Η «επιστροφή» του Τζόνι Ντεπ στις Κάννες μπορεί να βάλει τέλος οριστικά την καριέρα του

Η «επιστροφή» του Τζόνι Ντεπ στις Κάννες μπορεί να τελειώσει οριστικά την καριέρα του Facebook Twitter
Ο Τζόνι Ντεπ ως Λουδοβίκος ΙΕ΄της Γαλλίας στην ταινία Jeanne du Barry που θα ανοίξει το προσεχές Φεστιβάλ των Καννών
0



ΜΟΛΙΣ ΑΝΑΚΟΙΝΩΘΗΚΕ
  ότι η νέα ταινία του Τζόνι Ντεπ θα αποτελέσει το εναρκτήριο γκαλά στο προσεχές φεστιβάλ των Καννών, πολλοί αναρωτήθηκαν αν αυτό σημαίνει ότι η καριέρα του «ατιμασμένου» σταρ έχει επανέλθει στον ίσιο δρόμο. Η εμπειρία όμως δείχνει ότι το να ανοίξει η ταινία σου τις προβολές στο Παλαί μπορεί να είναι ο χειρότερος οιωνός.

Πολλοί αναπολούν ακόμη με ευθυμία το μεγάλο φιάσκο της ταινίας «Γκρέις του Μονακό» με την Νικόλ Κίντμαν που προβλήθηκε στην πρεμιέρα του Φεστιβάλ το 2014, όταν οι κριτικοί βγήκαν από τον κινηματογράφο σε κατάσταση λήθαργου, αδυνατώντας να επεξεργαστούν την παντομίμα φρίκης των 103 λεπτών που προηγήθηκαν. Επιπλέον, η φετινή διοργάνωση έχει ήδη τον νέο Indiana Jones την τρίτη ημέρα και τη νέα ταινία του Martin Scorsese την πέμπτη: η θεαματική πτώση ενός μεγάλου σταρ την πρώτη μέρα θα λειτουργούσε ως ένα απαραίτητο, ψυχαγωγικό κοντράστ.

Υπάρχει κάποιος λόγος να περιμένει κανείς ότι η ταινία Jeanne du Barry, μια ιστορική βιογραφία στην οποία ο Depp υποδύεται τον Λουδοβίκο ΙΕ΄ της Γαλλίας, θα μπορούσε να προσφέρει ένα εξίσου ικανοποιητικό σκάνδαλο; Φυσικά, δεν μπορούμε να το γνωρίζουμε  μέχρι να προβληθεί στην οθόνη. Η παραγωγή, ωστόσο, φέρεται να μην ήταν και τόσο αρμονική: τον Δεκέμβριο, διαδόθηκαν ιστορίες για μια διαμάχη στα γυρίσματα μεταξύ του Ντεπ και της σκηνοθέτριας και συμπρωταγωνίστριάς του Μαϊγουέν Λε Μπεσκό (η οποία υποδύεται την ταπεινής καταγωγής ερωμένη του βασιλιά, Ζαν Βομπερνιέ) για τις επανειλημμένες καθυστερήσεις του στα γυρίσματα.

Η ταινία Minamata, η πιο πρόσφατη ταινία του Ντεπ και η πρώτη που κυκλοφόρησε μετά την υπόθεση συκοφαντικής δυσφήμισης του 2021 στη Βρετανία, απέφερε μόλις 1,7 εκατομμύρια δολάρια στο παγκόσμιο box office: δεν σου μένει πολύς χρόνος για επισκέψεις στον κινηματογράφο όταν είσαι απασχολημένος με το κυνήγι των αντιφρονούντων στο Twitter και το TikTok.

Μια θέση στις Κάννες (και συγκεκριμένα αυτή η θέση, στην πρεμιέρα του φεστιβάλ) κατ’ ουδένα τρόπο δεν αποτελεί εγγύηση ενός θεαματικού comeback για τον ηθοποιό, και λίγα πράγματα στην παρούσα κατάσταση του Ντεπ δείχνουν ότι επίκειται κάτι τέτοιο. Ο Τζόνι Ντεπ φαίνεται να ασχολείται εσχάτως με αντίκες, με την πώληση ζωγραφικών έργων στο Instagram, με την απόλαυση της «ήσυχης ζωής» στην έπαυλή του στο Σόμερσετ: καμία από αυτές τις πρόσφατες αποδράσεις δεν υποδηλώνει ότι το τηλέφωνο του ατζέντη του χτυπάει τρελά για λογαριασμό του.

Και ενώ ένα σημαντικό κοινό παραμένει πάντα έτοιμο να υπερασπιστεί τον Ντεπ στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, φαίνεται λιγότερο πρόθυμο να υποστηρίξει την πρόσφατη κινηματογραφική παραγωγή του ινδάλματός του. Η ταινία Minamata, η πιο πρόσφατη ταινία του Ντεπ και η πρώτη που κυκλοφόρησε μετά την υπόθεση συκοφαντικής δυσφήμισης του 2021 στη Βρετανία, απέφερε μόλις 1,7 εκατομμύρια δολάρια στο παγκόσμιο box office: δεν σου μένει πολύς χρόνος για επισκέψεις στον κινηματογράφο όταν είσαι απασχολημένος με το κυνήγι των αντιφρονούντων στο Twitter και το TikTok.

Η ερμηνεία χαρακτήρων σε παραγωγές όπως το Jeanne du Barry είναι πιθανότατα πλέον η μόνη ευκαιρία του Ντεπ για πλήρη επαγγελματική απασχόληση. Παρά το γεγονός ότι «κέρδισε» την πρόσφατη δικαστική του αγωγή εναντίον της πρώην συζύγου του, Άμπερ Χερντ, οι φρικιαστικές λεπτομέρειες που προέκυψαν στο δικαστήριο εξασφάλισαν ότι οι μέρες του Ντεπ ως πρωταγωνιστή στο Χόλιγουντ αποτελούν παρελθόν.

Η έκτη ταινία της σειράς «Οι Πειρατές της Καραϊβικής», παραγωγής Disney, παραμένει εδώ και καιρό στο καιρατήριο, ενώ η Warner Bros έκανε το ίδιο με το franchise των «Φανταστικών Ζώων» το 2021, αντικαθιστώντας τον με τον Μαντς Μίκελσεν για την (γυρισμένη ήδη εν μέρει) τρίτη ταινία. Και ενώ ο πρώην συνεργάτης του Τιμ Μπάρτον δήλωσε πρόσφατα ότι θα ήταν ανοιχτός στο να συνεργαστεί ξανά με τον Ντεπ «αν προέκυπτε το κατάλληλο πρότζεκτ», το εν λόγω κατάλληλο πρότζεκτ δεν έχει ακόμα παρουσιαστεί.

Παρόλα αυτά, φαίνεται ότι παραμένει κάτι από την αίγλη των ένδοξων ημερών του Τζακ Σπάροου ώστε το όνομα του Ντεπ να μπορεί να προσελκύει χρηματοδότηση από το «Ίδρυμα Κινηματογράφου της Ερυθράς Θάλασσας» (Red Sea Film Foundation), έναν βραχίονα του καθεστώτος της Σαουδικής Αραβίας που νωρίτερα φέτος ανακοίνωσε ότι θα συγχρηματοδοτήσει την ταινία Jeanne du Barry.

Ο κινηματογράφος μπορεί να είναι χρήσιμος για την αποκατάσταση της φήμης, είτε αυτή ανήκει σε έκπτωτους ηθοποιούς είτε σε κυβερνήσεις που θέλουν να αποσπάσουν την προσοχή από τις παραβιάσεις των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Για τους πρώτους όμως, λειτουργεί μόνο αν το τελικό προϊόν βλέπεται.  

Mε στοιχεία από την Telegraph

Οθόνες
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Η συγκλονιστική «Φωνή της Χιντ Ρατζάμπ» ακούγεται από σήμερα και στην Αθήνα

Οθόνες / Η συγκλονιστική «Φωνή της Χιντ Ρατζάμπ» ακούγεται από σήμερα και στην Ελλάδα

Ένα 6χρονο κορίτσι «φωνάζει» το πιο δυνατό αντιπολεμικό μήνυμα, οι Έλληνες διασκευάζουν Ντίκενς (και το κάνουν πολύ καλά) και άλλες πέντε ταινίες που μπορείτε να δείτε από σήμερα στα σινεμά.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου: 14 highlights

Οθόνες / Σινεμά από το μέλλον, για δύο εβδομάδες στην Αθήνα

Το Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου της Αθήνας επιστρέφει. Για δύο εβδομάδες θα δούμε μερικές από τις πιο ενδιαφέρουσες ταινίες σύχρονων δημιουργών, παράλληλα με αποκατεστημένες κλασικές που άφησαν εποχή.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Beatles νυν και αεί και εις τους αιώνας των αιώνων

Daily / Beatles νυν και αεί και εις τους αιώνας των αιώνων

Η μυθική σειρά οκτώ (συν ένα) επεισοδίων που διασχίζει ολόκληρη την εξωπραγματική διαδρομή του πιο σημαντικού και πιο λατρεμένου συγκρότημα στην ιστορία, επέστρεψε στο Disney + σε νέα, αποκατεστημένη εκδοχή με πεντακάθαρη εικόνα και κρυστάλλινο ήχο.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
«Barry Lyndon»: Η μεγαλειώδης ύβρις ενός όμορφου αριβίστα

Οθόνες / «Barry Lyndon»: Η μεγαλειώδης ύβρις ενός όμορφου αριβίστα

Πενήντα χρόνια μετά την πρώτη προβολή της, η ταινία του Στάνλεϊ Κιούμπρικ παραμένει ένα μεγάλο εικαστικό αριστούργημα και σίγουρα μία από τις ωραιότερες ταινίες που γυρίστηκαν ποτέ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Νταβίντ Πάμπλος: « Το Μεξικό βυθίζεται στη βία εδώ και πολλά χρόνια»

Οθόνες / Νταβίντ Πάμπλος: «Το Μεξικό βυθίζεται στη βία εδώ και πολλά χρόνια»

Βία, καρτέλ ναρκωτικών, τρόμος παντού, σκλάβοι του σεξ αλλά και queer έρωτες στο Μεξικό του σήμερα. Αυτό είναι το σκηνικό της συγκλονιστικής ταινίας «Στον δρόμο» που είδαμε στο Φεστιβάλ Θεσσαλονίκης. Ο Μεξικανός σκηνοθέτης μίλησε στη LiFO για τη ζωή στο Μεξικό αλλά και για την τόλμη που χρειάστηκε να γυρίσει μια ταινία με ένα τόσο επικίνδυνο για τη χώρα του θέμα.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Το μέλλον που προφήτευσε το «Ghost in the shell» είναι εδώ

Μουσική / Το μέλλον που προφήτευσε το «Ghost in the shell» είναι εδώ

Το 1995, όταν βγήκε στους κινηματογράφους το διάσημο άνιμε του Mamoru Oshii, οι αναφορές του στην ΑΙ ακούγονταν εξωγήινες. Σήμερα, μοιάζει πιο επίκαιρο και σύγχρονο από ποτέ. Το ίδιο και το σάουντρακ του Kenji Kawai. Σε λίγες μέρες προβάλλεται ξανά στην Αθήνα.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Βιμ Βέντερς: «Είμαι αισιόδοξος για το σινεμά, ο κόσμος σιχάθηκε το streaming»

Οθόνες / Βιμ Βέντερς στη LifO: «O κόσμος σιχάθηκε το streaming»

Με αφορμή το αφιέρωμα στο έργο του που είδαμε στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση, ο Γερμανός σκηνοθέτης μάς μίλησε για την εκλεκτική συγγένεια που νιώθει με την Ιαπωνία και για τον τρόπο που του αρέσει να κάνει ταινίες, ενώ εξέφρασε την αισιοδοξία του για την επιστροφή του κοινού στις κινηματογραφικές αίθουσες.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
ΕΠΕΞ Γιάννης Φάγκρας: «Το μικρόβιο της απληστίας μπορεί να μας κάνει όλους κανίβαλους»

Οθόνες / Γιάννης Φάγκρας: «Η απληστία μπορεί να μας κάνει όλους κανίβαλους»

Την ανθρώπινη απληστία με φόντο το προσφυγικό διαπραγματεύεται η ταινία «Μικρός Ανθρωποφάγος», μια «πανκ περιπέτεια», σύμφωνα με τον σκηνοθέτη της, που συμμετέχει στο φετινό 66ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Θεσσαλονίκης.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ