Το Λος Άντζελες του Thomas Pynchon

Το Λος Άντζελες του Thomas Pynchon Facebook Twitter
0
Το Λος Άντζελες του Thomas Pynchon Facebook Twitter

Το «Inherent Vice» κυκλοφόρησε το 2009 στην Αμερική και μεταφράστηκε στα ελληνικά ως «Έμφυτο Ελάττωμα» το 2011. Το σουρεαλιστικό νουάρ αποδείχτηκε ιδανικό υλικό για τον σκηνοθέτη Paul Thomas Anderson ο οποίος έχει ασχοληθεί ξανά με την σκοτεινή πλευρά της Καλιφόρνια.

Για να πιάσει την αίσθηση του Pynchon για το κρυμμένο Λος Άντζελες ο Anderson στράφηκε σε δύο συνεργάτες του, στον David Crank και τη Ruth De Jong. Οι δύο production designers είδαν αρχειακές φωτογραφίες, είδαν ταινίες της εποχής και ταξίδεψαν στη νότια Καλιφόρνια σε αναζήτηση εικόνων και τοποθεσιών που θυμίζουν την δεκαετία του '60. Μια επιλογή αυτών των φωτογραφιών παρουσιάστηκε στο the California Sunday Magazine.

Το Λος Άντζελες του Thomas Pynchon Facebook Twitter
Το Λος Άντζελες του Thomas Pynchon Facebook Twitter
Το Λος Άντζελες του Thomas Pynchon Facebook Twitter
Το Λος Άντζελες του Thomas Pynchon Facebook Twitter
Το Λος Άντζελες του Thomas Pynchon Facebook Twitter
Το Λος Άντζελες του Thomas Pynchon Facebook Twitter
Το Λος Άντζελες του Thomas Pynchon Facebook Twitter

 

«Μια από τις τοποθεσίες της ιστορίας λέγεται Channel View Estates, που είναι ένα συγκρότημα κατοικιών. Περάσαμε πολύ χρόνο ψάχνοντας τα προάστια του Λος Άντζελες που χτίστηκαν τη δεκαετία του '50 και του '60. Τώρα η περιοχή είναι εντελώς γεμάτη, και πρέπει να βγεις στην έρημο για να βρεις κενό χώρο. Αρχικά γυρίσαμε σκηνές σε ένα παρατημένο, μισογκρεμισμένο εμπορικό συγκρότημα που βρίσκεται κοντά στο Baldwin Hills. Αλλά όταν είδαμε τα πρώτα γυρίσματα συμφωνήσαμε ότι κάτι δεν πήγαινε καλά.

 

Το Λος Άντζελες του Thomas Pynchon Facebook Twitter


Έτσι ξαναβγήκαμε στους δρόμους και καταλήξαμε βόρεια του Λος Άντζελες, στο Lancaster. Βρήκαμε μια περιοχή που είχε ξεκινήσει να χτίζεται αλλά δεν τελείωσε ποτέ. Οι δρόμοι ήταν στρωμένοι, τα πεζοδρόμια και τα φώτα ήταν εκεί. Αλλά τίποτα άλλο. Η περιοχή είχε πολύ αέρα, κάτι που έδωσε έναν ακόμη εξωπραγματικό τόνο – μια έρημος που σχηματίζεται σιγά σιγά.»

0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Αναγέννηση του Jurassic World με ανακυκλωμένα υλικά, ανακουφιστικά αναχρονιστική

Οθόνες / Jurassic World: Ανακυκλωμένα υλικά, ανακουφιστικό πισωγύρισμα

Ο Κόλιν Τρεβόροου ξεκίνησε δυνατά τη δεύτερη τριλογία του Jurassic σύμπαντος και την έστειλε στον αγύριστο ή περίπου στη μέση του πουθενά, με τους τροποποιημένους δεινοσαύρους αδέσποτους, οπλισμένους κι επικίνδυνους, σε ένα φινάλε με οικολογικές κορόνες, πανηγυρικά χαοτικό, ψευδεπίγραφα απειλητικό και, εν τέλει, εξαιρετικά ανιαρό.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Στο «F1», o Μπραντ Πιτ θυμίζει τους σταρ μιας άλλης εποχής

Οθόνες / Στο «F1», o Μπραντ Πιτ θυμίζει τους σταρ μιας άλλης εποχής

Ο Μπραντ Πιτ, σε έναν μεγαλειώδη αναχρονισμό σε σύγκριση με τους ζορισμένους άνδρες του σύγχρονου κινηματογράφου, παίζει την ψυχούλα που όλοι φανταζόμαστε στο «F1», έναν (καθόλου σκοτεινό) ιππότη της ασφάλτου, ριψοκίνδυνο για το fun της ιστορίας, σε πλήρη έλεγχο της κατάστασης, πιστό στο σχεδόν ερωτικό του ραντεβού με τον φακό.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
10 κινηματογραφικές προβολές-events που δεν πρέπει να χάσετε φέτος το καλοκαίρι

Οθόνες / 10 θρυλικές ταινίες που θα δούμε φέτος στα θερινά

Πέρα από τις ταινίες της διανομής, το καλοκαίρι διεξάγονται events, φεστιβάλ κaι αφιερώματα που (επανα)συστήνουν θησαυρούς από το κινηματογραφικό παρελθόν. Επιλέγουμε μια προβολή από δέκα τέτοιες δράσεις, στις οποίες κάθε σινεφίλ αξίζει να χτυπήσει κάρτα. 
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Κατερίνα Γιουλάκη (1938-2025): «Η θεία όλων μας»

Απώλειες / Κατερίνα Γιουλάκη (1938-2025): «Η θεία όλων μας»

Η αγαπημένη ηθοποιός, που έφυγε πλήρης ημερών πριν από λίγες ημέρες, υπήρξε η επιτομή της Ελληνίδας θείας, τόσο στην τηλεόραση όσο και στον κινηματογράφο. Ο ανιψιός της, Φώτης Σεργουλόπουλος, θυμάται στιγμές μαζί της.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Γιατί να δει κανείς το «Φοινικικό σχέδιο» αν δεν είναι φαν του Γουές Άντερσον;

The Review / Γιατί να δει κανείς το «Φοινικικό σχέδιο» αν δεν είναι φαν του Γουές Άντερσον;

O Χρήστος Παρίδης συζητά με τη Βένα Γεωργακοπούλου για την τελευταία ταινία του Τεξανού δημιουργού. Πρόκειται, τελικά, για μια αντικαπιταλιστική αλληγορία της εποχής μας;
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Tsoula Festival

Μουσική / Tsoula Festival: Το πιο φρέσκο νησιώτικο φεστιβάλ στήνεται στην Αστυπάλαια

Με όνομα εμπνευσμένο από το παραδοσιακό φυλαχτό του νησιού, το φεστιβάλ που οραματίστηκαν τρεις δημοσιογράφοι στρέφει τα βλέμματα στην «πεταλούδα του Αιγαίου» – και έχουμε αποκλειστικά το πλήρες πρόγραμμά του.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
«Army of Lovers», όπως «Στρατός Εραστών»

Οθόνες / «Army of Lovers»: Μια ταινία για τα ζευγάρια εραστών του Ιερού Λόχου

Ο σκηνοθέτης Λευτέρης Χαρίτος εξηγεί πώς αποφάσισε να θίξει ένα θέμα που για αιώνες θεωρείται ταμπού: τις ερωτικές σχέσεις μεταξύ αντρών στην Αρχαία Ελλάδα, ακόμη και στο πεδίο της μάχης.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Τζόυς Ευείδη

Οι Αθηναίοι / Τζόυς Ευείδη: «Φαίνομαι πολύ κουλ; Μπα, ρόλος είναι»

Αν της είχαν κάνει στο θέατρο όσες επαγγελματικές προτάσεις είχε ως σερβιτόρα, θα ήταν η Βουγιουκλάκη – όπως λέει. Κι αν και συχνά αυτολογοκρίνεται, δεν κρύβεται πίσω από τις λέξεις. Είναι μια αγαπητή κωμική ηθοποιός, που κάποτε ήθελε να παίξει δραματικούς ρόλους. Και είναι η Αθηναία της εβδομάδας.
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
Sonny boy: Ο Αλ Πατσίνο με τα δικά του λόγια

Pulp Fiction / Sonny boy: Ο Αλ Πατσίνο με τα δικά του λόγια

Mε αφορμή την βιογραφία του που μόλις κυκλοφόρησε στα Ελληνικά, ανατρέχουμε στη ζωή και την καριέρα του κορυφαίου σταρ, που προσπάθησε πολύ να αποφύγει τη διασημότητα, αλλά, ευτυχώς για εμάς, απέτυχε.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ