Νόρμα Σίρερ, η πιο απελευθερωμένη ηθοποιός της εποχής της

Νόρμα Σίρερ, η πιο απελευθερωμένη ηθοποιός της εποχής της Facebook Twitter
0

Η Νόρμα Σίρερ δεν ήταν μόνο μια από τις πιο όμορφες και δημοφιλείς Αμερικανές ηθοποιούς της δεκαετίας του 20 και του 30. Ήταν η ηθοποιός που έπαιζε σεξουαλικά απελευθερωμένες γυναίκες σε σύγχρονες κωμωδίες της εποχής της. Η Καναδοαμερικανή ηθοποιός κέρδισε το όσκαρ πρώτου γυναικείου ρόλου το 1930 για την ερμηνεία της στην ταινία The Divorce. Αργότερα εμφανίστηκε σε ιστορικές και ταινίες εποχής.

Σε αντίθεση με πολλούς σύγχρονούς της ηθοποιούς, η φήμη της Σίρερ σχεδόν χάθηκε μόλις αποσύρθηκε από ενεργό δράση. Στη δεκαετία του 90 οι σινεφίλ την ανακάλυψαν ξανά ως υπόδειγμα των εξελιγμένων και χειραφετημένων γυναικών που εξερευνούν την αγάπη και το σεξ με μια ειλικρίνεια που δε θα θεωρεί ποτέ παρωχημένη.

Συνεργάστηκε για δέκα χρόνια με τον φωτογράφο George Hurrell και τον μεγάλο σκηνογράφο της εποχής του Adrian. Η Σίρερ έχει αναγνωριστεί από πολλούς ως η πρωτοπόρος φεμινίστρια του κινηματογράφου. Έκανε κομψό και αποδεκτό το να μην είναι μια γυναίκα παντρεμένη και παρθένα.

Νόρμα Σίρερ, η πιο απελευθερωμένη ηθοποιός της εποχής της Facebook Twitter
Νόρμα Σίρερ, η πιο απελευθερωμένη ηθοποιός της εποχής της Facebook Twitter
Νόρμα Σίρερ, η πιο απελευθερωμένη ηθοποιός της εποχής της Facebook Twitter
Σε ιστιοπλοϊκό το 1932.
Νόρμα Σίρερ, η πιο απελευθερωμένη ηθοποιός της εποχής της Facebook Twitter
Η Νόρμα Σίρερ φωτογραφημένη από τον Τζώρτζ Χάρελ για το "Let Us Be Gay", 1930.
Νόρμα Σίρερ, η πιο απελευθερωμένη ηθοποιός της εποχής της Facebook Twitter
Νόρμα Σίρερ, η πιο απελευθερωμένη ηθοποιός της εποχής της Facebook Twitter
Νόρμα Σίρερ, η πιο απελευθερωμένη ηθοποιός της εποχής της Facebook Twitter

Νόρμα Σίρερ, η πιο απελευθερωμένη ηθοποιός της εποχής της Facebook Twitter
Η Νόρμα Σίρερ φωτογραφημένη από τον Τζώρτζ Χάρελ για το "Strangers May Kiss", 1931.

Νόρμα Σίρερ, η πιο απελευθερωμένη ηθοποιός της εποχής της Facebook Twitter
Η Νόρμα Σίρερ με τον σκύλο της στην παραλία έξω από το σπίτι της και του Ίρβινγκ Θάλμπεργκ, 1930s.

Νόρμα Σίρερ, η πιο απελευθερωμένη ηθοποιός της εποχής της Facebook Twitter
Η Νόρμα Σίρερ και ο Ίρβινγκ Θάλμπεργκ γυρίζοντας από διακοπές στην Ευρώπη το 1931.

Νόρμα Σίρερ, η πιο απελευθερωμένη ηθοποιός της εποχής της Facebook Twitter
1930s

Νόρμα Σίρερ, η πιο απελευθερωμένη ηθοποιός της εποχής της Facebook Twitter

Νόρμα Σίρερ, η πιο απελευθερωμένη ηθοποιός της εποχής της Facebook Twitter
Η Νόρμα Σίρερ και ο ενδυματολόγος Adrian κοιτάνε τα σχέδια του στα γυρίσματα του "The Women", 1939.

Νόρμα Σίρερ, η πιο απελευθερωμένη ηθοποιός της εποχής της Facebook Twitter
Lady of the Night, 1925.

Νόρμα Σίρερ, η πιο απελευθερωμένη ηθοποιός της εποχής της Facebook Twitter

Νόρμα Σίρερ, η πιο απελευθερωμένη ηθοποιός της εποχής της Facebook Twitter
Η Νόρμα Σίρερ παραδίδει το Όσκαρ στην Marie Dressler το 1931.

Νόρμα Σίρερ, η πιο απελευθερωμένη ηθοποιός της εποχής της Facebook Twitter
Με τον Conrad Nagel στο "Excuse Me", 1925.

Νόρμα Σίρερ, η πιο απελευθερωμένη ηθοποιός της εποχής της Facebook Twitter
1934

Νόρμα Σίρερ, η πιο απελευθερωμένη ηθοποιός της εποχής της Facebook Twitter

Νόρμα Σίρερ, η πιο απελευθερωμένη ηθοποιός της εποχής της Facebook Twitter
Lady of the Night, 1925.

Νόρμα Σίρερ, η πιο απελευθερωμένη ηθοποιός της εποχής της Facebook Twitter
Strangers May Kiss, 1931.

Νόρμα Σίρερ, η πιο απελευθερωμένη ηθοποιός της εποχής της Facebook Twitter
Φωτογραφημένη για το Upstage το 1926.

Νόρμα Σίρερ, η πιο απελευθερωμένη ηθοποιός της εποχής της Facebook Twitter
Η Νόρμα Σίρερ και ο Ίρβινγκ Θάλμπεργκ μεταμφιεσμένοι σε παιδάκια εύχονται χαρούμενο Halloween!





0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

6 αποκαλυπτικά ντοκιμαντέρ για τη ζωή και τον κόσμο που ζούμε τώρα

Οθόνες / 6 αποκαλυπτικά ντοκιμαντέρ για τη ζωή και τον κόσμο που ζούμε τώρα

Το Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Καστελλορίζου πρόβαλε φέτος ταινίες πολιτικά φορτισμένες που οραματίζονται ένα μέλλον χωρίς σύνορα. Έξι από αυτές έκαναν ιδιαίτερη εντύπωση χάρη στην αισθητική και την προβληματική τους.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ο ξεχασμένος απαγωγέας Τόνι Κυρίτσης, που ενέπνευσε τον Γκας Βαν Σαντ για το Dead Man's Wire

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «Dead Man’s Wire»: Η χλιαρή επιστροφή του Γκας βαν Σαντ

Μετά από πέντε χρόνια ο Αμερικανός σκηνοθέτης επανέρχεται με την ξεχασμένη ιστορία ενός απαγωγέα, κάνοντας μια βιογραφία με νόημα, που όμως δεν προσθέτει κάτι στη φιλμογραφία του.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Βίκι Κριπς στη LIFO: «Καθένας επιλέγει το δικό του δηλητήριο»

Οθόνες / Βίκι Κριπς: «Καθένας επιλέγει το δικό του δηλητήριο»

Η ηθοποιός που στάθηκε σαν ίση προς ίσο απέναντι σε ολόκληρο Ντάνιελ Ντέι-Λιούις μιλάει στη LiFO σε μια συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης με αφορμή την κυκλοφορία του «Hot Milk», που συμπεριλαμβάνει γυρίσματα στη χώρα μας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
To αριστουργηματικό Ran του Κουροσάβα και 8 ακόμα λόγοι για να πάτε σινεμά

Οθόνες / To αριστουργηματικό Ran του Κουροσάβα και 8 ακόμα λόγοι για να πάτε σινεμά

Μια ταινία βασισμένη σε βιβλίο του Στίβεν Κινγκ, η επιστροφή του Ντάρεν Αρονόφσκι, η καλύτερη ταινία του Κουροσάβα σε επανέκδοση και το τέταρτο μέρος της σειράς ταινιών θρίλερ «Το Κάλεσμα» – Τι παίζει από σήμερα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
THE LIFO TEAM
«Η φωνή της Χιντ Ρατζάμπ» ζωντανεύει στη Βενετία

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «Η φωνή της Χιντ Ρατζάμπ» ζωντανεύει στη Βενετία

Έκκληση από τους συντελεστές της ταινίας της Κάουτερ Μπεν Χάνια να σταματήσουν επιτέλους οι δολοφονίες παιδιών στη Γάζα, με αφορμή το σπαρακτικό τηλεφώνημα της 6χρονης Παλαιστίνιας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
A House of Dynamite

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «House of Dynamite»: Η Κάθριν Μπίγκελοου πατάει το κουμπί – και μας κόβει την ανάσα

Με χειρουργική ακρίβεια, η πρώτη γυναίκα που τιμήθηκε με Όσκαρ σκηνοθεσίας μας πείθει ανατριχιαστικά για τον επικείμενο πυρηνικό όλεθρο.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ο μάγος του Κρεμλίνου

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «Ο μάγος του Κρεμλίνου»: Ο ρυθμιστής του Πούτιν δεν χωρά σε ταινία

Πίσω από το ψυχρό πρόσωπο της εξουσίας, κρύβεται ο ψίθυρος ενός σύγχρονου Ρασπούτιν. Ο Ολιβιέ Ασαγιάς τον ακολουθεί – αλλά μήπως τον πρόδωσε η φόρμα;
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
No other choice

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «No other choice»: Η ταινία που θα οδηγήσει τον Παρκ Τσαν-γουκ στα Όσκαρ

Ο Κορεάτης σκηνοθέτης παραμένει ένας από τους μεγάλους σύγχρονους κινηματογραφιστές, αν και η αντικαπιταλιστική του σάτιρα «No other choice» δεν είναι η καλύτερή του ταινία.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Είναι σαν να κάνεις τον Δράκουλα χορτοφάγο»: Γιατί το σέξι τέρας του Φρανκενστάιν που παίζει ο Τζέικομπ Ελόρντι είναι λάθος

Οθόνες / Γιατί το σέξι τέρας του νέου «Φρανκενστάιν» είναι λάθος

Στη διασκευή του κλασικού μυθιστορήματος της Μέρι Σέλεϊ από τον Γκιγιέρμο ντελ Τόρο πρωταγωνιστεί ο «εξωφρενικά όμορφος» Τζέικομπ Ελόρντι στον ρόλο του τέρατος – πράγμα που έχει ως αποτέλεσμα μια ταινία χωρίς ειρμό. 
THE LIFO TEAM
O Στίβεν Κινγκ στο σινεμά: Οι 10 καλύτερες μεταφορές

Οθόνες / O Στίβεν Κινγκ στο σινεμά: Οι 10 καλύτερες μεταφορές

Είναι εντυπωσιακός ο αριθμός διασκευών του έργου του δημοφιλούς συγγραφέα που θα δούμε στο πανί, στο γυαλί και στο σανίδι, κι αυτό στάθηκε αφορμή για ένα αφιέρωμα στις καλύτερες ταινίες που ενέπνευσαν τα γραπτά του.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Φρανκενστάιν: Ένα θεσπέσιο μελόδραμα που σε παρασύρει και σε ματώνει

Ανταπόκριση από τη Βενετία / Φρανκενστάιν: Ένα θεσπέσιο μελόδραμα που σε παρασύρει και σε ματώνει

O Γκιγιέρμο Ντελ Τόρο θα έκανε την Μέρι Σέλεϊ περήφανη. Ο δικός του Φρανκενστάιν κατορθώνει να μην προδώσει το πνεύμα του πολυδιασκευασμένου μυθιστορήματός της.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
After the Hunt: Το #MeToo στα χέρια του Λούκα Γκουαντανίνο είναι μια μπερδεμένη υπόθεση

Ανταπόκριση από τη Βενετία / After the Hunt: Το #MeToo στα χέρια του Γκουαντανίνο είναι μια μπερδεμένη υπόθεση

Ο Λούκα Γκουαντανίνο νοσταλγεί τη χαμένη τέχνη του διαλόγου, αλλά το After the Hunt χάνει το δίκιο του στην ακαδημαϊκή φλυαρία και τις σεναριακές αστοχίες.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Όλα του γάμου δύσκολα: 10 ταινίες για να δείτε μετά το «Ρόουζ εναντίον Ρόουζ»

Οθόνες / Όλα του γάμου δύσκολα: 10 ταινίες για να δείτε μετά το «Ρόουζ εναντίον Ρόουζ»

Από το «Awful Truth» του Λίο ΜακΚάρεϊ στο «Gone Girl» του Ντέιβιντ Φίντσερ κι από τις μπεργκμανικές «Σκηνές από έναν γάμο» στο «Revolutionary Road» του Σαμ Μέντες, ανατρέχουμε σε δέκα ταινίες για όσους ενώθηκαν ενώπιον Θεού κι ανθρώπων «μέχρι να τους χωρίσει ο θάνατος».   
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
ΒΟΥΓΟΝΙΑ

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «Βουγονία»: Κριτική για τη νέα ταινία του Γιώργου Λάνθιμου

«Είναι περιπέτεια η "Βουγονία", fun και πιο περίπλοκη απ’ ότι δείχνει» - Ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος καταγράφει τις εντυπώσεις του από την παγκόσμια πρεμιέρα της ταινίας στο 82ο Φεστιβάλ Βενετίας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ