, Τάσο Παυλόπουλο.

 

 

Σχεδιάζοντας την αφίσα για το "Μικρό Ψάρι" του Γιάννη Οικονομίδη Facebook Twitter

 

 

Σχεδιάζοντας την αφίσα για το "Μικρό Ψάρι" του Γιάννη Οικονομίδη Facebook Twitter

 

Η ποπ αισθητική του Παυλόπουλου "ταίριαξε γάντι" στην σκληρή και κυνική ματιά του Οικονιμίδη, τα μολύβια του εικαστικού γέννησαν εκ νέου την φιγούρα του Βαγγέλη Μουρίκη (στον ρόλο του 'Στράτου'), και το αποτέλεσμα ήταν εντυπωσιακό.

Σαν κόμικ στριπ ενός νεο-νουάρ graphic novel.

 

"Είναι η πρώτη φορά που συμμετέχω στη δημιουργία μιας κινηματογραφικής αφίσας, αν και το 2003 φιλοτέχνησα το πόστερ του Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης, το οποίο συνοδεύτηκε με μία παράλληλη έκθεση στην γκαλερί Καλφαγιάν με έργα μου τα οποία είχαν ως θέμα το σινεμά."

 

"Ο Γιάννης ο Οικονομίδης είναι χρόνια φίλος. Κάποια στιγμή, λοιπόν, μου ζήτησε να ετοιμάσω μερικά σκίτσα ώστε να διαλέξουν  αυτό που θα έμπαινε τελικά στην αφίσα."

 

 

Σχεδιάζοντας την αφίσα για το "Μικρό Ψάρι" του Γιάννη Οικονομίδη Facebook Twitter

 

 

Σχεδιάζοντας την αφίσα για το "Μικρό Ψάρι" του Γιάννη Οικονομίδη Facebook Twitter

 

"Θα ήταν παρανόηση να πούμε ότι φιλοτέχνησα εξ' ολοκλήρου το πόστερ, μιας που η αφίσα του 'Μικρού Ψαριού' είναι δημιουργία της δημιουργικής ομάδας της Feelgood, και πιο συγκεκριμένα της ταλαντούχας γραφίστριας τους, με την οποία συνεργαστήκαμε."

 

"Ο Γιάννης είχε επιλέξει το συγκεκριμένο καρέ, το βλέμμα του Μουρίκη μέσα από αυτή την τρύπα, και είχε την ιδέα του υπόλοιπου ζωγραφισμένου σώματος από τη μέσα πλευρά της πόρτας."

 

 

Σχεδιάζοντας την αφίσα για το "Μικρό Ψάρι" του Γιάννη Οικονομίδη Facebook Twitter

 

 

Σχεδιάζοντας την αφίσα για το "Μικρό Ψάρι" του Γιάννη Οικονομίδη Facebook Twitter

 

"Πραγματοποίησα, λοιπόν, μέσα σε δεκαπέντε περίπου μέρες, μια σειρά από σχέδια και σκίτσα ώστε να προλάβουμε και την πρεμιέρα στο Βερολίνο. Η αφίσα άρεσε και προβλήθηκε κι εκεί από τα μέσα, κι έτσι την κρατήσαμε."

 

"Φυσικά έχω δει το φιλμ, και είναι εξαιρετικό όπως όλες οι ταινίες του Γιάννη. Ποια σκηνή μου άρεσε περισσότερο; Α, δεν μπορώ να απομονώσω μία συγκεκριμένη. Η ταινία σε κρατάει μέχρι το τέλος."

 

 

Σχεδιάζοντας την αφίσα για το "Μικρό Ψάρι" του Γιάννη Οικονομίδη Facebook Twitter

 

 

Σχεδιάζοντας την αφίσα για το "Μικρό Ψάρι" του Γιάννη Οικονομίδη Facebook Twitter
Η αφίσα του φιλμ, από την Feelgood

 

 

Σχεδιάζοντας την αφίσα για το "Μικρό Ψάρι" του Γιάννη Οικονομίδη Facebook Twitter
Ο ηθοποιός Βαγγέλης Μουρίκης στην επίμαχη σκηνή της ταινίας

 

 

 


 

 

Design
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ένα σπίτι που χρειάζεται περισσότερους τοίχους

Design / Ένα σπίτι που χρειάζεται κι άλλους τοίχους για τους πίνακες του ιδιοκτήτη

Ο αρχιτέκτονας και visual artist Αλέξανδρος Μαγκανιώτης μένει στη Γλυφάδα, σε μια οικογενειακή πολυκατοικία. Το διαμέρισμά του έχει τόσα έργα που μοιάζει με δική του, ατομική έκθεση, την οποία ανανεώνει συνεχώς.
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Ο Gustaf Westman σχεδιάζει viral αντικείμενα που φτάνουν την ντοπαμίνη στα ύψη

Design / Ο Gustaf Westman σχεδιάζει viral αντικείμενα που φτάνουν την ντοπαμίνη στα ύψη

Πιάτα, φλιτζάνια, βάζα και λάμπες που σε κάνουν να θες να τους τραπεζώσεις όλους. Έντονα, χαριτωμένα, λαχταριστά αντικείμενα που μετατρέπουν το τραπέζι σου σε μια ολοκληρωμένη εμπειρία ευτυχίας.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Δημήτρης Αντωνακάκης: «Η Αθήνα χρειάζεται γενναίες αποφάσεις»

Οι Αθηναίοι / Δημήτρης Αντωνακάκης: «Η Αθήνα χρειάζεται γενναίες αποφάσεις»

Ως παιδί, σχεδίαζε δρόμους στην άμμο. Αργότερα, υπερασπίστηκε την αρχιτεκτονική ως τέχνη ζωής. Με τη σύντροφο και συνεργάτιδά του Σουζάνα έζησαν μια ζωή όπου το «εγώ» έγινε «εμείς», μέχρι την απώλειά της που τον σημάδεψε βαθιά. Είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Mattias Adolfsson: «Η έμπνευση με χτυπάει σαν κεραυνός, από το πουθενά»

Design / Mattias Adolfsson: Μιλώντας με έναν κορυφαίο εικονογράφο της εποχής

Δυο-τρεις κουβέντες με τον διακεκριμένο Σουηδό γραφίστα και εικονογράφο, έναν από τους «υψηλούς προσκεκλημένους» του φετινού 7ου LAComicsFestival, που θα γίνει στη Λάρισα από τις 5 ως τις 7 Σεπτεμβρίου.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

ADM 2025: The Urban Issue / Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

Ιδέες που ζυμώνονταν αργά εδώ και μερικά χρόνια στον χώρο της εσωτερικής διακόσμησης ωρίμασαν και μας αποκαλύφθηκαν στις αρχές του 2025, ως οδηγός για τους χώρους στους οποίους θα κατοικήσουμε στο μέλλον.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Οbjects of Common Interest: «Θέλουμε να σου κεντρίσουμε το ενδιαφέρον και να κινητοποιήσουμε ένα συναίσθημα»

ADM 2025: The Urban Issue / Κίνηση, ελευθερία, ρευστή ταυτότητα: Το design των Οbjects of Common Interest

Οι αρχιτέκτονες και σχεδιαστές Ελένη Πεταλωτή και Λεωνίδας Τραμπούκης τρέχουν ένα από τα πιο design studios της Ελλάδας. Πώς σκέφτονται και πώς σχεδιάζουν τα φημισμένα projects τους, όπως την εγκατάσταση εικαστικού φωτισμού που λατρεύουμε στην είσοδο της Πειραιώς 260;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ