Να σέβεσαι το Κιλκίς - τουλάχιστον για το ντιζάιν των μπαρ του Facebook Twitter

Να σέβεσαι το Κιλκίς - τουλάχιστον για το ντιζάιν των μπαρ του

0

Η αρχιτεκτονική ομάδα Ark4Lab of Architecture χρησιμοποίησε μια ποικιλία κόκκινων τόνων και αντιθετικών μεταξύ τους υλικών στην προσπάθειά της να δημιουργήσει ένα «μωσαϊκό» από χώρους μέσα στο μπαρ Lofos στη Βόρεια Ελλάδα. Στόχος της ομάδας ήταν να δημιουργήσει στο Κιλκίς έναν χώρο, όπου θα κυριαρχούν κόκκινες, ροζ και βιολετί αποχρώσεις, οι οποίες και θα διαμορφώνουν μια εξαιρετική αίσθηση αρμονίας σε κάθε επισκέπτη του μπαρ. 

Το συγκεκριμένο cocktail bar βρίσκεται σε ένα κτίριο της δεκαετίας του '70, το οποίο χαρακτηρίζεται από τετράγωνα, πεντάγωνα και κυκλικά παράθυρα – το μόνο στοιχείο που η εταιρεία επέλεξε να κρατήσει στην όλη αναμόρφωση του χώρου. «Στόχος μας ήταν να δημιουργήσουμε έναν μινιμαλιστικό, μοντέρνο χώρο χωρίς όμως να κρυφτεί η υπάρχουσα ταυτότητά του» αναφέρει ο Γιώργος Τυροθουλάκης, αρχιτέκτονας της ομάδας Ark4Lab of Architecture. 

Οι μαρόν αποχρώσεις έχουν επίσης εφαρμοστεί ακόμη και στην οροφή, προκειμένου να υπάρχει ομοιομορφία με το δάπεδο, το οποίο σε ορισμένα σημεία έχει λευκά στίγματα, ενώ σε άλλα έχει συνθέσεις με λουλούδια.


Ο κύριος χώρος διαθέτει ένα τεράστιο μπαρ με την όψη του να κατακλύζεται από μαύρο μάρμαρο, ωχρά γυαλιστερά πλακάκια και γυαλισμένο λευκό μάρμαρο. Ακριβώς πάνω από τον πάγκο του μπαρ υπάρχουν επίσης δύο σειρές με ανοιχτά ράφια, ενώ ορισμένα καταπράσινα φυτά είναι τοποθετημένα ανάμεσα στα λοξά διαχωριστικά της κάβας.

Να σέβεσαι το Κιλκίς - τουλάχιστον για το ντιζάιν των μπαρ του Facebook Twitter
Φώτο: Νίκος Βαβδινούδης και Χρήστος Δημητρίου

Οι μαρόν αποχρώσεις έχουν επίσης εφαρμοστεί ακόμη και στην οροφή, προκειμένου να υπάρχει ομοιομορφία με το δάπεδο, το οποίο σε ορισμένα σημεία έχει λευκά στίγματα, ενώ σε άλλα έχει συνθέσεις με λουλούδια. Η αντίθεση σε αυτή τη χρωματική σύνθεση επιτυγχάνεται χάρη σε μερικούς προβολείς, οι οποίοι μοιάζουν περισσότεροι με πτυσσόμενους, γαλάζιους δίσκους. 

Μπροστά σε ένα από τα παράθυρα έχουν τοποθετηθεί ράφια από το δάπεδο έως και την οροφή, πράγμα που δίνει επιπλέον χώρο στους πελάτες που κάθονται σε σκαμπό. Ακόμη, οι πολυθρόνες σε μοβ αποχρώσεις και οι γκρι καναπέδες, τοποθετημένοι στον χώρο γύρω από το μπαρ, παρέχουν μια μεγαλύτερη αίσθηση οικειότητας και αρμονίας. Τα λίγα σκαλιά δίπλα στο μπαρ οδηγούν σε ένα θολωτό άνοιγμα, όπου μπορεί κανείς να καθίσει, χαζεύοντας παράλληλα τους pale ροζ τοίχους. 

Να σέβεσαι το Κιλκίς - τουλάχιστον για το ντιζάιν των μπαρ του Facebook Twitter
Φώτο: Νίκος Βαβδινούδης και Χρήστος Δημητρίου
Να σέβεσαι το Κιλκίς - τουλάχιστον για το ντιζάιν των μπαρ του Facebook Twitter
Φώτο: Νίκος Βαβδινούδης και Χρήστος Δημητρίου

Στο κέντρο του χώρου υπάρχει ακόμη ένα καθιστικό από κατακόκκινο βελούδο, ενώ αυτό το σύνολο συμπληρώνουν εξίσου κοκκινωπές καρέκλες και πουφ σε ανάλογους τόνους. Πάνω από αυτό το καθιστικό κρέμεται ένα ράφι σε σχήμα δαχτυλιδιού γεμάτο φυτά, το οποίο εκτείνεται στην οροφή που κινείται σε χρυσαφένιους χρωματισμούς. 

Οι τοίχοι, που βρίσκονται στο πίσω μέρος του χώρου είναι κατά το ήμισυ επενδυμένοι με μαύρο μάρμαρο, ενώ στο πάνω μέρος των τοίχων έχει ζωγραφιστεί ένα σχήμα, που παραπέμπει σε αψίδα. «Η ποικιλία σε χρώματα και υλικά έχουν μετατρέψει το μπαρ σε ένα αρμονικό μωσαϊκό χώρων, καθένας από τους οποίους έχει μια ξεχωριστή και μοναδική ποιότητα» δηλώνουν μέλη της αρχιτεκτονικής ομάδας. 

Να σέβεσαι το Κιλκίς - τουλάχιστον για το ντιζάιν των μπαρ του Facebook Twitter
Φώτο: Νίκος Βαβδινούδης και Χρήστος Δημητρίου

Να σέβεσαι το Κιλκίς - τουλάχιστον για το ντιζάιν των μπαρ του Facebook Twitter
Φώτο: Νίκος Βαβδινούδης και Χρήστος Δημητρίου
Να σέβεσαι το Κιλκίς - τουλάχιστον για το ντιζάιν των μπαρ του Facebook Twitter
Φώτο: Νίκος Βαβδινούδης και Χρήστος Δημητρίου

Πηγή: Dezeen

 

Design
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τα νέα λόμπι της Αθήνας έχουν γούστο

Design / Τα νέα λόμπι της Αθήνας έχουν γούστο

Χρησιμοποιώντας έργα τέχνης, εμβληματικά αντικείμενα design, επιβλητικά γλυπτά, πολυτελή ή urban στοιχεία και μη τυπικές ρεσεψιόν, περιμένοντας και όσους δεν διαμένουν στους επάνω ορόφους να δοκιμάσουν μπέιγκελ και να χορέψουν σε υπόγεια κλαμπ, τα καινούργια ξενοδοχειακά λόμπι της πόλης είναι κάτι παραπάνω από απλοί χώροι υποδοχής και αναμονής: αποτελούν μέρος μιας εμπειρίας.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Μυθιστορηματικές αφίξεις από ξηρά και θάλασσα

ADM 3/22: The Leisure Architecture Issue / Μυθιστορηματικές αφίξεις από ξηρά και θάλασσα

Δύο σύμβολα φήμης και αισθησιασμού έρχονται να προστεθούν στην υπηρεσία του σύγχρονου experiential travel. Ο λόγος για το κρουαζιερόπλοιο Queen Elizabeth 2, που αναμένεται να ενταχθεί στη συλλογή των ξενοδοχείων MGallery, και για το Orient Express Venice Hotel, τη «στατική συνέχεια» της πιο διάσημης αμαξοστοιχίας όλων των εποχών.
ΓΡΑΦΕΙ Ο ΔΙΟΝΥΣΗΣ ΜΑΡΙΝΟΣ, CO-CURATED WITH TRAVELWORKS PR
Ένα μουσείο και μια αποβάθρα στο Λίβερπουλ ως υπενθύμιση του δουλεμπορίου και της σκλαβιάς

Design / Ένα μουσείο και μια αποβάθρα στο Λίβερπουλ ως υπενθύμιση του δουλεμπορίου και της σκλαβιάς

Το Ναυτικό Μουσείο βρίσκεται στο Λίβερπουλ, στο Royal Albert Dock, και επικεντρώνεται στη θαλάσσια ιστορία της πόλης. Θα ανακαινισθεί και θα συνδεθεί με το Μουσείο Δουλείας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
ΕΤΟΙΜΟ ΤΣΕΚ ΦΩΤΟ Μια εγκατάσταση - ανακατασκευή ενός σπιτιού με νοσταλγία για τη βομβαρδισμένη Βηρυτό

Design / Μια εγκατάσταση-ανακατασκευή ενός σπιτιού με νοσταλγία για τη βομβαρδισμένη Βηρυτό

Η πρόσοψη μεταφέρθηκε από τον Λίβανο στο Ηνωμένο Βασίλειο σε κομμάτια, και στη συνέχεια στήθηκε σε μια αναπαράσταση σε φυσικό μέγεθος στο μουσείο V&A από τεχνίτες της Βηρυτού.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μπερντ και Χίλα Μπέκερ: Μια έκθεση για τη γοητεία των ερειπωμένων βιομηχανικών κατασκευών

Πολιτισμός / Μπερντ και Χίλα Μπέκερ: Μια έκθεση για τη γοητεία των ερειπωμένων βιομηχανικών κατασκευών

Ο Μπερντ και η Χίλα Μπέκερ επί σαράντα χρόνια φωτογράφιζαν τη βιομηχανική αρχιτεκτονική της Δυτικής Ευρώπης και της Βόρειας Αμερικής, αλλάζοντας την πορεία της φωτογραφίας.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Όλαφουρ Ελίασον

Design / Ένα περίπτερο από χρωματιστά γυαλιά σε ένα οινοποιείο, ένα ακόμα παιχνίδι με το φως από τον Olafur Eliasson

Στα έργα του χρησιμοποιεί στοιχειώδη υλικά, το φως, το νερό και γήινα υλικά όπως ο πάγος, για να εμπλέξει τον θεατή σε μια εικαστική εμπειρία που περιλαμβάνει την ανησυχία για το μέλλον του πλανήτη.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ

σχόλια

Δεν υπάρχει δυνατότητα σχολιασμού

ΘΕΜΑΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

THE GOOD LIFO ΔΗΜΟΦΙΛΗ