Αρζόγλου: Ο Κιμούλης είχε κάνει τη ζωή μου κόλαση

Αρζόγλου: Ο Κιμούλης είχε κάνει τη ζωή μου κόλαση Facebook Twitter
EUROKINISSI
0

Ο Κώστας Αρζόγλου μίλησε σήμερα για τη συνεργασία του με τον ηθοποιό Γιώργο Κιμούλη, με αφορμή τις καταγγελίες έξι γυναικών ηθοποιών, μεταξύ των οποίων η Ζέτα Δούκα, η Ευδοκία Ρουμελιώτη και η Κατερίνα Γερονικολού

Ο γνωστός ηθοποιός και σκηνοθέτης κατηγόρησε τον συνάδελφο του για ανυπόφορη συμπεριφορά από κατά τη διάρκεια της θεατρικής τους συνεργασίας, υποστηρίζοντας πως του «είχε κάνει τη ζωή κόλαση» στη παράσταση «Ζητείται τενόρος».

«Να ξανασυστηθούμε στο θέατρο αν λείψει αυτός ο κορωνοϊός. Νομίζω ότι δεν μπορεί κανείς να βρει το δίκιο του, με τίποτα. Αυτά για τα οποία έχω να κατηγορήσω τον Γιώργο είναι μη αποδείξιμα και μη ποινικά κολάσιμα. Είναι θέμα ατμόσφαιρας, είναι θέμα «αέρα [...] Μου είχε κάνει τη ζωή κόλαση. Πραγματικά. Όχι μόνο επειδή παρατράβαγε τις σκηνές του με άλλους συναδέλφους - ας μιλήσουν εκείνοι καλύτεροι που ήταν στην παράσταση αυτή. Επί μία σεζόν ολόκληρη, κάθε μέρα, πήγαινα στο θέατρο σα να πήγαινα σε καταναγκαστικά έργα» δήλωσε σήμερα ο ηθοποιός. 

«Δεν μιλιόμασταν επί πολλούς μήνες, σε διπλανά καμαρίνια», πρόσθεσε σε δηλώσεις του στον τηλεοπτικό σταθμό OPEN 

«Στη σκηνή [...] έκανε τις σκηνές του πολύ μεγαλύτερες, άλλαζε τελείως μα τελείως το κείμενο. Ένα μικρό παράδειγμα, σε αμερικάνικο έργο έβαζε ποντιακά ανέκδοτα, φοβερά πράγματα τα οποία κρατούσαν και δέκα λεπτά, και ένα τέταρτο. Τότε, πραγματικά δεν αντέδρασα [...] Απόδειξη του τι τράβηξα τόσους μήνες, είναι ότι ο επιχειρηματίας μας παρακαλούσε να παρατείνουμε για μία εβδομάδα την παράσταση και δεν δεχόμουν.»

«Με τον Γιώργο κάναμε να μιλήσουμε περίπου 25 χρόνια ενώ ήμασταν πολύ φίλοι και μας έχουν συνδέσει διάφορα πράγματα. Και το φεστιβάλ Θεσσαλονίκης και στο Ελεύθερο Θέατρο είχαμε κάνει ένα νούμερο μαζί. Αυτά που σας λέω αφορούν το «Ζητείται τενόρος». Ήθελε μια παράσταση πάρα πολύ ομαδική να την καρπωθεί ο ίδιος και αυτό γινόταν με διάφορους τρόπους επί σκηνής. Το τι τράβηξα είναι απίστευτο.»

«Ας πούμε στην υπόκλιση της πρεμιέρας όπου είναι κάτω πολύ ωραίοι άνθρωποι και πολύ σπουδαίοι, τι θα πεις εκεί που ενώ είναι μια ομαδική παράσταση, φεύγει μπροστά από την γραμμή μόνος του, και όταν πάω κι εγώ να υποκλιθώ να τρώω κι εγώ μια αγκωνιά [...] Αυτή η αντίληψη του «εγώ είμαι και κανείς άλλος» είναι κάτι που κυριαρχούσε πάρα πολύ στον Γιώργο», κατέληξε ο κ. Αρζόγλου που ήταν σκηνοθέτης στην συγκεκριμένη παράσταση. 

Culture
0

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Οπτική Γωνία / Ζαμέ Κορωπί: Λίγες αλήθειες για το μοχθηρό language barrier που κάποτε μας έχει τρολάρει όλους

Το πάθημα του συνηγόρου της Εύας Καϊλή, Μιχάλη Δημητρακόπουλου, ακριβώς, όπως παλαιότερα «τα αγγλικά του Τσίπρα», πέρα από τα ανέκδοτα και τα, δικαίως, μοχθηρά πειράγματα, έχουν πολλά να πουν για το γλωσσικό εμπόδιο και την υπερβολική αυτοπεποίθησή μας, όταν καλούμαστε να εκφραστούμε σε μία ξένη γλώσσα...
ΧΡΙΣΤΙΝΑ ΓΑΛΑΝΟΠΟΥΛΟΥ
Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Culture / Αννα Ροκόφυλλου: «Στον ΟΠΑΝΔΑ θέλουμε να αναδείξουμε την ιστορικότητα της Αθήνας»

Η Άννα Ροκοφύλλου, πρόεδρος του Οργανισμού Πολιτισμού, Αθλητισμού και Νεολαίας του Δήμου Αθηναίων, κάνει έναν απολογισμό των δύο πρώτων ετών της θητείας της και δεν κρύβει τον ενθουσιασμό της για το Φεστιβάλ Κολωνού (6-28/9) με το οποίο ο πολιτισμός γίνεται διαθέσιμος σε κάθε δημότη.
ΕΛΕΝΗ ΤΖΑΝΝΑΤΟΥ
Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Lifo Picks / Το συγκινητικό βίντεο με τον Μικ Τζάγκερ για την επιστροφή του κοινού στο Άλμπερτ Χολ

Your Room Will Be Ready: «Ανυπομονούμε να αρχίσουμε να δημιουργούμε αναμνήσεις μαζί σας με καλλιτέχνες παγκόσμιας κλάσης για άλλη μια φορά. Έχουμε περισσότερη ιστορία να γράψουμε».
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Culture / Κοντσέρτα του Μότσαρτ σε όργανα εποχής από τους μουσικούς της Καμεράτας

Η συναυλία του βραβευμένου αθηναϊκού συνόλου, το οποίο φημίζεται για τις ιστορικές πρακτικές ερμηνείας του σε όργανα εποχής, αποτελεί συμπαραγωγή του Μεγάρου Μουσικής Αθηνών και των Μουσικών της Καμεράτας.

σχόλια

Δεν υπάρχει δυνατότητα σχολιασμού

ΘΕΜΑΤΑ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

ΕΙΔΗΣΕΙΣ ΔΗΜΟΦΙΛΗ

THE GOOD LIFO ΔΗΜΟΦΙΛΗ