58' με τον πρωταγωνιστή της ταινίας «Luton»

58' με τον πρωταγωνιστή της ταινίας «Luton» Facebook Twitter
1

#quote#

Το πρώτο πράγμα που μου ξεκαθάρισε ο Νικόλας μόλις συναντηθήκαμε στο Σύνταγμα ήταν ότι δεν είναι επαγγελματίας ηθοποιός. Έτυχε να παίξει σε μία ταινία, έζησε μία μοναδική εμπειρία και τώρα ανυπομονεί να τη δει ολοκληρωμένη στην πρώτη της προβολή. Παρ' όλα αυτά, η σερβιτόρα στο καφέ που καθίσαμε ήταν σίγουρη ότι είναι σταρ του σινεμά και ότι τον είχε κάπου ξαναδεί, μετά κατάλαβε ότι της θύμιζε «αυτό τον ηθοποιό που παίζει στις ταινίες με βρικόλακες» - εννοούσε τον Ρόμπερτ Πάτισον.

Ο Νικόλας είναι 20 χρόνων, σπουδάζει Διακοσμητική και ασχολείται με το ποδήλατο. Αυτό είναι το μεγάλο του πάθος, το fixed gear. Ο ρόλος του στην ταινία Luton του Μιχάλη Κωνσταντάτου προέκυψε από τύχη. «Μια φίλη μου που ήξερε τον σκηνοθέτη μου πρότεινε να κάνω κάστινγκ, μου γύρισαν ένα δοκιμαστικό βίντεο, γνώρισα τον Μιχάλη, μιλήσαμε και έτσι έκατσε η φάση» λέει. «Δεν έχω δει την ταινία για να ξέρω το αποτέλεσμα, αλλά μου άρεσε πολύ η εμπειρία. Ήταν τρομερή. Δεν μας έχουν δείξει τίποτα. Σκέψου, στα γυρίσματα δεν μπορούσαμε να δούμε τις σκηνές των άλλων και δεν μας άφηναν ούτε μεταξύ μας να τα λέμε. Μετράει αυτό, να μην ξέρεις τι κάνει ο άλλος, γιατί το να γνωρίζεις αυτά τα πράγματα σε επηρεάζει». Μιλάει με ενθουσιασμό για την εμπειρία του στο σινεμά. «Η ταινία είναι κοινωνικό δράμα και δείχνει πώς το άτομο, μέσα από τη μονοτονία και την ξενέρα της καθημερινότητας, μπορεί να προβεί σε βίαιες πράξεις, αν έχει την προδιάθεση. Εγώ παίζω τον Τζίμη, έναν μαθητή 17 χρόνων στη Γ΄ Λυκείου, που καταπιέζεται από τη μητέρα του κι έχει ξενερώσει επειδή η κοπέλα που γουστάρει δεν του κάθεται. Και ξεσπάει. Τα υπόλοιπα θα τα δείτε στην οθόνη. Ο ρόλος του Τζίμη έχει ελάχιστα στοιχεία από τον πραγματικό μου εαυτό. Το μόνο κοινό στοιχείο ίσως είναι η καταπίεση από τους γονείς παλιότερα, όταν πήγαινα ακόμα σχολείο, που με πίεζαν να διαβάσω. Τώρα έχει περάσει αυτό».

«Υπάρχουν περιπτώσεις που χρειάζεται η βία;». «Η βία δεν είναι απαραίτητη και δεν οδηγεί πουθενά. Πιστεύω ότι κάνει την κατάσταση χειρότερη. Οι εκρήξεις βίας πριν από κάνα δυο χρόνια κατά της πόλης ήταν πολύ ακραίες. Η βία μεταδίδεται, όταν τη βλέπει περισσότερος κόσμος γίνονται τα πράγματα ακόμα χειρότερα».

«Υπάρχουν περιπτώσεις που δεν μπορείς να ελέγξεις τον εαυτό σου;». «Ελάχιστες φορές έχει γίνει αυτό, αλλά ήταν πολύ ακραίες καταστάσεις. Μία φορά που ήμουν με το ποδήλατο, με χτύπησε αυτοκίνητο. Όταν σηκώθηκα, η αδρεναλίνη μου ήταν στα ύψη και δεν μπορούσα να ελέγξω τον εαυτό μου, τα νεύρα μου, κι έτσι έσπασα το αυτοκίνητο».

Τρώει chocolate fudge cake (που η σερβιτόρα αποκαλεί πεζά «σοκολατόπιτα») και αισθάνεται ενοχές γιατί πρέπει να προσέχει πολύ τι τρώει. Κάνει πρωταθλητισμό και σε μερικές μέρες έχει αγώνα με το ποδήλατο στην Ιταλία. «Με το ποδήλατο ασχολούμαι τρία χρόνια περίπου» λέει. «Μου αρέσει πολύ το fixed gear, τα άφρενα ποδήλατα. Είχαμε ένα mountain ποδήλατο στο σπίτι, του αδερφού μου, και ήταν αυτό που χρησιμοποιούσε όλη η οικογένεια. Ε, πήγα μια μέρα με φίλους στην Πεντέλη και γούσταρα πάρα πολύ κι έτσι αποφάσισα να ασχοληθώ πιο σοβαρά. Τα φιξάκια είναι λίγο σκοτώστρες στην αρχή, αλλά σου γίνονται πάθος. Έχουν και αυτό το απίθανο στυλ. Έχει πλάκα, όμως, που στην Ελλάδα τα μισούν όλοι αυτοί που κάνουν πρωταθλητισμό. Τρέχω σοβαρά σε ομάδα εδώ και έναν χρόνο και πραγματικά ο κόσμος στην ελληνική ποδηλασία είναι απαίσιος. Τέτοιο κόμπλεξ δεν έχω ξαναδεί στη ζωή μου».

«Δηλαδή;». «Καταρχάς, είναι όλοι ψωνάρες, απίστευτες ψωνάρες. Είναι το παράπονό μου αυτό από την ποδηλασία, δεν είναι σαν το εξωτερικό, όπου οι ποδηλάτες έχουν καλές σχέσεις μεταξύ τους. Ο ένας θάβει τον άλλο πίσω απ' την πλάτη του. Είναι ατομικό σπορ και ο καθένας θέλει να επιβάλει τον εαυτό του, να δείξει ότι είναι καλύτερος. Δεν κατάλαβα ποτέ το κόμπλεξ τους με εμάς, τους fixed gear, τους φιξάδες, όπως μας λένε. Είναι σαν να μας μισούν. Ίσως επειδή πουλάμε πιο πολλή μούρη απ' αυτούς. Έχω "σκοτωθεί" με το fixed gear πολλές φορές, σε βαθμό να θέλω να το σταματήσω, αλλά ο τραυματισμός σε πεισμώνει και θέλεις να προσπαθήσεις περισσότερο. Στην Ελλάδα, και πρωταθλητισμό που κάνω, δεν θα πάω πουθενά. Βασικά, όλοι οι αθλητές στην Ελλάδα είναι καταδικασμένοι, πιστεύω. Η κατάσταση στο εξωτερικό είναι σαφώς καλύτερη. Το έχω αποδεχτεί ότι δεν θα μου προσφέρει κάτι η ποδηλασία επαγγελματικά.

Στην Ιταλία πάω με φίλους μου για να τρέξουμε στο Red Hook Criterium – είναι ένας αγώνας circuit, κυκλική διαδρομή. Κλείνουν 4-5 δρόμους στο Μιλάνο, κοντά στην πανεπιστημιούπολη, και οργανώνουν αγώνα με fixed gear ποδήλατα, χωρίς φρένα και ταχύτητες, κάτι που τον κάνει πολύ hardcore. Μετράει πάρα πολύ αυτό. Είχαμε πάει και πέρσι να τρέξουμε εκεί και ήταν πολύ ωραία».

Έξω ακούγονται συνθήματα, κάπου έχει πορεία, συζητάμε για τις αγωνίες που έχει ένας 20χρονος στην Αθήνα του 2013 και μου λέει για όσα συμβαίνουν στη σχολή του. «Σπουδάζω Διακοσμητική στα ΤΕΙ Πειραιά. Είναι πολύ κακή η κατάσταση στη σχολή, όπως και σε όλες τις σχολές - τη δική μου σκέφτονται να την κλείσουν. Ειδήσεις στην τηλεόραση δεν βλέπω γιατί λένε συνέχεια ψέματα. Πιστεύω ότι μας κοροϊδεύουν. Υπάρχει κόσμος που δεν νοιάζεται καθόλου γι' αυτό που συμβαίνει, τους ενδιαφέρει πώς θα βγουν να διασκεδάσουν και να σπαταλήσουν λεφτά. Κυρίως επειδή τους δίνουν οι γονείς τους. Ζουν πιο πολύ στον κόσμο τους. Φαίνονται οι διαφορετικές κοινωνικές τάξεις πια στην Αθήνα, παλιότερα δεν το καταλάβαινες τόσο αυτό».

«Για τους πολιτικούς τι γνώμη έχεις;». «Πιστεύω ότι είναι μουνόπανα, κλέφτες, όλοι οι πολιτικοί, και το αστείο είναι ότι έχουν την Αστυνομία να τους προσέχει».

«Για διασκέδαση αράζω με τους φίλους μου στην πλατεία ή σε σπίτια για φαγητό και ταινίες, κυρίως τρόμου και κωμωδίες. Τελευταία μού αρέσουν και τα δράματα. Σκιτσάρω, μπλακ πράγματα πιο πολύ. Παίζω παιχνίδια στο PC, κάνω chat, αλλά πρώτα πάει το ποδήλατο».

«Σεξ;». «Ε, μετράει, ο έρωτας είναι από τις μεγαλύτερες απολαύσεις».

«Πόσο καιρό είσαι με τη φίλη σου;». «Αρκετό. Τρεις εβδομάδες. Αλλά έχουμε μεγάλη ιστορία. Είμαστε γείτονες και πέντε χρόνια πριν είχαμε γνωριστεί μέσω του hi-5, που τότε ήταν στις δόξες του. Τρελές emo καταστάσεις. Τώρα είδα τον λογαριασμό μου και γέλασα. Μιλάγαμε, λοιπόν, μέσα από αυτό, κανονίσαμε να βγούμε ένα ραντεβού, πήγαμε βολτίτσα στο Χαλάνδρι, αλλά δεν έκατσε να ξαναμιλήσουμε μετά από αυτό. Και μετά από τόσο καιρό ξαναβρεθήκαμε... Είχαμε βάλει ένα στοίχημα το καλοκαίρι και είχαμε πει ότι αν το έχανε η Αγάπη θα μου καθάριζε το δωμάτιο, ενώ, αν το έχανα εγώ, θα έβγαινα με γυναικεία εσώρουχα μια βόλτα στο τετράγωνο. Και φυσικά έχασε... Έτσι, αποφάσισα να της αλλάξω τον όρο: να φιληθούμε».

Οθόνες
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

The Boy

Οθόνες / The Boy: «Δεν χαίρομαι όταν κυκλοφορεί μια ταινία μου, περισσότερο φοβάμαι»

Στο «Πολύδροσο» η σχέση μάνας και κόρης γίνεται ο καμβάς για μια ιστορία υπερβολικής αγάπης και τρυφερότητας, με ιμπρεσιονιστικά χρώματα και «παραμυθένια» μουσική. Παρότι μισεί τις συνεντεύξεις, μας μίλησε για τη νέα του ταινία.
M. HULOT
Ένα στα γρήγορα με την Taylor Swift

Pulp Fiction / Ένα στα γρήγορα με την Taylor Swift

Τη στιγμή που οι δύο υποψήφιοι Πρόεδροι, ο Μπάιντεν χιουμοριστικά και ο Τραμπ απειλητικά, επικαλούνται την προτίμησή της για να επηρεαστούν οι ψηφοφόροι των προεδρικών εκλογών, η Τέιλορ Σουίφτ ξεφουρνίζει ένα ακόμα μουσικό ημερολόγιο με επικάλυψη μελαγχολικής εκδίκησης έναντι των πρώην της και την ίδια synthpop μονοτονία που επιμένει να σπάει ρεκόρ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
«Civil War»: Γιατί μια ταινία δράσης έχει φρικάρει τόσο τους Αμερικανούς θεατές;

The Review / «Civil War»: Γιατί μια ταινία δράσης έχει φρικάρει τόσο τους Αμερικανούς θεατές;

Ο Γιάννης Βασιλείου και ο Γιάννης Καντέα-Παπαδόπουλος, κριτικός στο Αθηνόραμα, αναλύουν τη νέα ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ, που μόλις κυκλοφόρησε στις αίθουσες και τρομάζει τους Αμερικανούς θεατές.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Ο Μανώλης Πιμπλής και η Σταυρούλα Παπασπύρου μιλούν για την αγαπημένη εκπομπή των booklovers

Οθόνες / «Βιβλιοβούλιο»: Μια διόλου σοβαροφανής τηλεοπτική εκπομπή για το βιβλίο

Ο Μανώλης Πιμπλής και η Σταυρούλα Παπασπύρου ήταν κάποτε «ανταγωνιστές». Και πια κάνουν μαζί την αγαπημένη εκπομπή των βιβλιόφιλων, τη μοναδική που υπάρχει για το βιβλίο στην ελληνική τηλεόραση, που επικεντρώνεται στη σύγχρονη εκδοτική παραγωγή και έχει καταφέρει να είναι ευχάριστη και ενημερωτική.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Μην ανοίγεις την πόρτα

Οθόνες / «Μην ανοίγεις την πόρτα»: Το χειροποίητο αλλά καθόλου ερασιτεχνικό θρίλερ των Unboxholics

Η πρώτη τους ταινία είναι λογικό να αποτελεί τη συνισταμένη των επιρροών τους αλλά και τόσο παρήγορο να συνορεύει με ένα λιντσικό σύμπαν ψυχολογικού θρίλερ, αντί να αναπαράγει απότομες τρομάρες και δωρεάν ανατριχίλες. 
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
The Sympathizer: Όλοι οι πόλεμοι διεξάγονται δύο φορές, μία στο πεδίο της μάχης και μία  στη μνήμη

Daily / The Sympathizer: Όλοι οι πόλεμοι διεξάγονται δύο φορές, μία στο πεδίο της μάχης και μία στη μνήμη

Σατιρικό δράμα και περιπέτεια κατασκοπίας συγχρόνως, η νέα φιλόδοξη σειρά του HBO διαθέτει, ανάμεσα στα άλλα σημαντικά της ατού, τον Παρκ Τσαν-γουκ στη σκηνοθεσία και τον Ρόμπερτ Ντάουνι Τζούνιορ σε τέσσερις διαφορετικούς ρόλους.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Τελικά, είναι ο Τομ Ρίπλεϊ γκέι; 

Βιβλίο / Τελικά, είναι γκέι ο Τομ Ρίπλεϊ;

Το ερώτημα έχει τη σημασία του. Η δολοφονία του Ντίκι Γκρίνλιφ από τον Ρίπλεϊ, η πιο συγκλονιστική από τις πολλές δολοφονίες που διαπράττει σε βάθος χρόνου ο χαρακτήρας, είναι και η πιο περίπλοκη επειδή είναι συνυφασμένη με τη σεξουαλικότητά του.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Το νέο Χόλιγουντ των 80άρηδων στο Φεστιβάλ Καννών

Pulp Fiction / Το νέο Χόλιγουντ των 80άρηδων στο Φεστιβάλ Καννών

Ο Κόπολα πούλησε τα φημισμένα αμπέλια του και σκάρωσε ένα από τα ακριβότερα στοιχήματα στην ιστορία του σινεμά. Όμως, το Φεστιβάλ Καννών των auteurs και των κινηματογραφιστών αιχμής έχει τόση ανάγκη τους καταξιωμένους δημιουργούς μιας αλλοτινής εποχής;
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Γιώργος Αρβανίτης: «Έλεγα "είμαι καλύτερος" και δεν με πήρε η φτώχεια από κάτω»

Οι Αθηναίοι / Γιώργος Αρβανίτης: «Πείσμωνα για να γίνω ο καλύτερος και δεν με πήρε η φτώχεια από κάτω»

Από μια νιότη γεμάτη αντιξοότητες, ο τροχός για εκείνον γύρισε, η ζωή του στράφηκε στο φως και έγινε βιβλίο. Η Ευρώπη τον ανακάλυψε από τις ταινίες του Αγγελόπουλου, στις ιστορίες του πρωταγωνιστούν ο Φίνος, ο Μαστρογιάνι και ο Κουροσάβα. Ο πολυβραβευμένος διευθυντής φωτογραφίας που ήταν «πάντα την κατάλληλη στιγμή στο κατάλληλο μέρος» είναι ο Αθηναίος της εβδομάδας.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Εμφύλιος πόλεμος

Οθόνες / «Εμφύλιος πόλεμος»: Μυθοπλαστική εικασία ή ρεαλιστικό σενάριο;

Με μια φιλμογραφία γεμάτη ζόμπι, κλώνους και αποκυήματα φαντασίας, αυτή είναι η λιγότερο αλληγορική ταινία του Άλεξ Γκάρλαντ που επιλέγει να μην εξηγήσει τις αιτίες του διχασμού, επιμένει σε μια πολιτική ασάφεια και δεν κατονομάζει τον Τραμπ.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Baby Reindeer: Ποτέ η φράση “sent from my iPhone” δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Daily / Baby Reindeer: Ποτέ η φράση «sent from my iPhone» δεν έμοιαζε πιο τρομακτική

Ισορροπώντας ανάμεσα στο θρίλερ, το κοινωνικό δράμα και τη μαύρη κωμωδία, η αυτοβιογραφική σειρά του Netflix αφηγείται με συνταρακτικό τρόπο μια αληθινή ιστορία κακοποίησης, μαζοχισμού και τραύματος.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ