Η νέα ταινία του Ράσελ Κρόου ξεσηκώνει τους Έλληνες της Αυστραλίας

Η νέα ταινία του Ράσελ Κρόου ξεσηκώνει τους Έλληνες της Αυστραλίας Facebook Twitter
20

Το The Water Diviner αποτελεί το σκηνοθετικό ντεμπούτο του Ράσελ Κρόου, όμως η πρώτη απόπειρα του βραβευμένου Αυστραλού ηθοποιού πίσω από την κάμερα έχει ήδη αποσπάσει αρνητικά σχόλια από τον διεθνή Τύπο, προκαλώντας ιδιαίτερο θόρυβο ανάμεσα στους Έλληνες και Αρμένιους της Διασποράς. 

Στην ταινία πρωταγωνιστεί ο ίδιος ο Κρόου μαζί με την Όλγκα Κιριλένκο. Το στόρι αφηγείται το ταξίδι ενός Αυστραλού αγρότη που φτάνει στην Τουρκία μετά το τέλος του Α' Παγκοσμίου πολέμου σε αναζήτηση των τριών αγνοούμενων γιων του και προσπαθεί να κατευθυνθεί προς την Καλλίπολη. Η ταινία προβάλλεται ήδη σε Αυστραλία, Νέα Ζηλανδία και Τουρκία (όπου και αντιμετωπίστηκε με ιδιαίτερη θέρμη) και η πρεμιέρα της στους αμερικανικούς κινηματογράφους έχει προγραμματιστεί για τις 24 Απριλίου, μια μέρα πριν από την εκατοστή επέτειο της ANZAC day (που εορτάζεται κάθε χρόνο στις 25 Απριλίου σε Αυστραλία και Νέα Ζηλανδία, εις μνήμη των πεσόντων στρατιωτών του ομώνυμου αυστραλιανού εκστρατευτικού σώματος που μετείχε στην εκστρατεία της Καλλίπολης κατά τον Α' Παγκόσμιο Πόλεμο). Για τις ελληνικές αίθουσες δεν έχει προγραμματιστεί προς το παρόν διανομή.

Οι πρώτες πηγές κάνουν λόγο για σοβαρή παραποίηση των ιστορικών γεγονότων και μονόπλευρη παρουσίασή τους από την τουρκική πλευρά. Ήδη στο διαδίκτυο έχουν κυκλοφορήσει παραποιημένα πόστερ με τον τίτλο να αλλάζει σε The Turkish Diviner, ακόμα και μαζικές αιτήσεις διαμαρτυρίας προς τους σεναριογράφους και την παραγωγή.

Ο σημαντικός Αυστραλός ιστορικός, Δρ. Πίτερ Στάνλεϊ, χαρακτήρισε ανοιχτά την ταινία "εντελώς ηλίθια" εξαιτίας της πλήρους αποσιώπησης της γενοκτονίας των Αρμενίων. Ο Στάνλεϊ συνέταξε εκτενή αναφορά για τις ιστορικές ανακρίβειες της ταινίας που διατείνεται ότι "είναι εμπνευσμένη από αληθινά γεγονότα", όπου σημειώνει, μεταξύ άλλων: "Σχεδόν τα πάντα είναι επινοημένα και μάλιστα όχι πολύ πειστικά. Πρόκειται βασικά για μια εντελώς ηλίθια ταινία, γεμάτη απίθανες καταστάσεις και δεν αξίζει την προσοχή που της έχει δοθεί. Δεν υπάρχει καν αναφορά στη γενοκτονία των Αρμενίων που είναι τόσο σημαντικό κομμάτι των τελευταίων ετών της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας. Μάλλον το μαρτύριο του αρμένικου λαού δεν έχει σχέση με την πλοκή της ταινίας, αυτής της γελοίας ιστορίας τέλος πάντων".

Ο επικεφαλής της αυστραλιανής επιτροπής Αρμενίων, Veche Kahramanian, αναφέρει με τη σειρά του: "Δεν είναι τυχαία η μεγάλη προώθηση της ταινίας στην Τουρκία, μιας ταινίας που παρουσιάζει τους Τούρκους ως θύματα, παρά το γεγονός ότι διέπραξαν ένα από τα μεγαλύτερα εγκλήματα της ανθρωπότητας μεταξύ 1915 και 1923".

Η νέα ταινία του Ράσελ Κρόου ξεσηκώνει τους Έλληνες της Αυστραλίας Facebook Twitter

Σύμφωνα με τον Δρ. Παναγιώτη Διαμαντή, καθηγητή Ιστορίας στο πανεπιστήμιο του Σίδνεϊ και ειδικευόμενο στις γενοκτονίες, ο Κρόου και ο σεναριογράφος Άντριου Αναστάσιος στο βιβλίο του οποίου στηρίζεται η ταινία, στην προσπάθειά τους να δημιουργήσουν ένα αντιπολεμικό μήνυμα "κατέληξαν να εμφανίζουν τα θύματα ως θύτες και τους σφαγιαζόμενους ως βαρβάρους". Κι αυτό γιατί τόσο οι Αρμένιοι της περιοχής, όσο και οι ντόπιοι Έλληνες απεικονίζονται ως βάρβαροι κι αιμοβόροι κατακτητές, κι όχι ως ιθαγενείς που αμύνθηκαν στην εκστρατεία της Οθωμανικής Αυτοκρατορίας του 1914. Σύμφωνα με το δημοσίευμα που υπογράφει ο Δρ. Διαμαντής στην ελληνόφωνη εφημερίδα της Αυστραλίας Νέος Κόσμος, οι Έλληνες στην ταινία χαρακτηρίζονται ως "Ο Στρατός του Σατανά", ως εχθροί και προδότες των Αυστραλών και οι ορθόδοξες εκκλησίες απεικονίζονται ως στρατόπεδα συγκέντρωσης και φυλακές.

Αναφέρει χαρακτηριστικά ο Δρ. Διαμαντής: "Πρώτα από όλα κανένας Αυστραλός δε θα μπορούσε να περιηγηθεί στην Ανατολία το 1921, όταν η Τουρκία ήταν ένας εξαιρετικά εχθρικός κι επικίνδυνος τόπος για τους ξένους. Δεύτερον, ποιος είπε ότι οι Έλληνες των περιοχών αυτών δεν ήταν ιθαγενείς; Ο κύριος Κρόου θα πρέπει να ξεκινά την ταινία ζητώντας συγγνώμη από τους Αρμένιους, τους Ασσύριους και τους Έλληνες καθώς ξεκάθαρα δεν γνωρίζει ότι κατοικούσαν εκεί επί χρόνια. Τρίτον, οι Έλληνες ήταν σύμμαχοι των αυστραλιανών και νεοζηλανδικών δυνάμεων. Πάρα πολλοί επιζώντες έχουν ομολογήσει ότι κρύφτηκαν σε σπίτια Ελλήνων, φυγαδεύτηκαν από Έλληνες...".

Η νέα ταινία του Ράσελ Κρόου ξεσηκώνει τους Έλληνες της Αυστραλίας Facebook Twitter

Ο Ράσελ Κρόου είχε δικαιολογήσει την απόφασή του να πει την ιστορία της Καλλίπολης αλλιώς, θέλοντας να δικαιώσει τους γηγενείς κατοίκους που αμύνθηκαν εναντίον των ANZAC. "Νομίζω ότι 100 χρόνια μετά, οι Αυστραλοί έχουν την ωριμότητα να ακούσουν και την αντίθετη γνώμη για το πώς έγιναν τα γεγονότα".

Η Τουρκία, ως γνωστό, δεν αναγνωρίζει ακόμα και σήμερα τη γενοκτονία των Αρμενίων.

20

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Θανάσης Βαλτινός: Η νουβέλα «Η Κάθοδος των Εννιά» του διακεκριμένου συγγραφέα

Οθόνες / «Η Κάθοδος των Εννιά»: Η διάσημη νουβέλα του Θανάση Βαλτινού

Πεθαίνει σαν σήμερα ο διακεκριμένος Έλληνας συγγραφέας. Αυτή είναι η ιστορία ενός από τα εμβληματικότερα βιβλία του και η βραβευμένη μεταφορά της στον κινηματογράφο, το 1984, από τον Χρίστο Σιοπαχά.
ΦΩΝΤΑΣ ΤΡΟΥΣΑΣ
Η Ιζαμπέλ Ιπέρ έπαιξε σε 120 ταινίες. Σε αυτές τις 10 ξεπέρασε τον εαυτό της

Οθόνες / Η Ιζαμπέλ Ιπέρ έπαιξε σε 120 ταινίες. Σε αυτές τις 10 ξεπέρασε τον εαυτό της

Με αφορμή το αφιέρωμα που ετοίμασε το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης για μία από τις σπουδαιότερες ηθοποιούς της εποχής μας, επιλέγουμε 10 ταινίες της, στις οποίες έχει αποτυπωθεί η τεράστια υποκριτική της δυναμική και η ικανότητά της να μεταμορφώνεται εσωτερικά με κάθε ρόλο.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Βιμ Βέντερς: Τι θα δούμε στο μεγάλο αφιέρωμα που έρχεται στη Στέγη

Οθόνες / Βιμ Βέντερς: Τι θα δούμε στο μεγάλο αφιέρωμα που έρχεται στη Στέγη

Ένα μοναδικό μεγάλο αφιέρωμα στον σπουδαίο δημιουργό για ένα τριήμερο σε όλους τους χώρους της Στέγης, με προβολές των ταινιών του, ένα masterclass και μια συζήτησή του με την Αφροδίτη Παναγιωτάκου στην Κεντρική Σκηνή.
M. HULOT
Steve Blame: «Το σημαντικότερο πράγμα στη ζωή είναι να παραμένεις καλός άνθρωπος»

Οθόνες / Steve Blame: «Το σημαντικότερο πράγμα στη ζωή είναι η καλοσύνη»

Υπήρξε από τις πιο αναγνωρίσιμες διεθνώς τηλεοπτικές περσόνες, όντας ο κεντρικός παρουσιαστής του MTV. Σήμερα ο 66χρονος τηλεοπτικός παραγωγός, συγγραφέας και σεναριογράφος ζει πλέον μόνιμα στην Αθήνα, όμως ο έρωτας με την Ελλάδα κρατάει από πολύ παλιά. Ο Steve Blame αφηγείται τη ζωή του στη LifO.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Oι 10 Καλύτερες Ελληνικές Ταινίες των ‘20s μέχρι τώρα

Η λίστα / Oι 10 καλύτερες ελληνικές ταινίες των '20s μέχρι τώρα

Ποιες ελληνικές ταινίες της τρέχουσας δεκαετίας έχουν ξεχωρίσει μέχρι στιγμής; Ρωτήσαμε 20 κριτικούς κινηματογράφου, ανθρώπους του ευρύτερου κινηματογραφικού χώρου και αθεράπευτους σινεφίλ και σας παρουσιάζουμε το top 10 που προέκυψε μέσα από το συναρπαστικό, σύνθετο μωσαϊκό του σύγχρονου ελληνικού σινεμά.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Η αλήθεια είναι πως δεν μπορώ να εξηγήσω απόλυτα γιατί επιστρέφω διαρκώς εκεί»

Γειτονιές της Ελλάδας / «Επιστρέφοντας, μπορεί να πιάσουμε πάλι το νήμα»

Ο σκηνοθέτης Δημήτρης Κουτσιαμπασάκος μας μιλά για το χωριό όπου γεννήθηκε, το Αρματολικό στη νότια Πίνδο, αλλά και για το νέο του ντοκιμαντέρ, «Τα τέρματα του Αυγούστου», που διαδραματίζεται εκεί.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΚΥΡΙΑΖΗΣ
Το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης έχει τα πιο ψαγμένα αφιερώματα

Οθόνες / Το Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης έχει τα πιο ψαγμένα αφιερώματα

Από μια ρετροσπεκτίβα στην Ιζαμπέλ Ιπέρ μέχρι έναν πλήρη οδηγό του έργου του Γιώργου Τσεμπερόπουλου και από το spotlight στον Μαρσέλ Πανιόλ μέχρι μια ανατρεπτική ματιά στην έννοια του plot twist, οι θεματικές ενότητες του φεστιβάλ διατηρούν αμείωτο το ενδιαφέρον μας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Γιούλη Τσαγκαράκη: «Κάθε σπίτι έχει τον δικό του Νετανιάχου, τον δικό του Τραμπ»

Οθόνες / Γιούλη Τσαγκαράκη: Η θεία Σταματίνα από τις «Σέρρες» του Γιώργου Καπουτζίδη μιλά στη LifO

Η ταλαντούχα ηθοποιός με τον ρόλο της ίντερσεξ θείας έσπασε ταμπού και άνοιξε ξανά μια σειρά συζητήσεων για το φύλο, την LGBTQI+ κοινότητα, τα ανθρώπινα δικαιώματα. Πώς ετοιμάστηκε για το ρόλο; Πώς βλέπει τις αντιδράσεις;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Τι θα δούμε στο 66ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

Σινεμά / Τι θα δούμε στο 66ο Φεστιβάλ Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης

Η νέα ταινία της Ιζαμπέλ Ιπέρ, φιλμ που έρχονται από τις Κάννες, πρεμιέρες, οι μικρού μήκους του Γιώργου Τσεμπερόπουλου και οι ελληνικές συμμετοχές των διαγωνιστικών τμημάτων είναι μερικοί από τους λόγους που θα μας στείλουν και φέτος στις αίθουσες του αγαπημένου κινηματογραφικού θεσμού.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Το αμερικανικό σινεμά δίνει τη μία μάχη μετά την άλλη

Pulp Fiction / Το αμερικανικό σινεμά δίνει τη μία μάχη μετά την άλλη

Προτροπή για αντίσταση ή παραίνεση για τρομοκρατία; Το αριστούργημα του Πολ Τόμας Άντερσον «Μια μάχη μετά την άλλη», οι εξαιρετικές πρόσφατες αλληγορίες «Weapons» και «Eddington», αλλά και οι αξέχαστες κινηματογραφικές αναφορές τους απασχολούν τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο και τον αρχισυντάκτη της LiFO Γιάννη Πανταζόπουλο.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Επιτρέπεται να θαυμάζουμε σήμερα τη Λένι Ρίφενσταλ;

Ιδέες / Επιτρέπεται να θαυμάζουμε σήμερα τη Λένι Ρίφενσταλ;

Με αφορμή το νέο ντοκιμαντέρ για μια από τις πιο αμφιλεγόμενες προσωπικότητες του 20ού αιώνα, ξαναθυμόμαστε τι είχαν απαντήσει στη LiFO οι Πέπη Ρηγοπούλου, Θωμάς Μοσχόπουλος, Δημήτρης Στεφανάκης, Θάνος Παπακωνσταντίνου, Πάνος Κούτρας και Θεόφιλος Τραμπούλης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
«Boots»: Μια σειρά για το τι σημαίνει «να είσαι gay στον στρατό»

Οθόνες / «Boots»: Kάτι καλό θα κάνει αυτή η σειρά για να την αποκαλούν «woke σκουπίδι»

H τηλεοπτική σειρά οκτώ επεισοδίων του Netflix, που έχει προκαλέσει έντονες αντιδράσεις, προσεγγίζει με μοναδικό και συγκινητικό τρόπο το θέμα της ομοφοβίας στον στρατό. 
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Η Ειρήνη Παπά μέσα από 9 ταινίες και 1 ντοκιμαντέρ

Οθόνες / Ειρήνη Παπά: Οι σημαντικότερες ταινίες της για ένα πενθήμερο στην Ταινιοθήκη

Την αποκάλεσαν «Καρυάτιδα», συνέβαλε στο να φτάσει το αρχαίο δράμα στο Χόλιγουντ, υπήρξε μια αληθινή σταρ. Αυτή την εβδομάδα μπορούμε να δούμε ξανά την «Αντιγόνη», τις «Τρωάδες», το «Ζ» και άλλες ταινίες που η Ειρήνη Παπά σφράγισε με την ερμηνεία της.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Η αιώνια και οικουμενική θεία Μπεμπέκα

Daily / Η αιώνια και οικουμενική θεία Μπεμπέκα

Η αναγγελία του θανάτου της Άννας Κυριακού προκάλεσε βαθιά συγκίνηση και θλίψη καθώς πολλοί έμοιαζαν να πενθούν όχι τόσο την απώλεια της ίδιας της ηθοποιού όσο του χαρακτήρα της στις «Tρεις Χάριτες», κι ας έχουν περάσει τρεις δεκαετίες από τότε.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ

σχόλια

9 σχόλια
Για να δουμε τι γραψει ο Robert Fisk στον Independent για το θέμα αυτο.Btw η ημερομηνια εναρξης των εορτασμων για την Μαχη της Καλλίπολης μετατοπιστηκε απο τις 18 στις 25 για να συμπιπτει με την εναρξη της Αρμενικης Γενοκτονιαςς (οκ δεν ηταν γενοκτονια απλα death marches στην ερημο και ως δια μαγειας 1Μ ανθρωποι πεθαναν - ισως απο ανια στην ερημο;;;)
Σε κάθε περίπτωση την ωρα που οι μισοι γηγενεις μαχονταν εναντιων της3 ANZAC οι αλλοι μισοι συνομιλοικοι τους και παλαιότεροι γηγενείς εξοντώνονταν στα Τάγματα Εργασίας του Οθωμανικού στρατού.
Αντι να καθομαστε να ψαχνουμε την καθε (τελευταια) ταινια μην τυχον μας χαλασει λιγο το image καλο θα ηταν να σοβαρευτουμε σα λαος και σαν πολιτικοι και να αρχισουμε να αλλαζουμε απο τωρα τη γνωμη που εχουν οι αλλοι λαοι για εμας. Ποσο ευκολο ειναι ομως να ξεκολησει απο πανω μας η ρετσινια του "κοντοφθαλμου λαου που χειραγωγειται συνεχως απο τους επιτηδειους πολιτικους που τρωνε και πινουνε ακαταπαυστα, πετοντας κανα δυο ψιχουλα μονο κατω απο το τραπεζι"?
<<στην προσπάθειά τους να δημιουργήσουν ένα αντιπολεμικό μήνυμα "κατέληξαν να εμφανίζουν τα θύματα ως θύτες και τους σφαγιαζόμενους ως βαρβάρους">>Αυτό ακριβώς!!!Με την ίδια λογική και οι εγχώριοι απολογητές της τουρκοκρατίας,μιλάνε για "συνωστισμούς",και "εξισώνουν" 400 χρόνια σκληρής σκλαβιάς,και απώλεια εδαφών που ανήκαν απο τα πανάρχαια χρόνια στους Έλληνες,με σφαγές που συνέβησαν στην Τρίπολη κατα την επανάσταση,και με εγκλήματα που μπορεί να έκαναν Έλληνες στρατιώτες στην Μικρά Ασία.
24 Απριλιου ειναι η παγκοσμια ημερα μνημης των θυματων της αρμενικης γενοκτονιας. Ειδικα φετος ειναι η εκατοστη επετειος με προγραμματισμενες εκδηλωσεις σε ολο τον κοσμο (και την Ελλαδα).
Εγκαλείται ο Crowe (ο οποίος έχει φίλους πολλούς Έλληνες της διασποράς) και όχι ο σεναριογράφος και ο ιστορικός συνεργάτης; Περίεργο! Θα έλεγα ύποπτο, δεδομένου ότι ο Crowe δεν φημίζεται και για τις δημόσιες σχέσεις του.Επιπλέον όσοι διαφωνούν με τα ιστορικά δεδομένα την έχουν δει την ταινία ή είναι επανάληψη του ντόρου με τον "Αλέξανδρο" του Όλιβερ Στόουν; (την φιλελληνικότερη ταινία από καταβολής κινηματογράφου, άσχετα αν δεν πολυβλεπόταν)Τέλος, εκπλήσσει δυσάρεστα, αλλά σε Αμερικάνικο forum όπου συμμετέχω, πράγματι το ζήτημα της γενοκτονίας των Αρμενίων (που στα δικά μας μάτια αποτελεί πραγματικότητα τόσο σίγουρη όσο κι ότι ο ήλιος ανατέλλει από την ανατολή) διαγράφηκε ως "μη σύσσωμα αποδεκτό από την διεθνή κοινότητα" (αντίθετα με το shoah, που οπωσδήποτε παρά τους κάποιους νεοναζί εξτρεμιστές είναι καθολικά δεκτό). Ποιός γράφει την "επίσημη" ιστορία;Απλά ήθελα να ρίξω την σκέψη στο τραπέζι.
Στην Ιστορία δεν υπάρχει πραγματικότητα όπως το εννοείς ... όλα βασίζονται σε ιστορικές πηγές οι οποίες αναφέρουν ότι εξολοθρεύτηκαν 1.000.000 αρμένιοι περίπου (πέρα από εκδιώξεις Ελλήνων κ άλλων την ίδια ιστορική περίοδο)Το αν ένα κράτος θα το αποδεχτεί αυτό με τον ολιτικό όρο γενοκτονία ή όχι είναι άλλο θέμα. Αυτό που προτεινες είναι τροφή για σκοταδιμσό όχι τροφή για σκέψη... ακού εκεί σε αμερικανικό forum ....amorfwsia
Στην Ιστορία δεν υπάρχει πραγματικότητα όπως το εννοείς ... όλα βασίζονται σε ιστορικές πηγές οι οποίες αναφέρουν ότι εξολοθρεύτηκαν 1.000.000 αρμένιοι περίπου (πέρα από εκδιώξεις Ελλήνων κ άλλων την ίδια ιστορική περίοδο)Το αν ένα κράτος θα το αποδεχτεί αυτό με τον ολιτικό όρο γενοκτονία ή όχι είναι άλλο θέμα. Αυτό που προτεινες είναι τροφή για σκοταδιμσό όχι τροφή για σκέψη... ακού εκεί σε αμερικανικό forum ....amorfwsia
*munching my History degree from the Kapodistrian University of Athens pronto*Με αποστόμωσες! Άκου εκεί σε αμερικάνικο forum! Αυτοί πέρα από τα hamburgers και την Πάμελα Άντερσον δεν έχουν επιστήμονες και πανεπιστήμια! (ΥΓ. Ενίοτε καλό είναι να ανατρέχουμε και στα προηγούμενα σχόλια κάποιου πριν σχολιάσουμε. Γι'αυτό υπάρχουν τα προφίλ).
Aν πιστέψουμε τον κ.Θεόδωρο Αντίκα, υπίατρο και τις δηλώσεις του πρόσφατα (που προφανώς δεν έχει παρά την ευρεία μόρφωσή του χαμπάρι γιοκ για τις ιστορικές μεθόδους, την ποικιλία των πηγών, την διαφοροποίησή των μεθόδων ανά τις δεκαετίες, επομένως και την διαφοροποίηση των συναγόμενων συμπερασμάτων από διαφορετικούς ιστορικούς και όσως νομίζει ότι το Da Vinci Code είναι ιστορία) πιθανώς και να έρθουμε στο σημείο της δικής σου απορίας Atman!!Άλλωστε και για την ιατρική, ιατροί οι ίδιοι αποφαίνονται (και πολύ σωστά αν με ρωτάς) ότι "δεν είναι θετική επιστήμη". Μην περιμένουμε δηλαδή 1+1=2, πείραμα, επανάληψη μοτίβου κάθε φορά σε κάθε ασθενή κλπ. Κάθε περίπτωση έχεις και τις ιδιαιτερότητές της. Για όλους τους υπόλοιπους, ευτυχώς έχει διασαφηνιστεί η θέση των Ανθρωπιστικών Επιστημών εδώ και πολύ καιρό.
Να σου φέρω φραπέ να γίνεις ακόμα πιο χαλλλαρός?Η ταινία δημιουργεί λανθασμένες εντυπώσεις και παραποιεί την ιστορία. Προφανώς, λόγω συμφερόντων (και ασχετοσύνης) ήθελε να δείξει αλλιώς τα πράγματα. Δεν θα μου έκανε εντύπωση αν ο σουλτάνος Ερντογάν έχει βάλει το χεράκι του σε αυτό.
Εκτός απο Κρόου τις ίδιες απόψεις εκφραζει και ο ΣΥΡΙΖΑ θέτοντας υπο αμφισβήτηση το θέμα της γενοκτονίας, για όσους δεν βαριούνται ας ρίξουν μια ματια παρακάτω Απο τα ΝΕΑ για το αντιρατσιστικό :"Από την πλευρά του ΣΥΡΙΖΑ, η εισηγήτρια Βασιλική Κατριβάνου δήλωσε ικανοποιημένη για τις προσθήκες στο νομοσχέδιο σχετικά με τις αξιόποινες πράξεις με βάση το σεξουαλικό προσανατολισμό ωστόσο ξεκαθάρισε ότι ο ΣΥΡΙΖΑ είναι αντίθετος με τις αλλαγές στο θέμα των γενοκτονιών. Είναι θέμα των επιστημόνων να αποδείξουν αν είναι γενοκτονία ή εθνοκάθαρση» Επισης απο την ΑΥΓΗ:http://www.avgi.gr/article/3883912/uperpsifistike-epi-tis-arxis-to-%C2%ABkoutso%C2%BB-antiratsistiko-nomosxedio
Προφανώς αγνοείς σε τι βαθμό επηρεάζει ο κινηματογράφος και η ποπ κουλτούρα την αντίληψη περί ιστορικών γεγονότων ενός πολύ μεγάλου ποσοστού του ανθρώπινου πληθυσμού.
"θέλοντας να δικαιώσει τους γηγενείς κατοίκους που αμύνθηκαν εναντίον των ANZAC."μαλλον τα εχει μπερδεψει για το ποιοι ηταν το 30-50% (ισως και παραπανω) των "γηγενών" κατοικων.αυτα γινονται οταν μπερδευουμε τα οποια εθνικα κρατη με απολυταρχικες πολυεθνικες απολυταρχιες, οπου φυσικα κανουν κουμαντο οι μεν πανω στους δε.