Το Λος Άντζελες του Thomas Pynchon

Το Λος Άντζελες του Thomas Pynchon Facebook Twitter
0
Το Λος Άντζελες του Thomas Pynchon Facebook Twitter

Το «Inherent Vice» κυκλοφόρησε το 2009 στην Αμερική και μεταφράστηκε στα ελληνικά ως «Έμφυτο Ελάττωμα» το 2011. Το σουρεαλιστικό νουάρ αποδείχτηκε ιδανικό υλικό για τον σκηνοθέτη Paul Thomas Anderson ο οποίος έχει ασχοληθεί ξανά με την σκοτεινή πλευρά της Καλιφόρνια.

Για να πιάσει την αίσθηση του Pynchon για το κρυμμένο Λος Άντζελες ο Anderson στράφηκε σε δύο συνεργάτες του, στον David Crank και τη Ruth De Jong. Οι δύο production designers είδαν αρχειακές φωτογραφίες, είδαν ταινίες της εποχής και ταξίδεψαν στη νότια Καλιφόρνια σε αναζήτηση εικόνων και τοποθεσιών που θυμίζουν την δεκαετία του '60. Μια επιλογή αυτών των φωτογραφιών παρουσιάστηκε στο the California Sunday Magazine.

Το Λος Άντζελες του Thomas Pynchon Facebook Twitter
Το Λος Άντζελες του Thomas Pynchon Facebook Twitter
Το Λος Άντζελες του Thomas Pynchon Facebook Twitter
Το Λος Άντζελες του Thomas Pynchon Facebook Twitter
Το Λος Άντζελες του Thomas Pynchon Facebook Twitter
Το Λος Άντζελες του Thomas Pynchon Facebook Twitter
Το Λος Άντζελες του Thomas Pynchon Facebook Twitter

 

«Μια από τις τοποθεσίες της ιστορίας λέγεται Channel View Estates, που είναι ένα συγκρότημα κατοικιών. Περάσαμε πολύ χρόνο ψάχνοντας τα προάστια του Λος Άντζελες που χτίστηκαν τη δεκαετία του '50 και του '60. Τώρα η περιοχή είναι εντελώς γεμάτη, και πρέπει να βγεις στην έρημο για να βρεις κενό χώρο. Αρχικά γυρίσαμε σκηνές σε ένα παρατημένο, μισογκρεμισμένο εμπορικό συγκρότημα που βρίσκεται κοντά στο Baldwin Hills. Αλλά όταν είδαμε τα πρώτα γυρίσματα συμφωνήσαμε ότι κάτι δεν πήγαινε καλά.

 

Το Λος Άντζελες του Thomas Pynchon Facebook Twitter


Έτσι ξαναβγήκαμε στους δρόμους και καταλήξαμε βόρεια του Λος Άντζελες, στο Lancaster. Βρήκαμε μια περιοχή που είχε ξεκινήσει να χτίζεται αλλά δεν τελείωσε ποτέ. Οι δρόμοι ήταν στρωμένοι, τα πεζοδρόμια και τα φώτα ήταν εκεί. Αλλά τίποτα άλλο. Η περιοχή είχε πολύ αέρα, κάτι που έδωσε έναν ακόμη εξωπραγματικό τόνο – μια έρημος που σχηματίζεται σιγά σιγά.»

0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το μέλλον που προφήτευσε το «Ghost in the shell» είναι εδώ

Μουσική / Το μέλλον που προφήτευσε το «Ghost in the shell» είναι εδώ

Το 1995, όταν βγήκε στους κινηματογράφους το διάσημο άνιμε του Mamoru Oshii, οι αναφορές του στην ΑΙ ακούγονταν εξωγήινες. Σήμερα, μοιάζει πιο επίκαιρο και σύγχρονο από ποτέ. Το ίδιο και το σάουντρακ του Kenji Kawai. Σε λίγες μέρες προβάλλεται ξανά στην Αθήνα.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Βιμ Βέντερς: «Είμαι αισιόδοξος για το σινεμά, ο κόσμος σιχάθηκε το streaming»

Οθόνες / Βιμ Βέντερς στη LifO: «O κόσμος σιχάθηκε το streaming»

Με αφορμή το αφιέρωμα στο έργο του που είδαμε στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση, ο Γερμανός σκηνοθέτης μάς μίλησε για την εκλεκτική συγγένεια που νιώθει με την Ιαπωνία και για τον τρόπο που του αρέσει να κάνει ταινίες, ενώ εξέφρασε την αισιοδοξία του για την επιστροφή του κοινού στις κινηματογραφικές αίθουσες.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
ΕΠΕΞ Γιάννης Φάγκρας: «Το μικρόβιο της απληστίας μπορεί να μας κάνει όλους κανίβαλους»

Οθόνες / Γιάννης Φάγκρας: «Η απληστία μπορεί να μας κάνει όλους κανίβαλους»

Την ανθρώπινη απληστία με φόντο το προσφυγικό διαπραγματεύεται η ταινία «Μικρός Ανθρωποφάγος», μια «πανκ περιπέτεια», σύμφωνα με τον σκηνοθέτη της, που συμμετέχει στο φετινό 66ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Θεσσαλονίκης.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ο Ντάνιελ Ντέι Λιούις ήθελε να γίνει στρατιώτης αλλά τελικά έμαθε να κατασκευάζει βιολιά

Pulp Fiction / Ντάνιελ Ντέι Λιούις, μας έλειψες

Ο διάσημος ηθοποιός ήρθε στην Αθήνα και μας μίλησε αποκλειστικά για την επεισοδιακή πρώτη του επίσκεψη στην Ελλάδα, όταν ακόμη ήταν μακρυμάλλης έφηβος στα χρόνια της χούντας, και για την επάνοδό του στα πλατό μαζί με τον γιο του, Ρόναν, μαζί με τον οποίο έγραψε για πρώτη φορά σενάριο για την ταινία «Ανεμώνη».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ντέπυ Γοργογιάννη: «Ο intimacy coordinator θα ενταχθεί και στη δική μας κουλτούρα»

Θέατρο / Πώς γυρίζουμε σήμερα μια σκηνή βιασμού;

Το θέατρο και ο κινηματογράφος διεθνώς επανεξετάζουν τον τρόπο με τον οποίο στήνονται οι ερωτικές και βίαιες σκηνές: μέχρι ποιο σημείο μπορεί να εκτεθεί ένα σώμα; Η Ντέπυ Γοργογιάννη εξηγεί τον ρόλο του intimacy coordinator και τον τρόπο που τίθενται τα όρια.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Πριν από το break, ο Γιώργος Λάνθιμος τα λέει όλα

Οθόνες / Γιώργος Λάνθιμος: «Το θέμα είναι πώς ξαναβρίσκεις τη χαρά»

Παραδέχεται πως η δημιουργία ενός έργου τέχνης δεν είναι μια ανώδυνη διαδικασία. Και πως χρειάζεται ένα διάλειμμα. Πήρε στάση απέναντι σε όσα συμβαίνουν στη Γάζα γιατί «Αν είσαι άνθρωπος με οποιαδήποτε ενσυναίσθηση, δεν μπορείς να μη μιλήσεις». Λίγο πρίν την κυκλοφορία της ταινίας Βουγονία που σκηνοθετεί, ο Γιώργος Λάνθιμος μίλησε στη LifO.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ