Η δίκη του Ο' Τζέι Σίμπσον καταφέρνει να συναρπάζει ακόμα και σήμερα, 21 χρόνια μετά την ετυμηγορία

Η δίκη του Ο' Τζέι Σίμπσον καταφέρνει να συναρπάζει ακόμα και σήμερα, 21 χρόνια μετά την ετυμηγορία Facebook Twitter
Ο Κούμπα Γκούντινγκ Τζούνιορ και ο Κόρτνεϊ Μπ. Βανς υποδύονται αντίστοιχα τον Ο' Τζέι Σίμπσον και τον επικεφαλής της ομάδας υπεράσπισής του, Τζόνι Κόχραν... Φωτό © FOX
0

Ο Ράιαν Μέρφι έχει κέφια. Ο Αμερικανός δημιουργός των Nip/Tuck, Glee και American Horror Story αποδεικνύει εδώ και χρόνια ότι είναι ένα από τα δυνατά χαρτιά που διαθέτει η Fox. Καθώς, απ' ό,τι φαίνεται, έχει σταματήσει εδώ και καιρό να ασχολείται με το American Horror Story (που απλώς δεν βλέπεται από τα μέσα του τρίτου κύκλου κι έπειτα), κι ενώ το Scream Queens, το νέο του πείραμα για την τρέχουσα σεζόν, ενθουσίασε λιγότερους από όσους τελικά εξόργισε γιατί κρίθηκε μάλλον κούφιο, αυτοαναφορικό και ίσως πολύ «εσωστρεφές» για μαζική κατανάλωση, σαν ένα τεράστιο inside joke, ο κρυμμένος του άσος για φέτος ήταν άλλος.

Το American Crime Story, στο οποίο ο Μέρφι εκτελεί χρέη executive και σκηνοθέτη κάποιων επεισοδίων, διαφημίστηκε ως «αδερφάκι» του AHS, ένα νέο πρότζεκτ με το προσφιλές για τον δημιουργό στιλ της ανθολογίας, δηλαδή μιας σειράς με διαφορετική, αυτοτελή ιστορία και άλλο καστ ανά σεζόν, το οποίο παρουσιάζει το χρονικό αληθινών εγκλημάτων που συντάραξαν την κοινή γνώμη. Και ποια ιστορία είναι καλύτερη για τον πρώτο κύκλο, από την πολύκροτη δίκη του Ο' Τζέι Σίμπσον που έμεινε στην ιστορία ως «η δίκη του αιώνα»; Μιλάμε για την πιο προβεβλημένη υπόθεση στα αμερικανικά εγκληματολογικά χρονικά, καθώς ήταν η πρώτη δίκη που έλαβε διαστάσεις κανονικού ριάλιτι σόου, κάπου εκεί στα μέσα των '90s.

Οι μεγαλύτεροι θεατές θα θυμούνται σίγουρα κομμάτια της υπόθεσης που έχουν αναπαρασταθεί πιστά στα πρώτα επεισόδια της σειράς, όπως η ζωντανή μετάδοση από τα μίντια της θρυλικής καταδίωξης του λευκού Ford Bronco με το οποίο φυγαδεύτηκε ο Σίμπσον πριν τη σύλληψή του ή εκείνο το αμφιλεγόμενο εξώφυλλο του Time που «μαύρισε» λίγο παραπάνω από όσο έπρεπε το χρώμα του δέρματος του Σίμπσον, ξεσηκώνοντας τεράστια κατακραυγή γύρω από τις φυλετικές διακρίσεις.

Ξεκινάμε με το εξής δεδομένο: Όλοι ξέρουμε το τέλος. Ο Σίμπσον θα αθωωθεί, δεν είναι spoiler, δεν θα υπάρξει plot twist, λείπει εκ των πραγμάτων το στοιχείο της έκπληξης από το σενάριο. Κι όμως, η σειρά είναι αναπάντεχα καθηλωτική με έναν ολόδικό της τρόπο. Φυσικά τα δικαστικά δράματα έχουν αποδειχθεί πολλές φορές «ζουμερά» για τη μικρή ή τη μεγάλη οθόνη, όμως άλλες τόσες φορές έχουν προκύψει άνοστα, άρρυθμα και ανιαρά. Κι ενώ άλλο ένα σχετικό πρότζεκτ, το ντοκιμαντεριστικό Making a Murderer του Netflix απέσπασε πρόσφατα ενθουσιώδη σχόλια, στο American Crime Story το φιξιόν διασταυρώνεται με την πραγματικότητα με τρόπο που σε κάνει πραγματικά να θες να χωθείς μέσα στην ιστορία. Εξάλλου, οι 30something και οι μεγαλύτεροι θεατές θα θυμούνται σίγουρα κομμάτια της υπόθεσης που έχουν αναπαρασταθεί πιστά στα πρώτα επεισόδια της σειράς, όπως η ζωντανή μετάδοση από τα μίντια της θρυλικής καταδίωξης του λευκού Ford Bronco με το οποίο φυγαδεύτηκε ο Σίμπσον πριν τη σύλληψή του, η συνεχής ενασχόληση σημαντικών μορφών της δημοσιογραφίας όπως ο Λάρι Κινγκ (που εμφανίζεται ως γκεστ στη σειρά) με την υπόθεση, ή εκείνο το αμφιλεγόμενο εξώφυλλο του Time που «μαύρισε» λίγο παραπάνω από όσο έπρεπε το χρώμα του δέρματος του Σίμπσον, ξεσηκώνοντας τεράστια κατακραυγή γύρω από τις φυλετικές διακρίσεις.

Πιο επίκαιρο παρά ποτέ, το The People v. O. J. Simpson έρχεται σε μία χρονική περίοδο όπου το ζήτημα της ρατσιστικής αντιμετώπισης των μαύρων στην Αμερική γνωρίζει νέες «δόξες» μετά τα συνεχή εγκλήματα των οργάνων της τάξης εναντίον μελών της αφροαμερικανικής κοινότητας. Κι ενώ εκκρεμεί μια εκλογική αναμέτρηση που θα καθορίσει αναμφισβήτητα το μέλλον του πλανήτη, με τον υποψήφιο των Ρεπουμπλικανών Ντόναλντ Τραμπ να συνασπίζεται ανενδοίαστα ακόμα και με απομεινάρια της Κου Κλουξ Κλαν, το American Crime Story συναρπάζει πρώτα απ' όλα με την αληθοφάνειά του αλλά και με τη διάθεση να μην πάρει θέση στην εξιστόρηση των γεγονότων μιας υπόθεσης που, ούτως ή άλλως, όταν ήταν εν εξελίξει, είχε κυριολεκτικά χωρίσει στα δύο την κοινή γνώμη. Χρησιμοποιώντας ως βασική πηγή το βιβλίο The Run of His Life: The People v. O. J. Simpson του συγγραφέα και νομικού αναλυτή του CNN και του New Yorker Τζέφρι Τούμπιν, η σειρά (τουλάχιστον μέχρι το πέμπτο επεισόδιο που έχει μόλις προβληθεί) σε καλεί με αξιοθαύμαστη αντικειμενικότητα να βγάλεις μόνος σου συμπεράσματά, ακριβώς όπως κλήθηκαν οι ένορκοι της δίκης να καθορίσουν την τύχη του κατηγορούμενου.

Η δίκη του Ο' Τζέι Σίμπσον καταφέρνει να συναρπάζει ακόμα και σήμερα, 21 χρόνια μετά την ετυμηγορία Facebook Twitter
Το αμφιλεγόμενο εξώφυλλο του Time (αριστερά) που «μαύρισε» λίγο περισσότερο το δέρμα του Σίμπσον ξεσηκώνοντας τεράστιες αντιδράσεις, σε σύγκριση με ένα εξώφυλο της εποχής από το Newsweek

Ο Ο' Τζέι Σίμπσον ήταν ένα είδωλο που πουλούσε τρελά εκείνη την εποχή, ένα παιδί από το γκέτο που είχε καταφέρει να αναδειχθεί σε σταρ του αμερικανικού φούτμπολ αρχικά και σε επιφανή σελεμπριτοπερσόνα στη συνέχεια. Σύχναζε στα πιο γυαλιστερά στέκια του ακριβού Λος Άντζελες, ζούσε σε μια τεράστια έπαυλη στο Μπρέντγουντ, διέθετε πανίσχυρους φίλους, κι ενώ αρχικά οι μαύροι της περιοχής τον θεωρούσαν «αποστάτη», καθώς είχε παντρευτεί λευκή και η ζωή του ήταν «λευκή», όταν κατηγορήθηκε τον Ιούνιο του 1994 για τον διπλό φόνο της πρώην συζύγου του και του φίλου της, τάχθηκαν σύσσωμοι στο πλευρό του, δίνοντας ξεκάθαρες φυλετικές προεκτάσεις στην υπόθεση και συμπαρασύροντας σε αυτή την κακή φήμη του αστυνομικού τμήματος του Λος Άντζελες γύρω από υποθέσεις ρατσιστικής βίας. Ο «Τζους», όπως ήταν το nickname του, τελικά αθωώθηκε και πάνω από 100 εκατομμύρια άνθρωποι παρακολούθησαν ζωντανά, μέσω της τηλεόρασης την ετυμηγορία. Η αθώωσή του επιτεύχθηκε χάρη στην «dream team» των πιο πρωτοκλασάτων δικηγόρων της εποχής που κατάφεραν να ενσπείρουν στους ενόρκους το στοιχείο της αμφιβολίας σχετικά με την ενοχή του, που αρχικά φάνταζε εξόφθαλμη, και να τους πείσουν ότι τα δείγματα DNA που είχαν συλλεχθεί από τον τόπο του εγκλήματος δεν ήταν ικανά ως απόδειξη στο να ενοχοποιήσουν τον Σίμπσον, σε μια εποχή που η χρήση της ανάλυσης DNA στην εγκληματολογία βρισκόταν ακόμα στα σπάργανα. Προεξέχων δικηγόρος της dream team ήταν ο Τζόνι Κόχραν, ο οποίος στη συνέχεια της καριέρας του ανέλαβε την υπεράσπιση κι άλλων διάσημων ονομάτων, όπως ο Μάικλ Τζάκσον, ο Τουπάκ, η Μάριον Τζόουνς και ο Σνουπ Ντογκ. Χρόνια αργότερα, το 2007, ο Σίμπσον θα βρισκόταν ξανά στο εδώλιο, αντιμετωπίζοντας σωρεία νέων κατηγοριών που περιλάμβαναν ένοπλη ληστεία και απαγωγή και τελικά θα καταδικαζόταν σε ποινή πολυετούς φυλάκισης την οποία εκτίει μέχρι σήμερα. Εντωμεταξύ, απόλυτα ειρωνικό είναι ένα πρόσφατο εύρημα σχετικό με την αρχική δίκη, που είδε το φως της δημοσιότητας μόλις την προηγούμενη εβδομάδα και έχει τεθεί υπό έρευνα από το αστυνομικό τμήμα του Λος Άντζελες: Ένα μαχαίρι με κηλίδες αίματος βρέθηκε μετά από τόσα χρόνια στην κατοικία του Σίμπσον και δυνητικά θα μπορούσε να δώσει άλλη τροπή στην πολύκροτη δίκη (μια και το εργαλείο του διπλού φόνου δεν βρέθηκε ποτέ), η οποία ωστόσο έχει κλείσει προ πολλού, αποδεικνύοντας εκ νέου το σαφώς αμφιλεγόμενο αποτέλεσμά της.

Η δίκη του Ο' Τζέι Σίμπσον καταφέρνει να συναρπάζει ακόμα και σήμερα, 21 χρόνια μετά την ετυμηγορία Facebook Twitter
Μία από τις κορυφαίες στιγμές της δίκης: Ο Ο' Τζέι Σίμπσον δοκιμάζει τα γάντια που βρέθηκαν στον τόπο του εγκλήματος... Φωτό: AP

Κι ενώ ο πρώτος κύκλος του American Crime Story βρίσκεται ακριβώς στα μισά, δύο στοιχεία του μπορούμε να πούμε με βεβαιότητα πως έχουν ξεχωρίσει. Το πρώτο είναι -ποιος θα το πίστευε!- η παρουσία του Τζον Τραβόλτα, ο οποίος εκτός από χρέη executive, έχει αναλάβει να υποδυθεί τον ρόλο του Ρόμπερτ Σαπίρο, του αρχικά επικεφαλής δικηγόρου υπεράσπισης και μάλλον ήταν ο ρόλος που έψαχνε εδώ και δεκαετίες για να ένα ηχηρό comeback. Ο εντελώς ξοφλημένος και μεταλλαγμένος από τις πλαστικές σταρ κεντάει έναν χαρακτήρα απίστευτα αληθοφανή που ταιριάζει γάντι στην ερμηνευτική του μανιέρα (είναι εξωφρενικό το πόσο θυμίζει τον δικό μας Αλέξη Κούγια, όχι τόσο στο φιζίκ, όσο στο «στήσιμο», τις γκριμάτσες και την εκφορά του λόγου) και με τον οποίο ξαναμπαίνει δυναμικά στο υποκριτικό παιχνίδι.

Το άλλο στοιχείο που δεν μπορείς να προσπεράσεις έχει τέσσερις συλλαβές: Καρ-ντά-σι-αν! Είναι πραγματικά απολαυστικό να βλέπεις πώς ανήλθε στη δημοσιότητα το «σόι του τίποτα», καθώς ο πάτερ φαμίλιας δικηγόρος Ρόμπερτ Καρντάσιαν ήταν κολλητός του Σίμπσον και έλαβε μέρος στην ομάδα υπεράσπισης, περνώντας από την ανωνυμία στη φήμη, την οποία έμελλε να εξαργυρώσουν τα προσεχή χρόνια η πρώην σύζυγός του Κρις Τζένερ και τα παιδιά του, με τα γνωστά σε όλους αποτελέσματα. Οι σκηνές με τα πιτσιρίκια Καρντασιαν-άκια να παρακολουθούν μαγεμένα την εξέλιξη της υπόθεσης, έχοντας αντιληφθεί από τόσο μικρή ηλικία ότι «κάτι παίζει», είναι μακράν οι πιο γλαφυρά αστείες και προσθέτουν στο The People v. O. J. Simpson τη δυνατή έξτρα αίσθηση μιας ακαταμάχητης ποπ τσιχλόφουσκας.

Η δίκη του Ο' Τζέι Σίμπσον καταφέρνει να συναρπάζει ακόμα και σήμερα, 21 χρόνια μετά την ετυμηγορία Facebook Twitter
Η στιγμή του θριάμβου: Το δικαστήριο ανακοινώνει την ετυμηγορία και ο Ο' Τζέι Σίμπσον αθωώνεται... Φωτό: AP
Η δίκη του Ο' Τζέι Σίμπσον καταφέρνει να συναρπάζει ακόμα και σήμερα, 21 χρόνια μετά την ετυμηγορία Facebook Twitter
Ο Ο' Τζέι Σίμπσον (Κούμπα Γκούντινγκ Τζούνιορ) και η «dream team» της υπεράσπισης: (από αριστερά) Φ. Λι Μπέιλι (Νέιθαν Λέιν), Τζόνι Κόχραν (Κόρτνεϊ Μπ. Βανς), Ρόμπερτ Σαπίρο (Τζον Τραβόλτα) και Ρόμπερτ Καρντάσιαν (Ντέιβιντ Σουίμερ)... Φωτό © FOX
Η δίκη του Ο' Τζέι Σίμπσον καταφέρνει να συναρπάζει ακόμα και σήμερα, 21 χρόνια μετά την ετυμηγορία Facebook Twitter
Τα βασικά πρόσωπα της ομάδας των κατηγόρων, Μάρσια Κλαρκ (Σάρα Πόλσον) και Κρίστοφερ Ντάρντεν (Στέρλινγκ Κ. Μπράουν)... Φωτό © FOX

Το «The People v. O. J. Simpson: American Crime Story» προβάλλεται κάθε Τετάρτη στις 21:50 από το FOX. To κανάλι FOX είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα μέσω Nova, OTE TV, Vodafone TV και Cyta Hellas.

Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Έξι ηθοποιοί θυμούνται τη συνεργασία τους με τον Παντελή Βούλγαρη

Οθόνες / «Ο Παντελής Βούλγαρης είναι ένας σκηνοθέτης που σου αφήνει πολλά περιθώρια»

Άννα Βαγενά, Δημήτρης Καταλειφός, Θέμις Μπαζάκα, Στράτος Τζώρτζογλου, Σοφία Κόκκαλη, Ανδρέας Κωνσταντίνου: Έξι ηθοποιοί θυμούνται στιγμές από τα γυρίσματα ταινιών του σπουδαίου Έλληνα σκηνοθέτη, με αφορμή το αφιέρωμα «Όλα είναι δρόμος» του Cinobo.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
«Mary»: Η ταινία του Netflix για τη ζωή της Παναγίας προκαλεί έντονες αντιδράσεις

Οθόνες / «Mary»: Η ταινία του Netflix για τη ζωή της Παναγίας προκαλεί έντονες αντιδράσεις

Η ταινία, στην οποία πρωταγωνιστεί μια Ισραηλινή ηθοποιός, δέχεται επιθέσεις από δύο (τουλάχιστον) κατευθύνσεις ταυτόχρονα, εξοργίζοντας τόσο τους υποστηρικτές της Παλαιστίνης όσο και τους συντηρητικούς χριστιανούς.
THE LIFO TEAM
Οι 10 αγαπημένες ταινίες του Σύλλα Τζουμέρκα (κι ανάμεσά τους «Ο δολοφόνος του Τόκιο»)

Μυθολογίες / «Όλοι ξέρουμε για τι μιλάνε οι "Ηλίθιοι" του Τρίερ»: Οι 10 αγαπημένες ταινίες του Σύλλα Τζουμέρκα

Κουρασάουα, Ταρκόφσκι, Βέντερς, διπλό Κασσαβέτη και τη «Διαφθορά» του Έιμπελ Φεράρα περιλαμβάνει η δεκάδα του σκηνοθέτη Σύλλα Τζουμέρκα.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΠΑΝΟΣ ΜΙΧΑΗΛ
Τέιλορ Σέρινταν: Ποιος είναι ο νέος Μίδας της τηλεόρασης;

Οθόνες / Τέιλορ Σέρινταν: Ποιος είναι ο νέος Μίδας της τηλεόρασης;

Ο άνθρωπος που βρίσκεται πίσω από την επιτυχία του «Yellowstone» και ενός ολόκληρου τηλεοπτικού σύμπαντος παραμένει ένας καουμπόι που αρνείται ότι οι σειρές του απευθύνονται σε συντηρητικό ακροατήριο.
THE LIFO TEAM
Ο δημιουργός του «Love Actually» χαρίζει στα παιδιά ένα χριστουγεννιάτικο animation

Οθόνες / Ο δημιουργός του «Love Actually» χαρίζει στα παιδιά ένα χριστουγεννιάτικο animation

Ο Ρίτσαρντ Κέρτις διασκευάζει για λογαριασμό του Netflix μια τριλογία δικών του βιβλίων, σε ένα σπονδυλωτό, χαριτωμένο και καλόψυχο φιλμ, απευθυνόμενο κυρίως σε θεατές μικρότερης ηλικίας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
10ο Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Πελοποννήσου και Kalamata Short Docs Film Festival 

Οθόνες / 10ο Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Πελοποννήσου: Ένα πλούσιο κινηματογραφικό δωδεκαήμερο

Η Καλαμάτα και άλλες δεκατρείς πόλεις της Πελοποννήσου έγιναν σημεία αναφοράς για τους λάτρεις του ντοκιμαντέρ, ενώ υπήρξαν και αφορμές για προβληματισμό, όχι μόνο αναφορικά με την έβδομη τέχνη.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Μας έπεισε η Τζολί ως Μαρία Κάλλας;

The Review / Μας έπεισε η Τζολί ως Μαρία Κάλλας;

Ο Αλέξανδρος Διακοσάββας και ο Βασίλης Λούρας σχολιάζουν το πολυαναμενόμενο biopic «Maria», την ερμηνεία της Αντζελίνα Τζολί, τις ιστορικές ανακρίβειες και το αν τελικά μαθαίνουμε κάτι καινούργιο για την πολύπαθη divina.
ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΔΙΑΚΟΣΑΒΒΑΣ
Το αιώνιο μεγαλείο του Λεονάρντο ντα Βίντσι

Daily / Το αιώνιο μεγαλείο του Λεονάρντο ντα Βίντσι

Στο νέο ντοκιμαντέρ του σπουδαίου Αμερικανού κινηματογραφιστή Κεν Μπερνς ξετυλίγεται η ζωή και το έργο του ανθρώπου που εκτός από το μεγαλειώδες εικαστικό έργο του, πρόλαβε πριν από μισή χιλιετία να αντιληφθεί, να ανακαλύψει, να εφεύρει ή να προβλέψει τα πάντα σχεδόν, από τη βαρύτητα μέχρι τον κινηματογράφο.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Λούκα Γκουαντανίνο: Ο σκηνοθέτης του Queer δηλώνει ότι θα αγωνιστεί να σταματήσει τη λογοκρισία της ταινίας του

Πολιτισμός / Λούκα Γκουαντανίνο: Ο σκηνοθέτης του Queer δηλώνει ότι θα αγωνιστεί να σταματήσει τη λογοκρισία της ταινίας του

«Ο χαρακτηρισμός της ταινίας ως "πολύ προκλητικής" από τις αρχές της Τουρκίας δεν είναι τίποτα περισσότερο από απροκάλυπτη ομοφοβία» τόνισε ο σκηνοθέτης του Queer
LIFO NEWSROOM
Beatles ’64: Πριν από εξήντα χρόνια, κάτι μαγικό κι ανεπανάληπτο

Daily / Beatles ’64: Πριν από εξήντα χρόνια, κάτι μαγικό κι ανεπανάληπτο

Βασισμένο σ’ ένα εκπληκτικό πρωτότυπο υλικό, αυτό το εξαίρετο ντοκιμαντέρ του Disney+ σε παραγωγή του Μάρτιν Σκορσέζε μάς μεταφέρει με μοναδικό τρόπο σ’ αυτό που βίωσαν τα μέλη του θρυλικού συγκροτήματος όταν πάτησαν για πρώτη φορά το πόδι τους σε μια Αμερική που έμοιαζε να τους έχει απόλυτη ανάγκη.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Οι δέκα αγαπημένες ταινίες της Τζούλης Αγοράκη

Οθόνες / «Είδα το "Nymphomaniac" σαν φεμινιστικό ύμνο»: Οι δέκα αγαπημένες ταινίες της Τζούλης Αγοράκη

Νικίτα Μιχάλκοφ, Ανιές Βαρντά, Μπέργκμαν, αλλά και «Love Story», «Against all odds»: Η σχέση της δημοσιογράφου Τζούλης Αγοράκη με το σινεμά εδραιώθηκε μέσα από πολύ διαφορετικές μεταξύ τους ταινίες.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΝΙΝΕΤΤΑ ΓΙΑΚΙΝΤΖΗ
Αντουανέττα Αγγελίδη: «Κάθε ταινία μου είναι το ευτυχές τέλος μιας περιπέτειας απορρίψεων»

Οι Αθηναίοι / Αντουανέττα Αγγελίδη: «Κάθε ταινία μου είναι το ευτυχές τέλος μιας περιπέτειας απορρίψεων»

Μοναδική περίπτωση για το ελληνικό σινεμά, η ιδιοσυγκρασιακή σκηνοθέτις που τιμάται στο 13ο Φεστιβάλ Πρωτοποριακού Κινηματογράφου της Ταινιοθήκης αφηγείται τη ζωή και την πορεία της στη LiFO.
M. HULOT
«The New Years»: Το ισπανικό «One Day» από τον Ροντρίγκο Σορογκόγιεν

Οθόνες / «The New Years»: Το ισπανικό «One Day» από τον Ροντρίγκο Σορογκόγιεν

Η νέα ρομαντική σειρά του Cinobo βρίσκεται στο σταυροδρόμι της τριλογίας «Before», του «Normal People» και του «One Day». Δανειζόμενη το αφηγηματικό εύρημα του τελευταίου, καταγράφει τις Πρωτοχρονιές ενός ζευγαριού και μαζί τους τις δυσκολίες μα και τη γοητεία των πρώτων -άντα. 
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ