Αυτή η καρατερίστα σκυλίτσα αξίζει ένα Όσκαρ Β’ ρόλου

Αυτή η καρατερίστα σκυλίτσα αξίζει ένα Όσκαρ Β’ ρόλου Facebook Twitter
«Ο κόσμος ζει με κατοικίδια, οπότε πρέπει να απεικονίζουμε αυτήν την πραγματικότητα στην οθόνη», δήλωσε πρόσφατα ο Στιβ Μακ Κουίν, σκηνοθέτης του «Widows» που παίζεται εδώ και μερικές μέρες στις ελληνικές αίθουσες
0

«Ο κόσμος ζει με κατοικίδια, οπότε πρέπει να απεικονίζουμε αυτήν την πραγματικότητα στην οθόνη». Αυτό δήλωσε πρόσφατα ο σκηνοθέτης Στιβ Μακ Κουίν, δημιουργός των ταινιών «Shame», «12 χρόνια σκλάβος» αλλά και του «Widows» που παίζεται εδώ και μερικές μέρες στις ελληνικές αίθουσες και προσφέρει πολύ περισσότερο χρόνο σ΄ ένα σκυλί απ' όσο σε πολλά από τα διάσημα μέλη του καστ.

Πρόκειται για την κατάλευκη τρίχρονη σκυλίτσα Ολίβια (το «πραγματικό» της όνομα) που βρίσκεται διαρκώς σχεδόν στο πλευρό της «επικεφαλής» χήρας της ταινίας, Βερόνικα, την οποία υποδύεται η Βαϊόλα Ντέιβις. Και δεν παριστάνει τη γλάστρα. Έχει λειτουργικό και κρίσιμο ρόλο στην πλοκή και η εξαιρετική όσφρησή της είναι αυτή που προειδοποιεί τελικά την Βερόνικα για τον κίνδυνο που παραμονεύει.

Αυτή η καρατερίστα σκυλίτσα αξίζει ένα Όσκαρ Β’ ρόλου Facebook Twitter
Η Ολίβια (εδώ μαζί με τον Τζέισον Μπέιτμαν) κόντεψε να κλέψει την παράσταση και στην απολαυστικά ευρηματική μαύρη κωμωδία «Game Night»,

Και αυτή δεν είναι καν η πιο χαρακτηριστική φετινή ερμηνεία της. Η Ολίβια κόντεψε να κλέψει την παράσταση και στην απολαυστικά ευρηματική μαύρη κωμωδία «Game Night», ειδικά στις σκηνές που είναι καλυμμένη με αίμα και ο Τζέισον Μπέιτμαν προσπαθεί να την καθαρίσει (και αποτυγχάνει με θεαματικά σπαρταριστούς τρόπους).

Δυστυχώς, η Αμερικανική Ακαδημία Κινηματογράφου δεν έχει (ακόμα) θεσμοθετήσει βραβείο Όσκαρ για ερμηνεία ζώου σε ταινία. Η Ολίβια θα μπορούσε πάντως να διεκδικήσει το βραβείο «Φοίνικας Σκύλου» (Palm Dog) που δίνεται εδώ και χρόνια στις Κάννες για την καλύτερη ερμηνεία σκύλου, καμιά από τις δύο ταινίες όμως που έπαιξε η Ολίβια δεν πήγε στο Φεστιβάλ. Ο Φοίνικας Σκύλου πήγε φέτος στο καστ της ταινίας «Dogman», ενώ λίγο παλιότερα το βραβείο είχε πάρει η Νέλι, το σκυλί από την ταινία «Πάτερσον» του Τζιμ Τζάρμους.

Οθόνες
0

ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Τι είναι το IMAX που, μετά τη Θεσσαλονίκη, έρχεται και στην Αθήνα

Οθόνες / Τι είναι το IMAX που, μετά τη Θεσσαλονίκη, έρχεται και στην Αθήνα

Η ανακοίνωση των Village Cinemas γεμίζει χαρά τους Αθηναίους σινεφίλ που πρόκειται να αποκτήσουν τη δική τους αίθουσα IMAX. Τι είναι, όμως, η τεχνολογία IMAX και γιατί μέχρι πρότινος είχε μόνο η Θεσσαλονίκη πιστοποιημένη αίθουσα;
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ερωτικές ιστορίες κάτω από τα αστέρια στο Cine Paris

Οθόνες / Ερωτικές ιστορίες κάτω από τα αστέρια στο Cine Paris

Ένα υπέροχο κινηματογραφικό αφιέρωμα στο στέκι της Πλάκας, με παλιές δόξες, όπως το «Brief Encounter» και το «Roman Holiday» αλλά και πιο σύγχρονες, όπως το κομψοτέχνημα «In the Mood for Love» και το σπαραχτικό «Cold War».
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Βασίλη και Δάφνη, πώς γυρίσατε την πιο αφοπλιστική ερωτική σκηνή του ελληνικού σινεμά;

Lifo Videos / Βασίλη και Δάφνη, πώς γυρίσατε την πιο αφοπλιστική ερωτική σκηνή του ελληνικού σινεμά;

Ο βραβευμένος σκηνοθέτης και σεναριογράφος Βασίλης Κεκάτος, μαζί με την πρωταγωνίστριά του, Δάφνη Πατακιά, μιλούν για όσα έζησαν στα γυρίσματα της ταινίας «Οι άγριες μέρες μας» – μιας ιστορίας με χαρακτήρες που είναι «γλυκά τσογλανάκια».
ΖΩΗ ΠΑΡΑΣΙΔΗ
«Made in Vain»: Γιατί ένας άνθρωπος θέλει να γίνει bodybuilder;

Οθόνες / «Made in Vain»: Γιατί ένας άνθρωπος θέλει να γίνει bodybuilder;

Ένα αποκαλυπτικό ελληνικό ντοκιμαντέρ που αποτυπώνει την ωμή αλήθεια για το άθλημα του bodybuilding –έναν κόσμο όπου δοκιμάζονται τα όρια σώματος και πνεύματος– έρχεται στις αίθουσες την Πέμπτη 29 Μαΐου.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Είναι η «Κιούκα» η «ελληνική ταινία της χρονιάς»;

The Review / Τι είναι αυτό που κάνει την ταινία «Κιούκα» να συζητιέται τόσο;

O Χρήστος Παρίδης συνομιλεί με τη Βένα Γεωργακοπούλου για την ταινία «Κιούκα: Πριν το τέλος του καλοκαιριού» του 31χρονου Κωστή Χαραμουντάνη. Πώς καταφέρνει το όραμα ενός millennial σκηνοθέτη να ξεχωρίζει στο σύγχρονο ελληνικό σινεμά — και γιατί αξίζει την προσοχή μας;
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Ρίτσαρντ Γκιρ: Η αβάσταχτη γοητεία της σεμνότητας 

Οθόνες / Ρίτσαρντ Γκιρ: Η αβάσταχτη γοητεία της σεμνότητας 

Με αφορμή την έξοδο του «Oh, Canada» στις εγχώριες αίθουσες, ανατρέχουμε στο σύνολο της καριέρας ενός σταρ που οι περισσότεροι θεωρούμε δεδομένο, ίσως επειδή όσα κάνει στην οθόνη φαντάζουν τόσο ανεπιτήδευτα.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Κάν’ το όπως ο Γκοντάρ

Ανταπόκριση από τις Κάννες / Κάν’ το όπως ο Γκοντάρ

Ως άλλος Αμερικανός στο Παρίσι του ’60, ο Ρίτσαρντ Λινκλέιτερ με τη φετινή του συμμετοχή, το ασπρόμαυρο «Nouvelle Vague», αποτίνει φόρο τιμής στον θρυλικό auteur του γαλλικού Νέου Κύματος, υπενθυμίζοντάς μας την τέχνη (και το θράσος) της νεότητας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Στις σχολικές γιορτές ο Θοδωρής Σελέκος ζήλευε τα φτερά αγγέλου που είχε ο φίλος του ο Παναγιώτης

Οθόνες / Στις σχολικές γιορτές ο Θοδωρής Σελέκος ζήλευε τα φτερά αγγέλου που είχε ο φίλος του ο Παναγιώτης

Ο Θοδωρής Σελέκος μεγάλωσε στο Νέο Ηράκλειο και ασχολείται με τον κινηματογράφο . Στα πρώτα του βήματα ήταν μέρος της κολεκτίβας ATH KIDS. Έχει σκηνοθετήσει βιντεοκλίπ για καλλιτέχνες όπως ο Ethismos, ο Saske, οι Sworr και διαφημιστικά για brands όπως η Muerte Inc. Παλιότερα άκουγε περισσότερη hip-hop μουσική. Τώρα ακούει jazz και soul. Η πρώτη ταινία μικρού μήκους του ονομάζεται «Can you water a garden with tears?». Του αρέσει η ησυχία και οι αργές ταινίες.
ΔΕΣΠΟΙΝΑ ΚΑΚΟΥΛΑΚΗ
Χολιγουντιανή απόβαση στην Κρουαζέτ, μια πολιτική διαμαρτυρία αλλά και «ψαλίδι» στο γυμνό

Κάννες 2025 / Χολιγουντιανή απόβαση στην Κρουαζέτ, μια πολιτική διαμαρτυρία αλλά και «ψαλίδι» στο γυμνό

Στην τελετή έναρξης του Φεστιβάλ Καννών, ο Ρόμπερτ Ντε Νίρο εξαπέλυσε για ακόμη μία φορά σφοδρή κριτική κατά της αμερικανικής πολιτικής, μια μικρή γαλλική ταινία εγκαινίασε το φεστιβάλ, ενώ οι λαμπερές σταρ υποχρεώθηκαν να περιορίσουν τις ημίγυμνες εμφανίσεις τους στο κόκκινο χαλί.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ποιος είναι τελοσπάντων αυτός ο Λεός Καράξ;

Οθόνες / Λεός Καράξ: Ποιος είναι ο σκηνοθέτης του Holy Motors;

«Δεν είμαι εγώ», δηλώνει ο ασυμβίβαστος Γάλλος δημιουργός στον τίτλο της φιλμικής του αυτοβιογραφίας, εντείνοντας το μυστήριο γύρω από το πρόσωπό του και προσθέτοντας ακόμη μία ψηφίδα σε ένα συναρπαστικό καλλιτεχνικό work in progress.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ