Για τους σινεφίλ, αυτές οι εικόνες ισοδυναμούν με το ιερό Γκράαλ. Είναι τέσσερα δακτυλογραφημένα σενάρια ταινιών του Ταρκόφσκι. Τα δύο από αυτά αφορούν στα  αριστουργήματά του Στάλκερ και Καθρέφτης- και δύο είναι σενάρια για ταινίες που δεν γυρίστηκαν ποτέ.

 

Αναλυτικότερα:

 

 

Κάτι πολύτιμο: 4 δακτυλογραφημένα σενάρια του Ταρκόφσκι, με σημειώσεις του και σχέδια

 

Κάτι πολύτιμο: 4 δακτυλογραφημένα σενάρια του Ταρκόφσκι, με σημειώσεις του και σχέδια

 

1. Το σενάριο του Stalker (1977), με εκτενείς σημειώσεις από τον Ταρκόφσκι, με διορθώσεις, αλλαγές, σβησίματα και πρόσθετες σκηνές, γραμμένο από μία ποικιλία μελανιών, στυλό, μαρκαδόρους, κραγιόνια, με κολλημένα ένθετα, κομμένα σημεία στο κείμενο, με ένα υπογεγραμμένο σχέδιο και με τίτλο με κεφαλαία γράμματα σχεδιασμένο από τον ίδιο στο χέρι συν την υπογραφή του, 54 σελίδες, 10 Ιανουαρίου 1977.   

 

Κάτι πολύτιμο: 4 δακτυλογραφημένα σενάρια του Ταρκόφσκι, με σημειώσεις του και σχέδια
Κάτι πολύτιμο: 4 δακτυλογραφημένα σενάρια του Ταρκόφσκι, με σημειώσεις του και σχέδια

 

2. Πρώιμο αντίγραφο της τελικής version του σεναρίου του Καθρέφτη (1974) με ετικέτα "Kinofilm" και "Montazhnie Listi", χωρίς σημειώσεις, 97 σελίδες.

 

Κάτι πολύτιμο: 4 δακτυλογραφημένα σενάρια του Ταρκόφσκι, με σημειώσεις του και σχέδια

 

3. Το σενάριο (αντίγραφο από καρμπόν) του Svetii Veter, μια ταινία που ο Ταρκόφσκι δεν γύρισε ποτέ, χωρίς σημειώσεις, (1972), 78 σελίδες.

 

Κάτι πολύτιμο: 4 δακτυλογραφημένα σενάρια του Ταρκόφσκι, με σημειώσεις του και σχέδια

 

4. Το σενάριο του Hoffmanniana που δεν έκανε ποτέ ταινία ο Ταρκόφσκι, χωρίς σημειώσεις, (1976), 56 σελίδες.

 

 

Όλα αυθεντικά, χειροποίητα εξώφυλλα από χαρτόνι, 11,5 x 8,5 ίντσες.