To TripAdvisor θέλει να γίνει το Facebook των ταξιδιωτών - Μεταμορφώνεται σε social medium

To TripAdvisor θέλει να γίνει το Facebook των ταξιδιωτών - Μεταμορφώνεται σε social medium Facebook Twitter
1

Την μετατροπή του TripAdvisor σε ιστοσελίδα κοινωνικής δικτύωσης για ταξιδιώτες, σχεδιάζουν οι υπεύθυνοι της πλατφόρμας. 

Σύντομα, το TripAdvisor θα δώσει τη δυνατότητα στους χρήστες να φτιάξουν το δικό τους προφίλ και να ανεβάζουν εκεί φωτογραφίες και βίντεο από τα ταξίδια τους, κάνοντας καινούργιους ηλεκτρονικούς φίλους και ακολουθώντας δημόσια προφίλ, πρακτορεία και εταιρείες. 

«Ανατρέχουμε σε τόσες πολλές πηγές όταν σχεδιάζουμε τις επόμενες εξορμήσεις μας (...) αυτός είναι ένας απαρχαιωμένος τρόπος για να ταξιδεύει κανείς», είπε ο CEO και συνιδρυτής του TripAdvisor Στίβεν Κάουφερ, κατά τη διάρκεια μιας παρουσίασης, τη Δευτέρα..   

Το TripAdvisor θέλει να μετατραπεί στο απόλυτο σημείο αναφοράς για τα ταξίδια, παρέχοντας συγκεντρωτικά όλες τις διαθέσιμες πληροφορίες και χρήσιμες συμβουλές για κάθε προορισμό, εξήγησε ο Κάουφερ. 

Σύμφωνα με έρευνα της πλατφόρμας, το 66% των ταξιδιωτών στηρίζεται σε κριτικές τρίτων σε ιστοσελίδες για τις διακοπές τους - ποσοστό μεγαλύτερο από εκείνο όσων συμβουλεύονται φίλους και συγγενείς (62%).

Σε μηνιαία βάση, το TripAdvisor επισκέπτονται 456 εκατομμύρια μοναδικοί χρήστες και μένει να αποδειχθεί αν η πλατφόρμα θα πείσει όσους την εμπιστεύονται να φτιάξουν ένα προσωπικό (αλλά και δημόσιο) προφίλ, που θα έρθει να προστεθεί στους λογαριασμούς τους σε Facebook, Instagram, Twitter και άλλες σελίδες. 

Για την ώρα το νέο εγχείρημα του TripAdvisor είναι στο στάδιο των δοκιμών, με τη συνεργασία 500 εντύπων, εταιρειών (National Geographic, GoPro) πρακτορείων και influencers.

«Σκεφτείτε πως έχει εξελιχθεί ο κόσμος.. έχει γίνει κοινωνικός», δήλωσε ο αντιπρόεδρος του TripAdvisor στο κλάδο των προϊόντων, Έλιοτ Κοέν, σε πρόσφατη συνέντευξή του.  

«Οι επιχειρήσεις μπορούν πλέον να εκμεταλλευθούν την πλατφόρμα και να χρησιμοποιήσουν το μέσο για να απευθυνθούν άμεσα και σε πραγματικό χρόνο σε νέους πελάτες. Ο διευθυντής ενός εστιατορίου θα μπορούσε να κάνει μία ανάρτηση με προσφορές έκπτωσης 10% για να προσελκύσει νέους πελάτες στη γύρω περιοχή». 

To TripAdvisor θέλει να γίνει το Facebook των ταξιδιωτών - Μεταμορφώνεται σε social medium Facebook Twitter
Έτσι θα είναι η μελλοντική μορφή των προσωπικών προφίλ

Σύμφωνα με μία οικονομική μελέτη του πανεπιστημίου της Οξφόρδης, το TripAdvisor επηρεάζει τη ροή 546 δισεκατομμυρίων δολαρίων ετησίως - περίπου το 10% του παγκόσμιου τζίρου στον τουριστικό κλάδο, που αγγίζει τα 5,3 τρισεκατομμύρια δολάρια. 

Με πληροφορίες από Forbes

Τech & Science
1

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Καρκίνος του αίματος: Το φάρμακο «Δούρειος ίππος» χορηγείται για πρώτη φορά σε ασθενείς

Τech & Science / Καρκίνος του αίματος: Το φάρμακο «Δούρειος ίππος» χορηγείται για πρώτη φορά σε ασθενείς

«Θα αλλάξει η ζωή των ασθενών και των οικογενειών τους» - «Πράσινο φως» από τη NICE για το φάρμακο που μπορεί να σταματήσει το πολλαπλούν μυέλωμα να εξελίσσεται για τριπλάσιο χρονικό διάστημα σε σύγκριση με τις συνήθεις θεραπείες
LIFO NEWSROOM
Επιστημονικό ορόσημο: Γεγονός η πρώτη εγκυμοσύνη με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης

Τech & Science / Επιστημονικό ορόσημο: Γεγονός η πρώτη εγκυμοσύνη με τη χρήση τεχνητής νοημοσύνης

Το σύστημα STAR (Sperm Track and Recovery) και αντλεί την έμπνευσή του από παρόμοιες μεθόδους που χρησιμοποιούν οι αστροφυσικοί για την ανίχνευση νέων άστρων ή πλανητών μέσω τεχνητής νοημοσύνης
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΑΓΑΠΗ ΒΑΡΟΥΝΗ
Apple: Οι καθυστερήσεις αναβάθμισης της Siri με Τεχνητή Νοημοσύνη προβληματίζουν τους επενδυτές

Τech & Science / Apple: Οι καθυστερήσεις αναβάθμισης της Siri με Τεχνητή Νοημοσύνη προβληματίζουν τους επενδυτές

Οι προσπάθειες ενσωμάτωσης του Apple Intelligence δεν έχουν ακόμη αποδώσει - Η Apple βρίσκεται «ουσιαστικά τρία χρόνια πίσω» στην ανάπτυξη ενός σύγχρονου φωνητικού βοηθού, επισημαίνουν αναλυτές
LIFO NEWSROOM

σχόλια

1 σχόλια