Η Helen Mirren μιλάει για την μία γυμνή σκηνή που δεν είχε κανένα πρόβλημα να γυρίσει.

Η Helen Mirren μιλάει για την μία γυμνή σκηνή που δεν είχε κανένα πρόβλημα να γυρίσει. Facebook Twitter
0

Φέτος το φθινόπωρο η Helen Mirren, στην ηλικία των 70 πλέον, ανακοίνωσε ότι δεν προτίθεται να συμμετέχει ξανά σε σκηνές που περιλαμβάνουν γυμνό. "Το καλό με το να μεγαλωνεις είναι αυτό ακριβώς, δεν χρειάζεται πια να κάνεις τέτοια...τα κάλλη μου είναι αποκλειστικά και μόνο για τον άνδρα μου." δήλωσε τον Σεπτέμβριο.

 

Παρότι φαίνεται ανακουφισμένη που έληξε η εποχή αυτή, η διακεκριμένη ηθοποιός δεν θυμάται με απέχθεια όλες τις γυμνές σκηνές της. Σε μια νέα συνέντευξη η Mirren παραδέχεται ότι το να γδυθεί για το ερωτικό ιστορικό δράμα του 1979 Caligula δεν την είχε ενοχλήσει καθόλου. Παρά τις εξαιρετικά αρνητικές κριτικές που δέχθηκε όταν προβλήθηκε, η αμφιλεγόμενη ταινία με τον Malcolm McDowell και τον Peter O'Toole σε παραγωγή του ιδρυτή του Penthouse Bob Guccione έχει έκτοτε αποκτήσει οπαδούς που την θεωρούν cult. Σε ότι αφορά τον λόγο για τον οποίο η Mirren δεν ενοχλήθηκε καθόλου στις γυμνές σκηνές της σε αυτό το εμφανώς σεξουαλικό δράμα είναι απλός: "Όλοι ήταν γυμνοί. Ήταν σαν να πηγαίνεις κάθε μέρα σε κατασκήνωση γυμνιστών. Σε αυτή την ταινία ένιωθες ντροπή αν ήσουν ντυμένος." Λίγο μετά τα γυρίσματα η ηθοποιός περιέγραψε την αμφιλεγόμενη ταινία ως "ακαταμάχητο μίγμα τέχνης και γεννητικών οργάνων."

 

Η Helen Mirren μιλάει για την μία γυμνή σκηνή που δεν είχε κανένα πρόβλημα να γυρίσει. Facebook Twitter
Η Ηelen Mirren σήμερα

  

Τα επόμενα χρόνια, καθώς σάρωνε μυριάδες βραβεία με την συγκλονιστική υποκριτική δεινότητα της, η κάτοχος βραβείου Tony παρέμεινε πιστή στο συγκεκριμένο project όπου υποδύθηκε την σύζυγο του Καλιγούλα, Καισωνία. "Δεν είπα ποτέ ούτε μία κακή κουβέντα για τον Caligula. Ήμουν πολύ νέα όταν γυρίστηκε, όχι τόσο ηλικιακά αλλά σε επίπεδο κινηματογραφικής εμπειρίας. Και ξέρετε κάτι; Ήταν σπουδαία εμπειρία. Ήταν σαν να καταδύεσαι στη Κόλαση του Δάντη από πολλές απόψεις." Η ηθοποιός που ήταν κοντά στα τριάντα όταν συμμετείχε στο Caligula, είπε σε πρόσφατη συνέντευξη ότι όσο ήταν νέα δεν το θεωρούσε κάτι σπουδαίο να γδυθεί για κάποιον ρόλο. Θυμάται να αναρωτιέται "Έχει σημασία;" την πρώτη φορά που της ζήτησαν να εμφανιστεί τόπλες. "Έκανα γυμνές σκηνές από την πρώτη στιγμή που εμφανίστηκα στον κινηματογράφο... Ήταν η εποχή... Δεν ήταν τίποτα να τα πετάξεις όλα στο πι και φι." Αυτό δεν σημαίνει ότι ήταν απόλυτα άνετη. "Πάντα φοβόμουν. Πάντα" είπε η σταρ του Trumbo. "Δεν είναι και πολύ ευχάριστο να είσαι σε ένα πλατώ και να είσαι ένας από τους ελάχιστους γυμνούς εκεί"

 

Η Helen Mirren μιλάει για την μία γυμνή σκηνή που δεν είχε κανένα πρόβλημα να γυρίσει. Facebook Twitter
Λίγο μετά τα γυρίσματα του "Καλιγούλα" η ηθοποιός περιέγραψε την αμφιλεγόμενη ταινία ως "ακαταμάχητο μίγμα τέχνης και γεννητικών οργάνων."... Στη φωτογραφία, η Ηelen Mirren με τον Μalcolm MacDowell σε μια σκηνή της ταινίας

 

 

Οθόνες
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Sonny boy: Ο Αλ Πατσίνο με τα δικά του λόγια

Pulp Fiction / Sonny boy: Ο Αλ Πατσίνο με τα δικά του λόγια

Mε αφορμή την βιογραφία του που μόλις κυκλοφόρησε στα Ελληνικά, ανατρέχουμε στη ζωή και την καριέρα του κορυφαίου σταρ, που προσπάθησε πολύ να αποφύγει τη διασημότητα, αλλά, ευτυχώς για εμάς, απέτυχε.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Είναι «καταραμένη» η κινηματογραφική βιογραφία του Μάικλ Τζάκσον;

Οθόνες / Είναι «καταραμένη» η κινηματογραφική βιογραφία του Μάικλ Τζάκσον;

Νέα αναβολή πήρε η ταινία «Michael» ενώ η παραγωγή ανακοίνωσε την έναρξη επιπλέον γυρισμάτων, τα οποία ενδεχομένως θα επιχειρήσουν να ασχοληθούν με τις βαριές κατηγορίες εις βάρος του αείμνηστου «Βασιλιά της ποπ».
THE LIFO TEAM
Τι είναι το IMAX που, μετά τη Θεσσαλονίκη, έρχεται και στην Αθήνα

Οθόνες / Τι είναι το IMAX που, μετά τη Θεσσαλονίκη, έρχεται και στην Αθήνα

Η ανακοίνωση των Village Cinemas γεμίζει χαρά τους Αθηναίους σινεφίλ που πρόκειται να αποκτήσουν τη δική τους αίθουσα IMAX. Τι είναι, όμως, η τεχνολογία IMAX και γιατί μέχρι πρότινος είχε μόνο η Θεσσαλονίκη πιστοποιημένη αίθουσα;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ερωτικές ιστορίες κάτω από τα αστέρια στο Cine Paris

Οθόνες / Ερωτικές ιστορίες κάτω από τα αστέρια στο Cine Paris

Ένα υπέροχο κινηματογραφικό αφιέρωμα στο στέκι της Πλάκας, με παλιές δόξες, όπως το «Brief Encounter» και το «Roman Holiday» αλλά και πιο σύγχρονες, όπως το κομψοτέχνημα «In the Mood for Love» και το σπαραχτικό «Cold War».
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Βασίλη και Δάφνη, πώς γυρίσατε την πιο αφοπλιστική ερωτική σκηνή του ελληνικού σινεμά;

Lifo Videos / Βασίλη και Δάφνη, πώς γυρίσατε την πιο αφοπλιστική ερωτική σκηνή του ελληνικού σινεμά;

Ο βραβευμένος σκηνοθέτης και σεναριογράφος Βασίλης Κεκάτος, μαζί με την πρωταγωνίστριά του, Δάφνη Πατακιά, μιλούν για όσα έζησαν στα γυρίσματα της ταινίας «Οι άγριες μέρες μας» – μιας ιστορίας με χαρακτήρες που είναι «γλυκά τσογλανάκια».
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
«Made in Vain»: Γιατί ένας άνθρωπος θέλει να γίνει bodybuilder;

Οθόνες / «Made in Vain»: Γιατί ένας άνθρωπος θέλει να γίνει bodybuilder;

Ένα αποκαλυπτικό ελληνικό ντοκιμαντέρ που αποτυπώνει την ωμή αλήθεια για το άθλημα του bodybuilding –έναν κόσμο όπου δοκιμάζονται τα όρια σώματος και πνεύματος– έρχεται στις αίθουσες την Πέμπτη 29 Μαΐου.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Είναι η «Κιούκα» η «ελληνική ταινία της χρονιάς»;

The Review / Τι είναι αυτό που κάνει την ταινία «Κιούκα» να συζητιέται τόσο;

O Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με τη Βένα Γεωργακοπούλου για την ταινία «Κιούκα: Πριν το τέλος του καλοκαιριού» του 31χρονου Κωστή Χαραμουντάνη. Πώς καταφέρνει το όραμα ενός millennial σκηνοθέτη να ξεχωρίζει στο σύγχρονο ελληνικό σινεμά — και γιατί αξίζει την προσοχή μας;
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ρίτσαρντ Γκιρ: Η αβάσταχτη γοητεία της σεμνότητας 

Οθόνες / Ρίτσαρντ Γκιρ: Η αβάσταχτη γοητεία της σεμνότητας 

Με αφορμή την έξοδο του «Oh, Canada» στις εγχώριες αίθουσες, ανατρέχουμε στο σύνολο της καριέρας ενός σταρ που οι περισσότεροι θεωρούμε δεδομένο, ίσως επειδή όσα κάνει στην οθόνη φαντάζουν τόσο ανεπιτήδευτα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Κάν’ το όπως ο Γκοντάρ

Ανταπόκριση από τις Κάννες / Κάν’ το όπως ο Γκοντάρ

Ως άλλος Αμερικανός στο Παρίσι του ’60, ο Ρίτσαρντ Λινκλέιτερ με τη φετινή του συμμετοχή, το ασπρόμαυρο «Nouvelle Vague», αποτίνει φόρο τιμής στον θρυλικό auteur του γαλλικού Νέου Κύματος, υπενθυμίζοντάς μας την τέχνη (και το θράσος) της νεότητας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ