10 ταινίες για την Αθήνα από σήμερα στην Ταινιοθήκη

10 ταινίες για την Αθήνα από σήμερα στην Ταινιοθήκη Facebook Twitter
Wasted Youth
0



Παρά το εύλογο γεγονός πως η συντριπτική πλειονότητα των ταινιών ελληνικής παραγωγής έχει γυριστεί στην Αθήνα, δεν βλέπουμε συχνά αφιερώματα με επιλογές που να στοχεύουν στην ίδια την πόλη. Κι όμως, μέσα από τις κάμερες μπορούμε, χωρίς να αψηφήσουμε τις ιστορίες, να δούμε την εξέλιξη της πρωτεύουσας, τη μεταμόρφωση συγκεκριμένων περιοχών και πόσο διαφορετικά φαίνεται μια βόλτα στους δρόμους της μέσα στο πέρασμα του χρόνου.


Το τριήμερο αφιέρωμα των atenistas στην Ταινιοθήκη, μέρος της γενικότερης έρευνάς τους που συνδέει το παρελθόν με το παρόν της πόλης, συγκεντρώνει 10 ταινίες διαφορετικών χρονικών περιόδων που καλύπτουν ένα εντυπωσιακό εύρος 90 χρόνων σχεδόν. Ξεκινώντας από τις περιπέτειες του κωμικού Νικόλαου Σφακιανού που ψάχνει την αγαπημένη του στους Στύλους του Ολυμπίου Διός και φτάνοντας στον φακό του Αργύρη Παπαδημητρόπουλου που αιχμαλωτίζει σύγχρονες εικόνες κρίσης και σύγχυσης, οι Αθηναίοι θα έχουν την ευκαιρία να δουν την πόλη τους ως έναν ζωντανό οργανισμό που μεγαλώνει και εξαπλώνεται. Παράλληλα, θα βρεθούν μπροστά σε μερικά φιλμ που δεν προβάλλονται συχνά. Η περιπλάνηση μιας ρόδας στη «Ρόδα» του 1964, την πρώτη μικρού μήκους ταινία της Τώνιας Μαρκετάκη, η «Όλγα Ρόμπαρντς» του Χρήστου Βακαλόπουλου, αλλά και ταινίες των Ροβήρου Μανθούλη, Νίκου Παναγιωτόπουλου και Νίκου Κούνδουρου πλαισιώνουν ένα πρόγραμμα με διττό ενδιαφέρον, που στρέφεται στην αφήγηση και στο τοπίο.


Αναλυτικά το πρόγραμμα

ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 9/9

20:15 ΟΙ ΠΕΡΙΠΕΤΕΙΕΣ ΤΟΥ ΒΙΛΛΑΡ (1924, 24') του Joseh Hepp

Πρόκειται για την παλιότερη ελληνική ταινία που υπάρχει στο αρχείο της Ταινιοθήκης. Ο διάσημος κωμικός της εποχής Νικόλαος Σφακιανός ενσαρκώνει τον Βιλλάρ που πιάνει δουλειά σε ένα στεγνοκαθαριστήριο, αλλά ερωτεύεται και μπλέκει σε ένα γαϊτανάκι αστείων συμβάντων κυνηγώντας τον έρωτά του. Η αναζήτησή του αρχίζει από τους Στύλους του Ολυμπίου Διός και συνεχίζει μέχρι το Φάληρο, κατορθώνοντας να δώσει μια δυνατή εικόνα της Αθήνας του 1920. Η ταινία προβάλλεται με τη ζωντανή μουσική επένδυση του Μηνά Ι. Αλεξιάδη.

10 ταινίες για την Αθήνα από σήμερα στην Ταινιοθήκη Facebook Twitter
Οι περιπέτειες του Βιλλάρ

20:50 Ο ΜΑΓΟΣ ΤΗΣ ΑΘΗΝΑΣ (1931, 47') του Αχιλλέα Μαδρά

Ένας μουσικός-μάγος ευγενικής καταγωγής (Αχιλλέας Μαδράς) κερδίζει τις καρδιές των γυναικών. Όταν η αγαπημένη του τον εγκαταλείπει για έναν πλούσιο, εκείνος θα κάνει τα πάντα για να την ξανακερδίσει. Η ταινία άρχισε να γυρίζεται το 1922 με τίτλο «Η Τσιγγάνα της Αθήνας». Τα γυρίσματά της δεν ολοκληρώθηκαν, αλλά αποσπάσματα, συνοδευόμενα με επίκαιρα της Μικρασιατικής Εκστρατείας και Καταστροφής, προβλήθηκαν σε διάφορες εκδηλώσεις των ομογενών της Αμερικής. Εκείνο που πρέπει να σημειώσουμε είναι ότι η κόπια της ταινίας που κυκλοφόρησε είχε προσθήκη σκηνών ζωγραφισμένων καρέ-καρέ στο χέρι από φοιτητές της Σχολής Καλών Τεχνών. Η ταινία προβάλλεται με τη ζωντανή μουσική επένδυση του Μηνά Ι. Αλεξιάδη.

10 ταινίες για την Αθήνα από σήμερα στην Ταινιοθήκη Facebook Twitter
Ο Μάγος της Αθήνας

21:40 ΜΑΓΙΚΗ ΠΟΛΗ (1954, 80') του Νίκου Κούνδουρου

Μια λαϊκή συνοικία της Αθήνας (Δουργούτι) αποτελεί το σκηνικό στο οποίο εκτυλίσσεται η ιστορία ενός σκληρά εργαζόμενου νέου (Γιώργος Φούντας) που βρίσκεται μπλεγμένος σε μια παράνομη δοσοληψία με έναν απατεώνα (Στέφανος Στρατηγός). Με τη βοήθεια των γειτόνων του θα βγει αλώβητος από αυτή την περιπέτεια και θα κερδίσει την καρδιά της αγαπημένης του (Μαργαρίτα Παπαγεωργίου).

10 ταινίες για την Αθήνα από σήμερα στην Ταινιοθήκη Facebook Twitter
Μαγική Πόλη

23:00 WASTED YOUTH (2011, 94') των Αργύρη Παπαδημητρόπουλου & Jan Vogel

Καλοκαίρι στην Αθήνα. Ο καύσωνας χτυπάει την πόλη. Ένας έφηβος skateboarder ξεκινά μια συνηθισμένη μέρα με τους φίλους του. Ένας μεσήλικας προσπαθεί σκληρά για την επιβίωση της οικογένειάς του, με μια δουλειά την οποία απεχθάνεται και έναν επικείμενο νευρικό κλονισμό. Μια ταινία για μία πόλη και μία κοινωνία που βρίσκονται σε κρίση. Και όπως αναφέρουν οι ίδιοι οι σκηνοθέτες: «Στην ουσία, η ταινία αυτή είναι το πορτρέτο μιας πόλης που βρίσκεται στα πρόθυρα νευρικού κλονισμού. Ταυτόχρονα, πρόκειται για μια ταινία που αναφέρεται στην πραγματική υπόσταση της εφηβείας, στη ζωντάνια και στην ενέργεια που σιγοκαίει μέσα της. Η ιστορία ενός εφήβου στην Αθήνα μπορεί, δυστυχώς, να είναι και η ιστορία μιας ολόκληρης γενιάς που παλεύει να κάνει ό,τι κάνουν οι νέοι άνθρωποι, μη γνωρίζοντας ότι το μέλλον τους μπορεί να χαραμιστεί – και, μερικές φορές, κυριολεκτικά χαραμίζεται...». Η ταινία κέρδισε το Βραβείο Καλύτερου Μοντάζ από την Ελληνική Ακαδημία Κινηματογράφου και το Βραβείο Καλύτερου Πρωτοεμφανιζόμενου Ηθοποιού στο διεθνές φεστιβάλ κινηματογράφου της Αθήνας «Νύχτες Πρεμιέρας» το 2011.

ΣΑΒΒΑΤΟ 10/9

20:30 Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΙ Ο ΔΡΟΜΟΣ (1967, 20') της Τώνιας Μαρκετάκη

Είναι η πρώτη ταινία της Τώνιας Μαρκετάκη. Είναι μικρού μήκους και ολοκληρώθηκε μία εβδομάδα πριν από την 21η Απριλίου. Το σενάριο βασίστηκε σε ένα διήγημα του Μενέλαου Λουντέμη. Στην ταινία ακούγεται και το ποίημα του Λουντέμη «Απόψε», σε απαγγελία του Φίλιππου Βλάχου. Ο Γιάννης (Γιώργος Βότσης) της Μαρκετάκη είναι ένας άνθρωπος μόνος που περπατάει στους δρόμους της Αθήνας. Περιφέρεται στην πόλη άσκοπα, σε μια απελπισμένη περιπλάνηση, μια «ψυχογεωγραφία του ρημαγμένου άστεως». Πρόκειται για ένα σινεμά που δεν ακολουθεί τη γραμμική αφήγηση και δράση. Η Τώνια Μαρκετάκη δήλωσε σε συνέντευξή της για την ταινία: «Δεν θυμάμαι πια τι ήθελα να κάνω με αυτή την πρώτη ταινία... Ένας άνθρωπος που κολυμπά ανάμεσα στα πράγματα... Περιφέρεται στους δρόμους, βλέπει και αισθάνεται θαμπά, δεν ξέρει πού τελειώνει η ονειροπόληση και που αρχίζει η πραγματικότητα. Κι όμως, μέσα σε όλα αυτά υπάρχει μια διαύγεια, μια υποσυνείδητη διαύγεια. Το πίσω μέρος του μυαλού σου καταγράφει τα μηνύματα, τα επεξεργάζεται ερήμην σου και το υποσυνείδητό σου καταλήγει να ξέρει αυτό που εσύ δεν ξέρεις...».

20:50 ΟΛΓΑ ΡΟΜΠΑΡΝΤΣ (1989, 80') του Χρήστου Βακαλόπουλου

Η Όλγα Ρόμπαρντς (Όλια Λαζαρίδου) είναι η δολοφόνος που κρύβεται πίσω από τον θάνατο Αράβων μεγιστάνων στην Αθήνα. Ένας διαρρήκτης (Αντώνης Καφετζόπουλος) ανακαλύπτει την ταυτότητά της και με τη βοήθεια ενός φίλου του (Σταύρος Τσιώλης) αρχίζει να την παρακολουθεί. Ενώ η ταινία διαθέτει κλασική δομή, μια υπόθεση με αρχή, μέση και τέλος, είναι αξιοσημείωτος ο τρόπος που χρωματίζεται το ενδιάμεσο. Η σκέψη των ηρώων βγαίνει εκτός ταινίας, υπερβαίνει τα τεκταινόμενα και επικοινωνεί μαζί μας σε ανώτερο επίπεδο, με καθαρά ανθρώπινους και φιλοσοφικούς όρους, σαν εκείνους που πρεσβεύει ο ίδιος ο δημιουργός της. Η ταινία κέρδισε το Βραβείο Φωτογραφίας στο Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης το 1989.

10 ταινίες για την Αθήνα από σήμερα στην Ταινιοθήκη Facebook Twitter
Όλγα Ρόμπαρντς

22:30 ΗΣΥΧΕΣ ΜΕΡΕΣ ΤΟΥ ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ (1991, 108') του Παντελή Βούλγαρη

Τρεις παράλληλες καθημερινές κι ανθρώπινες ιστορίες που διαδραματίζονται σε μια έρημη αυγουστιάτικη Αθήνα. Στην πρώτη ιστορία, ένας συνταξιούχος ναυτικός, ο Νικόλας, περιθάλπει με τις ευλογίες της συζύγου του μια δυστυχισμένη μεσήλικη γυναίκα, η οποία λιποθύμησε στον ηλεκτρικό σιδηρόδρομο. Στη δεύτερη, δύο άγνωστες μεταξύ τους φωνές, του τραπεζικού υπαλλήλου Λευτέρη και της μοναχικής Ειρήνης, ερωτοτροπούν κάθε απόγευμα τηλεφωνικά, αλλά το νήμα της επαφής τους κόβεται όταν ο άντρας κατορθώνει να εντοπίσει τη συνομιλήτριά του. Και στην τρίτη, μια γηραιά κυρία συνδέεται φιλικά με μια νεότερή της γειτόνισσα, διασκεδάζοντας μ' αυτό τον τρόπο τη μοναξιά της. Όταν διαπιστώνει ότι η νεαρή γυναίκα την έχει εξαπατήσει, αρνείται να την καταγγείλει. Παρακολουθούμε πρόσωπα με τις δικές τους αναμνήσεις, τις δικές τους ευαισθησίες και τις δικές τους επιθυμίες να διψούν για επικοινωνία και ανθρώπινη επαφή μέσα από μια όμορφη και λυρική κινηματογραφική γραφή που μιλά κατευθείαν στην ψυχή του θεατή. Η ταινία κέρδισε τα βραβεία Καλύτερης Ταινίας, Α' Ανδρικού Ρόλου και Α' Γυναικείου στο Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης το 1992.

10 ταινίες για την Αθήνα από σήμερα στην Ταινιοθήκη Facebook Twitter
Ήσυχες μέρες του Αυγούστου

ΚΥΡΙΑΚΗ 11/9

20:30 Η ΡΟΔΑ (1964, 14') του Θεόδωρου Αδαμόπουλου

Οι περιπέτειες μιας ρόδας στην αττική γη. Η ρόδα τέθηκε απροσδόκητα εκτός μηχανής, περιπλανώμενη αυτόνομα σε ετερόκλητα μέρη.

10 ταινίες για την Αθήνα από σήμερα στην Ταινιοθήκη Facebook Twitter
Ρόδα

20:45 ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΕ ΠΡΟΣΩΠΟ (1966, 84') του Ροβήρου Μανθούλη

Η βασική ιστορία αφορά τον πρόσκαιρο δεσμό ενός καθηγητή Αγγλικών (Κώστας Μεσσάρης) με την κόρη μιας οικογένειας πλουσίων, στην οποία κάνει φροντιστήριο για να παντρευτεί έναν Άγγλο επιχειρηματία. Εκτός από το ειδύλλιο με την κόρη Βαρβάρα (Ελένη Σταυροπούλου), που θα μείνει στη μέση λόγω της εμφάνισης του Άγγλου επιχειρηματία, ο καθηγητής θα υποκύψει και στον έρωτα της μάνας (Θεανώ Ιωαννίδου). Η συντριβή των ονείρων της νιότης, ο συμβιβασμός, η υποκρισία του μεγαλοαστικού περιβάλλοντος, το αδιέξοδο μιας γενιάς με φόντο το ταραγμένο πολιτικό κλίμα της προδικτατορικής Αθήνας του 1966 είναι μερικά από τα θέματα που πραγματεύεται η ταινία μέσα από την προσωπική και μοντέρνα ματιά του σκηνοθέτη. Η ταινία κέρδισε το Βραβείο Σκηνοθεσίας στο Φεστιβάλ Ελληνικού Κινηματογράφου Θεσσαλονίκης το 1966 και το Ειδικό Βραβείο στο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου του Λοκάρνο το 1967.

10 ταινίες για την Αθήνα από σήμερα στην Ταινιοθήκη Facebook Twitter
Πρόσωπο με πρόσωπο

22:20 DELIVERY (2004, 100') του Νίκου Παναγιωτόπουλου

Παρακολουθούμε την κάθοδο ενός νεαρού από την επαρχία στην αχανή Αθήνα και στον κόσμο της νύχτας, καθώς εργάζεται ως μεταφορέας σε παρακμιακή πιτσαρία. Μια διερευνητική και ιδιαίτερη ματιά της εξόριστης και παραγκωνισμένης πραγματικότητας της μεγαλούπολης με τους άστεγους, τους μετανάστες και γενικά τους ξεχασμένους ανθρώπους. Η ταινία φέρνει στην επιφάνεια την αφανή όψη της πρωτεύουσας μέσα από το γνώριμο σαρκαστικό ύφος του Νίκου Παναγιωτόπουλου αλλά και σκηνές ωμού ρεαλισμού.

10 ταινίες για την Αθήνα από σήμερα στην Ταινιοθήκη Facebook Twitter
Delivery

Info
9-11 Σεπτεμβρίου στον θερινό κινηματογράφο της Ταινιοθήκης της Ελλάδος «Λαΐς» (Ιερά Οδός 48, μετρό Κεραμεικός).
Είσοδος ελεύθερη, άμεση πρόσβαση στις θέσεις χωρίς χρήση δελτίου προτεραιότητας

Διοργάνωση: atenistas, Ταινιοθήκη της Ελλάδος

0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ανδρέας Αποστολίδης, συγγραφέας, σκηνοθέτης

Οι Αθηναίοι / Ανδρέας Αποστολίδης: «Πλέον το αστυνομικό μυθιστόρημα ανθεί ως παραγωγή, αλλά δεν ανανεώνεται»

Επί δικτατορίας σχετιζόταν με παράνομες οργανώσεις και έφτασε να κατηγορηθεί ως ηθικός αυτουργός της κατάληψης του Πολυτεχνείου. To ταξίδι του με την αστυνομική λογοτεχνια ξεκίνησε με μια μετάφραση του Ρέιμοντ Τσάντλερ. Σειρά πήραν η Χάισμιθ, ο Ελρόι και άλλοι σπουδαίοι συγγραφείς. Μετά, έγραψε τα δικά του μυθιστορήματα, ασχολήθηκε με την αρχαιοκαπηλία και το ντοκιμαντέρ. O Ανδρέας Αποστολίδης αφηγείται τη ζωή του στη LiFO.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Buy yourself a butt plug: Γιατί όλοι μιλούν για την ταινία «Pillion»;

Οθόνες / Buy yourself a butt plug: Γιατί όλοι μιλούν για την ταινία «Pillion»;

Το σκηνοθετικό ντεμπούτο του Χάρι Λάιτον, όπου ο Χάρι Μέλινγκ συνάπτει μια BDSM σχέση με τον Σκάρσγκαρντ, ήδη από το τρέιλερ έχει πυροδοτήσει συζητήσεις για τον σεξουαλικό προσανατολισμό του Σουηδού πρωταγωνιστή.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Με το «Chasing Dragons» ο Άκης Ζιάκκας ένωσε μονομιάς τις τρεις δρακολίμνες

Οθόνες / Ο Άκης Ζιάκας ενώνει σε μία διαδρομή τις τρεις Δρακόλιμνες

«Chasing Dragons»: 120 χιλιόμετρα, 8.000 μέτρα υψομετρική διαφορά σε μία μέρα. Μια ταινία που διαρκεί μία ώρα και καταγράφει αυτή τη συγκλονιστική διαδρομή που ξεπερνά τα όρια της αντοχής, σωματικής και ψυχολογικής.
ΜΙΝΑ ΚΑΛΟΓΕΡΑ
Mπιλ Κίντερ στη LiFO: «Oι ταινίες κινουμένων σχεδίων δεν είναι μόνο για παιδιά»

Οθόνες / Mπιλ Κίντερ: «Oι ταινίες κινουμένων σχεδίων δεν είναι μόνο για παιδιά»

Ο συνεργάτης του Κόπολα και υπεύθυνος μοντάζ και post-production σε ταινίες όπως το «Wall-e» μάς μίλησε για το μοντάζ στο animation, για την Pixar και για τότε που ένα στούντιο πλήρωσε 80 εκατομμύρια δολάρια τον Κόπολα για να μη γυρίσει μια ταινία. 
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Τζάρεντ Λέτο, Έμα Τόμσον, ο σκύλος Ίντι και άλλοι δύο λόγοι να πάτε σινεμά

Οθόνες / Τζάρεντ Λέτο, Έμα Τόμσον, ο σκύλος Ίντι και άλλοι δύο λόγοι να πάτε σινεμά

Η τρίτη και χειρότερη κατάθεση στο σύμπαν του «Tron», η πολυσυζητημένη ταινία τρόμου «Good Boy», το δεύτερο μέρος της τριλογίας του Νταγκ Γιόχαν Χάουγκερουντ και η Έμα Τόμσον ως ένοπλη προστάτιδα. Τι παίζει στα σινεμά από σήμερα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη.
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η μακρά αποκαθήλωση του Kanye West

Οθόνες / Η μακρά αποκαθήλωση του Kanye West

Το νέο ντοκιμαντέρ με τίτλο «In whose name?» παρουσιάζει τον Kanye West ως μια ιδιοφυΐα εγκλωβισμένη στο σώμα ενός παιδιού που βρίσκεται πάντα στα πρόθυρα ενός ακόμα κακομαθημένου ξεσπάσματος. Αρκεί αυτό για να αγνοήσουμε τα σφάλματά του;
THE LIFO TEAM
10 ταινίες για να μπείτε σε φθινοπωρινή διάθεση

Οθόνες / 10 ταινίες που θέλεις να βλέπεις και να είναι φθινόπωρο

Είναι τα κίτρινα φύλλα του Central Park; Η μελοδραματική ατμόσφαιρα; Αγγλικά τοπία στη βροχή; Κάτι πάντως ενώνει αυτές τις δέκα ταινίες και όταν τις βλέπεις θες να είναι και ο καιρός αλλιώτικος.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Steve: Η μοναξιά του δασκάλου μεγάλων αποστάσεων

Daily / Steve: Η μοναξιά του δασκάλου μεγάλων αποστάσεων

Ένα κρίσιμο και «μανιοκαταθλιπτικό» 24ωρο στη ζωή ενός εκπαιδευτικού σε ένα σχολείο για προβληματικούς εφήβους αποτελεί τον καμβά για το υπερκινητικό δράμα του Netflix με πρωταγωνιστή τον Κίλιαν Μέρφι.
ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΠΟΛΙΤΑΚΗΣ
Νεριτάν Ζιντζιρία: «Η Ελλάδα έχει φετίχ να βαφτίζει τους νέους "φαινόμενα"»

Οθόνες / Νεριτάν Ζιντζιρία: «Η Ελλάδα έχει φετίχ να βαφτίζει τους νέους "φαινόμενα"»

Όταν αποφάσισε να γίνει κινηματογραφιστής, του είπαν ότι θα πεινάσει, αλλά με έναν πολύ δημιουργικό τρόπο. Έκανε τις πρώτες του ταινίες κυριολεκτικά με χώμα και νερό, αλλά πλέον τρέχει παράλληλα οκτώ πρότζεκτ. Κάνει σινεμά συνομιλώντας με το σινεμά του Γιάνναρη, του Δαμιανού, του Παπατάκη. Ο Νεριτάν Ζιντζιρία αφηγείται τη ζωή του στη LifO.
ΧΡΗΣΤΟΣ ΠΑΡΙΔΗΣ
When Nobody’s Watching: Πριν κλωτσήσουν τη μπάλα, πρέπει να νικήσουν την προκατάληψη

Οθόνες / When Nobody’s Watching: Πριν κλωτσήσουν τη μπάλα, πρέπει να νικήσουν την προκατάληψη

Η Ελλάδα κάνει τα πρώτα της σοβαρά βήματα για να σταθεί ισότιμα στο ευρωπαϊκό γήπεδο του γυναικείου ποδοσφαίρου - Το νέο ντοκιμαντέρ του ΠΣΑΠΠ, “When Nobody’s Watching”, ρίχνει φως στις ζωές των αθλητριών που παλεύουν μακριά από τα φώτα της δημοσιότητας.
ΣΩΤΗΡΗΣ ΒΑΛΑΡΗΣ
Η δραματική στροφή του The Rock και άλλοι 3 λόγοι να πάτε σινεμά

Οθόνες / Η δραματική στροφή του The Rock και άλλοι 3 λόγοι να πάτε σινεμά

Ακόμα μια κινηματογραφική μεταφορά του Δράκουλα, ένα κινέζικο animation που είναι η πέμπτη εμπορικότερη ταινία όλων των εποχών αλλά και η επανακυκλοφορία του «Avatar: The Way of Water» - Τι παίζει από σήμερα σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
THE LIFO TEAM
«Good Boy»: Ναι, ο σκύλος σας βλέπει φαντάσματα» ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ ΤΙΤΛΟΙ ΣΤΟ ΤΕΛΟΣ ΤΟΥ ΚΕΙΜΕΝΟΥ

Οθόνες / «Good Boy»: Ναι, ο σκύλος σας βλέπει φαντάσματα

Η πολυσυζητημένη ταινία τρόμου του Μπεν Λέονμπεργκ δίνει σάρκα και οστά σε έναν από τους μεγαλύτερους φόβους των ιδιοκτητών σκύλου και αντλεί τη συγκίνησή της από τον αρραγή δεσμό ανθρώπου και ζώου.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ
Χρόνια Πολλά Πέδρο! 20 χρόνια τώρα βλέπουμε τις ταινίες σου.

Οθόνες / Χρόνια Πολλά Πέδρο! 20 χρόνια τώρα βλέπουμε τις ταινίες σου.

Ο Πέδρο Αλμοδοβάρ που έχει σήμερα γενέθλια παραμένει διαχρονικά ένας από τους αγαπημένους μας σκηνοθέτες. Μαζέψαμε σε ένα αφιέρωμα ό, τι έχουμε γράψει για τις ταινίες του αλλά και κάποια ενδιαφέροντα θέματα για το έργο του που αξίζει να τα διαβάσετε!
ΘΟΔΩΡΗΣ ΚΟΥΤΣΟΓΙΑΝΝΟΠΟΥΛΟΣ
Η Αθηνά Ραχήλ Τσαγγάρη γύρισε μια πανκ αλληγορία για όσα βιώνουμε σήμερα

Οθόνες / Η Αθηνά Ραχήλ Τσαγγάρη γύρισε μια πανκ αλληγορία για όσα βιώνουμε σήμερα

Η περιπετειώδης δημιουργία του «Harvest», της εντυπωσιακής πρώτης αγγλόφωνης ταινίας της ταλαντούχας σκηνοθέτιδας, ζωντανεύει την ονειρική και σκληρή ατμόσφαιρα ενός μεσαιωνικού σκωτσέζικου χωριού καθώς αυτό εξαφανίζεται από τον χάρτη.  
M. HULOT
CHECK 10 τηλεοπτικές σειρές που θα δούμε μέχρι το τέλος του έτους

Οθόνες / 10 σειρές που θα δούμε μέχρι το τέλος του έτους

Από τη νέα σεζόν του «Slow Horses» στο μεγάλο φινάλε του «Stranger Things» κι από ένα φιλόδοξο πορτρέτο του Σκορσέζε στο νέο στοίχημα του δημιουργού του «Breaking Bad», διαλέγουμε δέκα σειρές που αναμένεται να μονοπωλήσουν το ενδιαφέρον μας.
ΓΙΑΝΝΗΣ ΒΑΣΙΛΕΙΟΥ