Ένας γυάλινος λαβύρινθος στο μουσείο

Ένας γυάλινος λαβύρινθος στο μουσείο Facebook Twitter
0

[ Από την Άλκηστη Γεωργίου ]

 

 

Στις 22 Μαΐου , στο πάρκο γλυπτικής του Nelson - Atkins Museum of Art του Κάνσας, ο καλλιτέχνης Robert Morris αποκάλυψε τον 'Γυάλινο Λαβύρινθο'.

Μία διάφανη τεράστια εγκατάσταση - ωδή στην... κλειστοφοβία, μήκους 19 μέτρων, ύψους 2 μέτρων, και βάρους μισού τόνου.  Λόγω του μεγέθους του, ο λαβύρινθος χρειάστηκε δύο περίπου μήνες για να στηθεί πλήρως.

"Με το ιδιαίτερο σχήμα του (βέλος) και την χρήση του γυαλιού ως κύριο υλικό, ο λαβύρινθος του Morris διαφέρει μακράν από τους τυπικούς κυκλικούς ή ορθογώνιους λαβυρίνθους,  και θυμίζει περισσότερο ένα δημιούργημα σύγχρονης αρχιτεκτονικής με κομψό όσο και αεροδυναμικό σχεδιασμό", διαβάζουμε στην ανακοίνωση του Μουσείου, το οποίο ανέθεσε στον Αμερικανό καλλιτέχνη το έργο με αφορμή τα 25 χρόνια λειτουργίας του.

Ο λαβύρινθος έχει μία μόνο είσοδο, και μία μόνο – την ίδια- έξοδο, χωρίς αυτό να σημαίνει ότι δεν είναι τρομακτικά αποπροσανατολιστικός.

Μάλιστα, ένας υπάλληλος του μουσείου βρίσκεται μόνιμα γύρω από έργο έτοιμος να επέμβει σε περίπτωση που κάποιος κλειστοφοβικός επισκέπτης βρεθεί σε πλήρη (κι αγωνιώδη) σύγχυση!

 

 

Ένας γυάλινος λαβύρινθος στο μουσείο Facebook Twitter

 

Ένας γυάλινος λαβύρινθος στο μουσείο Facebook Twitter

 

Ένας γυάλινος λαβύρινθος στο μουσείο Facebook Twitter

 

Ένας γυάλινος λαβύρινθος στο μουσείο Facebook Twitter

 

Ένας γυάλινος λαβύρινθος στο μουσείο Facebook Twitter

 

Ένας γυάλινος λαβύρινθος στο μουσείο Facebook Twitter
O καλλιτέχνης Robert Morris σε μία βόλτα μέσα στο δημιούργημα του

 

 [ via ]

Design
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Χάρρυ Σάξον: «Η ιστορία δικαιώνει τους αδικημένους»

Graphic Novel / Χάρρυ Σάξον: «Οι τρανς άντρες υπάρχουμε κι ας το αγνοεί πολύς κόσμος»

Με αφορμή την παρουσίαση του queer κόμικ του «Ο Τηλέμαχος και το Δέρας» στο 9ο Comic Con, ο Χάρρυ Σάξον μιλά για την επιστροφή του μετά από απουσία 13 ετών, για το ταξίδι της φυλομετάβασής του, και για την παρουσία όλων και περισσότερων ΛΟΑΤΚΙ+ δημιουργών στον χώρο.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ένα σπίτι με κήπο που θυμίζει Μπαλί και έχει στην ταράτσα θερινό

Design / Ένα σπίτι με κήπο που θυμίζει Μπαλί και έχει στην ταράτσα θερινό

Η Τζούλη Αγοράκη επισκέπτεται το σπίτι της Ήρας Κατσαντώνη και του Αλέξανδρου Πάτση στο Μετς κι ανακαλύπτει έναν αναπάντεχο χώρο με μία «κρεμαστή» κουζίνα που δεσπόζει και γωνιές μυστικές που οδηγούν στη «Χώρα των Θαυμάτων».
ΤΖΟΥΛΗ ΑΓΟΡΑΚΗ
Ξενοδοχείο Βύρων στην Αιόλου: ένα από τα παλαιότερα κτίρια της Αθήνας ξαναγεννιέται

Ξενοδοχείο Βύρων / Ένα από τα πιο παλιά κτίρια της Αιόλου ξαναγεννιέται

Η είδηση της αποκατάστασης του ξενοδοχείου Βύρων μάς πάει πίσω στον χρόνο, μεταξύ 1840 και 1860, τότε που η οδός Αιόλου άκμαζε εμπορικά και ήταν ο δρόμος με τα περισσότερα και τα καλύτερα ξενοδοχεία της πόλης. Η LiFO παρουσιάζει τα σχέδια της αποκατάστασης ενός από τα παλαιότερα σωζόμενα κτίρια της Αθήνας, η οποία θα ξεκινήσει το επόμενο διάστημα.
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ
Η μυστική ζωή της Όντρεϊ Χέπμπορν

Design / Τι σχέση είχαν οι γονείς της Όντρεϊ Χέπμπορν με τον ναζισμό;

Η διάσημη ηθοποιός του Χόλιγουντ βίωσε με πολλούς τρόπους τη φρίκη του Β’ Παγκοσμίου πολέμου. Ένα νέο ισπανικό graphic novel αποκαλύπτει το κεφάλαιο της ζωής της που η ίδια επιθυμούσε να παραμείνει κρυφό.
THE LIFO TEAM
milan_design_week

Design / Milan Design Week: Η εβδομάδα-υπερπαραγωγή δείχνει το μέλλον

Τεχνικές και τεχνολογία, ιστορικό design και πειραματισμοί, αρχιτεκτονική και διακόσμηση, υλικότητα και πνευματικοί στοχασμοί: αυτά είναι τα highlights της εβδομάδας design του Μιλάνου, που προτείνει τη σκηνογραφία της ζωής μας.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Τα νέα ελβετικά διαβατήρια έχουν άψογο ντιζάιν

Design / Τα νέα ελβετικά διαβατήρια έχουν άψογο ντιζάιν

Ο σχεδιασμός της RETINAA στα νέα ελβετικά διαβατήρια συνδυάζει το υψηλό επίπεδο ασφαλείας με το graphic design ενώ είναι και μία αναφορά στα γεωγραφικά χαρακτηριστικά της Ελβετίας, δημιουργώντας «κάτι παραπάνω από ένα επίσημο διοικητικό έγγραφο».
LIFO NEWSROOM
Ειρήνη Φρεζάδου: «Είμαστε οι αρχιτέκτονες της ζωής μας»

Ειρήνη Φρεζάδου / Ειρήνη Φρεζάδου: «Ό,τι κλείνει στο κέντρο, ανοίγει στη θέση του ένα μπαρ ή ένα εστιατόριο»

Αγωνίζεται ενάντια «στην απληστία που ξοδεύει τον αρχιτεκτονικό, φυσικό και πολιτιστικό μας πλούτο». Βγήκε μπροστά για το κτίριο «που ντροπιάζει την Ακρόπολη». Και τώρα, το νέο της σχέδιο είναι η αναβίωση του ιστορικού σιδηροδρομικού δικτύου της Πελοποννήσου. 
ΝΤΙΝΑ ΚΑΡΑΤΖΙΟΥ