Ένα σχολείο σινεφίλ! Μιλούν οι βραβευμένοι μαθητές του διαγωνισμού «Πάμε Σινεμά»

Ένα σχολείο σινεφίλ! Μιλούν οι βραβευμένοι μαθητές του διαγωνισμού «Πάμε Σινεμά» Facebook Twitter
Τα μέλη του κινηματογραφικού ομίλου του 2ου Πρότυπου Πειραματικού Λυκείου Αθηνών, τα οποία κατάφεραν να κερδίσουν, με την ταινία «Άτροπος», το βραβείο της καλύτερης ταινίας στον πανελλήνιο μαθητικό διαγωνισμό κινηματογράφου «Πάμε Σινεμά». Φωτο: Φίλιππος Λεμονής / LiFO
0

Δευτέρα μεσημέρι. Οι δρόμοι στους Αμπελόκηπους είναι σχεδόν άδειοι εξαιτίας τoυ αφόρητου κύματος ζέστης που έχει «σκεπάσει» για ακόμη μια φορά το λεκανοπέδιο.

Οι πιο πολλές πόρτες έξω από το 2ο Πρότυπο Πειραματικό Λύκειο Αθηνών είναι κλειστές καθώς πριν από μερικές μέρες έληξε και επίσημα η σχολική σεζόν και έτσι οι περισσότεροι μαθητές έχουν ήδη ξεκινήσει τις διακοπές τους. Μόνο μία αίθουσα είναι ανοιχτή και υπάρχει λόγος.

Εκεί μας περιμένουν τα μέλη του κινηματογραφικού ομίλου του σχολείου, τα οποία κατάφεραν να κερδίσουν, με την ταινία «Άτροπος», το βραβείο της καλύτερης ταινίας στον πανελλήνιο μαθητικό διαγωνισμό κινηματογράφου «Πάμε Σινεμά».

«Ο κινηματογράφος είναι ακόμα πολύ πίσω στα ελληνικά σχολεία» εξηγούν τόσο οι καθηγητές όσο και οι μαθητές που βρίσκονται στην αίθουσα. Αν δει κάνεις τα αναλυτικά προγράμματα των ελληνικών δημόσιων σχολείων θα παρατηρήσει πως δεν υπάρχει κάποιο σχετικό μάθημα

Στην αίθουσα βρίσκονται οι μαθητές της ομάδας αλλά και οι δύο καθηγητές του τμήματος, οι κ.κ. Δημήτρης Κοπανάς και Βασίλης Καρκάνης. Και οι δυο εργάζονται εδώ και αρκετά χρόνια στο συγκεκριμένο σχολείο. Όχι, όμως, μόνο ως καθηγητές του κινηματογραφικού ομίλου καθώς ο κ. Κοπανάς είναι οικονομολόγος ενώ ο Βασίλης Καρκάνης, μαθηματικός.

Με μία γρήγορη ματιά στους τοίχους μπορεί κανείς να καταλάβει πως δεν πρόκειται για μια συνηθισμένη σχολική αίθουσα. Μία πλευρά είναι γεμάτη με αφίσες ταινιών.

Είναι μία αίθουσα που έχει φτιαχτεί αποκλειστικά για την κινηματογραφική ομάδα. Το χώρο τον έχει παραχωρήσει το σχολείο, ώστε να μπορούν να συγκεντρώνονται εκεί μαθητές και καθηγητές και να κάνουν το μάθημά τους. Μάθημα που φέρνει αποτελέσματα αν κρίνουμε από την επιτυχία της ταινίας. 

Η «Άτροπος» είναι μία ταινία μυστηρίου όπως μας εξηγεί ο μαθητής που υπογράφει το σενάριο αλλά και τη σκηνοθεσία, Γιάννης Μπαλαμώτης.

Ένα νεαρό και ερωτευμένο ζευγάρι πέφτει θύμα ενός περίεργου τροχαίου ατυχήματος. Η κοπέλα καταλήγει στο ιατρείο ενός παράξενου γιατρού με αινιγματικούς ασθενείς και μια ιδιόρρυθμη γραμματέα. Η συνάντηση με τον γιατρό εξελίσσεται σε μια υπαρξιακή εμπειρία με απροσδόκητο φινάλε.

Ένα σχολείο σινεφίλ! Μιλούν οι βραβευμένοι μαθητές του διαγωνισμού «Πάμε Σινεμά» Facebook Twitter
Το 2ο Πρότυπο Πειραματικό ΓΕΛ Αθηνών είναι ένα από τα μοναδικά πρότυπα σχολεία στην Αττική. Φωτο: Φίλιππος Λεμονής / LiFO

Η ταινία διαρκεί σχεδόν δέκα λεπτά. Για να γίνει πραγματικότητα, μάλιστα, δούλεψαν περίπου 25 μαθητές. «Μιλάμε για προδιαγραφές κανονικής επαγγελματικής δουλειάς» λέει γελώντας ο καθηγητής, Δημήτρης Κοπανάς.

«Όλο αυτό ξεκίνησε από ένα διήγημα που είχα γράψει. Όταν όμως έπρεπε να το μεταφέρουμε σε ταινία, το αλλάξαμε πάρα πολύ. Θέλαμε να κάνουμε κάτι διαφορετικό. Δε θέλαμε να φτιάξουμε μια ταινία για πράγματα που πιστεύουμε πως έχουν παιχτεί και ξαναπαιχτεί. Έχουμε βαρεθεί παραδείγματος χάριν να βλέπουμε μαθητικές ταινίες με θέμα το bullying. Είπαμε να δοκιμάσουμε και κάτι άλλο» παραδέχεται ο ίδιος ο δημιουργός.

Το 2ο Πρότυπο Πειραματικό ΓΕΛ Αθηνών είναι ένα από τα μοναδικά πρότυπα σχολεία στην Αττική. Το γεγονός λοιπόν αυτό του έχει δώσει τη δυνατότητα να δημιουργήσει επίσημες ομάδες κινηματογράφου και θεάτρου.

Τα μαθήματα της κινηματογραφικής ομάδας γίνονται μια φορά τη βδομάδα μετά τη λέξη του επτάωρου. Μόλις, δηλαδή, τελειώνει το ωράριο τους συγκεκριμένοι οι μαθητές δε φεύγουν από το σχολείο.

Το ίδιο ισχύει και για τους καθηγητές. Μερικοί, μάλιστα, από τους μαθητές του Κινηματογραφικού Ομίλου έχουν καθηγητή τον κ. Καρκάνη και στα Μαθηματικά. Τον ρωτάω ποιο μάθημα του αρέσει να κάνει περισσότερο. Μαθηματικά ή Κινηματογράφο; «Ας απαντήσουν καλύτερα τα παιδιά σ' αυτό» λέει γελώντας.

Οι ίδιοι αποφάσισαν να ασχοληθούν με τον κινηματογράφο στο σχολείο επειδή απλά τους άρεσε. Όπως μας ενημερώνουν, δεν πληρώνονται παραπάνω για να κάνουν τα συγκεκριμένα μαθήματα. «Παλιότερα οι ώρες που κάναμε κινηματογράφο μειώνονταν από το ωρολόγιο πρόγραμμα. Τώρα πια έχουν κοπεί κι αυτά» παραδέχεται ο Βασίλης Καρκάνης.

Ένα σχολείο σινεφίλ! Μιλούν οι βραβευμένοι μαθητές του διαγωνισμού «Πάμε Σινεμά» Facebook Twitter
Όπως σημειώνουν μαθητές και καθηγητες, οι περισσότεροι είναι πρόθυμοι να βοηθήσουν στα γυρίσματα μιας ταινίας. Φωτο: Φίλιππος Λεμονής / LiFO

«Ο κινηματογράφος είναι ακόμα πολύ πίσω στα ελληνικά σχολεία» εξηγούν τόσο οι καθηγητές όσο και οι μαθητές που βρίσκονται στην αίθουσα. Αν δει κάνεις τα αναλυτικά προγράμματα των ελληνικών δημόσιων σχολείων θα παρατηρήσει πως δεν υπάρχει κάποιο σχετικό μάθημα.

Κάτι τέτοιο, όμως, όπως παραδέχεται ο καθηγητής Δημήτρης Κοπανάς, δεν συμβαίνει σε πολλές ευρωπαϊκές χώρες.

Ο ίδιος είχε επισκεφτεί στο παρελθόν τη Φιλανδία και ομολογεί ότι δεν ξέρει αν αυτά που είδε εκεί θα μπορέσουν ποτέ να γίνουν πραγματικότητα στην Ελλάδα. «Υπήρχε καθηγητής που έπαιρνε τα παιδιά το καλοκαίρι και τα πήγαινε για κάμπινγκ ώστε να φωτογραφήσουν το Βόρειο Σέλας» λέει. 

Τα σχολεία εκεί διαθέτουν μέχρι και ολόκληρες αίθουσες με εξοπλισμό και στούντιο τα οποία μπορούν να χρησιμοποιήσουν οι μαθητές για να δημιουργήσουν τις δικές τους ταινίες. Εδώ, όπως λένε γελώντας οι μαθητές, πρέπει να ψάχνουν από δω και από κει για να βρουν ακόμη και μια κάμερα.

«Οταν ξεκινάμε τη σχολική χρονιά ρωτάμε αν τα παιδιά ή κάποιος γνωστός τους διαθέτει εξοπλισμό ώστε να κάνουμε μια σούμα» λέει γελώντας ο κ. Καρκάνης.

Πολλές φορές, μάλιστα, βάζουν χρήματα από την τσέπη τους για να αγοράσουν μια μπαταρία ή αναλώσιμα για τα γυρίσματα των ταινιών.

Ένα σχολείο σινεφίλ! Μιλούν οι βραβευμένοι μαθητές του διαγωνισμού «Πάμε Σινεμά» Facebook Twitter
«Ο κινηματογράφος είναι ακόμα πολύ πίσω στα ελληνικά σχολεία» εξηγούν τόσο οι καθηγητές όσο και οι μαθητές που βρίσκονται στην αίθουσα. Φωτο: Φίλιππος Λεμονής / LiFO

Οι περισσότεροι από τους χώρους όπου γυρίζουν τις ταινίες τους ανήκουν συνήθως σε κάποιον συγγενή των παιδιών που συμμετέχουν στην ταινία. Οι ίδιοι, μάλιστα, δεν πρόκειται να ξεχάσουν ένα περιστατικό που δείχνει το πόσο δύσκολο είναι για τους μαθητές να γυρίσουν μία ταινία στην Ελλάδα.

«Θέλαμε στην ταινία να έχουμε πλάνα από ένα λεωφορείο. Μιλήσαμε με τους ιθύνοντες για να καταφέρουμε να εξασφαλίσουμε ένα λεωφορείο για μερικά λεπτά και να γυρίσουμε τις σκηνές. Δεν τα καταφέραμε, ομως. Αποφασίσαμε και εμείς λοιπόν να πάρουμε ένα λεωφορείο της γραμμής και να βγάλουμε κανονικά τις κάμερες. Μέσα σε μια διαδρομή τελικά τα καταφέραμε. Τσακώθηκα μέχρι και με μια γιαγιά που ήθελε να κάτσει στη θέση που θα γυριζόταν μια σκηνή» παραδέχεται γελώντας ο καθηγητής Δημήτρης Κοπανάς.

Όπως σημειώνουν μαθητές και καθηγητες, οι περισσότεροι είναι πρόθυμοι να βοηθήσουν στα γυρίσματα μιας ταινίας. «Υπάρχουν και κακές στιγμές όμως» λέει γελώντας ο Βασίλης Καρκάνης. «Είχαμε απευθυνθεί σ' έναν κινηματογράφο να μας παραχωρήσει το χώρο για να κάνουμε μερικά γυρίσματα. Αυτός μας ζήτησε 100 ευρώ» προσθέτει.

Ζούνε, ωστόσο, σε μια εποχή κατα την οποία η τεχνολογία έχει γίνει τόσο φθηνή που τους επιτρέπει να δημιουργήσουν το περιεχόμενό τους, με όσο το δυνατόν καλύτερο τρόπο. «Πλέον κάποιος σε μια οικογένεια θα έχει μια φωτογραφική κάμερα. Τώρα πια μ' ένα λάπτοπ μπορείς να κάνεις αξιοπρεπές μοντάζ» λέει ο Αλέξανδρος Μαχαίρας, μαθητής του Κινηματογραφικού Ομίλου.

Από την άλλη, υπάρχει βέβαια και το YouTube. Οι ίδιοι ανέβασαν την «Άτροπο» στην πλατφόρμα απ' την πρώτη στιγμή. «Μπορούμε μέσα σε μερικά λεπτά να δημοσιεύουμε ό,τι θέλουμε. Από κει μπορεί μετά να μας δει οποίος θέλει. Δε ξέρω αν θα μπορούσε η ταινία μας να έχει αυτή την επιτυχια αν προβάλλονταν σε μια αίθουσα κινηματογράφου» σημειώνουν με μια φωνή.

Δεν παύει, όμως, να παραμένει δύσκολο για έναν κινηματογραφιστή να βιοποριστεί και να κάνει πραγματικότητα τα όνειρά του στην Ελλάδα. Όλη κι όλη υπάρχει μόνο μία σχολή στην οποία μπορεί να απευθυνθεί ένας προπτυχιακός φοιτητής και να σπουδάσει κινηματογράφο στην Ελλάδα. Το Τμήμα Κινηματογράφου του Αριστοτελείου Πανεπιστημίου της Θεσσαλονίκης.

Ένα σχολείο σινεφίλ! Μιλούν οι βραβευμένοι μαθητές του διαγωνισμού «Πάμε Σινεμά» Facebook Twitter
Οι περισσότεροι από τους μαθητές που συμμετείχαν στην ταινία, η οποία κέρδισε το βραβείο, πρόκειται να συνεχίσουν να κινηματογραφούν, μόνο ως χόμπι όμως. Φωτο: Φίλιππος Λεμονής / LiFO

Οι περισσότεροι από τους μαθητές που συμμετείχαν στην ταινία, η οποία κέρδισε το βραβείο, πρόκειται να συνεχίσουν να κινηματογραφούν, μόνο ως χόμπι όμως. «Τα πιο πολλά παιδιά όταν φτάνουν στη Γ' Λυκείου σταματούν να έρχονται στον κινηματογραφικό όμιλο. Και εμείς δεν τα πιέζουμε γιατί πρέπει να διαβάσουν, να δώσουν πανελλήνιες και να περάσουν στη σχολή που θέλουν» παραδέχεται ο καθηγητής Δημήτρης Κοπανάς.

Ήδη μερικά από τα παιδιά έχουν αρχίσει τα φροντιστήρια για τις πανελλήνιες της επόμενης χρονιάς, παρόλο που είναι ακόμα καλοκαίρι. «Θα προσπαθούμε, όμως, να ερχόμαστε όσο μπορούμε στα μαθήματα. Δε θα σταματήσουμε τελείως» σημειώνουν.

Ή ώρα περνά και στο σχολείο δεν ακούγεται τίποτα. Πρέπει να είμαστε οι μοναδικοί ακόμα που βρισκόμαστε μέσα στο κτίριο.

Βγαίνουμε στο προαύλιο το οποίο είναι εντελώς άδειο. Σε μερικές μέρες πρόκειται να βγουν οι βαθμοί των μαθημάτων. «Τι θα μας βάλετε κύριε στα Μαθηματικά;» ρωτάει ένας μαθητής τον Βασίλη Καρκάνη. «Μην ανησυχείτε. Θα δείτε σε λίγες μέρες» λέει γελώντας. Δίνουμε τα χέρια και ευχόμαστε καλό καλοκαίρι.

 

Η ταινία «Άτροπος» που διακρίθηκε με το βραβείο της καλύτερης ταινίας στον πανελλήνιο μαθητικό διαγωνισμό κινηματογράφου «Πάμε Σινεμά»

Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

Οι μαθητές εξερευνούν τις τεχνολογίες του μέλλοντος στο Maker Space του δήμου Αθηναίων

Οδηγός Παιδιού / Οι μαθητές εξερευνούν τις τεχνολογίες του μέλλοντος στο Maker Space του δήμου Αθηναίων

Ρομπομαχίες, εικονική πραγματικότητα, κατασκευή εκπαιδευτικών παιχνιδιών με τρισδιάστατους εκτυπωτές και μηχανήματα κοπής λέιζερ και άλλες δράσεις με τα εργαλεία του μέλλοντος
Στις φαβέλες της Νέας Ζωής Ασπρόπυργου υπάρχει ένα σχολείο που τους δέχεται όλους

Ελλάδα / Στις φαβέλες της Νέας Ζωής Ασπρόπυργου υπάρχει ένα σχολείο που τους δέχεται όλους

Στο 7ο δημοτικό σχολείο Ασπροπύργου, δίπλα από τη χωματερή, σε μία από τις πιο επικίνδυνες περιοχές της πρωτεύουσας, κάποιοι δάσκαλοι μαθαίνουν γράμματα σε μαθητές Ρομά
ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΝΤΑΖΟΠΟΥΛΟΣ
Στο Μενίδι έφτιαξαν ένα mural για τον μικρό Μάριο που σκοτώθηκε πέρυσι από αδέσποτη σφαίρα

Ελλάδα / Στο Μενίδι έφτιαξαν ένα mural για τον μικρό Μάριο που σκοτώθηκε πέρυσι από αδέσποτη σφαίρα

Στο 6ο Δημοτικό Σχολείο Αχαρνών η δασκάλα των καλλιτεχνικών και οι συμμαθητές του αδικοχαμένου Μάριου δημιούργησαν μια τοιχογραφία με την «αιώνια πάλη του καλού και του κακού»
M. HULOT

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Εμφύλιος πόλεμος

Οθόνες / «Εμφύλιος πόλεμος»: Μυθοπλαστική εικασία ή ρεαλιστικό σενάριο;

Με μια φιλμογραφία γεμάτη ζόμπι, κλώνους και αποκυήματα φαντασίας, αυτή είναι η λιγότερο αλληγορική ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ που επιλέγει να μην εξηγήσει τις αιτίες του διχασμού, επιμένει σε μια πολιτική ασάφεια και δεν κατονομάζει τον Τραμπ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Baby Reindeer: Ποτέ η φράση “sent from my iPhone” δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Daily / Baby Reindeer: Ποτέ η φράση «sent from my iPhone» δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Ισορροπώντας ανάμεσα στο θρίλερ, το κοινωνικό δράμα και τη μαύρη κωμωδία, η αυτοβιογραφική σειρά του Netflix αφηγείται με συνταρακτικό τρόπο μια αληθινή ιστορία κακοποίησης, μαζοχισμού και τραύματος.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Οθόνες / Γέλιο-κονσέρβα: Ο θάνατος του πιο απόκοσμου και μισητού ήχου στην τηλεόραση

Το laugh track στις κωμικές σειρές αντιπροσώπευε την ψευδαίσθηση μιας κοινότητας, αλλά τώρα ακόμη κι αυτή η ψευδαίσθηση έχει χάσει τη λάμψη της. Καμία σειρά με γέλιο-κονσέρβα δεν έχει κερδίσει το βραβείο Emmy καλύτερης κωμωδίας εδώ και σχεδόν 20 χρόνια.
THE LIFO TEAM
Σάκης Καρπάς: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Οθόνες / Unboxholics: «O κόσμος θα μας πει να συνεχίσουμε ή θα μας στείλει σπίτι μας»

Καθώς το «Μην ανοίγεις την πόρτα», το σκηνοθετικό ντεμπούτο των Unboxholics, ετοιμάζεται να βγει στις αίθουσες, ο Σάκης Καρπάς μας μιλά για το δάσος και άλλα πράγματα που τους τρομάζουν, για αγαπημένες ταινίες και games τρόμου, αλλά και για την άδικη δαιμονοποίηση των gamers.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των 90s;

Pulp Fiction / Γιατί επιστρέφουμε συνεχώς στο σινεμά των '90s;

Είναι η δεκαετία του '90 η καλύτερη όλων στο σινεμά; Ο Θοδωρής Κουτσογιαννόπουλος συζητά με την κριτικό και αρθρογράφο της LiFO Ειρήνη Γιαννάκη για τη δεκαετία που ξεκίνησε με το «Pretty Woman», το «Goodfellas», το «Χορεύοντας με τους λύκους» και το «Μόνος στο σπίτι» και έκλεισε με τα «Μάτια ερμητικά κλειστά», την «Έκτη αίσθηση», το «Matrix» και το «Fight Club».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Ghostwatch»: H ταινία τρόμου που προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό

Οθόνες / «Ghostwatch»: Γιατί αυτή η ταινία τρόμου προκάλεσε πανικό στο βρετανικό κοινό το 1992;

H κυκλοφορία του «Late Night with the Devil» στους κινηματογράφους ξαναφέρνει στην επικαιρότητα μια πρωτοποριακή και πέρα για πέρα ανατριχιαστική δημιουργία του BBC, που προκάλεσε πανικό και ακραίες αντιδράσεις στη Βρετανία το 1992, οδηγώντας έναν νεαρό τηλεθεατή στην αυτοκτονία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Πάτρικ Τατόπουλος: Ο designer που σχεδίασε το Μπάτμομπιλ, τον Γκοτζίλα και έναν δονητή για το «Seven»

Οθόνες / Πάτρικ Τατόπουλος: Ο designer που σχεδίασε το Μπάτμομπιλ, τον Γκοτζίλα και έναν δονητή για το «Seven»

Ο διάσημος Ελληνογάλλος σκηνογράφος του Χόλιγουντ μιλά στη LiFO για την τέχνη του, για το «Independence Day», το «Dark City», το «Poor Things» και την «Barbie», και για τότε που ο Φίντσερ του ζήτησε να του σχεδιάσει έναν δονητή.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
«Back to Black»: Aξίζει η κινηματογραφική βιογραφία της Έιμι Γουάινχαουζ

The Review / «Back to Black»: Είναι η ταινία για την Έιμι Γουάινχαουζ αντάξια του μύθου της;

Ο Γιάννης Βασιλείου και ο Άκης Καπράνος είδαν την ταινία της Σαμ Τέιλορ-Τζόνσον μέχρι τέλους, επιβίωσαν και βρέθηκαν στο στούντιο της LiFO για να συζητήσουν για την εμπειρία τους και για τα στοιχεία που κάνουν καλή μια κινηματογραφική μουσική βιογραφία.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Kirsten Dunst: «Το σενάριο του Ευθύμη Φιλίππου για το “Kinds of Kindness” είναι ό,τι πιο weird έχω διαβάσει ποτέ!»

Οθόνες / Kirsten Dunst: «Το σενάριο του Ευθύμη Φιλίππου για το “Kinds of Kindness” είναι ό,τι πιο weird έχω διαβάσει ποτέ»

Με αφορμή τον πολυσυζητημένο «Εμφύλιο Πόλεμο» του Άλεξ Γκάρλαντ, η Αμερικανίδα ηθοποιός συζητά με τον Θοδωρή Κουτσογιαννόπουλο για τους ρόλους που την απελευθερώνουν, για την ανάγκη να υπάρχουν γυναίκες ηγέτιδες στην πολιτική, για τα πιο ιδιαίτερα σενάρια που έχουν πέσει στα χέρια της, όπως αυτό της τελευταίας ταινίας του Γιώργου Λάνθιμου.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η Αστυγραφία πάει σινεμά

Οθόνες / Αστυγραφίες στην οθόνη: 24 ταινίες με πρωταγωνιστή την πόλη προβάλλονται στο αφιέρωμα της Ταινιοθήκης

Το πρόγραμμα που έχει καταρτιστεί σε συνεργασία με την Πινακοθήκη περιλαμβάνει 24 ταινίες, μεγάλου και μικρού μήκους, μυθοπλασίας αλλά και ντοκιμαντέρ, ελληνικές και ξένες, όπου πρωταγωνιστεί η πόλη αλλά και αναγνωρίσιμοι τύποι της ανθρωπογεωγραφίας και της κοινωνικής διαστρωμάτωσης.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Κύρος Παπαβασιλείου: «Η ζωή είναι το μόνο μας καταφύγιο»

Οθόνες / Κύρος Παπαβασιλείου: «Η ζωή είναι το μόνο μας καταφύγιο»

Ο σκηνοθέτης της ταινίας «Κάμπια Νύμφη Πεταλούδα» μίλησε στη LIFO για τον γραμμικό χρόνο, για την ανάγκη να δώσουμε φωνή στα ανείπωτα και για όσα κρύβονται πίσω από αυτόν τον ιδιαίτερο τίτλο.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Θα δούμε ποτέ στις αίθουσες το νέο, επικό αριστούργημα του Κόπολα;

Οθόνες / Θα δούμε ποτέ στις αίθουσες το νέο, επικό αριστούργημα του Κόπολα;

Ο κορυφαίος σκηνοθέτης χρηματοδότησε μόνος του την παραγωγή του φιλόδοξου “Megalopolis” που προβλήθηκε πριν μερικές μέρες σε κλειστό κύκλο επιφανών εκπροσώπων του Χόλιγουντ και τώρα βρίσκεται σε διαπραγματεύσεις για την διανομή της με τα μεγάλα στούντιο
THE LIFO TEAM