ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

Κριστίν Τσάμπακ: Η παρουσιάστρια που αυτοκτόνησε ζωντανά στην τηλεόραση, στην επικαιρότητα ξανά

Κριστίν Τσάμπακ: Η παρουσιάστρια που αυτοκτόνησε ζωντανά στην τηλεόραση, στην επικαιρότητα ξανά Facebook Twitter
Η Τσάμπακ ήταν παρουσιάστρια ενός τοπικού τηλεοπτικού σταθμού στην Σαρασότα της Φλόριντα, κι όταν αυτοκτόνησε on-air στις 15 Ιουλίου 1974, στην τοπική κοινότητα σημειώθηκε ένας μικρός πανικός. Το κοινό της ήταν μεν μικρό αλλά πολλοί ήταν εκείνοι που κάλεσαν την αστυνομία για να αναφέρουν το περιστατικό.Η Τσάμπακ μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο και ανακηρύχθηκε νεκρή μετά από 14 ώρες.Το βίντεο του θανάτου της σφραγίστηκε από την διεύθυνση του σταθμού και δεν έχει προβληθεί έκτοτε.
0

 

"Σύμφωνα με την πολιτική του Channel 40, να σας μεταδίδει την επικαιρότητα "με αίμα και κότσια" και έγχρωμα, θα παρακολουθήσετε άλλη μία πρώτη απόπειρα αυτοκτονίας. Αυτά ήταν τα τελευταία λόγια της τηλεοπτικής παρουσιάστριας Κριστίν Τσάμπακ. Στη συνέχεια έβγαλε από μια τσάντα που είχε κάτω από το γραφείο της ένα ρεβόλβερ, στόχευσε το κεφάλι της και πάτησε την σκανδάλη. Και όλα αυτά καθώς οι κάμερες έγραφαν. 


Η Τσάμπακ ήταν παρουσιάστρια ενός τοπικού τηλεοπτικού σταθμού στην Σαρασότα της Φλόριντα, κι όταν αυτοκτόνησε on-air στις 15 Ιουλίου 1974, στην τοπική κοινότητα σημειώθηκε ένας μικρός πανικός. Το κοινό της ήταν μεν μικρό αλλά πολλοί ήταν εκείνοι που κάλεσαν την αστυνομία για να αναφέρουν το περιστατικό.Η Τσάμπακ μεταφέρθηκε στο νοσοκομείο και ανακηρύχθηκε νεκρή μετά από 14 ώρες.Το βίντεο του θανάτου της σφραγίστηκε από την διεύθυνση του σταθμού και δεν έχει προβληθεί έκτοτε.  


Μέσα στα χρόνια η αυτοκτονία της Τσάμπακ ξεχάστηκε αλλά το εντυπωσιακό είναι πως δύο διαφορετικές ταινίες που διερευνούν την αυτοκτονία της μόλις έκαναν πρεμιέρα στο Φεστιβάλ του Σάντανς στην Παρκ Σίτυ της Γιούτα. Το Christine, του Αντόνιο Κάμπος, έχει πρωταγωνίστρια την Ρεμπέκα Χωλ, που υποδεύεται την τηλεοπτική δημοσιογράφο σε μία δραματοποιημένη εκδοχή της ιστορίας της, και απεικονίζει τις κλιμακούμενες εντάσεις που πιθανά οδήγησαν στο να θέσει τέλος στην ζωή της.

Το Kate Plays Christine, του σκηνοθέτη Ρόμπερτ Γκρην, είναι μια πιο ανατρεπτική αποδόμηση της ιστορίας. Πρόκειται για ένα ντοκυμαντέρ για μια ηθοποιό, την Κέιτ Λυν Σέϊλ, η οποία αποπειράται να παίξει τον ρόλο της Τσάμπαλ και αποκτά μια εμμονή με την ιστορία της, ενώ ταυτόχρονα συνειδητοποιεί ότι δεν υπάρχει καμμία εξήγηση για τις πράξεις της.

 

Για το Talking Movies, ο Κριστιαν Μπλόβελτ εξετάζει αυτές τις δύο ταινίες που αποπειρώνται να εντοπίσουν την ανθρωπιά πίσω από τον εντυπωσιασμό. 

0

ΑΠΕΡΓΙΑΚΗ ΠΡΩΤΟΜΑΓΙΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ζαν Ζενέ - Νίκος Παπατάκης: Το χρονικό μιας μεγάλης φιλίας και μιας διπλής προδοσίας

Οθόνες / Ζαν Ζενέ - Νίκος Παπατάκης: Το χρονικό μιας μεγάλης φιλίας και μιας διπλής προδοσίας

Όταν μια μέρα συναντήθηκαν τυχαία στον δρόμο, ο Παπατάκης ήταν νηστικός δύο ημέρες. Ο Ζενέ έβγαλε από το πορτοφόλι του και του έδειξε, με περιφρόνηση, μια δεσμίδα χαρτονομισμάτων. Ο Παπατάκης θέλησε να του ρίξει μια γροθιά.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
The Boy

Οθόνες / The Boy: «Δεν χαίρομαι όταν κυκλοφορεί μια ταινία μου, περισσότερο φοβάμαι»

Στο «Πολύδροσο» η σχέση μάνας και κόρης γίνεται ο καμβάς για μια ιστορία υπερβολικής αγάπης και τρυφερότητας, με ιμπρεσιονιστικά χρώματα και «παραμυθένια» μουσική. Παρότι μισεί τις συνεντεύξεις, μας μίλησε για τη νέα του ταινία.
M. HULOT
Ένα στα γρήγορα με την Taylor Swift

Pulp Fiction / Ένα στα γρήγορα με την Taylor Swift

Τη στιγμή που οι δύο υποψήφιοι Πρόεδροι, ο Μπάιντεν χιουμοριστικά και ο Τραμπ απειλητικά, επικαλούνται την προτίμησή της για να επηρεαστούν οι ψηφοφόροι των προεδρικών εκλογών, η Τέιλορ Σουίφτ ξεφουρνίζει ένα ακόμα μουσικό ημερολόγιο με επικάλυψη μελαγχολικής εκδίκησης έναντι των πρώην της και την ίδια synthpop μονοτονία που επιμένει να σπάει ρεκόρ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Civil War»: Γιατί μια ταινία δράσης έχει φρικάρει τόσο τους Αμερικανούς θεατές;

The Review / «Civil War»: Γιατί μια ταινία δράσης έχει φρικάρει τόσο τους Αμερικανούς θεατές;

Ο Γιάννης Βασιλείου και ο Γιάννης Καντέα-Παπαδόπουλος, κριτικός στο Αθηνόραμα, αναλύουν τη νέα ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ, που μόλις κυκλοφόρησε στις αίθουσες και τρομάζει τους Αμερικανούς θεατές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ο Μανώλης Πιμπλής και η Σταυρούλα Παπασπύρου μιλούν για την αγαπημένη εκπομπή των booklovers

Οθόνες / «Βιβλιοβούλιο»: Μια διόλου σοβαροφανής τηλεοπτική εκπομπή για το βιβλίο

Ο Μανώλης Πιμπλής και η Σταυρούλα Παπασπύρου ήταν κάποτε «ανταγωνιστές». Και πια κάνουν μαζί την αγαπημένη εκπομπή των βιβλιόφιλων, τη μοναδική που υπάρχει για το βιβλίο στην ελληνική τηλεόραση, που επικεντρώνεται στη σύγχρονη εκδοτική παραγωγή και έχει καταφέρει να είναι ευχάριστη και ενημερωτική.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μην ανοίγεις την πόρτα

Οθόνες / «Μην ανοίγεις την πόρτα»: Το χειροποίητο αλλά καθόλου ερασιτεχνικό θρίλερ των Unboxholics

Η πρώτη τους ταινία είναι λογικό να αποτελεί τη συνισταμένη των επιρροών τους αλλά και τόσο παρήγορο να συνορεύει με ένα λιντσικό σύμπαν ψυχολογικού θρίλερ, αντί να αναπαράγει απότομες τρομάρες και δωρεάν ανατριχίλες. 
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
The Sympathizer: Όλοι οι πόλεμοι διεξάγονται δύο φορές, μία στο πεδίο της μάχης και μία  στη μνήμη

Daily / The Sympathizer: Όλοι οι πόλεμοι διεξάγονται δύο φορές, μία στο πεδίο της μάχης και μία στη μνήμη

Σατιρικό δράμα και περιπέτεια κατασκοπίας συγχρόνως, η νέα φιλόδοξη σειρά του HBO διαθέτει, ανάμεσα στα άλλα σημαντικά της ατού, τον Παρκ Τσαν-γουκ στη σκηνοθεσία και τον Ρόμπερτ Ντάουνι Τζούνιορ σε τέσσερις διαφορετικούς ρόλους.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Τελικά, είναι ο Τομ Ρίπλεϊ γκέι; 

Βιβλίο / Τελικά, είναι γκέι ο Τομ Ρίπλεϊ;

Το ερώτημα έχει τη σημασία του. Η δολοφονία του Ντίκι Γκρίνλιφ από τον Ρίπλεϊ, η πιο συγκλονιστική από τις πολλές δολοφονίες που διαπράττει σε βάθος χρόνου ο χαρακτήρας, είναι και η πιο περίπλοκη επειδή είναι συνυφασμένη με τη σεξουαλικότητά του.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Το νέο Χόλιγουντ των 80άρηδων στο Φεστιβάλ Καννών

Pulp Fiction / Το νέο Χόλιγουντ των 80άρηδων στο Φεστιβάλ Καννών

Ο Κόπολα πούλησε τα φημισμένα αμπέλια του και σκάρωσε ένα από τα ακριβότερα στοιχήματα στην ιστορία του σινεμά. Όμως, το Φεστιβάλ Καννών των auteurs και των κινηματογραφιστών αιχμής έχει τόση ανάγκη τους καταξιωμένους δημιουργούς μιας αλλοτινής εποχής;
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Γιώργος Αρβανίτης: «Έλεγα "είμαι καλύτερος" και δεν με πήρε η φτώχεια από κάτω»

Οι Αθηναίοι / Γιώργος Αρβανίτης: «Πείσμωνα για να γίνω ο καλύτερος και δεν με πήρε η φτώχεια από κάτω»

Από μια νιότη γεμάτη αντιξοότητες, ο τροχός για εκείνον γύρισε, η ζωή του στράφηκε στο φως και έγινε βιβλίο. Η Ευρώπη τον ανακάλυψε από τις ταινίες του Αγγελόπουλου, στις ιστορίες του πρωταγωνιστούν ο Φίνος, ο Μαστρογιάνι και ο Κουροσάβα. Ο πολυβραβευμένος διευθυντής φωτογραφίας που ήταν «πάντα την κατάλληλη στιγμή στο κατάλληλο μέρος» είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ