Παρακαλούμε απενεργοποιήστε το Adblocker για να έχετε πλήρη πρόσβαση στο περιεχόμενο και τις υπηρεσίες μας. Δείτε πώς.
Βρήκατε κάποιο λάθος ή παράλειψη;     Επικοινωνήστε μαζί μας  »
ΜΕΤΑΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΓΙΑ ΚΙΝΗΤΑ

ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΕΙΣ

ΒΓΑΛΕ ΑΠΟ ΜΕΣΑ ΣΟΥ Ο,ΤΙ ΚΡΥΒΕΙΣ Ή ΦΟΒΑΣΑΙ ΝΑ ΠΑΡΑΔΕΧΤΕΙΣ.
Όλοι έχουμε πράγματα που θέλουμε να τα βγάλουμε από μέσα μας. Αλλά διστάζουμε να τα παραδεχτούμε ακόμα και στους πιο κοντινούς μας ανθρώπους. Όμως, αμαρτία εξομολογημένη, αμαρτία δεν είναι...
ΕΞΟΜΟΛΟΓΗΣΟΥ
20.6.2019 | 00:20

Διακοπες με χρηματα γονιων?

Το παρακατω αφορα την εξομολογηση και κυριως τα σχολια ''ΔΙΑΚΟΠΕΣ''

Παιδια ειμαστε καλα??
Τόσα αρνητικά σχόλια, τοσο μίσος για ενα δεκαενιαχρονο που θελει να παει ΔΙΑΚΟΠΕΣ,τιποτα παραλογο για την ηλικια του. Και να μην εψαχνε δουλεια( που ψαχνει δηλαδη και δε βρισκει) παλι οι γονεις του θα μπορουσαν να του δωσουν χρηματα εστω μια φορα να παει διακοπες και να χαρει ΕΦΟΣΟΝ τα εχουν.

Δε καταλαβαινω τη νοοτροπια μερικων απο σας οτι και καλα ''τραβα να δουλεψεις και να πας μονος σου'' λες και πρεπει να φας τα νιατα σου με 8-10 ωρες καθημερινα να παρεις ενα 500αρι στη ΚΑΛΥΤΕΡΗ,χωρις ασφαλεια χωρις εφκα χωρις τιποτα και να ρισκαρεις να ζητησεις αδεια για να μη σε διωξουν,η ακομα και να στη δεχτουνε θα ειναι σιγουρη μικρη και εκτος τον αλλων να αποταμιευεις γιατι θα εχεις ηδη τα εξοδα σου απο αυτον τον μισθο,συν λογαριασμους αν δε μενεις με γονεις και δε βοηθανε και στο τελος να μεινεις με τοσα ωστε να δουλευες 1 χρονο για 5 μερες ξενοιασιας.

Επισης,ορισμενοι εδω μεσα νομιζετε οτι ειναι ευκολο να βρεις δουλεια οταν εισαι τοσο νεος και οτι δε θα σε εκμεταλευτουν.Που νομιζετε οτι ζειτε?
Περα απο σερβιτορα,μπαρ,ινφλουεσερ(που ΝΑΙ βγαζουν λεφτα αν και δε θα επρεπε) σχεδον ολοι οι εργοδοτες απαιτουν προυπηρεσια και αυτο για να ξεκουρασουν την αφροκρεμα που δινει τη λατζα στα παιδια.Καμια αξιοκρατια στη δουλεια και κανενας σεβασμος στον εργαζομενο.

Και ερωτω τωρα εγω.Νιατα μια φορα εχεις δυστυχως η ευτυχως. Πρεπει να τα φας δουλευοντας σα το σκυλι να αποταμιευσεις για ενα μη εγγυημενο ταξιδι και υστερα να φτασεις σε μια ηλικια που εχεις πραγματικες υποχρεωσεις και να μη μπορεις να ανταπεξελθεις ή ουτε να ταξιδεψεις οπως θα μπορουσες παλιοτερα?

Και απο την αλλη, γονιος γιατι γινεσαι? για να εξασφαλισεις την επιβιωση και μονο του παιδιου σου ? να εχεις λεφτα και να μη του δινεις και να τα τρως μονο εσυ ? να εχεις υστερα ενα παιδι δυστυχισμενο που ενω ολοι οι αλλοι περνουν χαρτζιλικι αυτο δε βγαινει απο το σπιτι η δουλευει μηνες για να βγαλει οτι εσυ βγαζεις σε μια βδομαδα?

Δεν λεω να το κακομαθεις, αλλα για ενα ταξιδι θα μπορουσες να συμμετεχεις.Αλλωστε και ο γονιος σα παιδι φανταζομαι τα εκανε. Και στη ζωη οπως και να το κανουμε οτι δινεις παιρνεις και το παιδι θα εκτιμησει καποια πραγματα,καποιεσ αξιες καποια προνομια και θα ανταπωδοσει αργοτερα.
Αν νομιζεις με το που ενιλικιωθει το παιδι εισαι ελευθερος να το παρατησεις στην σκαρτη αγορα εργασιας κ να του δινεις ενα πιατο φαι απλα μη γινεις,κρατα τα για τη παρτη σου.

Προσωπικα μπηκα στη θεση του εξομολογουμενου και ενιωσα τοσο ασχημα.Δουλευω αυστηρο 8ωρο εδω και εναμιση χρονο σε μια δουλεια τελειως αντιπαραγωγικη (μπροστα μονο στο πσ) και οταν ζητησα τις 10(!) μερες που διακιουμαι τον χρονο μου λενε ''ξερεις τις ζητησες λιγοαργα και αυτη τη περιοδο εχει πολυ δουλεια,οποτε μπορεις να παρεις σε κανα δυο μηνες? και αν δεν τις ζηησεις εγκαιρα ΧΑΝΟΝΤΑΙ''
και μετα απο ολο αυτο αντε να κλεισεις διακοπες που θα βολευουν ολη τη παρεα και αντε μετα τις διακοπες να ξαναμπεις σε μια δουλεια που δε θες , μονο και μονο επειδη οι γονεις σου ενω εχουν δε σου δινουν.
Και εμενα δεν εχουν,αλλα θα μου εδιναν αν ζητουσα γιατι ετσι εισαι γονιος.το παιδι ειναι πανω απο σενα και ΟΦΕΙΛΕΙΣ οσο περναει απο το χερι σου να ειναι ευτυχισμενο (ενοειται μιλαω για φυσιολογικες συνθηκες και οχι να πειναει ο γονιος για να διασκεδαζει το παιδι).
και ευτιχισμενο δεν ειναι οταν σκοτωνει τα νιατα του για πεισματα γονιων,φραγκοδιφραγκα,''το παιδι πρεπει να σκληραγωγηθει και να τα βγαλει μονο του''.

Μπραβο σου να μη ζητας και να δουλευεις παιδι μου,αυτο σε τιμαει.

Αλλα εσενα δηθεν πειθαρχιμενε δουλευταρα 30-40+ σχολιαστη που βγαζεις χολη γιατι εχεις απωθημενα,μπες στο μυαλο και στα συναισθηματα του 19χρονου και μιλα μετα.



60 σχόλια
Ταξινόμηση:
Προηγούμενα 12 Επόμενα
Eμενα πάντως στα 19 μου ζήταγαν προϋπηρεσία για σέρβις. Σε ένα που με δέχτηκαν ήταν θυμαμαι 20 ευρώ (χωρίς προσαυξήσεις) για 8 μισή ώρες και μαύρα, είπα όχι μιας και το πενθήμερο έβγαινε 400αρι και γενικά δεν μου άρεσε ο χώρος. Αυτό που βρίσκεις πιο εύκολα αλλά και πάλι ευκαιριακα είναι για μοίρασμα φυλλαδίων. Ας μην θυμηθώ πόσες φορές την πάτησα για πλασιέ φάση και πολλά άλλα που δεν ήξερες από πού να, φύγεις ( καθόμουν με την ελπίδα αλλά ΔΕΝ).


Τώρα, ότι κάποιοι θέλουν να πάνε με τα λεφτά τους διακοπές και όχι των γονιών τους είναι προς τιμήν τους. Απλά δεν υπάρχει λόγος να θέλουμε να σκέφτονται όλοι όπως εμείς αλλιώς είναι κακομαθημένα. Ναι, να μην τα θεωρούν αυτονόητα και να τα εκτιμούν τις παροχές και τα έξτρα. Απλά πλέον δεν υπάρχουν τοοοοσες πολλές, δουλειές και οι μισθοί είναι συνήθως για κλάματα. Εγώ στο θέμα εργασίας δυσκολεύτηκα πολύ πάντως. Ίσως να είμαι ανίκανη βεβαια. :)
ImagineR ImagineR 20.6.2019 | 01:02
Κορίτσι μη χαλιεσαι. Χολή εδω μέσα θα βγάλουν ακόμη και για το παιδί που έγραψε να παει διακοπές. Τη διάβασα την εξομολόγηση και ήμουν με το μέρος του 19χρονου.
Εδω ριξανε σε μενα χολή και το επαιξαν ιερά εξέταση όταν πήγα να γράψω κατι να περάσει η ωρα ευχάριστα. Τι να λέμε τώρα.
Απλα δε χαλιεσαι. Να το. Το ξαναβαζω εδω και θα το ξαναβαζω γιατί δεν έχει νόημα να χαλιεσαι με ατομα που σκέφτονται έτσι.

"Μην τα σκαλίζεις, σου λεω...
Ξύπνα αύριο, πήγαινε στον καθρέφτη σου και πες: Είμαι νέος, είμαι αρτιμελής, δικιά μου είναι η ζωή, θα τη ζήσω όμορφα και αδιαφορώ για το πόσο σκατό κουβαλά ο καθένας στην ψυχή του.", Αλκυονη Παπαδάκη.

Συμφωνώ μαζί σου εξομολογ.
Έτσι είναι. Ο γονιός αν δεν ειναι γονιός να συνδράμει το παιδι του στο οτιδήποτε τοτε γιατί έγινε γονιός? Αυτο ακριβως.
Θα πρότεινα στον 19χρονο να ζητήσει απο τους γονεις του να του δώσουν και αν πουν όχι τοτε να ψάξει για δουλειά.
Σιγά δηλαδή το πολύ τρεις βδομάδες να παει πόσα θα χαλάσει? Έλεος με κάποιους εδω μέσα που το παιζουν ιερά εξέταση χωρίς να ξέρουν αυτον/ην που γράφει την εξομολόγηση.
Θα ήθελα να τους έβλεπα στις εξω ζωές τους αν ειναι τόσο μάγκες αυτοι που ρίχνουν χολή πίσω απο ένα account. Ωριμαστε απλα.
Και αφήστε τον καθένα να γράφει το μαράζι του τι τον καίει. Το παιδί θέλει διακοπές.
Και θα παει.
Φιλε μου να κανεις αυτο που θες.
Ανεμοδούρα1 Ανεμοδούρα1 20.6.2019 | 08:24
Και γιατί παρακαλώ βγάζει χολή κάποιος που απλώς τυχαίνει να έχει αντίθετη γνώμη από του εκάστοτε εξομολογούμενου; Ειδικά όταν αυτή τη γνώμη την τεκμηριώνει με επιχειρήματα;
Θα φοβόμαστε να πούμε τη γνώμη μας εδώ μέσα, μην τυχόν και θιχτεί κάποιος;
Προσωπικά η δική μου γνώμη ούτε κάτι το ειρωνικό είχε, ούτε πρόσβαλε. Είναι ο τρόπος ζωής που βλέπω τα πράγματα. Λέει ο εξ ότι οι γονείς του βρίσκονται σε μέτρια οικονομική κατάσταση. Φυσικό ήταν να θέσω τους προβληματισμούς που έθεσα.
Άλλωστε κι εσύ αυτή τη στιγμή κάνεις το ίδιο το οποίο κατηγορείς. Στην προσπάθειά σου να τα έχεις καλά με τον κάθε εξ, κρίνεις κάποιους άλλους σχολιαστές.
Κάνε τώρα αναφορά στο σχόλιό μου, ξέρεις εσύ.
Όσοι διαφωνείτε με εμάς τους “κακούς”, καλά κάνετε. Ανταπαντήστε όμως με λογικά επιχειρήματα. Ειδικά σε όσους από εμάς κάναμε το ίδιο.
avatar .......... 20.6.2019 | 10:36
Σοκαρίστηκαν που έγραψα ότι είναι όντως κακομαθημένο, μάλλον.
Αλλά δεν σκοτίζομαι... Να, τώρα θα πάω στα 22 μου, να γκρινιάξω στους γονείς μου, ότι ο Γιώργος πήρε καινούργιο λάπτοπ, για να μου πάρουν κι εμένα μιας κι έχουν τα λεφτά. Αύριο θα τους πω για το iPhone του Κώστα, μεθαύριο για τις διακοπές του Σίμου, για το αυτοκίνητο του Μήτσου... Κι αφού έχουν τα λεφτά, εγώ θα καταλήξω να είμαι διακοπές, όπου θα ποζάρω στα τοπία με το αυτοκίνητο και θα τραβάω φωτογραφίες με το iPhone, που μετά θα τις περάσω στο καινούργιο λάπτοπ. Καθώς φυσικά, οι γονείς μου δουλεύουν πρωί - απόγευμα.
Όσο ήμουν παιδί, είχα αρκετά πράγματα. Εγώ απολάμβανα, οι γονείς μου δούλευαν. Τώρα όμως είμαι ενήλικας.
Ανεμοδούρα1 Ανεμοδούρα1 20.6.2019 | 14:13
Σαβατζζζζζζζ θα είμαι ειλικρινείς μαζί σου.
Γενικά, η όλη στάση σου εδώ μέσα τον τελευταίο καιρό, μου δίνει στα νεύρα.
Στην προκειμένη όμως περίπτωση, στην εξομολόγηση για την οποία γίνεται τόσος ντόρος, εγώ δεν διέκρινα ούτε ειρωνεία, ούτε αποκλίνουσα συμπεριφορά. Είπες απλά το τι κάνεις εσύ. Το πώς διαχειρίζεσαι εσύ κάποιες καταστάσεις σε σχέση με τους γονείς σου. Γι’ αυτό και θεωρώ ότι οι επιθέσεις που δέχτηκες ήταν άδικες.
Ξέρεις τι πιστεύω; Πιστεύω πως γενικά, είτε εδώ μέσα, είτε έξω, στην πραγματική ζωή, ο άνθρωπος ο συνειδητοποιημένος, ο ανεξάρτητος, ο αυτοδημιούργητος, δέχεται πηρά γιατί απλά ξεβολεύει. Αφαιρεί από τον άλλον τη χαρά να θυματοποιεί τον εαυτό του. Δεν κοιτά να παραδειγματιστεί, αλλά να κράξει. Και ο τρόπος που σε αντιμετώπισαν κάποιοι εδώ, με επιβεβαιώνει. Δεν είχαν να σου απαντήσουν κάτι πάνω στο συγκεκριμένο θέμα, κι άρχισαν τα άσχετα. «Τι απάντησες στην τάδε εξομολόγηση, τι είπες τη δείνα φορά, πως αντέδρασες εκεί κι εκεί.» Με άλλα λόγια ν’ αγαπιόμαστε δηλαδή.
Μέχρι και ψυχοπαθή σε είπαν. Εκεί φτάνει ο αντίλογός τους. Στην προσπάθειά τους να περάσει το δικό τους, φτάσανε στο εντελώς άλλο άκρο.
Τέλος πάντων, δεν πρόκειται να ασχοληθώ περισσότερο με το θέμα.
avatar .......... 20.6.2019 | 14:29
Νομίζω πως έχεις μεγάλο δίκιο.
Όσον αφορά την υπόλοιπη στάση μου (αν και δε ξέρω για ποια ακριβώς πράγματα μιλάς) που έχει αλλάξει σε σχέση με πιο παλιά, είναι ξεκάθαρα αποτέλεσμα του πώς αντιμετωπίστηκα. Δεν μπορεί την ευγένεια να την παίρνουν ως αδυναμία και να εκμεταλλεύονται καλοσύνες. Ούτε οι γυναίκες να με βλέπουν έτσι όπως με βλέπουν, ενώ τους άλλους να τους βλέπουν αλλιώς. Οπότε κι εμένα μου βγαίνει άλλη συμπεριφορά, αναγκαστικά. Μοιάζει με αυτοπροστασία. Εδώ μέσα είναι περισσότερο, έξω έχω ελάχιστες αλλαγές στην συμπεριφορά. Μέσα μου τα πράγματα, είναι πάλι αλλιώς... Το ίδιο με παλιά είμαι και τα ίδια περίπου πιστεύω, μόνο που είμαι πιο απογοητευμένος από ποτέ.
Δε βλέπεις σε μια άλλη εξ., που υποτίθεται ότι την έπεσα σε μια παντρεμένη, πόσες θετικές πήρα; Κάτι τέτοια, χαλαρά και μάγκικα, αρέσουν. Το ειλικρινές ξεβόλεμα, όχι.
Cor Cordis Cor Cordis 20.6.2019 | 01:22
Μόνο για τον εαυτό μου μπορώ να μιλήσω, και το δικό μου σχόλιο, οπότε ορίστε αγανακτισμένε εξομολογούμενε:

1)Ο 19χρονος υποστηρίζει πως το εισόδημα είναι μέτριο αλλά «θα μπορούσαν» οι δικοί του να δώσουν τα λεφτά. Γιατί; Επειδή το λέει; Επειδή κάθε 19χρονο παιδί συμμετέχει τόσο ενεργά στα οικονομικά του σπιτιού και ξέρει τι γίνεται με υποχρεώσεις, δάνεια και ποιος ξέρει τι άλλο; Ρώτησα ευθέως τι του απαντούν όταν τα ζητάει. Απάντηση δεν πήρα. Προς τι τόσο μένος για τους «κακούς γονείς» για τους οποίους ο εξομολογούμενος δεν αναφέρει τίποτα άλλο;

2) Πήρες φόρα μεγάλη. Τόσα παιδιά δουλεύουν - όχι για τις διακοπές τους αλλά βιοποριστικά παράλληλα με σπουδές, σε άλλες πόλεις. Τι μας λες τώρα;; Ένα μήνα να δούλευε ο συγκεκριμένος θα χε μαζέψει λεφτά για διακοπές που είναι και το ζόρι του. Δε βλέπω να αναφέρει πουθενά, λόγους επιβίωσης ή γονείς που δεν βοηθούν και επωμίζεται ευθύνες.

3) Κανείς μας δε φύτρωσε μια μέρα κι ήταν 30 ή 40. Άλλοι δούλεψαν και δούλευαν όσο σπούδαζαν, άλλοι όχι. Αν είναι να κρίνουμε τόσο εξ ιδίων τ' αλλότρια τι να σου πω δηλαδή; Πως με σπουδές, προϋπηρεσία και μεταπτυχιακό δούλευα πέρυσι 10 ώρες τη μέρα για 450 ευρώ ανεβοκατεβαίνοντας σκάλες και κουβαλώντας κούτες; Κι αυτό παράλληλα με ο,τι άλλο μπορούσα να κάνω επειδή δεν ήθελα στην ηλικία των 38 να αφήσω το σπίτι μου και να τρέξω πίσω στους δικούς μου; Έβγαλα το σκασμό, έκανα υπομονή, εξαντλήθηκα αλλά το σπίτι μου το κράτησα. Καμία κριτική για όποιον θα επέλεγε άλλο δρόμο. Αλλά ο καθένας διαλέγει τι θα θυσιάσει και τι θα κάνει για αυτό που έχει στόχο. Το ίδιο και ο εν λόγω νεαρός λοιπόν. Το ίδιο και τόσοι άλλοι, πολύ μικρότεροι και πολύ μεγαλύτεροι από' μένα.

Ναι η κατάσταση είναι βάρβαρη, για όλους μας. Άλλοι νέοι δουλεύουν γιατί το θεωρούν σωστό, άλλοι γιατί δε μπορούν να κάνουν διαφορετικά.
Μακάρι κάθε οικογένεια να έχει να προσφέρει στα παιδιά της τα απαραίτητα, κι ακόμη περισσότερα αν γίνεται.
Αλλά νισάφι κάπου με την υπερβολή στη συγκεκριμένη εξομολόγηση. Λες και πρέπει να δουλέψει δέκα χρόνια στα κάτεργα για μια εβδομάδα διακοπές εξαιτίας των κακών γονιών. Κανένα μένος δεν έχω, αλλά δε θα τον πω και «καημένο» από πάνω.
Sailor Venus Sailor Venus 20.6.2019 | 01:56
Θα σε ρωτήσω κάτι,άξιζε ο άλλος 19 ετών να έρθει αντιμέτωπος με το δικαστήριο της LIFO άξιζε;
Δεν έκανε τίποτα κακό,φέρθηκε λίγο εγωιστικά;
Ναι μπορείς να το πεις και έτσι,αλλά είναι 19 ετών,δεν έκραξε τους γονείς του ή διαμαρτυρήθηκε τόσο άσχημα που θα δικαιολογούσε την αντίδραση των δικαστών εδώ μέσα.
ΥΓ:Νομίζω έγραψε θα μπορούσαν όχι μπορούν γιατί Α.Κάτι έχει τύχει και δεν μπορούν τώρα Β.Δεν θέλουν,δεν ένιωσα πουθενά στην εξομολόγηση (δεν διάβασα και τα σχόλια του αλλά και πριν τα κάνει το δικαστήριο τον έκρινε ένοχο) ότι κατηγορεί τους γονείς του.
Εδώ μιλάμε για ένα νέο παιδί που έρχεται αντιμέτωπο με τις πρώτες του απογοητεύσεις ως ''ενήλικας΄΄΄.
Cor Cordis Cor Cordis 20.6.2019 | 02:27
Γιατί να με ρωτήσεις;
Ανήκα στο δικαστήριο;
Ερωτήσεις λογικές έθεσα και με πολύ ήρεμο - διόλου ειρωνικό τόνο. Κι ούτε χαρακτήρισα κανέναν.
Και σε αυτή την εξομολόγηση που γράφουμε τώρα, τη θέση μου ξεκαθάρισα. Και διαφωνώ μαζί σου, από πουθενά δεν συνάγω τα συμπεράσματα Α και Β που αναφέρεις, ειδικά όταν στα σχόλια του τόνισε το «μπορούσαν».
Κι όσο για το δικαστήριο της lifo, ο Μακεδόνας το θέτει πολύ ωραία παρακάτω.

Και για πες μου βρε Sailor Saturn, με το χέρι στην καρδιά, μιας και το αναφέρεις. Πόσες φορές ήσουν μέρος αντίστοιχου δικαστηρίου σε εξομολογήσεις συνομήλικων σου με εξίσου σκληρή γλώσσα;
Τροφή για σκέψη..
Δεν επικροτώ καμιά ακρότητα, για να είμαστε ξηγημένοι. Ούτε τις υπερβολές όμως.
Sailor Venus Sailor Venus 20.6.2019 | 12:19
Είπα απλά πως η συγκεκριμένη εξομολόγηση δεν άξιζε την δίκη που έγινε,υπάρχουν άλλες που μερικές λένε πως κράτησαν το παιδί χωρίς να το ξέρει και να το θέλει ο πατέρας,που κάθονται και το παίζουν θύματα ενώ το κόμπλεξ τους τους έφερε αντιμέτωπους με όλες τις δυσκολίες.Λένε απιστίες εδώ μέσα ένα σωρό,δεν έχω ξανά δει περισσότερο αυστηρή δίκη από αυτήν του 19χρόνου,ίσως χτύπησε το κόμπλεξ πολλών εδώ μέσα.
Sailor Venus Sailor Venus 20.6.2019 | 12:26
Και σε ρώτησα γιατί δικαίωσες τα λόγια των δικαστών εδώ μέσα
Cor Cordis Cor Cordis 20.6.2019 | 13:07
Δεν κατάλαβα, επειδή έχω αντίθετη άποψη δικαιώνω κάποιον; Ποια αυστηρή δίκη; Τι εξομολόγηση ολόκληρη υπεράσπισης κατόπιν; Δεν είναι αυτά υπερβολή; Γιατί γύρισαν κάποιοι κι αποκάλεσαν ένα 19χρονο κακομαθημένο; Γιατί κάποιοι δεν κάνουν πατ πατ την πλατούλα; Γιατί με κάποιο τεράστιο άλμα λογικής κατάληξε debate για το αν οι γονείς πρέπει να βοηθούν τα παιδιά τους ή να τους δίνουν χρήματα; (άκουσον άκουσον δηλαδή) Γιατί έχει καταλήξει η συζήτηση να είναι δύο μέτρα και δυο σταθμά στα συμπεράσματα; Σηκώθηκε ολόκληρος χαμός για ένα 19χρονο που παραπονιέται για τις διακοπές του και κατέληξε κριτική στους γονείς και τους απανταχού γονείς για τους οποίους ιδέα δεν έχει κανείς μας;

Δεν χρειάζεται να μου πεις τι γράφεται εδώ μέσα. Εδώ είμαι και τα βλέπω. Όπως βλέπω και πόσο εύκολα χαρακτηρίζεις δεξιά κι αριστερά. Γι αυτό θεωρώ αν μη τι άλλο υποκριτικό το ερώτημα σου περί δικαστηρίων. Και έτσι πληροφοριακά, και οι εύκολοι και βαριοί χαρακτηρισμοί (βλ. ψυχοπαθής παρακάτω) κάτι δείχνουν εξίσου για όποιον τους χρησιμοποιεί. Κι όχι, δεν δικαιολογούνται. Υπάρχουν πολλοί τρόποι να εκφράσει κανείς άποψη. Αλλά ελευθερία άποψης κι έκφρασης έχουμε. Ας το θυμόμαστε κι όταν δεν μας αρέσει αυτό που βλέπουμε.

Σε τελική ανάλυση, εξήγησα τη θέση μου παραπάνω φορές απ' όσες χρειάζεται. Όποιος κατάλαβε, κατάλαβε. Κώνωπας διυλίστηκε, κώνωπας ψόφησε.
avatar .......... 20.6.2019 | 14:01
Δεν έγινε καμία δίκη. Προσωπικά, είπα τη γνώμη μου, ότι είναι κακομαθημένος. Το θέμα πήρε τόση έκταση, επειδή και μονο εσείς του δώσατε.
Τα θέματα που αναφέρεις δεν μπορούμε να τα αγγίξουμε όλοι.
avatar Μακεδόνας 20.6.2019 | 01:25
Εντάξει ρε παίδες μια διαδικτυακή κοινότητα είμαστε που υπό το πρίσμα της ανωνυμίας ο καθένας γράφει ό,τι γουστάρει. Μην τα παίρνετε όλα τόσο σοβαρά και κλαψουρίζετε συνέχεια. Συγκεκριμένα είδα την DMG και τον Σάβατζ να ειρωνεύονται νωρίτερα τον εξ σχετικά με τη δουλειά και τις διακοπές.

Η DMG γράφει μάλλον πιο ωμά ενίοτε με σκοπό να αφυπνίσει κι ο Σάβατζ είναι τρολλ. Τις προάλλες ο συγκεκριμένος έγραφε ότι ήθελε να αυτοκτονήσει και σε δύο σχόλια παρακάτω γέλαγε. Σαν γεγονός μου προκάλεσε οίκτο και εμετίλα ωστόσο τα θέματα του καθενός είναι δικό του πρόβλημα.
Sailor Venus Sailor Venus 20.6.2019 | 01:43
Για ψυχοπαθής μου κάνει όχι για τρολλ.
Συμφωνώ μαζί σου αλλά μερικές φορές η επιθετικότητα ξεπερνά κάθε όριο.Ας μην ξεχνάμε πως υπάρχουν άτομα πίσω από τις οθόνες (λέει εκείνη που συχνά κρίνει επιθετικά τους άλλους εδώ μέσα).
avatar .......... 20.6.2019 | 03:20
Ψυχοπαθής είσαι εσύ που νομίζεις ότι σε ζηλεύει κόσμος, χωρίς να πει τίποτα που να παραπέμπει σε αυτό. Κι ο Μακεδόνας που απειλεί με μηνύσεις κόσμο χωρίς λόγο, που νομίζει πως τον παρακολουθεί άκυρος κόσμος κι ότι όλοι είμαστε τρολ.

Όχι, Μακεδόνα, δεν είμαι τρολλ. Να σου πω κι ότι σε αναζητούν σε άλλη εξομολόγηση. Θέλουν να σε υιοθετήσουν, λένε.
avatar Μακεδόνας 20.6.2019 | 03:38
Διαφωνώ με τον χαρακτηρισμό της Sailor που σε χαρακτήρισε ψυχοπαθή αλλά έχεις πράγματι σοβαρά θέματα τα οποία δεν με ενδιαφέρουν αλλά θα σου παραθέσω δύο παραδείγματα.

1. Έγραφες ότι θέλεις να αυτοκτονήσεις για να σε λυπηθούν, για να κεντρίσεις την προσοχή, δεν ξέρω. Μόλις λοιπόν το τρουφάκι σε πήρε στα σοβαρά και σου έγραψε ότι θα καλέσει την αρμόδια υπηρεσία, τα έκανες πάνω σου κι άρχισες να γελάς και να λες ότι έκανες πλάκα τελικά με ένα τόσο σοβαρό θέμα.

2. Έχεις πάθει τέτοια εμμονή μαζί μου χωρίς να γνωριζόμαστε σε κανονικό επίπεδο που ξεπερνάει τα όρια της λογικής. Τη μια πλάθεις σενάρια για δήθεν μηνύσεις σε έναν χώρο ασυδοσίας όπως είναι το διαδίκτυο. Την άλλη φορά με έβριζες, επειδή είμαι αναπληρωτής εκπαιδευτικός λες και σε αφορά η επαγγελματική μου ζωή και λίγους μήνες πριν έκανες επίθεση στην Ανία με σκοπό να προσβάλλεις εμένα μέσω εκείνης. Παράλογες καταστάσεις.

Πραγματικά ζήτα βοήθεια από γιατρό. Δεν το λέω ειρωνικά. Τα περαστικά μου και καληνύχτα.
avatar .......... 20.6.2019 | 03:48
Όχι, δεν το έγραψα για να με λυπηθείτε. Το έγραψα γιατί δεν ήθελα να γυρίσω να πω τέτοιο πράγμα σε άτομο από τη ζωή μου. Δεν είναι πράγματα που λες στην οικογένειά σου, ούτε σε γνωστούς που δε νιώθεις πολύ κοντά. Οπότε με αφορμή την εξ. ξέσπασα.

Δε θέλω να πω περισσότερα, αλλά υπάρχουν φορές που απλά δεν αντέχεται ο τρόπος που αισθάνομαι. Αλλά, όχι, ψυχοπαθής δεν είμαι. Απλά, από εδώ και πέρα, η λογική λέει ότι τα πράγματα θα φτιάξουν.

Το ότι έγραψες για αναφορές στη δίωξη λέγοντας ότι έχεις τα μέσα κλπ το ξέρεις ότι το έκανες. Βέβαια, εντάξει, είχες κι εσύ τους λόγους σου κι είχες κάνει τις υποθέσεις σου. Αλλά όχι, δεν είμαι αυτή που έλεγες. Είμαι όντως αυτός που παρουσιάζω. Τώρα, όλα τα άλλα, με την Ανία κι ό,τι άλλο σχολίασα, τα έκανα εντελώς στην πλάκα. Δε με απασχολούν στο ελάχιστο. Ούτε επιτέθηκα, ούτε τίποτα. Και δεν ασχολούμαι πια εδώ και καιρό. Μόνο μια φορά που έγραψες κάτι, πρόσφατα.
avatar .......... 20.6.2019 | 03:29
Να πω επίσης ότι δεν ειρωνεύτηκα πουθενά. Ό,τι έγραψα το εννοούσα έτσι όπως το έγραψα.
Sailor Venus Sailor Venus 20.6.2019 | 12:30
Συγνώμη χωρίς να σου δώσω αφορμή εγώ (ούτε ο Νίκος) σου έδωσε άρχισες να μας ζευγαρώνεις,ναι το έκαναν κι άλλοι αλλά με την αίσθηση του αστείου.Όταν σου εξήγησα την θέση μου εσύ δεν με άκουσες και με έβγαλες ψεύτρα,συνήθως αυτήν την συμπεριφορά την παρουσιάζουν άτομα που ζηλεύουν,και μαζί με αυτά που γράφεις γενικά αλλά και τώρα επιβεβαιώνομαι για το συμπέρασμα μου.
avatar .......... 20.6.2019 | 13:49
Είπα απλά ότι το θεώρησα φλερτ κι ότι δεν είναι κακό και να είναι φλερτ. Δε σας είπα τίποτα για να το πείτε αυτό. Δεν ήμουν ούτε κακοπροαίρετος, ούτε σας κορόιδεψα. Απλά, ό,τι σας συμφέρει λέτε.
Με βγάζεις ζηλιάρη και ψυχοπαθή χωρίς λόγο. Τη μια επειδή σου είπα ότι ελπίζω αυτός που θες να αποπλανήσεις να είναι ο λύκος που μιλάτε κι από την άλλη επειδή είπα κακομαθημένο έναν ενήλικα που ζητάει ανέσεις από τους γονείς του, που μπορεί να μην μπορούν καν να τις προσφέρουν. Ο άλλος μου λέει ότι έχω εμμονή μαζί του, ενώ εκείνος ξεκίνησε τα πάντα με τις βλακείες του. Είστε για κλάματα εδώ μέσα.
avatar .......... 20.6.2019 | 13:51
Αφορμή, δίνεται με αυτά που γράφετε. Έχει τύχει και για εμένα με άλλες να πουν, επειδή μιλούσαμε και λέγαμε τις βλακείες μας. Και τι έγινε, σημαίνει ότι ζηλεύουν;

Α, το βρήκα! Εσείς με ζηλεύετε, γι'αυτό και μου επιτίθεστε!
Ε, όχι, δεν είναι ωραία αυτά...
avatar .......... 20.6.2019 | 13:51
Δίνετε
Snoopy Snoopy 20.6.2019 | 01:43
Τι έγινε ρε παιδιά, βγήκαν μαχαίρια; Σκοτωμός εμφύλιος σπαραγμός και λοιπά;
Προσωπικά θα έδινα τα χρήματα αν μπορούσα χωρίς πολλά πολλά. Και στα 19, και στα 29 και στα 49 αν ήταν δύσκολα οικονομικά το παιδί μου κι εγώ ήμουν σε καλύτερη θέση. Ναι, για να πάει διακοπές, γιατί όχι;; Είναι δύσκολα τα πράγματα σήμερα, δεν χρειάζεται κάποιος να είναι τεμπέλης για να μην έχει τα απαιτούμενα χρήματα ώστε να είναι σε θέση να χρηματοδοτήσει τις διακοπές του ή ακόμη και τα βασικά του έξοδα. Θα έχουν οι γονείς και δεν θα βοηθάνε; Είναι χίλια μίλια αυτό μακριά από την λογική μου, κι αν μιλάμε για 19 χρονών παιδί ακόμη πιο πολύ. Μόλις ενηλικιώθηκε, για όνομα του Θεού. Υπάρχουν άλλωστε τόσοι τρόποι να είναι χρήσιμος κανείς, δεν πρέπει οπωσδήποτε να εργάζεται κανείς για να είναι ωφέλιμος. Η γνώμη μου παραμένει ίδια, δίνουμε πάρα πολύ σημασία στα χρήματα ενώ είναι σημαντικά μόνο όταν δεν τα έχεις.
Εκτιμώ πολύ τον τρόπο που σκέφτεσαι, από τους πιο απενοχοποιητικούς και λογικούς για μένα.
Snoopy Snoopy 20.6.2019 | 01:56
Από πολύ νωρίς ανεξαρτητοποιήθηκα, βασίστηκα στις δυνάμεις μου γιατί έτσι πίστευα ότι έπρεπε να κάνω με βάση τα δεδομένα. Το λέω γιατί συμβαίνει συχνά να μην θέλει να στηρίξει κάποιος οικονομικά το παιδί του επειδή ο ίδιος έζησε αλλιώς και έχει την ανάλογη απαίτηση από το παιδί του. Το ότι όμως συμβαίνει, δεν σημαίνει ότι είναι το δίκαιο και το ανθρώπινο. Θεωρώ ότι δεν θα έπρεπε να δενόμαστε τόσο πολύ με τα λεφτά μας, δημιουργούμε ζητήματα εκεί που δεν υπάρχουν. Ένα παιδί μεγαλωμένο σωστά δεν κινδυνεύει να χαλάσει ο χαρακτήρας του επειδή θα του πληρώσει ο γονιός τις διακοπές, αν αυτό είναι που φοβούνται ορισμένοι.
Sailor Venus Sailor Venus 20.6.2019 | 02:01
Το γελοίο ήταν πως ένας χρήστης έγραψε πως κράτησε στο χέρι κινητό 150 ευρώ ελαττωματικό,λες και αυτό είναι θυσία .Τελικά είχε δίκιο ο Φρόυντ πως μισούμε κάποιον που μας θυμίζει τον εαυτό μας.
avatar .......... 20.6.2019 | 03:13
Δεν κράτησα στο χέρι, το έχω 4 χρόνια, για όλες τις σπουδές μου.

Πολλοί συμφοιτητές μου, έχουν κινητά των 1000€, ενώ γνωρίζουμε ότι οι γονείς τους δεν έχουν τίποτα φοβερές δουλειές. Αυτό σημαίνει ότι τους ζήτησαν, ενδεχομένως, τους πίεσαν για να τα αποκτήσουν. Κι οι αλήθεια είναι, ότι οι υπόλοιποι το βλέπουμε αυτό κι έχει τύχει να σχολιάσουμε.
Υπάρχει κάποιο θέμα με τα τηλέφωνα και τα άτομα της ηλικίας μου. Είναι θέμα στάτους. Θέλουν να έχουν ένα καλό για να βγάζουν φωτογραφίες και να μπαίνουν στα σόσιαλ μίντια, να το δείχνουν όταν το ακουμπούν στην καφετέρια, να το παίζουν κάποιοι.
Ε, αυτό που θέλω να πω, είναι ότι στη θέση μου, θα ζητούσαν από τους γονείς τους κάθε φορά το καινούριο, τελευταίο μοντέλο. Εγώ απλά βολεύτηκα με αυτό. Ούτε αυτό δε ζήτησα, γιατί δε θεωρώ ότι οι γονείς μου πρέπει να χρηματοδοτήσουν το κινητό για να το παίζω εγώ κάποιος. Επειδή, ακριβώς δεν το θεωρώ θυσία. Άλλοι το βάζουν σε τέτοια προτεραιότητα, που έχω την αίσθηση ότι θα το θεωρούσαν θυσία.
Εσένα σου φαίνεται ασήμαντο, αλλά άμα δεις τι ζόρι τραβάνε με τα κινητά, θα καταλάβεις γιατί το έγραψα.
avatar .......... 20.6.2019 | 03:16
Δε θυμίζει σε τίποτα όλο αυτό τον εαυτό μου. Smartphone χρειάζομαι, δεν είναι πολυτέλεια!
Sailor Venus Sailor Venus 20.6.2019 | 12:37
1.Και εγώ στην ηλικία σου κοντά είμαι ξέρω τι χαμός γίνεται με τα κινητά.
2.Άλλα άτομα έχουν κινητό με κουμπιά και δεν περηφανεύονται (και εγώ έχω γιατί το smartphone μου με αποσπά από τον πραγματικό κόσμο).
3.Απλά θες να το παίξεις καλύτερος από τους άλλους επειδή δεν είσαι σαν αυτούς.Έχω ξαδέρφη που η μαμά της έχει 4 δάνεια και παρόλα αυτά για τα γενέθλια της της αγοράζει το πιο ακριβό κινητό της αγοράς (συνήθως iphone) παρόλο που η ξαδέρφη μου είναι εντάξει με το να κουβαλά το παλιό της.Απλά μερικοί γονείς θέλουν να χαροποιήσουν τα παιδιά τους είτε γιατί σπουδάζουν είτε για την γενικά καλή τους συμπεριφορά.
avatar .......... 20.6.2019 | 13:58
Δεν είσαι στην ηλικία μου, σου ρίχνω 5 χρόνια. Όταν πας στην τριτοβάθμια, θα δεις καλύτερα.

Δεύτερον δεν υπερηφανεύτηκα. Αυτό δε ξέρω πώς σου ήρθε! Πάλι, όπως σε συμφέρει χαρακτηρίζεις τα πράγματα. Είπα απλά, ότι προτίμησα να κρατήσω ένα κινητό σαν αυτό, παρά να επιβαρύνω τους γονείς μου, την ώρα που οι άλλοι κοιτούν πώς να τους πείσουν να τους πάρουν καινούργιο. Άλλοι, αν έβγαιναν πρώτοι στο πανεπιστήμιο, από τα πρώτα που θα έκαναν είναι να πάρουν τηλέφωνο, να το δείχνουν, αν είχαν ένα παλιό. Αλλά τώρα ξέρω, πάλι υπερηφανεύομαι, θα πεις.
Να τα χαροποιήσουν, δεν είναι κακό. Αυτό που λέω είναι ότι δεν είναι σωστό να πιέζουμε καταστάσεις. Αν τα δίνουν από μόνοι τους οι γονείς, εντάξει (αν και μου φαίνεται παράλογο και σπάνιο αυτό που περιγράφεις). Δε ξέρω πόσες φορές πρέπει να γράψω τα ίδια πράγματα για να τα καταλάβετε.
Θα συμφωνήσω ότι συνήθως εδώ μέσα σχολιάζουν υπερβολικά.Όπως και σ' όλο το ίντερνετ, βέβαια.Ας μην πέφτουμε από τα σύννεφα...
Εμένα με προβλημάτισε κάτι άλλο στην εξομολόγηση.Δεν βρίσκω αφύσικο ή τραγικό το γεγονός ότι ένας 19χρονος θέλει να πάει διακοπές.Ούτε θα έμπαινα στον κόπο να χαρακτηρίσω την ανατροφή του από δέκα αράδες που έγραψε.Ωστόσο, καταλαβαίνω ότι του έχει δημιουργηθεί η πεποίθηση ότι οι γονείς του "πρεπει" ή θα ήταν καλό να του δωσουν χρήματα για να πάει διακοπές. Ας ξεκινήσουμε από το γεγονός ότι όταν ενηλικιωνόμαστε, οι γονείς μας τιποτα δεν "πρεπει". Ούτε πρέπει να φυλάνε τα εγγόνια τους ούτε πρέπει να μας χρηματοδοτουν όπως, επίσης, δεν πρέπει να μας επιβάλλουν την άποψή τους, όπως θα έκαναν εαν ήμαστε ανήλικοι (εξαιρώ από τα "δεν πρέπει" πάσα δυνατή και πιθανή υποστήριξη ενός γονέα προς το παιδί του σε μια δύσκολη στιγμή του, στην οποία, ναι, κάθε σωστός γονέας πρέπει να συμπαρασταθεί).

Δεν αμφιβάλλω ότι ο παράγοντας της ανεργίας έχει λειτουργήσει ανασταλτικά στην ψυχολογία του, αλλά όλοι καταλαβαίνουμε ότι έμεσα κατηγορεί τους γονείς του που δεν βρίσκεται στο νησί με τους φίλους του..Αντίθετα, θα πρέπει να πεισμώσει περισσότερο για τον τομέα "εργασία" και να εντείνει τις προσπάθειές του παρά για γεγονός ότι οι γονείς δεν του τα σκάνε, όπως θα ήθελε..Όταν μεγαλώσει λίγο θα συνειδητοποιήσει ότι αυτό που σκέφτεται τώρα είναι χαζό.Παράλογο όχι!Χαζό όμως ναι. Το λέω επειδή βρέθηκα στη θέση του και σκέφτηκα κι εγώ αυτά που σκέφτηκε κάποια στιγμή πριν από χρόνια.Μόλις ξεκίνησα να εργάζομαι, τότε συνειδητοποίησα πόσο δύσκολη είναι η διαχείριση των χρημάτων πόσο μάλλον όταν έχεις οικογένεια κι υποχρεώσεις!Και μάλιστα, ευχαριστώ τους γονείς μου που δεν μου έδωσαν.Πόσες τύψεις θα ένιωθα τώρα που έχω συνειδητοποιήσει ότι καθένας τους έκανε από 2 δουλειές για να βγάλει τα χρήματα που εγω θα σπαταλούσα με τόση ευκολία σε διακοπές...Γνωρίζοντας κιόλας ότι οι ίδιοι έχουν στερηθεί προσωπικές απολαύσεις.
avatar .......... 20.6.2019 | 03:03
Ακριβώς! Ε, λοιπόν οι γονείς μου κάνουν πολύ δύσκολες δουλειές κι οι δυο. Μου είναι δύσκολο να ξοδεύω τα χρήματά τους.
Σου καταλόγισαν δυο επίθετα παραπάνω!Οι αναγνωστες θα μείνουν με την απορία...τρολλ ή ψυχοπαθής;
avatar .......... 20.6.2019 | 03:26
Ό,τι συμφέρει τον καθέναν, ανάλογα και με την περίπτωση. Προφανώς.
Εσύ σε τι στοιχηματίζεις;
Σε τι στοιχηματίζω ε;Το στοίχημα έχει να κάνει με την τύχη.
Συνεπώς, έχει νόημα απλά να...μαντέψω;Είσαι αυτός που είσαι.Μερικές φορές δεν μπορούμε ούτε οι ίδιοι να χαρακτηρίσουμε τον εαυτό μας, πόσο μάλλον οι γύρω μας και ακόμα περισσότερο μια φούχτα αγνωστοι στο ίντερνετ...
avatar .......... 20.6.2019 | 03:50
"Στοιχηματίσεις", εννοούσα. Δεν έχει να κάνει με την τύχη, λοιπόν.
Προσωπικά βρίσκω γελοίο να χαρακτηρίσω κάποιον που στην ουσία μου είναι άγνωστος..Προσπαθώ πάντως να είμαι προσεκτική στον τρόπο που θα χαρακτηρίσω κάποιον γιατι ξέρω από πρωτο χέρι πόσο ευάλωτοι είναι ορισμένοι στην αρνητική κριτική..Κι επίσης, δεν βρίσκω απίθανο για καποιον να το παει και νομικά το θέμα αν θιχτει. Συν τοις άλλοις, προσωπικά δεν με αγγίζει καθόλου αν με χαρακτηρίσει θςτικά ή αρνητικά κάποιος που δεν γνωρίζω ή ακόμα κι αν γνωρίζω, δεν σέβομαι την αποψη του.
4 προτάσεις έγραψα, και στις 4 έβαλα τη λέξη "κάποιος/-ν" μέσα!όπως μικρά βάζαμε το "Εγω" παντού! : D
Σ' αυτό το σημείο να πω κάτι σχετικό με την εξ: κορμάρα η κυρά δασκάλα. :)
Ανίνα Ανίνα 20.6.2019 | 08:47
@Κυρά Δασκάλα! Αυτό ακριβώς, όταν δουλεύει κανείς, τότε ακόμα και τα 3 ευρώ για έναν καφέ έξω το σκέφτεται. :-) Είναι και το άλλο: αναφέρθηκε κάτι για διακοπές σε νησί. Έτσι όπως έχουν γίνει τα πράγματα, είναι πλέον πιο ακριβά για τον ντόπιο να πάει και να διανυκτερεύσει 3 βραδιές σ' ένα νησί (κινώντας, όμως, και την τοπική αγορά και παροχή υπηρεσιών) απ' ότι για κάποιον, ας πούμε, Βρετανό που θα έρθει με συμφέρον πακέτο και για 1-2 βδομάδες θα κλειστεί σε all-inclusive. Για να μη βγαίνω εκτός θέματος, έλεγα μήπως ο 19χρονος εκείνος μπορούσε να βρει μια συμβιβαστική λύση με τους φίλους του και να επιλέξουν έναν προορισμό όπου δεν θα χρειαστεί να ξοδέψουν πολλά λεφτά και να αποκτήσουν μια ωραία κοινή εμπειρία καλοκαιρινών διακοπών. Ή ελεύθερο camping ή, αν έχει κάποιος εξοχικό συγγενών του, παραμονή λίγες μέρες εκεί κοντά... Να βρεθεί μια λύση, τέλος πάντων, που να μη στερήσει τις διακοπές από το νεαρό, μα και να είναι λίγο πιο κοντά στις οικονομικές δυνατότητες του καθενός...
Γεια σου Ατέρμονη μου!Σ' ευχαριστω πολυ < 3 Όλα τα καλά να 'χεις!
Προς Ανίνα: Συμφωνω, γιατί τα χρήματα τα σκεφτεται καποιος περισσότερο όταν τα βγάζει με τον ιδρώτα του. Πάντως, ολο αυτό το θέμα είναι ένας απλός προβληματισμός, τον οποίο θα ξεπεράσει, όταν ξαφνικά βρεθεί ν' αντιμετωπίσει ένα πραγματικό πρόβλημα!Συνεπώς...νομίζω πως πολύ ασχοληθήκαμε.
Snoopy Snoopy 20.6.2019 | 02:41
Saturn "επιχείρημα" που κόβει την ανάσα.

(:

Πάντως σε όποια Εξομολόγηση παίζει θέμα με χρήματα, γίνεται ένας σχετικός χαμός συνήθως. Προφανώς για μερικούς ανθρώπους είναι το μέσο για να ασκήσουν εξουσία. Γενικά μιλώντας σκεπτόμενη και άλλες Εξομολογήσεις που έχουμε δει κατά καιρούς.
avatar .......... 20.6.2019 | 02:43
Μετά εγώ είμαι κλαψιάρης.
Snoopy Snoopy 20.6.2019 | 02:50
Κυρά Δασκάλα εγώ πάντως δεν εννοώ γονείς που σκοτώνονται και κάνουν ο καθένας δυο δουλειές για να ανταπεξέλθουν οικονομικά. Κάτι πάει λάθος όταν κάποιος "ματώνει" και κάποιος άλλος περνάει καλά. Λέμε να είναι ανθρώπινα και ισορροπημένα τα πράγματα.
Συμφωνώ.. Σχολίασα και για έναν άλλο λόγο. Λείπουν πολλά στοιχεία για να μπορέσω να υποστηρίξω την εξομολόγηση του παιδιού. Ως μέτρια οικονομική κατάσταση τι ορίζουμε;Τι ορίζει ο ίδιος; Για παράδειγμα, εγώ ορίζω ως μέτρια οικονομική κατάσταση την κατάσταση κατά την οποία τα μέλη της μιας οικογένειας μπορούν να καλύψουν άμεσες/βασικές βιοποριστικές ανάγκες (τροφή, στέγη, υγεία), δευτερευόντως την εκπαίδευση (ξένες γλώσσες, φροντιστήρια),τυχόν χόμπι των παιδιών τους και σπανίως εξόδους για φαγητό ή διακοπές. Υποκειμενικά όλα αυτά προφανώς!
Προηγούμενα 12 Επόμενα
Συνεχίζοντας την περιήγηση στο lifo.gr, αποδέχεστε τη χρήση cookies.     Μάθετε περισσότερα.     Αποδοχή