11 μικρού μήκους ταινίες για τα φαβορί των επερχόμενων Όσκαρ

11 μικρού μήκους ταινίες για τα φαβορί των επερχόμενων Όσκαρ Facebook Twitter
1

Τα στοιχήματα ήδη δίνουν και παίρνουν κι ας μην έχουν βγει ακόμα στις αίθουσες όλες οι ταινίες που αναμένεται να πρωταγωνιστήσουν στα φετινά Όσκαρ. Ο Δεκέμβριος είναι ο κατ' εξοχήν οσκαρικός μήνας, αφού όλα τα μεγάλα στούντιο αφήνουν τα «γερά χαρτιά» τους για το τέλος της χρονιάς, ώστε η κυκλοφορία τους να συμπίπτει με τις γιορτές των Χριστουγέννων, αλλά και να είναι φρέσκα στη μνήμη των ψηφοφόρων της αμερικανικής Ακαδημίας Κινηματογράφου.

Ωστόσο, στις υποψηφιότητες των ρόλων, υπάρχουν ήδη κάποιες σίγουρες επιλογές. Η Κέιτ Μπλάνσετ είναι το μεγάλο φαβορί για την ερμηνεία της στο Blue Jasmine του Γούντι Άλεν, από κοντά όμως καραδοκεί η πρωτοεμφανιζόμενη Αντέλ Εξαρχόπουλος που έχει γίνει το νέο it-girl μετά τον τολμηρό πρωταγωνιστικό της ρόλο στη Ζωή της Αντέλ. Ο Ρόμπερτ Ρέντφορτ έχει μια σίγουρη υποψηφιότητα, αφού κατά γενική ομολογία είναι συγκλονιστικός στο Όλα Χάθηκαν και όπως όλα δείχνουν θα έχει σίγουρο αντίπαλο τον Φόρεστ Γουίτακερ για τον Μπάτλερ του Λι Ντάνιελς.

Ο βραβευμένος με Όσκαρ διευθυντής φωτογραφίας και σκηνοθέτης Γιάνους Καμίνσκι, επί χρόνια συνεργάτης του Στίβεν Σπίλμπεργκ, σκηνοθετεί για λογαριασμό των New York Times 11 μικρού μήκους φιλμάκια με μερικούς από τους ηθοποιούς που ξεχώρισαν στην κινηματογραφική παραγωγή του 2013. Κάποιοι θα είναι σίγουρα πρωταγωνιστές της φετινής οσκαρικής κούρσας, κάποιοι άλλοι πλασάρονται ως outsiders. Απολαύστε τα:

Κέιτ Μπλάνσετ (Blue Jasmine)

 

Φόρεστ Γουίτακερ (Lee Daniel's The Butler)

Ρόμπερτ Ρέντφορντ (Όλα Χάθηκαν)

Τσιγουετέλ Εζιοφόρ (12 Years a Slave) 

Αντέλ Εξαρχόπουλος (Η Ζωή της Αντέλ)

Όπρα Γουίνφρεϊ (Lee Daniels' The Bulter)

Μάικλ Μπ. Τζόρνταν (Fruitvale Station)

Γκρέτα Γκέργκουικ (Frances Ha)

 

Μπράντλεϊ Κούπερ (American Hustle)

Όσκαρ Άιζακ (Inside Llewyn Davis)

Τζούλια Λούις Ντρέιφους (Enough Said)

Οθόνες
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το μέλλον που προφήτευσε το «Ghost in the shell» είναι εδώ

Μουσική / Το μέλλον που προφήτευσε το «Ghost in the shell» είναι εδώ

Το 1995, όταν βγήκε στους κινηματογράφους το διάσημο άνιμε του Mamoru Oshii, οι αναφορές του στην ΑΙ ακούγονταν εξωγήινες. Σήμερα, μοιάζει πιο επίκαιρο και σύγχρονο από ποτέ. Το ίδιο και το σάουντρακ του Kenji Kawai. Σε λίγες μέρες προβάλλεται ξανά στην Αθήνα.
ΜΑΡΙΑ ΠΑΠΠΑ
Βιμ Βέντερς: «Είμαι αισιόδοξος για το σινεμά, ο κόσμος σιχάθηκε το streaming»

Οθόνες / Βιμ Βέντερς στη LifO: «O κόσμος σιχάθηκε το streaming»

Με αφορμή το αφιέρωμα στο έργο του που είδαμε στη Στέγη του Ιδρύματος Ωνάση, ο Γερμανός σκηνοθέτης μάς μίλησε για την εκλεκτική συγγένεια που νιώθει με την Ιαπωνία και για τον τρόπο που του αρέσει να κάνει ταινίες, ενώ εξέφρασε την αισιοδοξία του για την επιστροφή του κοινού στις κινηματογραφικές αίθουσες.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
ΕΠΕΞ Γιάννης Φάγκρας: «Το μικρόβιο της απληστίας μπορεί να μας κάνει όλους κανίβαλους»

Οθόνες / Γιάννης Φάγκρας: «Η απληστία μπορεί να μας κάνει όλους κανίβαλους»

Την ανθρώπινη απληστία με φόντο το προσφυγικό διαπραγματεύεται η ταινία «Μικρός Ανθρωποφάγος», μια «πανκ περιπέτεια», σύμφωνα με τον σκηνοθέτη της, που συμμετέχει στο φετινό 66ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου της Θεσσαλονίκης.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΑΝΤΩΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ο Ντάνιελ Ντέι Λιούις ήθελε να γίνει στρατιώτης αλλά τελικά έμαθε να κατασκευάζει βιολιά

Pulp Fiction / Ντάνιελ Ντέι Λιούις, μας έλειψες

Ο διάσημος ηθοποιός ήρθε στην Αθήνα και μας μίλησε αποκλειστικά για την επεισοδιακή πρώτη του επίσκεψη στην Ελλάδα, όταν ακόμη ήταν μακρυμάλλης έφηβος στα χρόνια της χούντας, και για την επάνοδό του στα πλατό μαζί με τον γιο του, Ρόναν, μαζί με τον οποίο έγραψε για πρώτη φορά σενάριο για την ταινία «Ανεμώνη».
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Ντέπυ Γοργογιάννη: «Ο intimacy coordinator θα ενταχθεί και στη δική μας κουλτούρα»

Θέατρο / Πώς γυρίζουμε σήμερα μια σκηνή βιασμού;

Το θέατρο και ο κινηματογράφος διεθνώς επανεξετάζουν τον τρόπο με τον οποίο στήνονται οι ερωτικές και βίαιες σκηνές: μέχρι ποιο σημείο μπορεί να εκτεθεί ένα σώμα; Η Ντέπυ Γοργογιάννη εξηγεί τον ρόλο του intimacy coordinator και τον τρόπο που τίθενται τα όρια.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
Πριν από το break, ο Γιώργος Λάνθιμος τα λέει όλα

Οθόνες / Γιώργος Λάνθιμος: «Το θέμα είναι πώς ξαναβρίσκεις τη χαρά»

Παραδέχεται πως η δημιουργία ενός έργου τέχνης δεν είναι μια ανώδυνη διαδικασία. Και πως χρειάζεται ένα διάλειμμα. Πήρε στάση απέναντι σε όσα συμβαίνουν στη Γάζα γιατί «Αν είσαι άνθρωπος με οποιαδήποτε ενσυναίσθηση, δεν μπορείς να μη μιλήσεις». Λίγο πρίν την κυκλοφορία της ταινίας Βουγονία που σκηνοθετεί, ο Γιώργος Λάνθιμος μίλησε στη LifO.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ