Πρεμιέρα προσεχώς: 10 ταινίες που θα ξεχωρίσουν το επόμενο δίμηνο

the last showgirl Facebook Twitter
Εδώ δεν μιλάμε για επιστροφή της Πάμελα Άντερσον, αλλά για ουσιαστικό ντεμπούτο της Καναδής ηθοποιού στο σινεμά, στα 57 της χρόνια!
0

ALL WE IMAGINE AS LIGHT

Η 45χρονη Πράμπα εργάζεται σε νοσοκομείο, βοηθά αθόρυβα και πενθεί εξίσου χαμηλόφωνα τη συζυγική της σχέση, την οποία της έχει στερήσει η ξενιτιά. Η νεότερη συγκάτοικός της, Ανού, παρορμητική και ασυμβίβαστη, βγαίνει με μουσουλμάνο και σκανδαλίζει όσους το γνωρίζουν. Και η στενή της φίλη, και μεγαλύτερη σε ηλικία, Παρβάτι, αντιμετωπίζει τη σκληρή πραγματικότητα μιας έξωσης. Οι τρεις διαφορετικών γενεών γυναίκες δραπετεύουν από το πολύβουο Μουμπάι για να βρουν τον εαυτό τους σε ένα παραθαλάσσιο χωριουδάκι, στην ταινία «Όσα φανταζόμαστε ως φως» τής υποψήφιας για το DGA πρώτου φιλμ Παγιάλ Καπάντια, ποιητική συνέχεια του σινεμά του Σατγιατζίτ Ρέι και μεγάλη αποκάλυψη του περσινού Φεστιβάλ Καννών, όπου και διακρίθηκε με το μεγάλο βραβείο της κριτικής επιτροπής – ήταν η πρώτη ινδική συμμετοχή στο επίσημο διαγωνιστικό τμήμα εδώ και τρεις δεκαετίες! (23/01)

all we imagine as light Facebook Twitter
Η μεγάλη αποκάλυψη του περσινού Φεστιβάλ Καννών, όπου και διακρίθηκε με το μεγάλο βραβείο της κριτικής επιτροπής - ήταν η πρώτη ινδική συμμετοχή στο επίσημο διαγωνιστικό τμήμα εδώ και τρεις δεκαετίες!

ARCADIA

Τα φαντάσματα που κατοικούν το «Arcadia» του Γιώργου Ζώη, σε σενάριο δικό του και της Κωνσταντίνας Κοτζαμάνη, με πρωταγωνιστές τον Βαγγέλη Μουρίκη και την Αγγελική Παπούλια, που έκανε παγκόσμια πρεμιέρα στο τμήμα Encounters της 74ης Berlinale, υπνοβατούν με στιγματισμένη συνείδηση και πληρώνουν την αμαρτία της ζωής τους, ώσπου το εν ζωή θύμα τους να τα απαλλάξει από το άχθος και να προχωρήσει χωρίς αυτά στο επόμενο κεφάλαιο. Αφομοιώνοντας οργανικά τις κινηματογραφικές του επιρροές και δημιουργώντας ένα περιβάλλον ρέουσας μετάβασης, ζοφερό αλλά και τρυφερό, σχεδόν εξομολογητικό, ο Γιώργος Ζώης, ειδικά στο πρώτο ημίωρο, χτίζει σασπένς εισάγοντας τους χαρακτήρες, ενώ αναπτύσσει έναν ιδιαίτερο δεσμό οικειότητας και εξάρτησης ανάμεσα στο πρωταγωνιστικό ζευγάρι, με ένα ενδιαφέρον twist από το κοινό παρελθόν τους στην παράδοξη εκκρεμότητα που βιώνουν σε μια εναλλακτική ζώνη του λυκόφωτος. (23/01)

A COMPLETE UNKNOWN

Στον Τζέιμς Μάνγκολντ, ο οποίος χειρίστηκε με αξιοπρέπεια τον βίο και την πολιτεία του Τζόνι Κας στο «Walk the Line», έπεσε ο κλήρος να αναλάβει τη βιογραφία της πιο μυστηριώδους προσωπικότητας της σύγχρονης μουσικής: ευτυχώς, ο Μπομπ Ντίλαν έτεινε χείρα βοηθείας και προσέφερε πληροφορίες για την εποχή που αναστάτωσε τη μουσική σκηνή, όταν από θρύλος της ακουστικής μπαλάντας διαμαρτυρίας το γύρισε στον ηλεκτρικό ήχο και, φευ, στη ροκ – ο πρώτος τίτλος του «A Complete Unknown» ήταν «Going Electric». Με τις συμβουλές του Τζόελ Κοέν και του δασκάλου που εκπαίδευσε τον Όστιν Μπάτλερ για να ακούγεται ως Έλβις, ο Τιμοτέ Σαλαμέ, ο οποίος δεν έχει ακόμη συναντήσει από κοντά το είδωλό του, προβάρει τον ρόλο και κυρίως τα τραγούδια του Ντίλαν, παίζοντας κιθάρα και τραγουδώντας ο ίδιος, εδώ και τρία χρόνια, σε μια ερμηνεία που ήδη χαιρετίστηκε ως εντελώς επιτυχημένη και τον φέρνει στην εμπροσθοφυλακή των βραβείων για το 2025. Ο Έντουαρντ Νόρτον υποδύεται τον Πιτ Σίγκερ και η Μόνικα Μπαρμπάρο την Τζόαν Μπαέζ. (23/01)

FLOW

Μια μαύρη γάτα που δεν φοβάται το νερό περιπλανιέται σε έναν πλανήτη ερημωμένο από ανθρώπινη παρουσία, πνιγμένο από έναν μετα-αποκαλυπτικό κατακλυσμό, παρέα με έναν σκύλο, ένα πτηνό, ένα καπιμπάρα κι έναν λεμούριο, σε μια συναρπαστική, αστεία και συγκινητική περιπέτεια χωρίς διάλογο, αλλά με εικαστική δύναμη, ευθύβολο στοχασμό, κανέναν διδακτισμό και ασταμάτητη πλοκή. Το animation της χρονιάς, και σίγουρα ένα από τα πιο πρωτότυπα δείγματα του είδους που έχουμε δει τα τελευταία χρόνια (ίσως το εξίσου αριστουργηματικό «J’ ai perdu mon corps» του Ζερεμί Κλαπέν να είναι το πιο πρόσφατο), φέρει την υπογραφή του Λετονού Γκιντς Ζιλμπαντόντις και στα Όσκαρ απειλεί τα «Μυαλά που Κουβαλάς» και το «Ατίθασο Ρομπότ». (30/01)

THE BRUTALIST

Ένας Ούγγρος αρχιτέκτονας (ο φοβερός Έιντριαν Μπρόντι) δραπετεύει από το Ολοκαύτωμα και ονειρεύεται την ηθική και καλλιτεχνική του αποκατάσταση στην Αμερική, ώσπου ένας Μαικήνας (ο εξίσου αξιοσημείωτος Γκάι Πιρς) παρεμβαίνει καταλυτικά. Στο μεγαλοπρεπές και φιλόδοξο «The Brutalist», που τιμήθηκε για τη σκηνοθεσία του στη Βενετία και πρωταγωνιστεί σε όλα τα σημαντικά βραβεία της σεζόν, ένα κινηματογραφικό χρονικό εξουσίας, καταστολής, επιβίωσης, αλλοτρίωσης και αναζήτησης ταυτότητας όπου το στυλ είναι ο στόχος, γίνεται σαφές ότι ο δημιουργός του, Μπρέιντι Κόρμπετ, μιλάει εκ μέρους όλων των κινηματογραφιστών που μορφοποιούν το περιεχόμενο μέσα από τον φορμαλισμό της επιλογής τους, σε μια αποθέωση της τέχνης ως βαθέος τραύματος και ευεργετικού ελιξιρίου, με φόντο τα μέσα του 20ού αιώνα. (06/02)

LE DERNIER SOUFFLE

Στα 91 του χρόνια, ο Κώστας Γαβράς αισθάνθηκε την ανάγκη να αναμετρηθεί κινηματογραφικά με τον θάνατο, κι επιχειρεί να κατανοήσει το τέλος όπως το βιώνουν με αγωνία οι ασθενείς και με θλίψη οι συγγενείς τους, σε ένα ποιητικό μπαλέτο πολύ διαφορετικό από την εξίσου αξιοπρεπή, πρόσφατη πραγματεία του Πέδρο Αλμοδόβαρ για την ευθανασία. Το αποτέλεσμα είναι συγκινητικό, στοχαστικό και ελπιδοφόρο – μια από τις μεστότερες ταινίες στη φιλμογραφία του. Στην «Τελευταία Πνοή», που ο Έλληνας σκηνοθέτης βάσισε στις δικές του επισκέψεις σε ασθενείς τις οποίες οργάνωσε ο γιατρός αδελφός του στη Βοστώνη, ένας στωικός ογκολόγος (Καντ Μεράντ) κι ένας υποχόνδριος συγγραφέας (Ντενί Πονταλιντές) ξεκινούν μια μεγάλη, φιλοσοφική βόλτα στο αναπόφευκτο, και οι ενδιάμεσες στάσεις αποκαλύπτουν μια σειρά από απροσδόκητες, ανθρώπινες στιγμές, ερμηνευμένες από γνωστούς ηθοποιούς, όπως η Σαρλότ Ράμπλινγκ και ο Γιώργος Χωραφάς. (13/02)

I’M STILL HERE

Τη μνήμη του ακτιβιστή Ρούμπενς Παΐβα τιμά ο Βάλτερ Σάλες στην κινηματογραφική του επιστροφή, με ένα δραματικό χρονικό επιβίωσης και αντίστασης που βασίζεται στο βιβλίο του γιου του, Μαρτσέλο, όπου πρωταγωνιστεί η υπέροχη Φερνάντα Τόρες και εμφανίζεται στο φινάλε η θρυλική μητέρα της, η 96χρονη Φερνάντα Μοντενέγκρο, και αυτή στον ρόλο της δυναμικής και συγκινητικής Γιούνις. Από το συλλογικό στο προσωπικό, από τον πόνο του βραζιλιάνικου λαού στα πέτρινα χρόνια της δικτατορίας ως το «αν είμαι ακόμη εδώ», την εθιμοτυπική υπόσχεση που δίνει ο πατέρας στη μικρή του κόρη όταν θάβει τρυφερά το δοντάκι της, ο σκηνοθέτης του «Κεντρικός Σταθμός» και του «Ημερολόγια Μοτοσικλέτας» παίρνει ως αφορμή την ντροπή των εξαφανισμένων για να μιλήσει για την αγέρωχη επιμονή όσων έμειναν πίσω να περιμένουν. (13/02)

PRESENCE

Αφού τίμησε τον δάσκαλο Χίτσκοκ και τον «Σιωπηλό Μάρτυρα» με το παραγνωρισμένο, κυρίως λόγω Covid, «Kimi», και άγγιξε ελαφρά τον τελευταίο χορό του «Magic Mike» και της παρέας του, ο Στίβεν Σόντερμπεργκ βουτά με τον δικό του τρόπο στο σύμπαν του θρίλερ, σε σενάριο του σταθερού του συνεργάτη Ντέιβιντ Κεπ. Στο «Presence», μια οικογένεια μετακομίζει σε ένα σπίτι στα προάστια και γρήγορα αντιλαμβάνεται μια άγνωστη παρουσία στον χώρο. Αδιάφορος έως αλλεργικός στην εμπορική επιτυχία και τις πολλές βραβεύσεις, ο Αμερικανός σκηνοθέτης δεν παύει να πειραματίζεται, και εδώ αφηγείται τη μεταφυσική ιστορία του από την οπτική του φαντάσματος. Και αν απογοητευτούμε, ο παραγωγικότατος Σόντερμπεργκ επιστρέφει την άνοιξη με το «Black Bag», με την Κέιτ Μπλάνσετ και τον Μάικλ Φασμπέντερ. (20/02)

presence Facebook Twitter
O Στίβεν Σόντερμπεργκ βουτά με τον δικό του τρόπο στο σύμπαν του θρίλερ.

THE LAST SHOWGIRL

Το «Last Showgirl» της Τζία Κόπολα φέρνει ξανά στο προσκήνιο το ξεθωριασμένο σφρίγος της Πάμελα Άντερσον στα πλουμιστά καμπαρέ του Λας Βέγκας, όπως, κατ’ αναλογία, ο Ντάρεν Αρονόφσκι ανέσυρε το πληγωμένο, πάλαι ποτέ δοξασμένο σώμα του Μίκι Ρουρκ στα ιδρωμένα ρινγκ της πυγμαχίας στο «Wrestler». Κάτι σαν πολυπρόσωπο «Substance» της εργατικής τάξης, το passion project της τέταρτης στη σειρά κινηματογραφίστριας της διάσημης οικογένειας θίγει το τίμημα που πληρώνει μια γυναίκα όταν το show κατεβάζει ρολά και οι άνδρες αποστρέφουν το βλέμμα. Εδώ δεν μιλάμε για επιστροφή της Πάμελα Άντερσον, αλλά για ουσιαστικό ντεμπούτο της Καναδής ηθοποιού στο σινεμά, στα 57 της χρόνια! Ήταν υποψήφια για Χρυσή Σφαίρα, βρίσκεται στην πεντάδα πρώτου ρόλου για τα Screen Actors Guild, και μια υποψηφιότητα για Όσκαρ δεν είναι όνειρο για την playmate και τηλεοπτική ναυαγοσώστρια, που κατάφερε να κεντρίσει το ενδιαφέρον με το πρόσφατο αυτοβιογραφικό ντοκιμαντέρ στο Netflix, τις αμακιγιάριστες εμφανίσεις και τις εγκάρδιες… μαγειρικές συνταγές της. (27/2)

JULIE KEEPS QUIET

Σε μια εξαιρετικά τεταμένη περίοδο για τη 17χρονη ταλαντούχα αθλήτρια, η συνομήλικη, φίλη και συναθλήτριά της στην ακαδημία τένις αυτοκτονεί, και ο προπονητής και των δυο εξαφανίζεται, απομακρυσμένος χωρίς πολλές εξηγήσεις από τους υπεύθυνους του ομίλου. Η αφοσιωμένη στις προπονήσεις, λακωνική και θλιμμένη Ζουλί καλείται να απαντήσει σε πολλά και κρίσιμα ερωτήματα, χωρίς να νιώθει έτοιμη να εκφράσει τις σκέψεις και τα συναισθήματά της. Με φόντο το φορτισμένο τερέν και μια εξαντλητική, επαναλαμβανόμενη καθημερινότητα, το «Julie Keeps Quiet» μετατοπίζει χωρίς σκηνοθετική περιττολογία και σεναριακές απερισκεψίες το βάρος σε μια αθώα που φαντάζει ένοχη επειδή χρειάζεται τον ψυχολογικό της χρόνο για να επεξεργαστεί τις καταστάσεις. Εξαιρετικό σκηνοθετικό ντεμπούτο από τον Βέλγο Λεονάρντο Βαν Ντιλ, που είδαμε στο πρόσφατο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης. (Φεβρουάριος)

julie keeps quiet Facebook Twitter
Εξαιρετικό σκηνοθετικό ντεμπούτο από τον Βέλγο Λεονάρντο Βαν Ντιλ, που είδαμε στο πρόσφατο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης.
Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

pamela anderson

Οθόνες / H όψιμη δικαίωση της Πάμελα Άντερσον

Μια γυναίκα που επί δεκαετίες αντιμετωπιζόταν από τον πλανήτη ως αντικείμενο (ηδονής και χλεύης) βρίσκει στο «Last Showgirl» την ευκαιρία να αποδείξει ότι υπάρχει θέση γι’ αυτήν και σε άλλους ρόλους από εκείνους που της φόρεσε η βιομηχανία του θεάματος.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Βαγγέλης Μουρίκης: «Tι σχέση έχω εγώ με τον Ντε Νίρο;»

Οθόνες / Βαγγέλης Μουρίκης: «Tι σχέση έχω εγώ με τον Ντε Νίρο;»

Λίγο πριν από την κυκλοφορία του «Arcadia» του Γιώργου Ζώη στις αίθουσες, ο Βαγγέλης Μουρίκης μιλάει στη LiFO για τον τρόπο με τον οποίο δουλεύει έναν ρόλο, για τον Οικονομίδη, τον Γραμματικό, τα spoilers και τη χαμένη αρετή τού να ακούμε.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Oι δέκα αγαπημένες ταινίες του Spyros Rennt

Μυθολογίες / «Αγάπησα τόσο τη "Lola Rennt" που βάσισα το καλλιτεχνικό μου όνομα πάνω της»: Oι δέκα αγαπημένες ταινίες του Spyros Rennt

Λάρι Κλαρκ, Μίκαελ Χάνεκε, «Στρέλλα», «Κυνόδοντα» και Κωνσταντίνο Γιάνναρη περιλαμβάνει η δεκάδα αγαπημένων ταινιών του φωτογράφου Spyros Rennt.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τι θα δούμε στα σινεμά μέσα στις γιορτές

Οθόνες / 10 ταινίες που παίζουν τις γιορτές και αξίζουν το εισιτήριο του σινεμά

Ένας οδηγός με έξι νέες κυκλοφορίες και τέσσερις που συνεχίζουν να παίζονται με επιτυχία στις αίθουσες, ώστε να προγραμματίσετε τις χριστουγεννιάτικες κινηματογραφικές σας εξόδους.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Γιάννης Οικονομίδης: «Κάνω ταινίες “λαϊκές” κι ας χαρακτηρίζονται σκληρές κι ακραίες»

Οθόνες / Γιάννης Οικονομίδης: «Με τη "Σπασμένη Φλέβα" πήρα ρεβάνς από κάποιους που με πολεμάνε λυσσαλέα»

Με πρόσφατη την επιτυχία της νέας του ταινίας ο σκηνοθέτης μάς μίλησε για όσα ήθελε να πει μέσα από αυτήν, για τη φιλμογραφία του γενικότερα αλλά και για τον τρόπο που βλέπει το σύγχρονο ελληνικό σινεμά.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Φωτιά και σταχτη; Στάχτη και μπούρμπερη; Avatar, θα σε δούμε

Οθόνες / Φωτιά και στάχτη; Στάχτη και μπούρμπερη; Avatar, θα σε δούμε

Είναι ένα από τα ελάχιστα blockbusters που μας έχουν απομείνει και αξίζει τον κόπο. Μαζί με το Avatar έχουμε άλλες τρεις ταινίες που αξίζουν την έξοδο στο σινεμά της πόλης!
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ | ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Είναι το «Singapore Sling» η πιο παρεξηγημένη ταινία του ελληνικού σινεμά;

Βιβλίο / Είναι το «Singapore Sling» η πιο παρεξηγημένη ταινία του ελληνικού σινεμά;

Μια συζήτηση με τη Μαρί Λουίζ Βαρθολομαίου Νικολαΐδου για την ταινία που αδικήθηκε στην εποχή της, αλλά σήμερα προκαλεί εκ νέου το ενδιαφέρον, και για την «επιστροφή» της μέσα από ένα βιβλίο.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Γιάννης Σολδάτος: «Ο μεγαλύτερος εχθρός μου είναι ο μικροαστισμός» ή «Το σινεμά ως μαζικό λαϊκό θέαμα έχει σχεδόν τελειώσει»

Βιβλίο / Γιάννης Σολδάτος: «Το σινεμά ως μαζικό λαϊκό θέαμα έχει σχεδόν τελειώσει»

Μια συζήτηση με τον σκηνοθέτη, εκδότη και συγγραφέα της συνοπτικής «Ιστορίας του Ελληνικού Κινηματογράφου» που πρόσφατα επανακυκλοφόρησε εμπλουτισμένη και σε ενιαία μορφή από τις εκδόσεις Αιγόκερως.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Aν είχα Πόδια θα σε Κλωτσούσα». Σιγά ρε φίλε, ένα σινεμά ήρθαμε!

Οθόνες / «Aν είχα Πόδια θα σε Κλωτσούσα». Σιγά ρε φίλε, ένα σινεμά ήρθαμε!

Κάνουμε χιούμορ, αλλά η ταινία της Μπρόνστιν παίρνει τα περισσότερα αστέρια της εβδομάδας (με ντεμπούτο A$AP Rocky). Άλλες πέντε ταινίες «βγαίνουν» στα σινεμά από σήμερα και υπάρχει κάτι για όλους.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ποια είναι η καλύτερη και ποια η χειρότερη σειρά του 2025;

Pulp Fiction / Ποια είναι η καλύτερη και ποια η χειρότερη σειρά του 2025;

Pluribus ή All is Fair; Έχουν και τα δύο φανατικούς θαυμαστές που τους χωρίζει μία άβυσσος. Τα βρίσκουν στη μέση ίσως με τον τελευταίο κύκλο του Stranger Things. Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος και Γιάννης Βασιλείου μιλούν για τις τρεις πολυσυζητημένες σειρές στο studio της LifO.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Ολυμπίας για Παιδιά και Νέους

Οθόνες / Όσα παιδιά βρέθηκαν στην Ολυμπία 29/11-6/12 είδαν πολύ καλό σινεμά

Το Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Ολυμπίας για Παιδιά και Νέους ταξίδεψε για μια εβδομάδα τους θεατές του σε κάθε γωνιά της Γης, από τους καταυλισμούς της Παλαιστίνης μέχρι τις Φιλιππίνες και τα νησιά Γκαλάπαγκος.
ΚΟΡΙΝΑ ΦΑΡΜΑΚΟΡΗ
Τζον Κασσαβέτης, εξέχων δημιουργός της αμερικανικής αβάν-γκαρντ

Οθόνες / Τζον Κασσαβέτης: «Το καλύτερο location στον κόσμο είναι το ανθρώπινο πρόσωπο»

Γεννήθηκε σαν σήμερα ο Ελληνοαμερικανός σκηνοθέτης και ηθοποιός που έγραψε ιστορία στον κινηματογράφο με σπουδαίες ταινίες όπως οι «Μια γυναίκα εξομολογείται», «Νύχτα Πρεμιέρας», «Γκλόρια» και πολλές ακόμα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Η συγκλονιστική «Φωνή της Χιντ Ρατζάμπ» ακούγεται από σήμερα και στην Αθήνα

Οθόνες / Η συγκλονιστική «Φωνή της Χιντ Ρατζάμπ» ακούγεται από σήμερα και στην Ελλάδα

Ένα 6χρονο κορίτσι «φωνάζει» το πιο δυνατό αντιπολεμικό μήνυμα, οι Έλληνες διασκευάζουν Ντίκενς (και το κάνουν πολύ καλά) και άλλες πέντε ταινίες που μπορείτε να δείτε από σήμερα στα σινεμά.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Σινεμά από το μέλλον, για δύο εβδομάδες στην Αθήνα

Οθόνες / Σινεμά από το μέλλον, για δύο εβδομάδες στην Αθήνα

Το Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου της Αθήνας επιστρέφει. Για δύο εβδομάδες θα δούμε μερικές από τις πιο ενδιαφέρουσες ταινίες σύχρονων δημιουργών, παράλληλα με αποκατεστημένες κλασικές που άφησαν εποχή.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Beatles νυν και αεί και εις τους αιώνας των αιώνων

Daily / Beatles νυν και αεί και εις τους αιώνας των αιώνων

Η μυθική σειρά οκτώ (συν ένα) επεισοδίων που διασχίζει ολόκληρη την εξωπραγματική διαδρομή του πιο σημαντικού και πιο λατρεμένου συγκρότημα στην ιστορία, επέστρεψε στο Disney + σε νέα, αποκατεστημένη εκδοχή με πεντακάθαρη εικόνα και κρυστάλλινο ήχο.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
«Barry Lyndon»: Η μεγαλειώδης ύβρις ενός όμορφου αριβίστα

Οθόνες / «Barry Lyndon»: Η μεγαλειώδης ύβρις ενός όμορφου αριβίστα

Πενήντα χρόνια μετά την πρώτη προβολή της, η ταινία του Στάνλεϊ Κιούμπρικ παραμένει ένα μεγάλο εικαστικό αριστούργημα και σίγουρα μία από τις ωραιότερες ταινίες που γυρίστηκαν ποτέ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Νταβίντ Πάμπλος: « Το Μεξικό βυθίζεται στη βία εδώ και πολλά χρόνια»

Οθόνες / Νταβίντ Πάμπλος: «Το Μεξικό βυθίζεται στη βία εδώ και πολλά χρόνια»

Βία, καρτέλ ναρκωτικών, τρόμος παντού, σκλάβοι του σεξ αλλά και queer έρωτες στο Μεξικό του σήμερα. Αυτό είναι το σκηνικό της συγκλονιστικής ταινίας «Στον δρόμο» που είδαμε στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης. Ο Μεξικανός σκηνοθέτης μίλησε στη LiFO για τη ζωή στο Μεξικό αλλά και για την τόλμη που χρειάστηκε να γυρίσει μια ταινία με ένα τόσο επικίνδυνο για τη χώρα του θέμα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ