Μιχαήλ Ταμπακάκης: «Θα χυθεί πολύ αίμα στο “Μαύρο Ρόδο”» Facebook Twitter
Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

Μιχαήλ Ταμπακάκης: «Θα χυθεί πολύ αίμα στο “Μαύρο Ρόδο”»

0

Ο Μιχαήλ Ταμπακάκης ανήκει σίγουρα στα πρόσωπα-έκπληξη της φετινής τηλεοπτικής σεζόν, αφού με την παρουσία του στη μικρή οθόνη κατάφερε να κλέψει τις εντυπώσεις, κρατώντας τον πρωταγωνιστικό ρόλο στην επιτυχημένη σειρά του Mega «Μαύρο Ρόδο», αυτόν του Πέτρου Καστρινού. Ο χαρακτήρας που υποδύεται είναι όμορφος, εγωιστής, πεισματάρης. Με σπουδές Αρχιτεκτονικής στη Φλωρεντία, στόχος του είναι να μείνει μόνιμα στο εξωτερικό. Οι σχέσεις του είναι επιφανειακές, ενώ η ερωτική του ζωή έντονη και περιπετειώδης. Αν και είναι συναισθηματικός, το κρύβει, ακολουθώντας τις συμβουλές του πατέρα του, του οποίου αναζητά την αποδοχή. Μια εκδρομή με φίλους σε ένα χωριό θα σταθεί η αφορμή για να γνωρίσει τη μοναχή Ελισάβετ, την οποία ερωτεύεται με πάθος. 

Δώσαμε ραντεβού στο Παγκράτι. Είναι απόγευμα και μόλις έχει τελειώσει τα απαιτητικά γυρίσματα που διαρκούν πολλές ώρες και ξεκινούν από νωρίς το πρωί. Όση ώρα συζητάμε, διακρίνω μια προσωπικότητα που σε κερδίζει από τα πρώτα λεπτά. Ξεχωρίζει για την ευγένεια, τον αυτοσαρκασμό, την αμεσότητα αλλά και την ειλικρίνεια που εκπέμπει το βλέμμα του. Είναι απόφοιτος του Αμερικανικού Κολεγίου Ελλάδος και έχει σπουδάσει Οικονομικά στο Πανεπιστήμιο Πειραιά. Γεννημένος τον Αύγουστο του 1995, έχει καταφέρει μόλις στα 27 του χρόνια να υποδυθεί πολλούς ρόλους στην τηλεόραση, στο θέατρο και στον κινηματογράφο. Μάλιστα, στην ηλικία των δεκαοκτώ ετών πέρασε στη Δραματική Σχολή του Εθνικού Θεάτρου, ενώ ήδη μετρά μία υποψηφιότητα για το βραβείο Χορν. 

Προσωπικά, θεωρώ την πίστη μια διαρκή και αέναη εσωτερική αναζήτηση. Συγχρόνως, πιστεύω στην καλή και στην κακή ενέργεια των ανθρώπων.  

— Στην πραγματική ζωή θα έμπαινες στη διαδικασία να διεκδικήσεις μια σχέση με μια μοναχή; 
Πιθανόν, αν μου έκανε το κλικ, όπως συμβαίνει με τον Πέτρο Καστρινό. Δεν ξέρω αν εγώ, με τη δική μου ιδιοσυγκρασία, θα άντεχα τη διαρκή απόρριψη και το συνεχές κυνηγητό. Ίσως δεν θα ήμουν τόσο επίμονος όσο ο πρωταγωνιστής της σειράς. Απ’ την άλλη, μου αρέσει αυτό το πείσμα και φαίνεται ότι το εισπράττει και ο τηλεθεατής, γιατί έρχεται να «κουμπώσει» με πολλά θέματα που απασχολούν την κοινωνία μας. 

Μιχαήλ Ταμπακάκης Facebook Twitter
Είναι βασική επιδίωξή μου να επιλέγω ρόλους που δεν βρίσκονται κοντά σε μένα. Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

— Σε γοητεύουν οι παράφοροι έρωτες που γεννιούνται ανάμεσα σε δύο νέους από αντίθετους κόσμους; 
Ναι, με γοητεύουν όταν τους παρακολουθώ στον κινηματογράφο (γέλια). Ως Μιχαήλ προτιμώ τις ήρεμες καταστάσεις στις ανθρώπινες σχέσεις, μακριά από μοναστήρια και μπουζούκια. Αντιλαμβάνομαι ότι μπορεί να έχει ενδιαφέρον το κυνήγι ενός απαγορευμένου έρωτα, αλλά δεν ταιριάζει στον χαρακτήρα μου. 

— Επομένως, σε δυσκόλεψε αρκετά το να παίξεις τον ρόλο του Πέτρου Καστρινού; 
Είναι βασική επιδίωξή μου να επιλέγω ρόλους που δεν βρίσκονται κοντά σε μένα. Ο Πέτρος είναι πολύ μακριά είτε ως κοσμοθεωρία είτε ως ψυχοσύνθεση αλλά είναι και μια ιδανική πρόκληση προκειμένου να επιτύχω να ισορροπώ ανάμεσα στο πείσμα και την πίεση, χωρίς να φανεί ότι πρόκειται για έναν τύπο που καταλήγει να γίνεται εμμονικός. Ο Πέτρος θα κάνει πράγματα που δεν εγκρίνουμε και δεν σέβεται τα όρια της Ελισάβετ. Από την άλλη, το ότι παραβιάζει τα όριά της δεν τον κάνει απαραιτήτως κακό, ανώριμο ίσως ή αλαζόνα.

— Όταν διάβασες τις πρώτες σελίδες από το σενάριο, τι είπες;
Θεέ μου, τι πάω να κάνω; (γέλια) Μάλιστα, την πρώτη μέρα που πήγα στο γύρισμα αισθανόμουν ότι όλα γύρω μου γυρίζουν. Ήμουν σε κατάσταση πανικού. Επίσης, οφείλω να πω ότι για να δεχτώ τον ρόλο καταλυτική ήταν η συμβολή του σκηνοθέτη μας Κώστα Αναγνωστόπουλου. Τον Κώστα τον γνώρισα όταν έκανα ένα γκεστ στις «Άγριες Μέλισσες». 

— Τι να περιμένουμε στα επόμενα επεισόδια;
Ο Πέτρος σίγουρα δεν τα παρατάει. Εξακολουθεί να διεκδικεί. Και για μένα αυτό εμπεριέχει κι έναν ρομαντισμό που λείπει απ’ την εποχή μας. Ο Πέτρος επιλέγει να αφήσει πίσω του τα πάντα για να κυνηγήσει τον έρωτά του για μια μοναχή. Και το βρίσκω άκρως συγκινητικό. Τώρα, όσον αφορά τα επόμενα επεισόδια, θα γίνουν πολλές ανατροπές. Επίσης, να πούμε ότι δεν θα έχει καλό τέλος αυτή η επιμονή του Πέτρου. Μέχρι τα Χριστούγεννα το μόνο βέβαιο είναι ότι θα χυθεί πολύ αίμα στο «Μαύρο Ρόδο». 

ΜΑΥΡΟ ΡΟΔΟ Facebook Twitter
Ο Μιχαήλ Ταμπακάκης στον ρόλο του Πέτρου Καστρινού με τη συμπρωταγωνίστριά του Φωτεινή Παπαθεοδώρου στο Μαύρο Ρόδο.
Μιχαήλ Ταμπακάκης Facebook Twitter
Από μικρή ηλικία ήμουν αρκετά ώριμος και συνειδητοποιημένος. Νομίζω ότι η λέξη-κλειδί που με ακολουθεί είναι η ενσυναίσθηση. Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

— Για σένα τι σημαίνει Θεός;
Προσωπικά, θεωρώ την πίστη μια διαρκή και αέναη εσωτερική αναζήτηση. Συγχρόνως, πιστεύω στην καλή και στην κακή ενέργεια των ανθρώπων.  

— Πώς ήταν τα παιδικά σου χρόνια; 
Μεγάλωσα στα νότια προάστια, ανάμεσα σε Γλυφάδα και Βουλιαγμένη, με αποτέλεσμα να είμαι πάντα κοντά στη θάλασσα. Γενικά, ήμουν πολύ εσωστρεφής. Επίσης, θυμάμαι ότι περνούσα πολύ χρόνο με τον παππού και τη γιαγιά μου στα Πετράλωνα γιατί οι γονείς μου δούλευαν αρκετές ώρες. Έτσι διατηρώ πολύ ωραίες αναμνήσεις απ’ τις βόλτες που κάναμε και τις όμορφες στιγμές που μοιραζόμασταν, ειδικά τα Σαββατοκύριακα. Δυστυχώς, σήμερα ο παππούς μου δεν ζει, αλλά η γιαγιά μου παρακολουθεί φανατικά τη σειρά και μου στέλνει μηνύματα, αγοράζει περιοδικά.

— Δεν είχες στόχο από μικρή ηλικία να γίνεις ηθοποιός;
Όχι. Άργησα πολύ να πω ότι θέλω να γίνω ηθοποιός. Όσο ήμουν παιδί μού άρεσε πολύ η ζωγραφική και το σχέδιο. Βέβαια, πάντα ήθελα να συμμετέχω στις σχολικές παραστάσεις, ειδικά στο γυμνάσιο είχα γραφτεί στον θεατρικό όμιλο του σχολείου. Εκεί γνώρισα την ηθοποιό Μαρία Σαλιάρη και σταδιακά συνειδητοποίησα ότι είναι κάτι που μου αρέσει, χωρίς να έχω σκεφτεί ότι αυτό θα έκανα στην υπόλοιπη ζωή μου. Μετά την παρότρυνση της Μαρίας αποφάσισα να δώσω στο Εθνικό Θέατρο, αλλά ούτε τότε είχα την υποκριτική στο μυαλό μου ως κύρια επαγγελματική κατεύθυνση.  

— Είναι αλήθεια ότι μόλις τελείωσες το σχολείο ξεκίνησες την ψυχοθεραπεία;
Από μικρή ηλικία ήμουν αρκετά ώριμος και συνειδητοποιημένος. Νομίζω ότι η λέξη-κλειδί που με ακολουθεί είναι η ενσυναίσθηση. Πάντα με ενδιέφεραν οι φιλοσοφικές αναζητήσεις και οι υπαρξιακές ανησυχίες. Θυμάμαι ότι διάβαζα πολύ στο σχολείο, λογοτεχνικά και άλλα βιβλία, γενικά ψαχνόμουν. Η ψυχοθεραπεία ήταν μια ανάγκη όχι για κάποιον ιδιαίτερο λόγο αλλά τελικά με βοήθησε σημαντικά προκειμένου να αντιμετωπίζω διάφορες καταστάσεις.

Μιχαήλ Ταμπακάκης: «Θα χυθεί πολύ αίμα στο “Μαύρο Ρόδο”» Facebook Twitter
Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

— Ποιους ηθοποιούς θαυμάζεις;
Αυτούς που μέσα απ’ τους ρόλους τους μεταμορφώνονται. 

— Πόσο έχει αλλάξει η αναγνωρισιμότητα τη ζωή σου;
Δεν με ενοχλεί και μπορώ να πω ότι μου αρέσει, διότι σημαίνει ότι κάτι κάνεις καλά κι αυτό έχει θετικό αντίκτυπο στους ανθρώπους. 

— Η εξωτερική εμφάνιση είναι εμπόδιο ή διαβατήριο; Δεν φοβάσαι μήπως τυποποιηθείς ως ωραίος;
Αυτό εξαρτάται από τον χαρακτήρα του εκάστοτε ηθοποιού. Ο καθένας ορίζει την πορεία του. Έχω παίξει σε μικρού μήκους ταινία στις φυλακές του Βόλου και τρόμαξα να αναγνωρίσω τον εαυτό μου. Το πιο εύκολο πράγμα για μένα θα ήταν να παίζω συνεχώς τον όμορφο, αλλά προτιμώ ως ηθοποιός να επιλέγω ρόλους στους οποίους μπορώ και τσαλακώνομαι. 

— Μέσα απ’ την υποκριτική έμαθες πράγματα που δεν γνώριζες για τον εαυτό σου; 
Κάθε ρόλος είναι μια πρόκληση και ένα άνοιγμα σε άλλους ορίζοντες, απ’ όπου τελικά μόνο μαθαίνεις πράγματα για τον εαυτό σου. Σκέψου ότι παίζοντας στη θεατρική παράσταση «Η γίδα ή Ποια είναι η Σύλβια;» πιστεύω ότι υποδύθηκα έναν ρόλο που μου άλλαξε τη ζωή. Μ’ έκανε καλύτερο άνθρωπο. Ωρίμασα, ενηλικιώθηκα, ανακάλυψα τι σημαίνει να είσαι ελεύθερος. Ήταν μια παράσταση που λειτούργησε ως ένα μεταπτυχιακό. 

— Τι μηνύματα λαμβάνεις στα social media; 
Τα πάντα. Πάρα πολλά θετικά μηνύματα με χιούμορ και κυρίως σχόλια που αφορούν τη σειρά.  

Μιχαήλ Ταμπακάκης: «Θα χυθεί πολύ αίμα στο “Μαύρο Ρόδο”» Facebook Twitter
Ο έρωτας έχει κάτι το ανεξέλεγκτο και μη διαχειρίσιμο. Η αγάπη είναι ποτισμένη με μια ανιδιοτέλεια που δεν τη συναντάς στον έρωτα. Στην αγάπη δεν ζητάς, δεν απαιτεί ανταπόδοση. Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO
Μιχαήλ Ταμπακάκης Facebook Twitter
Ο έρωτας έχει κάτι το ανεξέλεγκτο και μη διαχειρίσιμο. Η αγάπη είναι ποτισμένη με μια ανιδιοτέλεια που δεν τη συναντάς στον έρωτα. Στην αγάπη δεν ζητάς, δεν απαιτεί ανταπόδοση. Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

— Είσαι σε σχέση αυτήν την περίοδο;
Θα σου απαντήσω ότι είμαι πολύ ερωτευμένος με την Ελισάβετ… (αναφέρεται στη συμπρωταγωνίστρια του Φωτεινή Παπαθεοδώρου στο Μαύρο Ρόδο)

— Ποια είναι η πιο δύσκολη στιγμή που έχεις περάσει; 
Σίγουρα η μέρα που πέθανε ο παππούς μου. Επίσης, έχω περάσει έναν δύσκολο χωρισμό που ήταν και έντονος και τρομακτικός. Και είχα βρεθεί κάποια στιγμή σε μια περίεργη συνθήκη κατά τη διάρκεια μιας δουλειάς. 

— Τι είναι για σένα η αγάπη και τι ο έρωτας;
Ο έρωτας έχει κάτι το ανεξέλεγκτο και μη διαχειρίσιμο. Η αγάπη είναι ποτισμένη με μια ανιδιοτέλεια που δεν τη συναντάς στον έρωτα. Στην αγάπη δεν ζητάς, δεν απαιτεί ανταπόδοση. 

— Τι είναι αυτό που σε εκνευρίζει;
Η μιζέρια. Ξέρεις, ζούμε σε μια εποχή που όλοι αναζητούν να πουν κάτι βαρύγδουπο προκειμένου να αποσπάσουν το χειροκρότημα και τα άφθονα likes στα social media. Εμένα μου αρέσουν τα αυτονόητα. 

— Τι εκτιμάς στους ανθρώπους;
Το χιούμορ και την ευγένεια. 

Μιχαήλ Ταμπακάκης: «Θα χυθεί πολύ αίμα στο “Μαύρο Ρόδο”» Facebook Twitter
Φωτ.: Πάρις Ταβιτιάν/LIFO

Η σειρά «Μαύρο Ρόδο» προβάλλεται στο Mega από Κυριακή ως Τετάρτη στις 22:40

Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

The Boy

Οθόνες / The Boy: «Δεν χαίρομαι όταν κυκλοφορεί μια ταινία μου, περισσότερο φοβάμαι»

Στο «Πολύδροσο» η σχέση μάνας και κόρης γίνεται ο καμβάς για μια ιστορία υπερβολικής αγάπης και τρυφερότητας, με ιμπρεσιονιστικά χρώματα και «παραμυθένια» μουσική. Παρότι μισεί τις συνεντεύξεις, μας μίλησε για τη νέα του ταινία.
M. HULOT
Ένα στα γρήγορα με την Taylor Swift

Pulp Fiction / Ένα στα γρήγορα με την Taylor Swift

Τη στιγμή που οι δύο υποψήφιοι Πρόεδροι, ο Μπάιντεν χιουμοριστικά και ο Τραμπ απειλητικά, επικαλούνται την προτίμησή της για να επηρεαστούν οι ψηφοφόροι των προεδρικών εκλογών, η Τέιλορ Σουίφτ ξεφουρνίζει ένα ακόμα μουσικό ημερολόγιο με επικάλυψη μελαγχολικής εκδίκησης έναντι των πρώην της και την ίδια synthpop μονοτονία που επιμένει να σπάει ρεκόρ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Civil War»: Γιατί μια ταινία δράσης έχει φρικάρει τόσο τους Αμερικανούς θεατές;

The Review / «Civil War»: Γιατί μια ταινία δράσης έχει φρικάρει τόσο τους Αμερικανούς θεατές;

Ο Γιάννης Βασιλείου και ο Γιάννης Καντέα-Παπαδόπουλος, κριτικός στο Αθηνόραμα, αναλύουν τη νέα ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ, που μόλις κυκλοφόρησε στις αίθουσες και τρομάζει τους Αμερικανούς θεατές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ο Μανώλης Πιμπλής και η Σταυρούλα Παπασπύρου μιλούν για την αγαπημένη εκπομπή των booklovers

Οθόνες / «Βιβλιοβούλιο»: Μια διόλου σοβαροφανής τηλεοπτική εκπομπή για το βιβλίο

Ο Μανώλης Πιμπλής και η Σταυρούλα Παπασπύρου ήταν κάποτε «ανταγωνιστές». Και πια κάνουν μαζί την αγαπημένη εκπομπή των βιβλιόφιλων, τη μοναδική που υπάρχει για το βιβλίο στην ελληνική τηλεόραση, που επικεντρώνεται στη σύγχρονη εκδοτική παραγωγή και έχει καταφέρει να είναι ευχάριστη και ενημερωτική.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μην ανοίγεις την πόρτα

Οθόνες / «Μην ανοίγεις την πόρτα»: Το χειροποίητο αλλά καθόλου ερασιτεχνικό θρίλερ των Unboxholics

Η πρώτη τους ταινία είναι λογικό να αποτελεί τη συνισταμένη των επιρροών τους αλλά και τόσο παρήγορο να συνορεύει με ένα λιντσικό σύμπαν ψυχολογικού θρίλερ, αντί να αναπαράγει απότομες τρομάρες και δωρεάν ανατριχίλες. 
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
The Sympathizer: Όλοι οι πόλεμοι διεξάγονται δύο φορές, μία στο πεδίο της μάχης και μία  στη μνήμη

Daily / The Sympathizer: Όλοι οι πόλεμοι διεξάγονται δύο φορές, μία στο πεδίο της μάχης και μία στη μνήμη

Σατιρικό δράμα και περιπέτεια κατασκοπίας συγχρόνως, η νέα φιλόδοξη σειρά του HBO διαθέτει, ανάμεσα στα άλλα σημαντικά της ατού, τον Παρκ Τσαν-γουκ στη σκηνοθεσία και τον Ρόμπερτ Ντάουνι Τζούνιορ σε τέσσερις διαφορετικούς ρόλους.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Τελικά, είναι ο Τομ Ρίπλεϊ γκέι; 

Βιβλίο / Τελικά, είναι γκέι ο Τομ Ρίπλεϊ;

Το ερώτημα έχει τη σημασία του. Η δολοφονία του Ντίκι Γκρίνλιφ από τον Ρίπλεϊ, η πιο συγκλονιστική από τις πολλές δολοφονίες που διαπράττει σε βάθος χρόνου ο χαρακτήρας, είναι και η πιο περίπλοκη επειδή είναι συνυφασμένη με τη σεξουαλικότητά του.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Το νέο Χόλιγουντ των 80άρηδων στο Φεστιβάλ Καννών

Pulp Fiction / Το νέο Χόλιγουντ των 80άρηδων στο Φεστιβάλ Καννών

Ο Κόπολα πούλησε τα φημισμένα αμπέλια του και σκάρωσε ένα από τα ακριβότερα στοιχήματα στην ιστορία του σινεμά. Όμως, το Φεστιβάλ Καννών των auteurs και των κινηματογραφιστών αιχμής έχει τόση ανάγκη τους καταξιωμένους δημιουργούς μιας αλλοτινής εποχής;
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Γιώργος Αρβανίτης: «Έλεγα "είμαι καλύτερος" και δεν με πήρε η φτώχεια από κάτω»

Οι Αθηναίοι / Γιώργος Αρβανίτης: «Πείσμωνα για να γίνω ο καλύτερος και δεν με πήρε η φτώχεια από κάτω»

Από μια νιότη γεμάτη αντιξοότητες, ο τροχός για εκείνον γύρισε, η ζωή του στράφηκε στο φως και έγινε βιβλίο. Η Ευρώπη τον ανακάλυψε από τις ταινίες του Αγγελόπουλου, στις ιστορίες του πρωταγωνιστούν ο Φίνος, ο Μαστρογιάνι και ο Κουροσάβα. Ο πολυβραβευμένος διευθυντής φωτογραφίας που ήταν «πάντα την κατάλληλη στιγμή στο κατάλληλο μέρος» είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Εμφύλιος πόλεμος

Οθόνες / «Εμφύλιος πόλεμος»: Μυθοπλαστική εικασία ή ρεαλιστικό σενάριο;

Με μια φιλμογραφία γεμάτη ζόμπι, κλώνους και αποκυήματα φαντασίας, αυτή είναι η λιγότερο αλληγορική ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ που επιλέγει να μην εξηγήσει τις αιτίες του διχασμού, επιμένει σε μια πολιτική ασάφεια και δεν κατονομάζει τον Τραμπ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Baby Reindeer: Ποτέ η φράση “sent from my iPhone” δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Daily / Baby Reindeer: Ποτέ η φράση «sent from my iPhone» δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Ισορροπώντας ανάμεσα στο θρίλερ, το κοινωνικό δράμα και τη μαύρη κωμωδία, η αυτοβιογραφική σειρά του Netflix αφηγείται με συνταρακτικό τρόπο μια αληθινή ιστορία κακοποίησης, μαζοχισμού και τραύματος.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ