Aντάν Χοδορόφσκι: Ο πρωταγωνιστής του Ποίηση Χωρίς Τέλος μιλά στο LIFO.gr

Aντάν Χοδορόφσκι: Ο πρωταγωνιστής του Ποίηση Χωρίς Τέλος μιλά στο LIFO.gr Facebook Twitter
Αλεχάντρο Χοδορόσφσκι
0

Ο γιος του θρυλικού Αλεχάντρο Χοδορόσφσκι, γνωστός ως το νεαρό παιδί του Santa Sangre, βρήκε τον δικό του καλλιτεχνικό δρόμο στην πορεία και είναι σήμερα ευρύτερα γνωστός ως μουσικός με το όνομα Adanowsky, έχοντας συνεργαστεί με τον Ντεβέντρα Μπάνχαρντ, ενώ μόνος του έχει κυκλοφορήσει 4 δίσκους από το 2006 ως σήμερα. Παράλληλα, μεγαλώνοντας σε ένα κινηματογραφικό σύμπαν λόγω του πατέρα του, δύσκολα θα έμενε εκτός του χώρου. Εμφανίστηκε σε ορισμένες ταινίες την περασμένη δεκαετία, σκηνοθέτησε κάποιες μικρού μήκους, μέχρι τη στιγμή που ήρθε το πλήρωμα του χρόνου να ξανασυναντήσει τον πατέρα του. Έγραψε τη μουσική στον Χορό της Πραγματικότητας, την ταινία που σηματοδοτούσε το ξεκίνημα μιας αυτοβιογραφίας και τώρα, στο Ποίηση Χωρίς Τέλος η πρόκληση ήταν μεγαλύτερη. Ο Αντάν υποδύεται τον Αλεχάντρο, πατέρας και γιος γίνονται το ίδιο πρόσωπο μπροστά στη κάμερα. Τον βρήκαμε σε μια επαρχιακή πόλη του Μεξικού όπου βρίσκεται αυτό το διάστημα (η βάση του είναι το Παρίσι), αποσπώντας του λίγες κουβέντες για την εμπειρία αυτού του φιλμ, τη καριέρα του και τις αγαπημένες του ταινίες.

—Πως αντέδρασες όταν ο πατέρας σου ζήτησε να τον υποδυθείς στην ταινία;

Ήταν ευχάριστη έκπληξη για μένα αλλά και κάτι που σήμαινε δουλειά ταυτόχρονα γιατί το να παίξεις τον πατέρα μου είναι πραγματικά πολύ δύσκολο και ξέρεις, τον γνωρίζω πολύ καλά οπότε έπρεπε να ελευθερωθώ κάπως από αυτό και να τον αντιμετωπίσω ως κάποιον άγνωστο.

—Σου έδινε συγκεκριμένες οδηγίες για τον ρόλο;

Όχι, με εμπιστεύτηκε. Έκανα κι εγώ αρκετή προσπάθεια, διάβασα όλα τα βιβλία που είχε διαβάσει και αυτός σε νεαρή ηλικία και μελέτησα πράγματα με τα οποία είχε ασχοληθεί όπως μιμήσεις, χορό και μαριονέτες.

—Βλέποντας την ταινία, μου φάνηκε περισσότερο ως πρόθεση του πατέρα σου να υπερασπιστεί το συνολικό του έργο, παρουσιάζοντάς μας όσα τον επηρέασαν σε νεαρή ηλικία. Συμφωνείς;

Αυτό που κάνει είναι περισσότερο ένα είδος ψυχοθεραπείας πια. Ήθελε να γιατρέψει το παρελθόν του και τη σχέση που είχε με τον πατέρα του. Όλα όσα βλέπουμε στην ταινία είναι βασισμένα σε αληθινά περιστατικά αλλά τα περιέγραψε με πολύ πιο ποιητικό τρόπο σε σχέση με την πραγματικότητα, γι’ αυτό και διάλεξε αυτό τον τίτλο.  Ήθελε να φαίνονται όλα ομορφότερα σε σχέση με την πραγματικότητα γιατί αυτή ήταν αρκετά πιο σκληρή.

Aντάν Χοδορόφσκι: Ο πρωταγωνιστής του Ποίηση Χωρίς Τέλος μιλά στο LIFO.gr Facebook Twitter
Όλα όσα βλέπουμε στην ταινία είναι βασισμένα σε αληθινά περιστατικά αλλά τα περιέγραψε με πολύ πιο ποιητικό τρόπο σε σχέση με την πραγματικότητα, γι’ αυτό και διάλεξε αυτό τον τίτλο. Ήθελε να φαίνονται όλα ομορφότερα σε σχέση με την πραγματικότητα γιατί αυτή ήταν αρκετά πιο σκληρή.

—Απ’ ότι ξέρω σκοπεύει να κάνει και τρίτο μέρος που θα ξεκινά την περίοδο που φτάνει στο Παρίσι. Σκοπεύεις να τον βοηθήσεις και πάλι; 

Ναι, η ιδέα του είναι να κάνει το τρίτο μέρος με τη ζωή του στο Παρίσι και το Μεξικό και φυσικά θα είμαι πάλι δίπλα του. Θα τον υποδυθώ και θα γράψω τη μουσική.

—Φεύγοντας λίγο από την ταινία, εσύ παίζεις και σκηνοθετείς στο σινεμά ενώ παράλληλα γράφεις και ερμηνεύεις τραγούδια. Αν έπρεπε να επικεντρωθείς κάποια στιγμή σε μία ιδιότητα, ποια θα διάλεγες;  

Δε βλέπω λόγο να κάνω κάτι τέτοιο, είμαστε άνθρωποι και μπορούμε να κάνουμε πολλά διαφορετικά πράγματα την ίδια στιγμή. Ελπίζω να μην χρειαστεί ποτέ, δε θα ήθελα να βρεθώ στο δίλημμα να διαλέξω, είμαι πολύ χαρούμενος με αυτά που κάνω αυτήν τη στιγμή.

—Με το σινεμά ως θεατής ποια είναι η σχέση σου;

Από όσο θυμάμαι τον εαυτό μου, προσπαθώ να βλέπω μια ή δύο ταινίες την ημέρα. Το έκανα αυτό μέχρι πρόσφατα, τώρα όμως έχω έναν γιο 6 μηνών και σπάνια έχω χρόνο το βράδυ για ταινία. Ελπίζω σύντομα να τα καταφέρνω και πάλι.

—Υπάρχει ταινία που θεωρείς αγαπημένη σου ή δεν πιστεύεις σε αυτό;

Για χρόνια θεωρούσα ως αγαπημένη μου το Evil Dead 2. Τώρα πλέον νομίζω πως η καλύτερη που έχω δει είναι ο Κλέφτης Ποδηλάτων του Ντε Σίκα.

—Έπαιξε η πατρότητα τον ρόλο της σε αυτή την αλλαγή;

(Γέλια) Ναι, ίσως και να είναι έτσι. Αυτό τον καιρό πάντως προτιμώ να λέω σε όλους πως η αγαπημένη μου ταινία είναι το Ποίηση Χωρίς Τέλος. 

Δείτε εδώ το trailer της ταινίας Ποίηση χωρίς τέλος

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

6 αποκαλυπτικά ντοκιμαντέρ για τη ζωή και τον κόσμο που ζούμε τώρα

Οθόνες / 6 αποκαλυπτικά ντοκιμαντέρ για τη ζωή και τον κόσμο που ζούμε τώρα

Το Διεθνές Φεστιβάλ Ντοκιμαντέρ Καστελλορίζου πρόβαλε φέτος ταινίες πολιτικά φορτισμένες που οραματίζονται ένα μέλλον χωρίς σύνορα. Έξι από αυτές έκαναν ιδιαίτερη εντύπωση χάρη στην αισθητική και την προβληματική τους.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Βίκι Κριπς στη LIFO: «Καθένας επιλέγει το δικό του δηλητήριο»

Οθόνες / Βίκι Κριπς: «Καθένας επιλέγει το δικό του δηλητήριο»

Η ηθοποιός που στάθηκε σαν ίση προς ίσο απέναντι σε ολόκληρο Ντάνιελ Ντέι-Λιούις μιλάει στη LiFO σε μια συνέντευξη εφ’ όλης της ύλης με αφορμή την κυκλοφορία του «Hot Milk», που συμπεριλαμβάνει γυρίσματα στη χώρα μας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ο ξεχασμένος απαγωγέας Τόνι Κυρίτσης, που ενέπνευσε τον Γκας Βαν Σαντ για το Dead Man's Wire

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «Dead Man’s Wire»: Η χλιαρή επιστροφή του Γκας βαν Σαντ

Μετά από πέντε χρόνια ο Αμερικανός σκηνοθέτης επανέρχεται με την ξεχασμένη ιστορία ενός απαγωγέα, κάνοντας μια βιογραφία με νόημα, που όμως δεν προσθέτει κάτι στη φιλμογραφία του.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
To αριστουργηματικό Ran του Κουροσάβα και 8 ακόμα λόγοι για να πάτε σινεμά

Οθόνες / To αριστουργηματικό Ran του Κουροσάβα και 8 ακόμα λόγοι για να πάτε σινεμά

Μια ταινία βασισμένη σε βιβλίο του Στίβεν Κινγκ, η επιστροφή του Ντάρεν Αρονόφσκι, η καλύτερη ταινία του Κουροσάβα σε επανέκδοση και το τέταρτο μέρος της σειράς ταινιών θρίλερ «Το Κάλεσμα» – Τι παίζει από σήμερα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
THE LIFO TEAM
«Η φωνή της Χιντ Ρατζάμπ» ζωντανεύει στη Βενετία

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «Η φωνή της Χιντ Ρατζάμπ» ζωντανεύει στη Βενετία

Έκκληση από τους συντελεστές της ταινίας της Κάουτερ Μπεν Χάνια να σταματήσουν επιτέλους οι δολοφονίες παιδιών στη Γάζα, με αφορμή το σπαρακτικό τηλεφώνημα της 6χρονης Παλαιστίνιας.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
A House of Dynamite

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «House of Dynamite»: Η Κάθριν Μπίγκελοου πατάει το κουμπί – και μας κόβει την ανάσα

Με χειρουργική ακρίβεια, η πρώτη γυναίκα που τιμήθηκε με Όσκαρ σκηνοθεσίας μας πείθει ανατριχιαστικά για τον επικείμενο πυρηνικό όλεθρο.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ο μάγος του Κρεμλίνου

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «Ο μάγος του Κρεμλίνου»: Ο ρυθμιστής του Πούτιν δεν χωρά σε ταινία

Πίσω από το ψυχρό πρόσωπο της εξουσίας, κρύβεται ο ψίθυρος ενός σύγχρονου Ρασπούτιν. Ο Ολιβιέ Ασαγιάς τον ακολουθεί – αλλά μήπως τον πρόδωσε η φόρμα;
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
No other choice

Ανταπόκριση από τη Βενετία / «No other choice»: Η ταινία που θα οδηγήσει τον Παρκ Τσαν-γουκ στα Όσκαρ

Ο Κορεάτης σκηνοθέτης παραμένει ένας από τους μεγάλους σύγχρονους κινηματογραφιστές, αν και η αντικαπιταλιστική του σάτιρα «No other choice» δεν είναι η καλύτερή του ταινία.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Είναι σαν να κάνεις τον Δράκουλα χορτοφάγο»: Γιατί το σέξι τέρας του Φρανκενστάιν που παίζει ο Τζέικομπ Ελόρντι είναι λάθος

Οθόνες / Γιατί το σέξι τέρας του νέου «Φρανκενστάιν» είναι λάθος

Στη διασκευή του κλασικού μυθιστορήματος της Μέρι Σέλεϊ από τον Γκιγιέρμο ντελ Τόρο πρωταγωνιστεί ο «εξωφρενικά όμορφος» Τζέικομπ Ελόρντι στον ρόλο του τέρατος – πράγμα που έχει ως αποτέλεσμα μια ταινία χωρίς ειρμό. 
THE LIFO TEAM
O Στίβεν Κινγκ στο σινεμά: Οι 10 καλύτερες μεταφορές

Οθόνες / O Στίβεν Κινγκ στο σινεμά: Οι 10 καλύτερες μεταφορές

Είναι εντυπωσιακός ο αριθμός διασκευών του έργου του δημοφιλούς συγγραφέα που θα δούμε στο πανί, στο γυαλί και στο σανίδι, κι αυτό στάθηκε αφορμή για ένα αφιέρωμα στις καλύτερες ταινίες που ενέπνευσαν τα γραπτά του.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Φρανκενστάιν: Ένα θεσπέσιο μελόδραμα που σε παρασύρει και σε ματώνει

Ανταπόκριση από τη Βενετία / Φρανκενστάιν: Ένα θεσπέσιο μελόδραμα που σε παρασύρει και σε ματώνει

O Γκιγιέρμο Ντελ Τόρο θα έκανε την Μέρι Σέλεϊ περήφανη. Ο δικός του Φρανκενστάιν κατορθώνει να μην προδώσει το πνεύμα του πολυδιασκευασμένου μυθιστορήματός της.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
After the Hunt: Το #MeToo στα χέρια του Λούκα Γκουαντανίνο είναι μια μπερδεμένη υπόθεση

Ανταπόκριση από τη Βενετία / After the Hunt: Το #MeToo στα χέρια του Γκουαντανίνο είναι μια μπερδεμένη υπόθεση

Ο Λούκα Γκουαντανίνο νοσταλγεί τη χαμένη τέχνη του διαλόγου, αλλά το After the Hunt χάνει το δίκιο του στην ακαδημαϊκή φλυαρία και τις σεναριακές αστοχίες.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Όλα του γάμου δύσκολα: 10 ταινίες για να δείτε μετά το «Ρόουζ εναντίον Ρόουζ»

Οθόνες / Όλα του γάμου δύσκολα: 10 ταινίες για να δείτε μετά το «Ρόουζ εναντίον Ρόουζ»

Από το «Awful Truth» του Λίο ΜακΚάρεϊ στο «Gone Girl» του Ντέιβιντ Φίντσερ κι από τις μπεργκμανικές «Σκηνές από έναν γάμο» στο «Revolutionary Road» του Σαμ Μέντες, ανατρέχουμε σε δέκα ταινίες για όσους ενώθηκαν ενώπιον Θεού κι ανθρώπων «μέχρι να τους χωρίσει ο θάνατος».   
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ