Νόρμα Σίρερ, η πιο απελευθερωμένη ηθοποιός της εποχής της

Νόρμα Σίρερ, η πιο απελευθερωμένη ηθοποιός της εποχής της Facebook Twitter
0

Η Νόρμα Σίρερ δεν ήταν μόνο μια από τις πιο όμορφες και δημοφιλείς Αμερικανές ηθοποιούς της δεκαετίας του 20 και του 30. Ήταν η ηθοποιός που έπαιζε σεξουαλικά απελευθερωμένες γυναίκες σε σύγχρονες κωμωδίες της εποχής της. Η Καναδοαμερικανή ηθοποιός κέρδισε το όσκαρ πρώτου γυναικείου ρόλου το 1930 για την ερμηνεία της στην ταινία The Divorce. Αργότερα εμφανίστηκε σε ιστορικές και ταινίες εποχής.

Σε αντίθεση με πολλούς σύγχρονούς της ηθοποιούς, η φήμη της Σίρερ σχεδόν χάθηκε μόλις αποσύρθηκε από ενεργό δράση. Στη δεκαετία του 90 οι σινεφίλ την ανακάλυψαν ξανά ως υπόδειγμα των εξελιγμένων και χειραφετημένων γυναικών που εξερευνούν την αγάπη και το σεξ με μια ειλικρίνεια που δε θα θεωρεί ποτέ παρωχημένη.

Συνεργάστηκε για δέκα χρόνια με τον φωτογράφο George Hurrell και τον μεγάλο σκηνογράφο της εποχής του Adrian. Η Σίρερ έχει αναγνωριστεί από πολλούς ως η πρωτοπόρος φεμινίστρια του κινηματογράφου. Έκανε κομψό και αποδεκτό το να μην είναι μια γυναίκα παντρεμένη και παρθένα.

Νόρμα Σίρερ, η πιο απελευθερωμένη ηθοποιός της εποχής της Facebook Twitter
Νόρμα Σίρερ, η πιο απελευθερωμένη ηθοποιός της εποχής της Facebook Twitter
Νόρμα Σίρερ, η πιο απελευθερωμένη ηθοποιός της εποχής της Facebook Twitter
Σε ιστιοπλοϊκό το 1932.
Νόρμα Σίρερ, η πιο απελευθερωμένη ηθοποιός της εποχής της Facebook Twitter
Η Νόρμα Σίρερ φωτογραφημένη από τον Τζώρτζ Χάρελ για το "Let Us Be Gay", 1930.
Νόρμα Σίρερ, η πιο απελευθερωμένη ηθοποιός της εποχής της Facebook Twitter
Νόρμα Σίρερ, η πιο απελευθερωμένη ηθοποιός της εποχής της Facebook Twitter
Νόρμα Σίρερ, η πιο απελευθερωμένη ηθοποιός της εποχής της Facebook Twitter

Νόρμα Σίρερ, η πιο απελευθερωμένη ηθοποιός της εποχής της Facebook Twitter
Η Νόρμα Σίρερ φωτογραφημένη από τον Τζώρτζ Χάρελ για το "Strangers May Kiss", 1931.

Νόρμα Σίρερ, η πιο απελευθερωμένη ηθοποιός της εποχής της Facebook Twitter
Η Νόρμα Σίρερ με τον σκύλο της στην παραλία έξω από το σπίτι της και του Ίρβινγκ Θάλμπεργκ, 1930s.

Νόρμα Σίρερ, η πιο απελευθερωμένη ηθοποιός της εποχής της Facebook Twitter
Η Νόρμα Σίρερ και ο Ίρβινγκ Θάλμπεργκ γυρίζοντας από διακοπές στην Ευρώπη το 1931.

Νόρμα Σίρερ, η πιο απελευθερωμένη ηθοποιός της εποχής της Facebook Twitter
1930s

Νόρμα Σίρερ, η πιο απελευθερωμένη ηθοποιός της εποχής της Facebook Twitter

Νόρμα Σίρερ, η πιο απελευθερωμένη ηθοποιός της εποχής της Facebook Twitter
Η Νόρμα Σίρερ και ο ενδυματολόγος Adrian κοιτάνε τα σχέδια του στα γυρίσματα του "The Women", 1939.

Νόρμα Σίρερ, η πιο απελευθερωμένη ηθοποιός της εποχής της Facebook Twitter
Lady of the Night, 1925.

Νόρμα Σίρερ, η πιο απελευθερωμένη ηθοποιός της εποχής της Facebook Twitter

Νόρμα Σίρερ, η πιο απελευθερωμένη ηθοποιός της εποχής της Facebook Twitter
Η Νόρμα Σίρερ παραδίδει το Όσκαρ στην Marie Dressler το 1931.

Νόρμα Σίρερ, η πιο απελευθερωμένη ηθοποιός της εποχής της Facebook Twitter
Με τον Conrad Nagel στο "Excuse Me", 1925.

Νόρμα Σίρερ, η πιο απελευθερωμένη ηθοποιός της εποχής της Facebook Twitter
1934

Νόρμα Σίρερ, η πιο απελευθερωμένη ηθοποιός της εποχής της Facebook Twitter

Νόρμα Σίρερ, η πιο απελευθερωμένη ηθοποιός της εποχής της Facebook Twitter
Lady of the Night, 1925.

Νόρμα Σίρερ, η πιο απελευθερωμένη ηθοποιός της εποχής της Facebook Twitter
Strangers May Kiss, 1931.

Νόρμα Σίρερ, η πιο απελευθερωμένη ηθοποιός της εποχής της Facebook Twitter
Φωτογραφημένη για το Upstage το 1926.

Νόρμα Σίρερ, η πιο απελευθερωμένη ηθοποιός της εποχής της Facebook Twitter
Η Νόρμα Σίρερ και ο Ίρβινγκ Θάλμπεργκ μεταμφιεσμένοι σε παιδάκια εύχονται χαρούμενο Halloween!





0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Sonny boy: Ο Αλ Πατσίνο με τα δικά του λόγια

Pulp Fiction / Sonny boy: Ο Αλ Πατσίνο με τα δικά του λόγια

Mε αφορμή την βιογραφία του που μόλις κυκλοφόρησε στα Ελληνικά, ανατρέχουμε στη ζωή και την καριέρα του κορυφαίου σταρ, που προσπάθησε πολύ να αποφύγει τη διασημότητα, αλλά, ευτυχώς για εμάς, απέτυχε.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Είναι «καταραμένη» η κινηματογραφική βιογραφία του Μάικλ Τζάκσον;

Οθόνες / Είναι «καταραμένη» η κινηματογραφική βιογραφία του Μάικλ Τζάκσον;

Νέα αναβολή πήρε η ταινία «Michael» ενώ η παραγωγή ανακοίνωσε την έναρξη επιπλέον γυρισμάτων, τα οποία ενδεχομένως θα επιχειρήσουν να ασχοληθούν με τις βαριές κατηγορίες εις βάρος του αείμνηστου «Βασιλιά της ποπ».
THE LIFO TEAM
Τι είναι το IMAX που, μετά τη Θεσσαλονίκη, έρχεται και στην Αθήνα

Οθόνες / Τι είναι το IMAX που, μετά τη Θεσσαλονίκη, έρχεται και στην Αθήνα

Η ανακοίνωση των Village Cinemas γεμίζει χαρά τους Αθηναίους σινεφίλ που πρόκειται να αποκτήσουν τη δική τους αίθουσα IMAX. Τι είναι, όμως, η τεχνολογία IMAX και γιατί μέχρι πρότινος είχε μόνο η Θεσσαλονίκη πιστοποιημένη αίθουσα;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ερωτικές ιστορίες κάτω από τα αστέρια στο Cine Paris

Οθόνες / Ερωτικές ιστορίες κάτω από τα αστέρια στο Cine Paris

Ένα υπέροχο κινηματογραφικό αφιέρωμα στο στέκι της Πλάκας, με παλιές δόξες, όπως το «Brief Encounter» και το «Roman Holiday» αλλά και πιο σύγχρονες, όπως το κομψοτέχνημα «In the Mood for Love» και το σπαραχτικό «Cold War».
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Βασίλη και Δάφνη, πώς γυρίσατε την πιο αφοπλιστική ερωτική σκηνή του ελληνικού σινεμά;

Lifo Videos / Βασίλη και Δάφνη, πώς γυρίσατε την πιο αφοπλιστική ερωτική σκηνή του ελληνικού σινεμά;

Ο βραβευμένος σκηνοθέτης και σεναριογράφος Βασίλης Κεκάτος, μαζί με την πρωταγωνίστριά του, Δάφνη Πατακιά, μιλούν για όσα έζησαν στα γυρίσματα της ταινίας «Οι άγριες μέρες μας» – μιας ιστορίας με χαρακτήρες που είναι «γλυκά τσογλανάκια».
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
«Made in Vain»: Γιατί ένας άνθρωπος θέλει να γίνει bodybuilder;

Οθόνες / «Made in Vain»: Γιατί ένας άνθρωπος θέλει να γίνει bodybuilder;

Ένα αποκαλυπτικό ελληνικό ντοκιμαντέρ που αποτυπώνει την ωμή αλήθεια για το άθλημα του bodybuilding –έναν κόσμο όπου δοκιμάζονται τα όρια σώματος και πνεύματος– έρχεται στις αίθουσες την Πέμπτη 29 Μαΐου.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Είναι η «Κιούκα» η «ελληνική ταινία της χρονιάς»;

The Review / Τι είναι αυτό που κάνει την ταινία «Κιούκα» να συζητιέται τόσο;

O Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με τη Βένα Γεωργακοπούλου για την ταινία «Κιούκα: Πριν το τέλος του καλοκαιριού» του 31χρονου Κωστή Χαραμουντάνη. Πώς καταφέρνει το όραμα ενός millennial σκηνοθέτη να ξεχωρίζει στο σύγχρονο ελληνικό σινεμά — και γιατί αξίζει την προσοχή μας;
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ρίτσαρντ Γκιρ: Η αβάσταχτη γοητεία της σεμνότητας 

Οθόνες / Ρίτσαρντ Γκιρ: Η αβάσταχτη γοητεία της σεμνότητας 

Με αφορμή την έξοδο του «Oh, Canada» στις εγχώριες αίθουσες, ανατρέχουμε στο σύνολο της καριέρας ενός σταρ που οι περισσότεροι θεωρούμε δεδομένο, ίσως επειδή όσα κάνει στην οθόνη φαντάζουν τόσο ανεπιτήδευτα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Κάν’ το όπως ο Γκοντάρ

Ανταπόκριση από τις Κάννες / Κάν’ το όπως ο Γκοντάρ

Ως άλλος Αμερικανός στο Παρίσι του ’60, ο Ρίτσαρντ Λινκλέιτερ με τη φετινή του συμμετοχή, το ασπρόμαυρο «Nouvelle Vague», αποτίνει φόρο τιμής στον θρυλικό auteur του γαλλικού Νέου Κύματος, υπενθυμίζοντάς μας την τέχνη (και το θράσος) της νεότητας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ