Τι τέρατα κυνηγάει ο Καποδίστριας;

Τι τέρατα κυνηγάει ο Καποδίστριας; Facebook Twitter
Ο ήχος του κλαρίνου και οι σκληρές κιθάρες των Villagers of Ioannina City δίνουν το στίγμα του πολύ γοητευτικού παντρέματος του παραδοσιακού με το σύγχρονο fantasy και το αποτέλεσμα είναι κάτι πραγματικά πρωτότυπο...
3

Τους Μυθοναύτες τους γνώρισα μέσα από ένα σύντομο τρέιλερ στο YouTube που αρκούσε για σου προκαλέσει το ενδιαφέρον για το ελληνικό «steampunk» που διαδραματίζεται λίγο μετά την επανάσταση του 1821 και έχει ήρωες φιγούρες της εποχής, φανταστικές και πραγματικές. Ο ήχος του κλαρίνου και οι σκληρές κιθάρες των Villagers of Ioannina City δίνουν το στίγμα του πολύ γοητευτικού παντρέματος του παραδοσιακού με το σύγχρονο fantasy και το αποτέλεσμα είναι κάτι πραγματικά πρωτότυπο. Οι δημιουργοί του Δημήτρης Σαββαΐδης και Γιάννης Ρουμπούλιας (δημιουργός των Χρονικών του Δρακοφοίνικα) λίγο πριν παρουσιάσουν το πρώτο τεύχος (από μία σειρά από έξι) στο φετινό Comicdom Con 2016, μας συστήνουν το πρώτο ελληνικό alter history κόμικ με ιστορικά στοιχεία, «ό,τι κοντύτερο στο League of Extraordinary Gentlemen του Alan Moore». Οι παρακάτω σελίδες είναι -αποκλειστικά- οι τέσσερις πρώτες από το πρώτο τεύχος:

Οι Μυθοναύτες είναι μια επίλεκτη ομάδα ιδιαίτερων ατόμων που έχουν μισθωθεί από την Κυβέρνηση του Ιωάννη Καποδίστρια προκειμένου να αναλάβουν την "εκκαθάριση" του νεοσύστατου ελληνικού κράτους από τα μυθικά τέρατα και τα πλάσματα που υπάρχουν στον ελλαδικό χώρο, για να μπορέσει ο Κυβερνήτης να "χτίσει" ανενόχλητος την Ελλάδα του "αύριο"

«Οι Μυθοναύτες είναι μια επίλεκτη ομάδα ιδιαίτερων ατόμων που έχουν μισθωθεί από την Κυβέρνηση του Ιωάννη Καποδίστρια προκειμένου να αναλάβουν την “εκκαθάριση” του νεοσύστατου ελληνικού κράτους από τα μυθικά τέρατα και τα πλάσματα που υπάρχουν στον ελλαδικό χώρο, για να μπορέσει ο Κυβερνήτης να “χτίσει” ανενόχλητος την Ελλάδα του “αύριο”» λέει ο Γιάννης Ρουμπούλιας που το έχει σχεδιάσει. «Είναι μια ομάδα κυνηγών τεράτων που απαρτίζεται από τον πρώην αρματωλό και πρωτοπαλίκαρο του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη, Γιάννη Θυμιούλα (γνωστού και ως Θεριό), τον Ελληνογάλλο λόγιο κι εφευρέτη Μπελμόν Ροδαφηνό, την τσιγγάνα μάγισσα από τη Σμύρνη, Μελτέμ Γιαγκίνα και την αρχηγό τους, την Καπετάνισσα Δημονίκη Αρναούτα, πάλαι ποτέ προστατευόμενη της Μπουμπουλίνας. Αποστολή τους είναι να κυνηγήσουν και να “καθαρίσουν” τη νέα χώρα από τα μυθικά πλάσματα που επιβιώνουν ανά τους αιώνες στον ελλαδικό χώρο, υπό την καθοδήγηση του ίδιου του Κυβερνήτη Καποδίστρια» προσθέτει ο Δημήτρης Σαββαΐδης που είχε την αρχική ιδέα για το κόμικ.

Τους ρωτάω πώς ξεκίνησε η ιδέα για ένα κόμικ με ήρωες από την επανάσταση του 21. «Το κόμικ μας διαδραματίζεται το 1830, όχι το 1821» λέει ο Γιάννης. «Ο Δημήτρης Σαββαϊδης μοιράστηκε την καταπληκτική ιδέα μαζί μου στο Comicdom Con το 2015. Από τότε και με περίσσιο ενθουσιασμό αρχίσαμε να δουλεύουμε μαζί την πλοκή και τους χαρακτήρες, προκειμένου να την υλοποιήσουμε. Ουσιαστικά, ήταν μια πρόκληση, μιας και ελάχιστα έχουν ασχοληθεί άλλοι δημιουργοί με τη σύγχρονη ελληνική ιστορία σε εγχώριο αλλά και παγκόσμιο επίπεδο!». «Η ιδέα ήρθε έτσι, από μόνη της, όπως έρχονται όλες οι καλές ιδέες και πραγματικά η εποχή και το setup είναι ό, τι καλύτερο μέσα στο χάος της δημιουργίας ενός καινούργιου έθνους για να έχεις ηρωικές περιπέτειες» λέει ο Δημήτρης. «Υπάρχουν κόμικ που αναφέρονται σε εκείνη την εποχή, δεν είναι πολλά αλλά υπάρχουν. Δεν πιστεύω ότι είναι ταμπού η επανάσταση του ’21, αλλά επειδή την τραγουδάμε και να την απαγγέλουμε κάθε 25 Μαρτίου, είναι μια επανάληψη που αποπροσανατολίζει. Βέβαια, υπάρχουν πραγματικές ιστορίες εκείνης της εποχής που χρίζουν μελέτης από όλους μας με στοιχεία ηρωισμού, προδοσίας, ίντριγκας και ό, τι έχει μια συνταγή από τις «καλές» αγγλικές σειρές ή ιταλικές σειρές». Ο Γιάννης διαφωνεί. «Δυστυχώς, πιστεύω πως, ειδικά με την άνοδο της ακροδεξιάς τα τελευταία χρόνια, σίγουρα η επανάσταση αποτελούσε ως τώρα ένα θέμα ταμπού. Πολλοί καλλιτέχνες φοβούνται μήπως χαρακτηριστούν ποικιλοτρόπως λόγω αυτής της κατάστασης. Ένα άλλο γεγονός που ίσως αυτή η περίοδος δεν είχε απασχολήσει άλλους καλλιτέχνες είναι η μόδα στο χώρο του θεάματος των τελευταίων δεκαετιών. Κακά τα ψέματα, η Αρχαία Ελλάδα είναι πολύ της μόδας, θεωρώντας ίσως την εποχή εκείνη πιο εξωτική και γοητευτική. Προσωπικά λατρεύω τόσο την ιστορία όσο και τους μύθους, όλων των χωρών. Ήταν λοιπόν μια ευχάριστη πρόκληση να χρησιμοποιήσω ως βάση μια ιστορική περίοδο που πολλοί την αποφεύγουν για διάφορους λόγους. Αυτό καθιστά το κόμικ μας μοναδικό και ενδιαφέρον, πιστεύω, για τον ίδιο τον αναγνώστη, ακόμη και σε παγκόσμιο επίπεδο. Όπως και σε όλες τις καλλιτεχνικές δουλειές, αν χειριστείς σωστά τα συστατικά με τα οποία έχεις εμπλουτίσει την ιστορία σου, τότε το έργο σου μπορεί να ψυχαγωγήσει και να διασκεδάσει μακριά από μισαλλοδοξίες και ταμπού.

Τι τέρατα κυνηγάει ο Καποδίστριας; Facebook Twitter
Είναι μια ομάδα κυνηγών τεράτων που απαρτίζεται από τον πρώην αρματωλό και πρωτοπαλίκαρο του Θεόδωρου Κολοκοτρώνη, Γιάννη Θυμιούλα (γνωστού και ως Θεριό), τον Ελληνογάλλο λόγιο κι εφευρέτη Μπελμόν Ροδαφηνό, την τσιγγάνα μάγισσα από τη Σμύρνη, Μελτέμ Γιαγκίνα και την αρχηγό τους, την Καπετάνισσα Δημονίκη Αρναούτα, πάλαι ποτέ προστατευόμενη της Μπουμπουλίνας...

Πρόκειται για μια φανταστική ιστορία που παρουσιάζεται ως “ανείπωτη, ως τώρα, Ιστορία”. Ο αναγνώστης θα βρει πολλές αναφορές σε ιστορικά γεγονότα και πρόσωπα, δίχως όμως αυτά να κλέβουν την παράσταση ή να αποσπούν τον αναγνώστη από το βασικό μας θέμα που είναι οι φανταστικές περιπέτειες των Μυθοναυτών. Το κόμικ μας σε καμία περίπτωση δεν είναι ιστορικό. Είναι μια φαντασιακή περιπέτεια που συνδυάζει τη μυθική και την επιστημονική φαντασία του steampunk σε ένα ιστορικό πλαίσιο. Τα κύρια συστατικά που κυριαρχούν στο έργο μας είναι η φαντασία, η δράση, η περιπέτεια αλλά και το χιούμορ. Κατά τη γνώμη μου, οποιοδήποτε έργο κινείται σε ένα παρόμοιο μοτίβο, είναι πολύ εύκολο να κερδίσει κι ένα πιο νεανικό κοινό. Πάντα όμως χρησιμοποιώντας τα συστατικά αυτά με σύνεση και φειδώ, εξυπηρετώντας την ιστορία που θέλει να πει ο δημιουργός. Όταν σέβεσαι το έργο σου, ως δημιουργός, τότε θα σε σεβαστεί κι ο αναγνώστης σου, οποιαδήποτε ηλικία κι αν έχει. Έτσι κι εδώ, δεν προσπαθούμε να διδάξουμε Ιστορία σε κανέναν. Προσπαθούμε να αφηγηθούμε απλώς μια διασκεδαστική ιστορία χαρακτήρων». «Σαν στοιχεία έχουμε τοποθετήσει τον ηρωισμό εκείνης της περιόδου, την ιστορική ακρίβεια της εποχής και τους μύθους από την αρχαία Ελλάδα» λέει ο Δημήτρης. «Η ιστορία θα εξελιχτεί και θα προστίθενται ήρωες, καθώς η πλοκή θα ξετυλίγεται όλο και περισσότερο. Είναι στο χέρι του κάθε σεναριογράφου και σχεδιαστή να μπορέσει να ξεπεράσει την συνηθισμένη αναφορά και να παρουσιάσει κάτι καινούργιο και ενδιαφέρον. Αυτό πιστεύω είναι εύκολο, γιατί στην Ελλάδα δεν τα έχουν πιάσει και πολύ τα θέματα αυτά. Το alter history παίζει πολύ, τι θα γινόταν αν κέρδιζε η Γερμανία τον πόλεμο, τι θα γινόταν αν ακόμα είχαμε την Ρωμαϊκή αυτοκρατορία κτλ κτλ, έτσι με τα «τι θα γινόταν αν» μπορείς να κεντρίσεις το ενδιαφέρον και να βγάλεις μια ιστορία με μια καινούργια προοπτική στην ιστορία που ήδη ξέρεις και να κεντρίσει το ενδιαφέρον του πιτσιρικά».

«Ποια ήταν η πιο μεγάλη δυσκολία που αντιμετωπίσατε μέχρι να ολοκληρωθεί η πρώτη σειρά;». «Ο χρόνος και τα χρήματα» απαντάει ο Γιάννης. «Δυστυχώς, δεν υπάρχει το κατάλληλο οικονομικό υπόβαθρο για να ασχοληθούμε εντατικά με αυτό, καθότι είμαστε αναγκασμένοι να κάνουμε κι άλλες διαφορετικές δουλειές για να βγάζουμε τα προς το ζην. Οπότε, για να ολοκληρωθεί ένα τεύχος παίρνει πολύ περισσότερο χρόνο από ό, τι θα έπαιρνε αν ασχολούμασταν εντατικά κι αποκλειστικά μόνο με την παραγωγή των Μυθοναυτών».

«Πού βρισκόμαστε δημιουργικά στο ελληνικό κόμικ αυτή τη στιγμή; Πώς τα βλέπετε τα πράγματα;». «Το κόμικ στην Ελλάδα δημιουργικά είναι σε μεγάλη άνοδο, βγαίνουν συνέχεια καινούργια άλμπουμ, καινούργιοι και αξιόλογοι καλλιτέχνες, ιστορίες που θες να διαβάσεις πώς και πώς. Η σκηνή έχει ωριμάσει και πιστεύω ότι ακμάζει -όσο μπορεί φυσικά- με την ανταπόκριση του κοινού που διαβάζει κόμικ στην Ελλάδα» λέει ο Δημήτρης. «Προσωπικά, είμαι από τη φύση μου πολύ αρκετά αισιόδοξος άνθρωπος. Μπορεί στην Ελλάδα να μην υπάρχουν ακόμη οι συνθήκες για να μπορεί ένας σχεδιαστής κόμικ να ζει από το έργο του, αλλά χρόνο με το χρόνο γίνονται πολλά και σημαντικά βηματάκια που αναπτύσσουν το χώρο μας όλο και περισσότερο» συνεχίζει ο Γιάννης. «Πλέον όλο και περισσότερα φεστιβάλ κόμικς και περισσότερες εκδηλώσεις αρχίζουν να διοργανώνονται. Αποτέλεσμα όλων αυτών είναι να δυναμώνει η κοινότητα των καλλιτεχνών και να μυούνται σε αυτήν πολλά νέα ταλέντα, μεγαλώνοντάς την, πράγμα που προσωπικά μόνο να με χαροποιεί μπορεί και να με κάνει να αισιοδοξώ για το μέλλον. Στην Ελλάδα ανέκαθεν είχαμε αστείρευτο και μπόλικο ταλέντο. Δυστυχώς, δεν είχαμε ποτέ τις ανάλογες ευκαιρίες για να το αναδείξουμε. Σιγά-σιγά αυτό αλλάζει, πιστεύω!».

Τι τέρατα κυνηγάει ο Καποδίστριας; Facebook Twitter
Το σενάριο θέλει μεγαλύτερη προσοχή σε κάθε αφηγηματικό μέσο όπως τα κόμικς, γιατί αφήγηση είναι και αυτή. Ο καθένας που κρατά ένα κόμικ στο χέρι του μια ιστορία περιμένει να διαβάσει και όσο και να λέμε ότι οι εποχές αλλάζουν, πάντα, μα πάντα, μια καλή ιστορία θα κερδίζει τον αναγνώστη...

«Από άποψης σκίτσου γίνονται πολύ ωραία πράγματα, στο σενάριο συμβαίνει το ίδιο;». «Μεγάλη κουβέντα αυτή» λέει ο Δημήτρης. «Το σενάριο θέλει μεγαλύτερη προσοχή σε κάθε αφηγηματικό μέσο όπως τα κόμικς, γιατί αφήγηση είναι και αυτή. Ο καθένας που κρατά ένα κόμικ στο χέρι του μια ιστορία περιμένει να διαβάσει και όσο και να λέμε ότι οι εποχές αλλάζουν, πάντα, μα πάντα, μια καλή ιστορία θα κερδίζει τον αναγνώστη. Πάντως, και τα σενάρια στην Ελλάδα βελτιώνονται χρόνο με τον χρόνο και τολμάνε πολλοί να κάνουν πρωτότυπα πράγματα». «Πάντα άποψή μου ήταν πως για να καταφέρουμε να επιβιώσουμε ως εργαζόμενοι, θα πρέπει να παράγουμε έργα που να έχουν μια διεθνή απήχηση, στοχεύοντας σε μια παγκόσμια αγορά» λέει ο Γιάννης. «Δεν πρέπει να εγκλωβιζόμαστε απλώς στην περιορισμένη -λόγω μεγέθους και συγκυριών- εγχώρια αγορά. Η ποιότητα των ιστοριών που βλέπουμε πλέον στα ράφια μπορεί άνετα να ανταγωνιστεί την ποιότητα έργων που κυκλοφορούν από μεγάλους ευρωπαϊκούς αλλά και αμερικάνικους εκδοτικούς οίκους. Ήδη έχουν ανοίξει πόρτες ώστε πολλές ελληνικές δημιουργίες να μεταφράζονται ήδη σε διαφορετικές γλώσσες».

«Σκεφτήκατε ότι μπορεί να προκαλέσει αντιδράσεις από κάποιους η «πειραγμένη» εκδοχή των γεγονότων ή και μόνο που αγγίξατε τους συγκεκριμένους ήρωες;». «Ποτέ δεν το σκεφτήκαμε και ποτέ δεν δημιουργήσαμε αυτό το έργο προκειμένου να προκαλέσει» απαντάει ο Γιάννης. «Αν κάποιος “προκληθεί” θα είναι επειδή ο ίδιος επιλέγει να δώσει μια διαφορετική ερμηνεία στο κόμικ, από αυτό που πραγματικά είναι. Σε ό, τι αφορά την τέχνη οφείλουμε εν έτη 2016 να είμαστε ανοιχτόμυαλοι και να σεβόμαστε το νέο και το διαφορετικό, ακόμη κι αν δεν μας αρέσει. Αυτό άλλωστε έκανε τόσο λαμπρούς και τους Αρχαίους Έλληνες». «Δεν ξέρω, αλλά αναπτύσσουμε ένα υποθετικό και φανταστικό σενάριο, θα ήταν αστείο να πειράξει κάποιους κάτι το φανταστικό» λέει ο Δημήτρης. «Θα έπρεπε να διαμαρτύρονται για τα ζόμπι και τους βρικόλακες, αστείο δεν φαίνεται; Πιστεύω ότι δεν θίγουμε κάποιο ευαίσθητο σημείο με το έργο μας, αλλά σίγουρα δεν μπορείς να προβλέψεις ποτέ αν θα πειράξει κάποιον κάτι σήμερα. Εμείς αυτό που θέλουμε είναι να εκφραστούμε και να περάσουμε καλά, όπως και οι αναγνώστες».

 

Τι τέρατα κυνηγάει ο Καποδίστριας; Facebook Twitter
Τι τέρατα κυνηγάει ο Καποδίστριας; Facebook Twitter
Τι τέρατα κυνηγάει ο Καποδίστριας; Facebook Twitter
Τι τέρατα κυνηγάει ο Καποδίστριας; Facebook Twitter
Τι τέρατα κυνηγάει ο Καποδίστριας; Facebook Twitter

Info:

Η επίσημη πρώτη παρουσίαση των Μυθοναυτών θα γίνει στο Comicdom Con 2016 , (Ελληνοαμερικάνικη Ένωση, Μασσαλίας 22, Αθήνα) 15-16-17 Απριλίου στη συνέχεια στο TheComicCon στην Θεσσαλονίκη 6-7-8 Μαΐου. Από εκεί και πέρα θα μπορούν οι αναγνώστες να το βρουν σε όλα τα ενημερωμένα βιβλιοπωλεία κόμικς.

Design
3

ΔΕΙΤΕ ΑΚΟΜΑ

Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

ADM 2025: The Urban Issue / Το σύγχρονο design γίνεται πιο προσωπικό και all inclusive από ποτέ

Ιδέες που ζυμώνονταν αργά εδώ και μερικά χρόνια στον χώρο της εσωτερικής διακόσμησης ωρίμασαν και μας αποκαλύφθηκαν στις αρχές του 2025, ως οδηγός για τους χώρους στους οποίους θα κατοικήσουμε στο μέλλον.
ΣΤΕΛΛΑ ΛΙΖΑΡΔΗ
Οbjects of Common Interest: «Θέλουμε να σου κεντρίσουμε το ενδιαφέρον και να κινητοποιήσουμε ένα συναίσθημα»

ADM 2025: The Urban Issue / Κίνηση, ελευθερία, ρευστή ταυτότητα: Το design των Οbjects of Common Interest

Οι αρχιτέκτονες και σχεδιαστές Ελένη Πεταλωτή και Λεωνίδας Τραμπούκης τρέχουν ένα από τα πιο design studios της Ελλάδας. Πώς σκέφτονται και πώς σχεδιάζουν τα φημισμένα projects τους, όπως την εγκατάσταση εικαστικού φωτισμού που λατρεύουμε στην είσοδο της Πειραιώς 260;
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

ADM 2025: The Urban Issue / Ανδρέας Κούρκουλας: «Η μεγάλη απειλή είναι να γίνει η πόλη ένα μεγάλο ξενοδοχείο»

Γεννήθηκε στο Χαλάνδρι, ζει στον Λυκαβηττό. Από την απόρριψη του κατεστημένου και την πίστη στη χωρική εμπειρία έως τις προκλήσεις της Αθήνας και το μέλλον των νέων δημιουργών, ο διακεκριμένος αρχιτέκτονας μιλά με πάθος για την ουσία, τις ευκαιρίες και τις πληγές της σύγχρονης πόλης.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
O Φασιανός στο Svenskt Tenn: Πώς βρέθηκε ο Έλληνας ζωγράφος στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Design / Πώς βρέθηκε ο Φασιανός στο πιο exclusive Σκανδιναβικό brand;

Μια αναπάντεχη πρόταση κατέληξε σε μια έκθεση στο Svenskt Tenn, τον «βασιλιά» του Σκανδιναβικού design, που τιμά τον σπουδαίο Έλληνα καλλιτέχνη. Εκεί, κάτω από την ίδια στέγη, τα έργα του συνομιλούν με αυτά του Γιόζεφ Φρανκ, υμνώντας τη χαρά της ζωής.
ΑΡΓΥΡΩ ΜΠΟΖΩΝΗ
Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

ADM 2025: The Urban Issue / Concrete Aesthetic: Γιατί βλέπουμε τόσο γκρι στην Αθήνα;

Το εμφανές σκυρόδεμα και οι γκρι τόνοι επανέρχονται στον αθηναϊκό αστικό ιστό, μεταφέροντας μαζί τους ένα φορτίο αισθητικής ιστορίας, κοινωνικών μετατοπίσεων και ψηφιακής επιρροής. Από τον μπρουταλισμό στην εποχή των hashtags, πότε η χρήση του γκρι είναι ζήτημα λειτουργίας, πότε συνήθειας και πότε συνειδητής εικόνας για το τι σημαίνει σύγχρονο;
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

ADM 2025: The Urban Issue / Μια «πράσινη» Αθήνα ως ερώτηση. Ας δούμε το κενό αλλιώς.

Μπορούμε να δούμε την Αθήνα ως ένα δίκτυο με «πάρκα», συνεπή όμως απέναντι στη φύση και στην ουσία της πόλης; Πολύ περισσότερο από ένα βιβλίο, το «Για το “αττικό τοπίο” σήμερα» του Δημήτρη Φιλιππίδη είναι μια πηγή έμπνευσης που μας δίνει μια άλλη οπτική για την πόλη και το πράσινό της.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ
Συνθετική ακρίβεια και χωρική ενσωμάτωση στο αστικό τοπίο

ADM 2025: The Urban Issue / Συνθετική ακρίβεια και χωρική ενσωμάτωση στο αστικό τοπίο

Με σεβασμό στον χαρακτήρα του κάθε τόπου και μακριά από την τυποποίηση, το γραφείο gnb architects προτείνει συνθέσεις που ισορροπούν ανάμεσα στη μορφολογική καθαρότητα, τη λειτουργική πληρότητα και την κατασκευαστική ακρίβεια. Η διαρκής αναζήτηση για μια νέα, αυθεντική αφήγηση καθιστά το έργο τους σύγχρονο και βαθιά συνδεδεμένο με τον άνθρωπο και το περιβάλλον.
ΑΠΟ ΤΗΝ ΟΜΑΔΑ ΤΟΥ ARCHISEARCH.GR
«Η Σταδίου χρειάζεται την αναγέννηση»

ADM 2025: The Urban Issue / «Η Σταδίου χρειάζεται την αναγέννηση»

Καθώς η Στοά Αρσακείου αναδύεται ξανά μετά από χρόνια εγκατάλειψης, ο Θωμάς Αμαργιανός, principal architect του γραφείου BETAPLAN, εξηγεί πώς εντάσσεται αυτό το έργο αποκατάστασης σε μια ευρύτερη συζήτηση για το μέλλον του ιστορικού κέντρου της πόλης.
ΕΠΙΜΕΛΕΙΑ: ΔΑΝΑΗ ΜΑΚΡΗ

σχόλια

3 σχόλια
Συγχωρηστε μου το συνειρμο αλλα θα τον γραψω: οχι ιδιαιτερα γνωστο διαμαντι πανω στο ιδιο (κατα καποιο τροπο) θεμα: Zelazny, ...And Call Me Conrad, Hugo Award μαζι με το ... Dune(!), τερατα, Ελλαδα, post apocalyptic τοπιο, και με ενα ηρωα που φερνει σε μεταλλαγμενη αρσενικη Μελινα Μερκουρη.Επιστροφη στη Γη στα Ελληνικα, http://www.biblionet.gr/book/70176/Zelazny,_Roger,_1937-1995/%CE%95%CF%80%CE%B9%CF%83%CF%84%CF%81%CE%BF%CF%86%CE%AE_%CF%83%CF%84%CE%B7_%CE%93%CE%B7Κατα καποιο τροπο αισθανομαι οτι ειναι κοντα (και το γραφω με θετικη χροια) σε αυτο το κομικ.