ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

Ποιος θέλω και ποιος πρόκειται να κερδίσει στα Όσκαρ του 2019

Ποιος θέλω και ποιος πρόκειται να κερδίσει στα Όσκαρ του 2019 Facebook Twitter
1

Καλύτερο Τραγούδι

Ποιον Προτιμώ

Το beat του Αλ Σουξ και του Sounwave από το All the Stars χτυπάει σαν τη δυνατή καρδιά του Μαύρου Πάνθηρα και εκτοξεύεται από τον άριστο γάμο του Κέντρικ Λαμάρ με τη SZA. Διαθέτει τον πιο σύγχρονο ήχο από τα 5 υποψήφια τραγούδια, κεντράρει το ύφος της υπερπεριπέτειας και ακούγεται (και χορεύεται) πολύ εύκολα και χωρίς τις εικόνες.

Ποιος θα το κερδίσει

Η Lady Gaga είναι φαβορί, και μάλιστα ακλόνητο, όπως δείχνουν τα προγνωστικά. Το Shallow έχει στίχους δηλωτικούς για τον έρωτα των δύο μοιραίων τραγουδιστών και την προσπάθειά τους να βουτήξουν βαθιά, για να μην πνιγούν στα ρηχά νερά. Η νίκη του Shallow θα μπορούσε επίσης να παρηγορήσει θριαμβευτικά τον αποκλεισμό του A Star is Born απ' όλες τις υπόλοιπες κατηγορίες.

Αν το Shallow τελικά επικρατήσει, η Νταϊάν Γουόρεν θα φτάσει τις 10 ήττες στα Όσκαρ, αυτή τη φορά για ένα ακόμη anthem της, το I'll Fight, από το ντοκιμαντέρ της πολλαπλά εμβληματικής δικαστού Ρουθ Μπέιντερ Γκίνσμπεργκ.

 

Lady Gaga, Bradley Cooper - Shallow (A Star Is Born)

Καλύτερη Μουσική

Ποιον προτιμώ

Τα δύο αγαπημένα μου soundtrack για φέτος, ο πονηρός τρόμος του Τομ Γιορκ για το Suspiria και το εσωτερικό μεγαλείο του Τζάστιν Χέρβιτς για το First Man, δεν τρύπησαν την πεντάδα – προφανώς για... ακαδημαϊκούς λόγους.

Από τους υποψήφιους, η κομψότητα της υπόκρουσης του Νίκολας Μπριτέλ δεν συνοδεύει απλώς το Αν η Οδός Μπιλ Μπορούσε να Μιλήσει, αλλά το χαϊδεύει με ήχους και του προσθέτει μια ακόμη ζεστή χρωματική υφή.

Ποιος θα το κερδίσει

Ο Μπριτέλ οδηγεί την κούρσα κι έτσι ο σταθερός συνεργάτης του Μπάρι Τζένκινς φαίνεται ότι θα φύγει με Όσκαρ απέναντι στον Μαύρο Πάνθηρα, την τεχνικά θαυμαστή δουλειά του Μαρκ Σάιμαν για την επιστροφή Μαίρη Πόπινς και την πρώτη υποψηφιότητα του Τέρενς Μπλάνσαρ, του μεγάλου συνθέτη πίσω από τις ταινίες του Σπάικ Λι.

Ο Γιώργος Λάνθιμος έδωσε μυικό τόνο και χιουμοριστικό ρυθμό στο λοξό πνεύμα της «Ευνοούμενης». Το πρωτότυπο σενάριο είναι φαβορί αλλά η δουλειά του Γιώργου είναι εκείνη που μετατρέπει ένα ακόμη δράμα εποχής, σε σύγχρονης αφήγησης και λογικής πορτρέτο εξουσίας και δύναμης, απόλυτα γυναικείο, γεμάτο ένταση και ανατροπές, ένα κλειστοφοβικό μωσαϊκό τρομερών ερμηνειών.

Καλύτερος Β' Γυναικείος Ρόλος

Ποιαν προτιμώ

Η Ρέιτσελ Βάις ήταν τόσο διασκεδαστική και wicked στην Ευνοούμενη, που σχεδόν την προσπερνάμε μπροστά στον ωκεανό εγκωμίων που δέχεται η πρωταγωνίστρια της ταινίας του Γιώργου Λάνθιμου, η Ολίβια Κόλμαν. Το πρόσφατο BAFTA ενισχύει τις ελπίδες της, σε μια από τις, παραδοσιακά, πιο απρόβλεπτες κατηγορίες των Όσκαρ.

Ποια θα το κερδίσει

Κανείς δεν μπορεί να προεξοφλήσει το ελαφρύ προβάδισμα της Ρετζίνα Κινγκ, αγαπημένης των κριτικών στη συγκεκριμένη κατηγορία, για τη δυναμική, ευαίσθητη ερμηνεία της στο Αν η Οδός Μπιλ Μπορούσε να Μιλήσει – παραδόξως, η Κινγκ δεν ήταν στην πεντάδα των βραβείων SAG.

Κρίμα για την Έιμι Άνταμς, που ξεκίνησε ως φαβορί στη σεζόν για το Vice αλλά χάνει συνεχώς έδαφος. Η Έμα Στόουν επισκιάζεται από την έτερη ευνοούμενη και η Μαρίνα ντε Ταβίρα... εξαρτάται από πιθανή σαρωτική επικράτηση του Ρόμα.

Ποιος θέλω και ποιος πρόκειται να κερδίσει στα Όσκαρ του 2019 Facebook Twitter
H Ρετζίνα Κινγκ στο «Αν η Οδός Μπιλ Μπορούσε να Μιλήσει».

Καλύτερος Β' Ανδρικός Ρόλος

Ποιον προτιμώ

Ο Μαχέρσαλα Άλι κρατάει όλο το Πράσινο Βιβλίο στα χέρια, τη φωνή, την επιτήδευση, τις αδυναμίες και τα διλήμματά του. Είναι ένας από τους πιο μεστούς δεύτερους ρόλους που μπορώ να θυμηθώ, πολύ πιο σημαντικός και «πρώτος» και από τους δύο που, για παράδειγμα, έδωσαν supporting Όσκαρ στον Κριστόφ Βαλτς, για τις ταινίες του Κουέντιν Ταραντίνο.

Αν, ωστόσο, έπρεπε να διαλέξω έναν πιο αυθεντικά δευτερεύοντα ρόλο για φέτος, δεν θα δίσταζα να ψηφίσω τον Ρίτσαρντ Ε. Γκραντ για το Θα Μπορούσες Ποτέ να με Συγχωρέσεις; – αλητεία κι ευαισθησία, σε δεξιοτεχνικό συμπληρωματικό παίξιμο.

Ποιος θα το κερδίσει

Ο Μαχέρσαλα Άλι προβάλλει ως ένα από το πιο αμετακίνητα φαβορί της βραδιάς. Δικαίως. Οι αντίπαλοι του ακολουθούν σε μεγάλη απόσταση.

Ποιος θέλω και ποιος πρόκειται να κερδίσει στα Όσκαρ του 2019 Facebook Twitter
Ο Μαχέρσαλα Άλι κρατάει όλο το «Πράσινο Βιβλίο» στα χέρια, τη φωνή, την επιτήδευση, τις αδυναμίες και τα διλήμματα του.

Καλύτερος Α' Γυναικείος Ρόλος

Ποιαν προτιμώ

Δυσκολεύομαι να επιλέξω ανάμεσα στην Ολίβια Κόλμαν και τη Γκλεν Κλόουζ – τόσο, που αδυνατώ να φανταστώ μια από τις υπόλοιπες τρεις στο podium, κι ας τη λένε και Gaga.

Με το πιστόλι στον κρόταφο, θα γίνω σκληρός απέναντι σε έναν αδικαίωτο μύθο, την Κλόουζ δηλαδή, γιατί, τεχνικά και συνολικά, η Κόλμαν συνάντησε μια βασίλισσα υψηλών απαιτήσεων και αναλύθηκε με ταχύτητα φωτός και συναισθηματικές αποστάσεις χιλιοστών, σε μια ερμηνεία αξέχαστη, καθοριστική, ανεξίτηλα δεμένη με μια ταινία που δεν αφορά μόνο τον δικό της χαρακτήρα, αλλά περιστρέφεται σαν ρεβόλβερ γύρω από τις αστραπιαίες μεταπτώσεις του ευάλωτου θυμικού της.

Ποια θα κερδίσει

Παρά το πρόσφατο BAFTA της Κόλμαν, τα προγνωστικά επιμένουν στην οσκαρική λύτρωση της επτάκις χαμένης Γκλεν Κλόουζ. Ως Σύζυγος, μιλάει πιο άμεσα και επίκαιρα στους (και στις) ψηφοφόρους της Ακαδημίας και το παρελθόν της βαραίνει θετικά στην καλή συγκυρία για εκείνην. Η Lady Gaga φέρεται ως το τρίτο πρόσωπο στο γυναικείο δίδυμο της χρονιάς.

Ποιος θέλω και ποιος πρόκειται να κερδίσει στα Όσκαρ του 2019 Facebook Twitter
Παρά το πρόσφατο BAFTA της Κόλμαν, τα προγνωστικά επιμένουν στην οσκαρική λύτρωση της επτάκις χαμένης Γκλεν Κλόουζ.

Καλύτερος Α' Ανδρικός Ρόλος

Ποιον προτιμώ

Δεν τρέφω ιδιαίτερη αδυναμία στον Κρίστιαν Μπέιλ. Τον εκτιμώ, αλλά η ψυχρή του προσέγγιση, όπως στην ηθελημένη απόσταση που μονίμως κρατούσε από τον Μπρους Batman Γουέιν, δεν με ταξίδεψε, ούτε με συγκίνησε ποτέ.

Στο Vice, ωστόσο, δεν σταμάτησα να τον χειροκροτώ νοερά σε όλη τη διάρκεια της μαύρης κωμωδίας του Άνταμ Μακέι και να αδημονώ για τον χειρισμό του Darth Vader της αμερικανικής πολιτικής, του Ντικ Τσέινι, για τα κρισιμότατα ζητήματα που στρέβλωσε προς ίδιον όφελος. Το μυστικοπαθές τέρας που έπλασε ήταν πολύ δύσκολο για να διαμορφωθεί σε αρθρωμένο ανθρώπινο ον, αλλά τα κατάφερε χωρίς κολακείες, ευκολίες, ή τραγούδια.

Ποιος θα κερδίσει

Ο Ράμι Μάλεκ είναι μια απείρως πιο συμπαθής επιλογή, ως Φρέντι Μέρκιουρι, σαφώς πιο μαρκέ και διάσημος, αβανταδόρικος και τραγικός. Και σίγουρα, ήταν φαντασμαγορικά καλός, ειδικά στις μουσικές σεκάνς. Επιπλέον, η νίκη του στα Όσκαρ τον καθιστά ήρωα σε μια μαρτυρική παραγωγή, αφού το Bohemian Rhapsody στιγματίστηκε από την ποινικά κολάσιμη, και πλημμελέστατη σε επίπεδο σκηνοθετικής εμπλοκής, του απολυμένου και ατιμωμένου Μπράιαν Σίνγκερ.

Ποιος θέλω και ποιος πρόκειται να κερδίσει στα Όσκαρ του 2019 Facebook Twitter
Η νίκη του Ράμι Μάλεκ στα Όσκαρ τον καθιστά ήρωα σε μια μαρτυρική παραγωγή.

Καλύτερη Σκηνοθέσια

Ποιον προτιμώ

Ο Γιώργος Λάνθιμος έδωσε μυικό τόνο και χιουμοριστικό ρυθμό στο λοξό πνεύμα της Ευνοούμενης. Το πρωτότυπο σενάριο είναι φαβορί (όσο κι αν οι ιστορικοί σπαζοκεφαλιάζουν γύρω από την ορθότητα της ομοφυλοφιλίας της Βασίλισσας Άννας) αλλά η δουλειά του Γιώργου είναι εκείνη που μετατρέπει ένα ακόμη δράμα εποχής, σε σύγχρονης αφήγησης και λογικής, πορτρέτο εξουσίας και δύναμης, απόλυτα γυναικείο, γεμάτο ένταση και ανατροπές, ένα κλειστοφοβικό μωσαϊκό τρομερών ερμηνειών.

Ποιος θα κερδίσει

Ο Αλφόνσο Κουαρόν έχει αποσπάσει όποιο βραβείο έχει βρεθεί στο δρόμο του και μόνο ο Σπάικ Λι, που είναι φαβορί στην κατηγορία του διασκευασμένου σεναρίου, μπορεί να στερήσει το δεύτερο Όσκαρ από τον σκηνοθέτη του Ρόμα – θα είναι η πέμπτη φορά που προβλέπεται να καταλήξει το Όσκαρ σκηνοθεσίας σε Μεξικανό, τα τελευταία 6 χρόνια!

Ποιος θέλω και ποιος πρόκειται να κερδίσει στα Όσκαρ του 2019 Facebook Twitter
Ρέιτσελ Βάις και Ολίβια Κόλμαν στην «Ευνοούμενη».

Καλύτερη Ταινία

Ποια προτιμώ

Το Ρόμα. Τα έχει όλα: είναι ονειρικά αυτοβιογραφική, πεισματικά προσωπική, εκτελεσμένη με ανώτατη αισθητική, φτιαγμένη με αξιοζήλευτη αυτοπεποίθηση στους ρυθμούς και τη δομή της.

Αν εξαιρέσω το A Star is Born και το Bohemian Rhapsody, δεν θα με χάλαγε καμία άλλη ταινία στη θέση της, αλλά το κομψοτέχνημα του Κουαρόν αξίζει να γίνει η πρώτη μη αγγλόφωνη ταινία με το μεγάλο Όσκαρ.

Ποια θα κερδίσει

Το Ρόμα είναι το φαβορί αλλά η κούρσα είναι αμφίρροπη. Ο Μαύρος Πάνθηρας και η Παρείσφρηση μπορούν να ανατρέψουν τα προγνωστικά, ίσως γιατί το Ρόμα δεν ομιλεί την αγγλικήν, είναι παραγωγή του επικίνδυνου, κατά πολλούς, για την κινηματογραφική βιομηχανία, Netflix, και επειδή μπορεί να κούρασε μερικούς ψηφοφόρους με τον αργό του ρυθμό.

Επίσης, τρία Όσκαρ, για τη σκηνοθεσία, τη φωτογραφία και τη ξενόγλωσση ταινία, μπορεί να θεωρηθούν υπεραρκετά για τον Κουαρόν. Ωστόσο, ο μεγαλύτερος του αντίπαλος εξακολουθεί να είναι το Πράσινο Βιβλίο, η πλέον feelgood από τις 8 υποψήφιες ταινίες.

Ας μην ξεχνάμε επίσης, πως το Bohemian Rhapsody τσίμπησε τη Χρυσή Σφαίρα καλύτερης δραματικής ταινίας – αν υποθέσουμε πως οι ανταποκριτές ξένου τύπου ξέρουν πάντα να βλέπουν και να προβλέπουν.

Ποιος θέλω και ποιος πρόκειται να κερδίσει στα Όσκαρ του 2019 Facebook Twitter
Το «Ρόμα» είναι το φαβορί αλλά η κούρσα είναι αμφίρροπη.

Η 91η τελετή απονομής των βραβείων OSCAR πλησιάζει (Κυριακή 24/2) και η COSMOTE TV θα είναι το μοναδικό ελληνικό τηλεοπτικό δίκτυο που για πρώτη φορά θα βρίσκεται στο κόκκινο χαλί της μεγάλης κινηματογραφικής βραδιάς. Ο απεσταλμένος της COSMOTE TV στο Λος Άντζελες, Γιώργος Σατσίδης θα είναι εκεί, για να καταγράψει ζωντανά όλα όσα συμβαίνουν και να συνομιλήσει με τους κινηματογραφικούς αστέρες, κατά την άφιξή τους στο κόκκινο χαλί του Dolby Theater. Η πρώτη σύνδεση θα γίνει μέσα από το COSMOTE CINEMA1HD στη 01:30.

 

Πριν από την απονομή, στις 23:00 η COSMOTE TV θα φιλοξενήσει στο ίδιο κανάλι την ειδική ζωντανή εκπομπή «OSCARS’ NIGHT», με συντονιστή τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο και καλεσμένους ηθοποιούς και ανθρώπους του κινηματογράφου, που θα σχολιάζουν τις υποψηφιότητες και θα κάνουν τις δικές τους προβλέψεις

Οθόνες
1

ΑΠΕΡΓΙΑ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

ΑΦΙΕΡΩΜΑ

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ένα στα γρήγορα με την Taylor Swift

Pulp Fiction / Ένα στα γρήγορα με την Taylor Swift

Τη στιγμή που οι δύο υποψήφιοι Πρόεδροι, ο Μπάιντεν χιουμοριστικά και ο Τραμπ απειλητικά, επικαλούνται την προτίμησή της για να επηρεαστούν οι ψηφοφόροι των προεδρικών εκλογών, η Τέιλορ Σουίφτ ξεφουρνίζει ένα ακόμα μουσικό ημερολόγιο με επικάλυψη μελαγχολικής εκδίκησης έναντι των πρώην της και την ίδια synthpop μονοτονία που επιμένει να σπάει ρεκόρ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Civil War»: Γιατί μια ταινία δράσης έχει φρικάρει τόσο τους Αμερικανούς θεατές;

The Review / «Civil War»: Γιατί μια ταινία δράσης έχει φρικάρει τόσο τους Αμερικανούς θεατές;

Ο Γιάννης Βασιλείου και ο Γιάννης Καντέα-Παπαδόπουλος, κριτικός στο Αθηνόραμα, αναλύουν τη νέα ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ, που μόλις κυκλοφόρησε στις αίθουσες και τρομάζει τους Αμερικανούς θεατές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ο Μανώλης Πιμπλής και η Σταυρούλα Παπασπύρου μιλούν για την αγαπημένη εκπομπή των booklovers

Οθόνες / «Βιβλιοβούλιο»: Μια διόλου σοβαροφανής τηλεοπτική εκπομπή για το βιβλίο

Ο Μανώλης Πιμπλής και η Σταυρούλα Παπασπύρου ήταν κάποτε «ανταγωνιστές». Και πια κάνουν μαζί την αγαπημένη εκπομπή των βιβλιόφιλων, τη μοναδική που υπάρχει για το βιβλίο στην ελληνική τηλεόραση, που επικεντρώνεται στη σύγχρονη εκδοτική παραγωγή και έχει καταφέρει να είναι ευχάριστη και ενημερωτική.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μην ανοίγεις την πόρτα

Οθόνες / «Μην ανοίγεις την πόρτα»: Το χειροποίητο αλλά καθόλου ερασιτεχνικό θρίλερ των Unboxholics

Η πρώτη τους ταινία είναι λογικό να αποτελεί τη συνισταμένη των επιρροών τους αλλά και τόσο παρήγορο να συνορεύει με ένα λιντσικό σύμπαν ψυχολογικού θρίλερ, αντί να αναπαράγει απότομες τρομάρες και δωρεάν ανατριχίλες. 
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
The Sympathizer: Όλοι οι πόλεμοι διεξάγονται δύο φορές, μία στο πεδίο της μάχης και μία  στη μνήμη

Daily / The Sympathizer: Όλοι οι πόλεμοι διεξάγονται δύο φορές, μία στο πεδίο της μάχης και μία στη μνήμη

Σατιρικό δράμα και περιπέτεια κατασκοπίας συγχρόνως, η νέα φιλόδοξη σειρά του HBO διαθέτει, ανάμεσα στα άλλα σημαντικά της ατού, τον Παρκ Τσαν-γουκ στη σκηνοθεσία και τον Ρόμπερτ Ντάουνι Τζούνιορ σε τέσσερις διαφορετικούς ρόλους.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Τελικά, είναι ο Τομ Ρίπλεϊ γκέι; 

Βιβλίο / Τελικά, είναι γκέι ο Τομ Ρίπλεϊ;

Το ερώτημα έχει τη σημασία του. Η δολοφονία του Ντίκι Γκρίνλιφ από τον Ρίπλεϊ, η πιο συγκλονιστική από τις πολλές δολοφονίες που διαπράττει σε βάθος χρόνου ο χαρακτήρας, είναι και η πιο περίπλοκη επειδή είναι συνυφασμένη με τη σεξουαλικότητά του.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Το νέο Χόλιγουντ των 80άρηδων στο Φεστιβάλ Καννών

Pulp Fiction / Το νέο Χόλιγουντ των 80άρηδων στο Φεστιβάλ Καννών

Ο Κόπολα πούλησε τα φημισμένα αμπέλια του και σκάρωσε ένα από τα ακριβότερα στοιχήματα στην ιστορία του σινεμά. Όμως, το Φεστιβάλ Καννών των auteurs και των κινηματογραφιστών αιχμής έχει τόση ανάγκη τους καταξιωμένους δημιουργούς μιας αλλοτινής εποχής;
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Γιώργος Αρβανίτης: «Έλεγα "είμαι καλύτερος" και δεν με πήρε η φτώχεια από κάτω»

Οι Αθηναίοι / Γιώργος Αρβανίτης: «Πείσμωνα για να γίνω ο καλύτερος και δεν με πήρε η φτώχεια από κάτω»

Από μια νιότη γεμάτη αντιξοότητες, ο τροχός για εκείνον γύρισε, η ζωή του στράφηκε στο φως και έγινε βιβλίο. Η Ευρώπη τον ανακάλυψε από τις ταινίες του Αγγελόπουλου, στις ιστορίες του πρωταγωνιστούν ο Φίνος, ο Μαστρογιάνι και ο Κουροσάβα. Ο πολυβραβευμένος διευθυντής φωτογραφίας που ήταν «πάντα την κατάλληλη στιγμή στο κατάλληλο μέρος» είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Εμφύλιος πόλεμος

Οθόνες / «Εμφύλιος πόλεμος»: Μυθοπλαστική εικασία ή ρεαλιστικό σενάριο;

Με μια φιλμογραφία γεμάτη ζόμπι, κλώνους και αποκυήματα φαντασίας, αυτή είναι η λιγότερο αλληγορική ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ που επιλέγει να μην εξηγήσει τις αιτίες του διχασμού, επιμένει σε μια πολιτική ασάφεια και δεν κατονομάζει τον Τραμπ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Baby Reindeer: Ποτέ η φράση “sent from my iPhone” δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Daily / Baby Reindeer: Ποτέ η φράση «sent from my iPhone» δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Ισορροπώντας ανάμεσα στο θρίλερ, το κοινωνικό δράμα και τη μαύρη κωμωδία, η αυτοβιογραφική σειρά του Netflix αφηγείται με συνταρακτικό τρόπο μια αληθινή ιστορία κακοποίησης, μαζοχισμού και τραύματος.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Οθόνες / Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Το laugh track στις κωμικές σειρές αντιπροσώπευε την ψευδαίσθηση μιας κοινότητας, αλλά τώρα ακόμη κι αυτή η ψευδαίσθηση έχει χάσει τη λάμψη της. Καμία σειρά με γέλιο-κονσέρβα δεν έχει κερδίσει το βραβείο Emmy καλύτερης κωμωδίας εδώ και σχεδόν 20 χρόνια.
THE LIFO TEAM
Σάκης Καρπάς: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Οθόνες / Unboxholics: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Καθώς το «Μην ανοίγεις την πόρτα», το σκηνοθετικό ντεμπούτο των Unboxholics, ετοιμάζεται να βγει στις αίθουσες, ο Σάκης Καρπάς μας μιλά για το δάσος και άλλα πράγματα που τους τρομάζουν, για αγαπημένες ταινίες και games τρόμου, αλλά και για την άδικη δαιμονοποίηση των gamers.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των 90s;

Pulp Fiction / Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των '90s;

Είναι η δεκαετία του '90 η καλύτερη όλων στο σινεμά; Ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος συζητά με την κριτικό και αρθρογράφο της LiFO Ειρήνη Γιαννάκη για τη δεκαετία που ξεκίνησε με το «Pretty Woman», το «Goodfellas», το «Χορεύοντας με τους λύκους» και το «Μόνος στο σπίτι» και έκλεισε με τα «Μάτια ερμητικά κλειστά», την «Έκτη αίσθηση», το «Matrix» και το «Fight Club».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ