Πώς είναι να έχεις για γραφείο σου την οροφή ενός κτιρίου; Facebook Twitter

Πώς είναι να έχεις για γραφείο σου την οροφή ενός κτιρίου;

0

Η αρχιτεκτονική εταιρεία Studio Velocity, που έχει για έδρα της το Άιτσι της Ιαπωνίας, ιδρύθηκε το 2006 από τον Kentaro Kurihara. Η χρωματική παλέτα της εταιρείας κινείται κατά βάση σε λευκούς τόνους, ενώ στο παρελθόν έχει επιδείξει εξαιρετικές μεθόδους για την αλλαγή της σκέψης μας γύρω από τον τρόπο ζωής και τη σχέση μας με τα κτίρια.


Όμως, ένα από τα πιο πρόσφατα πρότζεκτ που ανέλαβε η εταιρεία ήταν για λογαριασμό της ίδιας, καθώς το 2018, όταν χρειάστηκε να σχεδιάσει τα γραφεία της, οι αρχιτέκτονες αποφάσισαν όχι έναν συνηθισμένο χώρο αλλά την οροφή ενός κτιρίου – μια αρκετά επισφαλή θέση.


Το όραμα των αρχιτεκτόνων για τα γραφεία τους ήταν να διαμορφώσουν δύο χώρους πάνω σε μια μεγάλη, επικλινή οροφή. Κάτω από την οροφή βρίσκεται το κεντρικό γραφείο, όπου γίνονται τα διάφορα meetings αλλά και το μεγαλύτερο μέρος της δουλειάς. Ωστόσο, ο πιο ξεχωριστός χώρος του κτιρίου είναι χωρίς αμφιβολία η οροφή, η οποία λόγω του ότι είναι κεκλιμένη, δημιουργεί διαφορετικές ατμόσφαιρες στο εσωτερικό του γραφείου, ανάλογα με το πού βρίσκεται ο κάθε εργαζόμενος.

Πώς είναι να έχεις για γραφείο σου την οροφή ενός κτιρίου; Facebook Twitter
Πώς είναι να έχεις για γραφείο σου την οροφή ενός κτιρίου; Facebook Twitter


Πέρα από το κεντρικό γραφείο, στο εσωτερικό υπάρχει επίσης κουζίνα και καθιστικό, ενώ η οροφή, που είναι μια πολυστρωματική επιφάνεια, έχει σχεδιαστεί έτσι ώστε να μπορεί να φιλοξενήσει πάνω από 150 άτομα και διάφορα κοινωνικά events.

Πώς είναι να έχεις για γραφείο σου την οροφή ενός κτιρίου; Facebook Twitter
Πώς είναι να έχεις για γραφείο σου την οροφή ενός κτιρίου; Facebook Twitter
Πώς είναι να έχεις για γραφείο σου την οροφή ενός κτιρίου; Facebook Twitter
Πώς είναι να έχεις για γραφείο σου την οροφή ενός κτιρίου; Facebook Twitter
Πώς είναι να έχεις για γραφείο σου την οροφή ενός κτιρίου; Facebook Twitter

Με πληροφορίες από Spoon & Tamago

 

Design
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ο Gustaf Westman σχεδιάζει viral αντικείμενα που φτάνουν την ντοπαμίνη στα ύψη

Design / Ο Gustaf Westman σχεδιάζει viral αντικείμενα που φτάνουν την ντοπαμίνη στα ύψη

Πιάτα, φλιτζάνια, βάζα και λάμπες που σε κάνουν να θες να τους τραπεζώσεις όλους. Έντονα, χαριτωμένα, λαχταριστά αντικείμενα που μετατρέπουν το τραπέζι σου σε μια ολοκληρωμένη εμπειρία ευτυχίας.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Δημήτρης Αντωνακάκης: «Η Αθήνα χρειάζεται γενναίες αποφάσεις»

Οι Αθηναίοι / Δημήτρης Αντωνακάκης: «Η Αθήνα χρειάζεται γενναίες αποφάσεις»

Ως παιδί, σχεδίαζε δρόμους στην άμμο. Αργότερα, υπερασπίστηκε την αρχιτεκτονική ως τέχνη ζωής. Με τη σύντροφο και συνεργάτιδά του Σουζάνα έζησαν μια ζωή όπου το «εγώ» έγινε «εμείς», μέχρι την απώλειά της που τον σημάδεψε βαθιά. Είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Mattias Adolfsson: «Η έμπνευση με χτυπάει σαν κεραυνός, από το πουθενά»

Design / Mattias Adolfsson: Μιλώντας με έναν κορυφαίο εικονογράφο της εποχής

Δυο-τρεις κουβέντες με τον διακεκριμένο Σουηδό γραφίστα και εικονογράφο, έναν από τους «υψηλούς προσκεκλημένους» του φετινού 7ου LAComicsFestival, που θα γίνει στη Λάρισα από τις 5 ως τις 7 Σεπτεμβρίου.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

ADM 2025: The Urban Issue / Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

Ιδέες που ζυμώνονταν αργά εδώ και μερικά χρόνια στον χώρο της εσωτερικής διακόσμησης ωρίμασαν και μας αποκαλύφθηκαν στις αρχές του 2025, ως οδηγός για τους χώρους στους οποίους θα κατοικήσουμε στο μέλλον.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Οbjects of Common Interest: «Θέλουμε να σου κεντρίσουμε το ενδιαφέρον και να κινητοποιήσουμε ένα συναίσθημα»

ADM 2025: The Urban Issue / Κίνηση, ελευθερία, ρευστή ταυτότητα: Το design των Οbjects of Common Interest

Οι αρχιτέκτονες και σχεδιαστές Ελένη Πεταλωτή και Λεωνίδας Τραμπούκης τρέχουν ένα από τα πιο design studios της Ελλάδας. Πώς σκέφτονται και πώς σχεδιάζουν τα φημισμένα projects τους, όπως την εγκατάσταση εικαστικού φωτισμού που λατρεύουμε στην είσοδο της Πειραιώς 260;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

ADM 2025: The Urban Issue / Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

Γεννήθηκε στο Χαλάνδρι, ζει στον Λυκαβηττό. Από την απόρριψη του κατεστημένου και την πίστη στη χωρική εμπειρία έως τις προκλήσεις της Αθήνας και το μέλλον των νέων δημιουργών, ο διακεκριμένος αρχιτέκτονας μιλά με πάθος για την ουσία, τις ευκαιρίες και τις πληγές της σύγχρονης πόλης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
O Φασιανός στο Svenskt Tenn: Πώς βρέθηκε ο Έλληνας ζωγράφος στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Design / Πώς βρέθηκε ο Φασιανός στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Μια αναπάντεχη πρόταση κατέληξε σε μια έκθεση στο Svenskt Tenn, τον «βασιλιά» του Σκανδιναβικού design, που τιμά τον σπουδαίο Έλληνα καλλιτέχνη. Εκεί, κάτω από την ίδια στέγη, τα έργα του συνομιλούν με αυτά του Γιόζεφ Φρανκ, υμνώντας τη χαρά της ζωής.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ